تلویزیون پدال

اولین تست و بررسی از لوسید ایر دریم ادیشن / دوبله فارسی

لوسید ایر دریم ادیشن به عنوان مهم‌ترین رقیب تسلا مدل S، جایگاهی ویژه در صنعت خودروهای برقی دارد. این محصول، توسط یک شرکت تازه‌تاسیس تولید شده و هنوز به مرحله‌ی تحویل مشتری نرسیده؛ اما طی تست و بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مختلف، با تحسین روبرو شده است.

لوسید موتورز در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد. هدف از تاسیس این مجموعه، تولید خودروهای برقی و رقابت با محصولات تسلا بود. سه سال بعد از تاسیس، لوسید از پروژ‌ی تولید اولین محصول خود با نام ایر (Air)، رونمایی کرد. نسخه‌ی پیش‌تولید از لوسید ایر، سال ۲۰۱۶ به نمایشگاه‌های بین‌المللی رسید و سرانجام سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید شد.

لوسید ایر دریم ادیشن

دفتر اصلی شرکت لوسید در کالیفرنیا و خط تولید کارخانه در آریزونا امریکا واقع است اما سهام‌دارانی از کشورهای مختلف دارد. شرکت سرمایه‌گذاری تسینگ کپتال چین، میتسو زاپن و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان، مالک بخشی از کل سهام لوسید موتورز هستند. سال گذشته، حدود یک میلیارد دلار توسط صندوق سرمایه‌گذاری عربستان به لوسید تزریق شد.

آنچه لوسید ایر را به خودرویی مهم در صنعت حمل و نقل جهان تبدیل کرده، ترکیب ویژگی‌های لوکس با توانایی‌های فنی عالی است. این مدل در گران‌ترین نسخه‌، مجهز به دو موتور برقی با مجموع قدرت ۱۱۱۱ اسب بخار همراه ۱۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌شود. لوسید ایر دریم ادیشن پرفرمنس، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۵ ثانیه و توان پیمایش ۷۵۸ کیلومتر با یک شارژ دارد. این خودرو با آستانه قیمت ۱۷۰ هزار دلار فروخته می‌شود. لوسید ایر در نسخه‌ی پایه قرار است با قیمت ۷۷ هزار دلار عرضه شود. این مدل، ۴۸۰ اسب بخار قدرت دارد و شعاع حرکتی ۶۵۳ کیلومتر ارائه می‌کند. نسخه‌ی دیگری از لوسید ایر نیز ساخته خواهد شد تا توان پیمایش ۸۳۶ کیلومتر داشته باشد.

لوسید ایر دریم ادیشن کابین

لوسید ایر روی کاغذ، قوی‌تر از تسلا مدل S پلد است اما در شتاب‌گیری برتری ندارد. قیمت نسخه‌ی پرچمدار با نام دریم ادیشن نیز، بسیار بیشتر از رقیب ساخت تسلا است. این شرایط ظاهرا موفقیت تجاری لوسید ایر را مبهم نشان می‌دهند اما پیش‌فروش بسیار موفق این مدل در بازار امریکا، ظهور قطب جدیدی برای صنعت خودروهای الکتریکی را نوید می‌دهد.

به بیان بهتر، لوسید ایر و تسلا مدل S، تفاوت‌های جالبی با یکدیگر دارند که هر کدام، مشتریان خاص خود را جذب می‌کند. نخستین محصول لوسید، به وضوح بزرگ‌تر و جادارتر از تسلا S است. از نظر ویژگی‌های لوکس و راحتی سرنشین نیز، لوسید ایر بسیار بهتر از تسلا به نظر می‌رسد. داشبورد چشم‌نواز با طراحی خلاقانه و ترکیبی از چرم و پارچه، همراه سقف شیشه‌ای و صندلی‌های نسبتا بزرگ، خریداران احتمالی تسلا مدل S و مرسدس بنز EQS را به بررسی لوسید ایر تشویق می‌کند.

در نخستین بررسی جامع انجام شده از نسخه‌ی نهایی لوسید ایر دریم ادیشن، سطح بالای مهندسی در این خودرو توضیح داده می‌شود. به نظر کارشناسان برنامه‌ی اینترنتی تراتل هاوس، لوسید ایر از نظر تعلیق و فنربندی، عالی عمل می‌کند و فراتر از تسلا مدل S است. سیستم ترمز، تعادل و فرمان‌پذیری خودرو نیز تحسین‌برانگیز ارزیابی شده است. تنها نکته‌ی منفی از دیدگاه کارشناسان در فیلم تست و بررسی لوسید ایر، مشکل عایق بندی کابین و نفوذ صدا به داخل اتاق است که احتمالا در نسخه‌ی تحویلی به مشتریان، بهبود خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین🗿🗿🗿

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خیلی خوبه برای رقابت با تسلا. اما قیمت بسیار بالا تری نسبت به تسلا اس پالید داره

    موافقم 23
    مخالفم 3
  2. رضا

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (22 ديدگاه)

    دوبله ی خیلی عالی و کاملی بود
    تشکر فراوان

    لوسید ایر واقعا رقابتی و جذابه و حرفهای زیادی برای گفتن داره به خصوص که سواری راحت رو با پرفورمنس عالی و توان پیمایشی بی رقیب داره

    موافقم 30
    مخالفم 5
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2326 ديدگاه)

      سلامت باشید :)

      موافقم 20
      مخالفم 1
  3. ممد ژانگولر

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    بنده ردیف عقب مرسدس بنز اکوسو به کل این ماشین که یک برند جدید و ناشناختست نمیدم ✌️

    موافقم 11
    مخالفم 39
  4. legatuspropraetore

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (30 ديدگاه)

    خیلی جذبم کرد با اینکه از الکتریکی متنفرم

    موافقم 23
    مخالفم 3
    1. 🔥A.H MOTORS🔥

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (494 ديدگاه)

      من میخواستم یه چیزی رو بگم(ببینم شما هم مثل من فکر میکنید یا نه)
      اقایون ما ماشین باز ها از سدان های برقی،یا اصن اس کلاس برقی ؛ بدمون نمیاد
      ما از لامبورگینی برقی بدمون میاد!
      اصلا خودروساز ها بیان کل خیابون رو بکنن برقی:|
      ما مشکل نداریم!
      ولی بیان پیست رو (لامبو،فراری،پورشه،دوج)رو بکنن برقی ما ناراحت میشیم…
      ولی بیان خودرو های لوکس بنز و رولزرویس رو برقی کنن خیلی هم خوب میشه
      به شرط اینکه فقط خودرو های لوکس و شهری رو برقی کنن

      موافقم 21
      مخالفم 7
      1. TOM KRISTENSEN

        ۲ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (163 ديدگاه)

        من مخالفم

        موافقم 6
        مخالفم 10
      2. علی

        ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        در هر حال آینده در دست خودرو های برقی هست و واقعا جای رقابتی وجود نداره با توجه به هزینه های بسیار پایین نگهداری ! سهولت و راحتی و قدرت و شتاب بالا ، هندلینگ عالی و چسبندگی وحشتناک بخاطر وزن بالای باتری در زیر ماشین . اما فقط کافیه بشریت یک جهش دیگر در صنعت باتری ها داشته باشه و بتونه از لیتیوم خلاص بشه و یک نسل دیگر از باتری ها مثل پیل های هیدروژنی رو بسازه !! که بتونن در زمان شتابگیری و اعمال نیرو شدید بازده بالا و دوام بالا داشته باشن . فرض کنید که چه توانایی هایی دارن ؟! امکان شارژ از طریق نور خورشید ! شارژ از طریق ترمز و از همه مهم تر شارژ از طریق شارژر های مغناطیسی در طول خیابان و جاده و در حین حرکت !!! میشه یک بعد حرکتی بینهایت رو در نظر گرفت !! دیگه برای یک فایربرد ۷۸ یا ریویرا ۷۱ و یا حتی ماستانگ ۶۹ فقط یک صدای اگزوز خواهد ماند و بس ! و شاید هم صدای یک توربو و دیگر هیچ. حتی چند سالی هست که همان ها رو هم برقی و دوباره زنده میکنند ! و صدای اگزوزی که میشود آن را ساخت !!

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. آرش

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          گل گفتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. مسعود

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    “از بحث های کودکانه راجب شتاب و اسب بخار که بگذریم…” یعنی دم شما گرم زدین تو خال
    هدف از خریدن خودرو فقط شتاب گرفتن که نیست
    طراحی ، کیفیت ، راحتی ، هندلینگ و …. خیلی مهم تر از شتاب هست
    بخاطر ویدئو هم تشکر عالی بود
    عجب چیزیه این لوسید ایر ، بهترین خودرو کلاس خودشه تا اینجا

    موافقم 31
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2326 ديدگاه)

      جالبه که متوجه شدین :) این قسمت توی متن اصلی نبود

      موافقم 20
      مخالفم 1
  6. محمد

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    وجود شرکت هایی مثل ریویان ، لوسید ، تسلا ، وان پلاس ، شیائومی و…..ثابت می‌کنه بحث های برند بازی و قدمت فقط واسه نسل گذشته جذابه و دوره این حرفا گذشته مقایسه بشه با پژو و اُپل صد و خورده ای ساله که تو این عمر طولانیشون کار به خصوصی نکردن

    موافقم 17
    مخالفم 1
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      دقیقا!
      اگه تسلا و لوسید و اینا نبودن اصلا لوکس بودن به مرز های جدید نمیرفت!
      اچه شیاومی ریلمی و وانپلاس نبودن هنوزم سامسونگ با تراشه های اگزینوس زیباش گوشی میانرده آ.ش.غال بیرون می داد! و الان با ۱۰ سال سابقه شیاومی ۱۴ درصد بازارو داره و سامسونگ با ۸۰ سال سابقه ۲۴ یا ۲۸ درصد بازارو داره!!!
      این دوتا از تابلو ترین چیز هاس که میشه توی دنیا فهمید از اینکه برند های جدید میان نباید ناراحت بشیم چون یقینا باعث پیشرف میشه!

      موافقم 12
      مخالفم 0
  7. کوشا

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (220 ديدگاه)

    خدا قوت. واقعا این بخش جدید تو سایت پدال لذت بخش هست و چند دقیقه هم که شده ما رو از دنیای واقعی جدا میکنه!

    موافقم 13
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2326 ديدگاه)

      خدا رو شکر لذت بردین
      مخاطب راضی به من انرژی می ده :)

      موافقم 14
      مخالفم 1
  8. onegold

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (41 ديدگاه)

    اگر برقی هم میسازن اینجوری بسازن

    موافقم 11
    مخالفم 0
  9. مردیم از خوشی

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1386 ديدگاه)

    نمیدونم بعضا جذب چی شدند ؟! چیز خاصی نداشت به نظرم اس پلید زیبا تره ! سلیقه ای هست ، من حتی طراحی داخلی است پلید را بیش تر دوست دارم (من فقط با چراغ های پشت تسلا مشکل دارم )

    تسلا انتخاب عاقلانه تری هست همون طور که ویدیو هم گفت هنوز مشکلات کیفی در لویسد وجود داره

    موافقم 4
    مخالفم 25
    1. rezars pc

      ۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      کابین لوکس تر اون مخفی شدنه مانیتورش بیرون جذاب تر جا دار تر برد بیشتر خودشم موشکه درسته پلد سریع تره اما ایر دریم ادیشن کافیه حتی اضافه تر از حد نیاز سریعه یه ماشین کاملتریه به نظر من هرچند پلد هم ماشین خوبیه البته چنتا غیبم داره خوده پلد یکیش ترمز هان که برعکسش توی لوسید قوی و مطمینه همه اینا توجیح کننده قیمتشه به نظرم

      موافقم 17
      مخالفم 0
  10. عارف

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (322 ديدگاه)

    تو برندهای تازه تاسیس این تنها ماشین برقی هست که زیبایی ، برد مناسبتر و کارایی بهتری بنظر من داره . زیباست

    موافقم 17
    مخالفم 0
  11. محمد ب

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (212 ديدگاه)

    عالی ممنون

    موافقم 6
    مخالفم 0
  12. AMG GT R-CLK GT R

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    کابینش خیلی عالی هست

    موافقم 6
    مخالفم 0
  13. حسین

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1087 ديدگاه)

    به نظرم لوسید از بهترین الکتریکی های بازار هست و تو سگمنت خودش هم بهترینه. الکتریکی های لوکس رو وارد سطح جدیدی می کنه با این مشخصات. قیمتش هم هرچند برای یک برند نوپا بالا به نظر میاد ولی با توجه به زحمات و هزینه های فرآیند توسعش، و چیز هایی که ارائه میده، قیمتش هم معقوله.

    دوبله هم بسیار عالی. کلا این پست هایی که دوبله می کنید خیلی خوبن. ممنون

    موافقم 9
    مخالفم 0
  14. delphian

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام.. .
    تشکر جناب اشتری ، بابت این بخش خاصی که به پدال اضافه کردین و زحمات مربوطه. . .

    /// همیشه موفق باشید.. .

    موافقم 5
    مخالفم 0
  15. کوبیده

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1107 ديدگاه)

    در کنار بنز تو برقیا بهترین کابینو داره

    موافقم 7
    مخالفم 1
  16. Ali

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (26 ديدگاه)

    بینظیره

    موافقم 4
    مخالفم 0
  17. mm-yarlou

    ۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    از مدل sخیلی سر تره
    با احترام با طرفدار های تسلا

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (35 ديدگاه)

      در آخر هم تست تصادف رو باید در نظر گرفت که تسلا مدل اس بهترین عملکردو تو کلاس خودش داره ولی لوسید هنوز تست نشده به اضافه فناوری خودران که تسلا تو این زمینه سرآمده
      همه اینا تو بحث فروش خودرو دخیله که امیدوارم لوسید تو این زمینه هاهم رقیب تسلا مدل اس باشه

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. علی

        ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        تا اونجا که میدونم خود ران یک سال رایگانه و بعد از اون واقعا هزینه سرسام‌آوری داره !!!
        بهر حال چیزی هست که نسل های آینده حتی در موتور سیکلت ها هم میتونن منتظرش باشن و تبدیل به یک تکنولوژی همه گیر و ارزان خواهد شد البته بعد از تکنولوژی تعادل عجیب غریب یاماها که تا ۳۰ سال آینده به بلوغ میرسه

        موافقم 2
        مخالفم 0
  18. F.A

    ۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (125 ديدگاه)

    سلام

    ممنون از شما به خاطر دوبله عالی و صدای دلچسب خودرویی دوبلور

    لوسید ایر واقعأ عالی است اما به زودی ژاپنی ها خصوصأ تویوتا که دست به عصا وارد خودروهای برقی شدند؛ دنیا را با خودروهای برقی باکیفیت خود غافلگیر خواهند کرد.

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. Mahdi

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      اینو به شدت عالی گفتی چون تسلا ها اکثراً کیفیت عالی ندارن و اگه ژاپنی ها برقی های با کیفیت و قیمت معقول بدن بیرون موفق می شن.مثلاً خودرو های برقی کره ای که خیلی از منتقدان بعضی مدل هاشون رو بهترین خودرو برقی اعلام کردن. ولی بازم من خودرو برقی که هیچ صدا و لذت خاصی ندارد رو دوست ندارم. شما گشتاور آنی و یهویی بهت حال میده یا اینکه دور موتور به محدود مناسب برسه و گشتاور به نهایت خودش برسه؟ و یه چیز رو هم دقت کنید که اکثراً به گیربکس های CVT به دلیل یکنواخت کردن شتاب خودرو ایراد گرفتن ولی کسی به شتاب گیری یکنواخت برقی ها که هیچ حس خاصی بجز شتاب سریع نداره رو بهش ایراد نگرفتن که حس هیجان نداره.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. علی

        ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        البته هم صدای خاص خودش رو داره و هم میشه تقلید صدا کرد و غرش های عجیبی بهش اضافه کرد ولی خودرو های برقی نیازی به این قضیه ندارن . اما در مورد گشتاور واقعا فکر میکنید اوج گشتاور خودرو های بنزینی حرفی برای گفتن جلوی مثلا تراک برقی هامر خواهد داشت ؟ وقتی گشتاور یک خودرو با چند تریلی مقایسه میشود !
        تعمیر بسیار آسان و حذف این همه تجهیزات پردردسر خودرو های بنزینی چی ؟
        از در باک و پمپ بنزین و انژکتور و میل بادومک و سوپاپ و رینگ و پیستون و رادیاتور و اویل پمپ و سنسور های مزخرف گاز و دود و هوا و .. بگیر تا نقطه آخر اگزوز !! افزایش سهم فروش خودرو های برقی در بازار جهانی نشون میده علاقه به طنین صدای اگزوز حتی اگه برای یک ریویرا ۷۱ یا ماستانگ ۶۹ هم باشه یک تعصب بی دلیل هست . از سال ۲۰۱۲ به بعد در سهم فروش ، فقط و فقط تسلا ، درگ یک هایپر کار رو با فرقون تک چرخ لاستیک گل درشت به نمایش گذاشت و حتی جان جانان تویوتا رو با اعتماد چند دهگی با نیش گاز پشت سر گذاشت . و ما در صف خرید پراید و سمند و فرقون های چینی پنج برابر قیمت از دروازه ورود به نسل آینده خودرو ها به خاطر طنین صدای قابل تقلید اگزوز ها ایراد میگیریم !! و بدون توجه به گشتاور های عجیب و افسانه ای خودرو های برقی که شتاب وحشتناک خودرو به خاطر همون گشتاور در دور بسیار پایین تر خواهد بود که حتی یک ماشین ۲.۵ تن رو بی نیاز از گیربکس و ضریب دنده و تعویض دنده میکنه بدون نگاه کارشناسی نقد میکنیم .

        موافقم 1
        مخالفم 0
  19. F.A

    ۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (125 ديدگاه)

    سلام

    ممنون از شما به خاطر دوبله عالی و صدای دلچسب خودرویی دوبلور

    لوسید ایر واقعأ عالی است اما به زودی ژاپنی ها خصوصأ تویوتا که دست به عصا وارد خودروهای برقی شدند؛ دنیا را با خودروهای برقی باکیفیت خود غافلگیر خواهند کرد.

    و اما
    سایپا و ایران خودرو بسیار بیشتر از ژاپنی ها؛ دنیا را در مونتاژ خودروهای بی کیفیت چینی که روز به روز از کیفیت آنها نیز کاسته خواهد شد؛ غافلگیر خواهند کرد.
    میگی نه؛! صبر کن! گذشت زمان ثابت خواهد کرد هر چند در ۴۳ سال گذشته به ما ثابت نشده و همچنان منتظر روز بهتری هستیم

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Mahdi

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      حرفت درسته ولی بازم همین چینی ها که بهشون میگی بی کیفیت از محصولات وطنی و محصولات قدیمی پر از دردسر فرانسوی خیلی بهتره.مثلاً تو قیمت های پایین شما درسته خیلی تفاوت خاصی تو کیفیت کابین با تولیدات ایران و فرانسوی های قدیمی نمی بینی ولی از لحاظ موتوری و عمر موتور از ایرانی ها و فرانسوی ها بهترن و خرابی به مراتب کمتری دارن.در قیمت های میانی شون که بین 500 میلیون تا یک میلیارد باشه خودرو های چهار چرخ محرک دارن که برای آفرود از رقبا بهترن مثلاً خودرویی مثل رنو داستر وجود داره که به هیچ دردی نمی خوره و گرند ویتارا که دیگه تولید نمیشه رسماً آفرودی نبود ولی خب کیفیت بالایی داشت.بالای یک میلیارد هم که کیفیتشون خیلی بالا رفته و قابل رقابت با کره ای های ارزون شده و آپشن های عالی دارن ولی چهار چرخ نیستن (مدل های کراس اور) که خب خیلی هم ضعف نیست چون شهری هستن ولی با این همه انتقاد بنده حرف شمارا هم قبول دارم چون به دلیل عدم واردات قیمت ها نجومی شده و خب چینی ها هم در بعضی مدل ها قیمت های بسیار بالایی دارند که خب به خاطر گرون بودن بیش از حد کره ای ها و ایجاد فاصله خالی قیمتی هم هست.اما مشکل اصلی عدم وجود رقابت برند های خودرویی تو ایران هست.شما وقتی ماسل کار و غول های آمریکایی ویا خودرو های با کیفیت و یا اسپورت ژاپنی یا لوکس های آلمانی و یا حتی کره ای ها یا چینی های با کیفیت بالا (منظور کیفیت اصلی و بدون حذف امکانات هست) تو ایران وجود داشته باشه با قیمت های جهانیشون، دیگه سمت خودرو های حال حاضر حتی اگر مفت باشد نمی روی!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  20. فرهاد

    ۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی یه سری ایرادات داره که خب برای یه شرکت تازه تاسیس و بعنوان اولین خودروی تولیدی خوبه ولی توجه داشته باشید که این ماشین تا نیاد تو بازار خیلی از ایراداتش مشخص نمیشه
    ولی رقیبش تسلا چند نسل تولید شده و ایراداتش برطرف شده
    از طرفیم باید در نظر داشته باشیم که تسلا مدل اس طراحی و ساختش ماله چندسال قبله و قاعدتا باید لوسید بهتر باشه
    قیمت هم فاکتور مهمیه که در نظر نمیگیرید،چون اگه تسلا بخواد یه ماشین جدید با این قیمت بسازه برای رقابت،ممکنه خیلی بهتر از این باشه
    ولی درکل لوسید با تولید این خودرو ثابت میکنه که درآینده محصولات خوبی قراره ازش ببینیم و میتونه رقیب جدی برای تسلا باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Philipp

      ۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      طراحی چیزیه که سن و سال نمیشناسه
      هیچوقت جدیدتر الزاما خوشگل تر نیست
      بخوام مثال هم بزنم یه دو صفحه ای میشه ولی همین سه تا کافیه:
      M3 E30 , M3 E39
      SL R230 , SL R231
      GTR r32 , GTR r33

      اینم مثال هایی که نسخه جدیدتر زیباتر بوده:
      S-class W221 , S-class W220
      Corvette C2 , Corvette C1
      Rx-7 3rd gen , Rx-7 2nd gen

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا