مک لارن

تاخت‌وتاز با مک لارن ۷۶۵LT در اتوبان

بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان فضایی لذت‌بخش برای طرفداران سرعت و هیجان هستند. ویدئوهای بی‌شماری از حضور خودروهای پرفورمنس در این کشور منتشر شده و به تازگی هم گروه نوویتک به عنوان یک تیونر محبوب یک دستگاه مک لارن ۷۶۵ LT مشکی‌رنگ را روانه میدان کرده است.

به نظر می‌رسد که این خودرو حالت استاندارد کارخانه‌ای را حفظ کرده است. با اینکه نوویتک پکیج‌های ظاهری و پرفورمنس خود برای ۷۶۵LT را ارائه کرده اما در عنوان ویدئو کلمه اورجینال را مشاهده می‌کنیم. این سوپرکار به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر مجهز است. نیروگاه یاد شده با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند، گیربکسی که ۱۵ درصد سریع‌تر از گیربکس ۷۲۰S می‌باشد. مک لارن می‌گوید این هیولا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای دارد.

اما با نگاهی به ویدئو می‌توانیم دوربین از زاویه سوم شخص را ببینیم که موقعیت دوربین باعث شده حس نشستن پشت فرمان به ما القا شود. سرعت شمار دیجیتالی به سختی قابل‌رؤیت است اما در زمان‌هایی که اتوبان خلوت می‌شود سرعت از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌گذرد.

همیشه دیدن پتانسیل‌های بالای سوپرکارها در دنیای واقعی لذت خاص خود را دارد. قدرت ۷۵۵ اسب بخاری مک لارن ۷۶۵LT در حالت استاندارد هم بسیار زیاد اما افرادی که به این هم راضی نیستند می‌توانند سری به گاراژ نوویتک زده و قدرت ۸۵۵ اسب بخاری را تحویل بگیرند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    باید فکری به حال طراحی کابین بکنن

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. England

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1018 ديدگاه)

      پسر خوب این کابین جز زیباترین کابین های ۲-۳ سال پیش بود
      فکری به حالش بکنن؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Amin

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        بهترین کابین مکلارن بود ، نه بهترین کابین سوپر کار ها ، هرچند سلیقه ی هر کس یه مدل کابین رو میپسنده ، من شخصا کابین mp4 رو بیشتر از همه‌ی کابین های مکلارن خوشم میومد

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. England

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1018 ديدگاه)

          خیر دوست عزیز اخبارش تو سایت هست جز بهترین طراحی ها انتخاب شده بود مشکل مکلارن اینه میاد تم مخمل و جیر و … استفاده میکنه اگر همین داشبورد همون طرح براقشو ببینی کیف میکنی
          اینو مقایسه کنین
          http://www.newcarcars.com/fd13415_wr13394/

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. مهدی

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (981 ديدگاه)

        دیگه در هر صورت احساس میکنم در قیاس با رقباش کابین جالبی نداره مطمئنا شما هم کابین فراری و لامبو و کوروت رو ترجیح میدین به کابین این خودرو

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. Reza Waffen SS

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3212 ديدگاه)

        کابین مک‌لارن همیشه جزو ساده ترین بین سوپراسپرت ها بوده و هست

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  2. Hamid

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1774 ديدگاه)

    طراحی صندلی جالبی داره …
    و تعویض دنده هاش واقعا سریعه!
    اگر چه برای رقابت با برقی ها صرفا تعویض دنده سریع کافی نیست …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. حسین قاصدی

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    عجب ماشینی خفنی !

    خوشم اومد !

    هی یعنی میشه یه ر وزی اینا بیان ایراان ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. AMG GT R

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (701 ديدگاه)

    خیلی زیبا و سریع است اما من ۷۲۰S رو بیشتر دوست دارم

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  5. A.....She only reminds Me of love.....A

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1182 ديدگاه)

    فقط به دست های راننده دقت کنید جوری فرمان رو گرفته که رگ های دستش راحت قابل تشخیص هستند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
    1. Hamid

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1774 ديدگاه)

      داداش من …
      ثانیه ۵۵
      حتی ماشین تازه استارت زده و شروع به حرکت نکرده هم یارو دستاش اونطوریه …
      کلا دوست داره سفت بگیره …
      سخت نگیر … شل بگیر داپش …

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. A.....She only reminds Me of love.....A

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1182 ديدگاه)

        آها .
        پس یارو کلا سِفت دوست داره😂😂

        موافقم ۱
        مخالفم ۴
  6. Amin

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    نویتک تیونر بی نظیری هست تاحالا کار بد ازش ندیدم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1888 ديدگاه)

    یکی بود به اینا میگفت آشغال اگزوز ساز 🙂

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  8. امین

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (213 ديدگاه)

    اگر قانون جدید تصویب بشه همین یک بهشت ماشینی از بین میره. خلاصه فاتحه. آرزو به دل تمام عشق سرعت ها میمونه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. SF90 STRADALE

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3419 ديدگاه)

    مثلث طلایی P1 ، F1 و ۷۲۰S رو خیلی دوست دارم
    با بقیه محصولات مکلارن اصلاً حال نمی کنم
    ولی به همه الکتریکی ها ترجیحشون میدم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ماکسیمیلیان

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (168 ديدگاه)

      درود!
      احنست بر شما!هزار هزاران مرحبا💐!
      برادر گرامی علاقه ی شما به فراری به هیچ وجه قابل انکار نیست!
      سلیقه مادرزاد است.
      رقابت در کناری دوستی ، از نایاب‌ترین رقابت ها است ؛ خوشبختانه فراری و مِکلارن از نمونه های این موضوع بودند ، هستند و خواهند بود☺!
      با سپاس ، یاعلی🌷

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. ماکسیمیلیان

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (168 ديدگاه)

    درود!
    زمانی که به این شاهکار می‌نِگَرَم ، ناگهان زبان از توصیف قاصر میشود!
    فقط حق تعالیٰ قابل وصف و توصیف نیست اما ما از توصیف این خودرو دست و پا بسته ایم!
    با سپاس ، یاعلی🌷

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (567 ديدگاه)

    من حس میکنم مک لارن رو اگر در دنیای موتور ها بخوایم بگیم شبیه کیه مثل کی تی ام هستش چون هر دو نسبت به محصولات دیگه کوچیک هستن ولی شتاب فوق العاده بالا و وزن سبک دارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. رامتین

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2329 ديدگاه)

    ماشالله. چه شتاب وحشتناگی…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1037 ديدگاه)

    فقط صدارو بچسب فقط صدا
    خیلی زیبا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا