رسانه پدال

وانت برقی ریوین R1T؛ شاهکار مهندسی / دوبله فارسی

با تولید اولین نمونه‌ها از وانت الکتریکی ریوین، ابعادی تازه از ویژگی‌های فنی و مهندسی این خودرو مشخص شد.

اولین محصول ریوین با نام R1T، موفق شده است قبل از تسلا سایبرتراک و هامر EV به تولید انبوه برسد. همین موضوع به تنهایی، یک پیروزی بزرگ برای شرکت سازنده محسوب می‌شود؛ چراکه وانت برقی فورد لایتنینگ، توانایی‌های آف‌رود مشابه ریوین R1T ندارد. نسخه‌ی پایه از R1T مجهز به چهار موتور برقی روی چهار چرخ است. این موضوع، باعث می‌شود وانت برقی ریوین، قدرت مانور و فرمان‌پذیری بالا داشته باشد و نسبتا راحت از مسیرهای ناهموار خارج جاده عبور کند.

ریوین R1T با مجموع قدرت ۸۳۵ اسب بخار و گشتاور ۱۲۲۷ نیوتن‌متر تولید می‌شود. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت این خودرو ۳ ثانیه است و در مدل پایه، توان پیمایش ۴۸۰ کیلومتر دارد. نسخه‌ی گران‌تر، همراه باتری‌های متفاوت از مدل پایه، شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتر ارائه می‌دهد. آستانه قیمت ریوین R1T در بازار امریکا، ۶۷ هزار دلار است.

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (4622 ديدگاه)

    تشکر بابت ویدیو بازم مثل همیشه خوب بود🙏
    ولی خب چندان هم نوآوری خاصی نداشت حالا هنر کرده یه محفظه بار گذاشته میون کابین عقب و صندلی پشتی…

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۶۰
    1. کوبیده

      ۱۰ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (737 ديدگاه)

      و یه چادر مسافرتی ۲۶۰۰ دلاری
      ولی نسخه پایه اش بسیار ارزنده هست

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
    2. امین

      ۱۰ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (280 ديدگاه)

      شما به وانت‌های فول آپشن ایرانی ببخش

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
  2. M@M@DRZ

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (269 ديدگاه)

    بازم ممنون از شما آقای اشتری بابت این دوبله .
    من امکانات و فضاسازی برا اجسام توی بدنش رو دوست داشتم مخصوصا اون اجاق گازه . با این که خب ۵۰۰۰ دلاره .
    ولی طراحی مینیمالیستی و زیبایی داشت .

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۰
  3. رها

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    خوشمان آمد بسیار جالب است برای اهل دل و طبیعت گردان . شاید تا سال بعد ایران هم برسه . و بتونیم با قیمت مناسب تهیه کنیم ‌

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۸
  4. viper

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (825 ديدگاه)

    ممنونم از اقای اشتری بسیار بسیار بسیار عالی بود لذت بردم صداتون هم واقعا برای اینکار عالی است
    واقعا وانت پیشرفته ای هست مخصوصا خیلی خوب از جاهای خالی برای بار و …. استفاده کرده ولی باید دید که ایا وانت های برقی دوام و مقاومت وانت های بنزینی رو در اب و گل دارند ؟
    این برام خیلی سوال مهمیه و دوست دارم روی این وانت تست دوام انجام بشه
    متشکرم

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۰ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (467 ديدگاه)

      سلام سپاس از توجه شما 🙂

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  5. یک کاربر

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (148 ديدگاه)

    از قابلیت های وانت ریویان R1T شگفت زده شدم .

    از نظر ظاهر طراحی جلوی ان، شبیه لاک پشت های نینجا هست ، از نظر زیبایی ، من ریویان به تسلا سایبر تراک ترجیح میدهم اما ،فورد با ریویان در طراحی برابر میدانم . بنطرم هر دو قابل قبول هستند ، اما تسلا نه

    از نظر امکانات فنی ، جزئیات و ابتکارات این وانت بسیار جالب بود من را شگفت زده کرد . ۴ موتوره بودن ان و شارژ dc ان که ۲۰ دقیقه ، ۲۲۰ کیلومتر برد میدهد نکات جالب بود و همینطور توجه به جزییات و بهره بردن از امکانات مختلف از نقاط قوتش هست .

    تقریبا میتوانم بگویم از نظر فنی و امکانات و قدرت ، بهترین وانت برقی بازار هست . از نظر طراحی هم زیباتر به نسبت سایبر تراک هست ، اما بنظرم چراغ هایش میتوانست بهتر باشد شاید بدلیل تمایز طراحی متفاوت ان انتخاب کردند.

    قیمتش هم به نظرم به نسبت امکاناتش در این زمان ۲۰۲۲ به نسبت سایر رقبا مناسب هست . شاید در اینده رقبایی دیگر ما را غافلگیر بکنند.

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۱
  6. امیرحسین

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (253 ديدگاه)

    پیکاپ کاملیه از این لحاظ که از یه پیشرانه الکتریکی برخوردار آپشن های کمک راننده عالی و حتی آپشن های که برای طبیعت گردی هم گذاشتن خیلی خوبه نشون میده توجه خاصی داشتن و نوآوری جالبیه و چه خوب که به سمت الکتریکی کردن این صنعت پیش می‌ره
    اما هیچی پیکاپ های درون سوز نمیشه
    خدایی هرچیو الکتریکی میکنند کنن
    ولی پیکاپ هارو درون سوز نکنند
    لذت پیکاپ به این که صدای خفن موتور درآد

    موافقم ۵
    مخالفم ۹
  7. مهردادکمال

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1154 ديدگاه)

    یه مشتری هر چی بخواد رو ریوین ارائه میده قیمت و چهره معقولی هم داره پس عملا هیچی جلوی موفقیت این شرکت نوپا رو نمیگیره

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۰
  8. F.A

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (123 ديدگاه)

    سلام
    سپاسگزارم از بابت ویدئو
    دنیا در حال پیشرفت به سرعت نور است و ما هنوز در پراید گیر کردیم و تیبا شده ماشین نیمه لوکس ایران؟!؟!

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
  9. محمد ب

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (186 ديدگاه)

    ممنون عالی بود

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  10. کافر مقدس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1453 ديدگاه)

    استفاده از تک تک نقاط ماشین باعث میشه کار برای دیگر وانت سازها سخت بشه تا چند وقت دیگه تک تک این تجهیزات میشه بیسیک

    نفهمیدم اون اسپیکری که با دست حمل میشه اسم ش چیه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  11. رضا

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    جایگزین خوبیه برای نیسان گاوی

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  12. AMIR / ARMI

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1302 ديدگاه)

    این پیکاپ اصلا تو بازار رقیب پیکاپ های الکتریکی تسلا و فورد نیست
    این پیکاپ مید سایز هستش در حالی که اون ها فول سایز هستش
    اصلی ترین رقیب این ماشین از درون سوز های جیپ گلادیاتور هستش

    موافقم ۳
    مخالفم ۹
    1. kastech

      ۱۰ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (192 ديدگاه)

      به قول جانی لیبرمن از موتور ترند : این تراک نه میدسایزه نه فول سایز بلکه بینشونه و بهش میگه تروسایز

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
    2. جناب ایکس

      ۱۰ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1389 ديدگاه)

      ببخشید ولی کدوم پیکاپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  13. Hossein

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    ریویان فوق العادس واقعا که شاهکاره مهندسیه👌

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  14. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2018 ديدگاه)

    آمریکا آقای دنیا.دمشون گرم.کندن رفتن.اروپا هی بدو هی بدو🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

    موافقم ۹
    مخالفم ۵
  15. Hamid

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1723 ديدگاه)

    لذت بردیم
    ممنون

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  16. یوسف

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (567 ديدگاه)

    لذت بردم واقعا…. ای کاش داخل ایران هم بود

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. net

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    بزرگترین ضعف طراحی این وانت مربوط به چراغ جلو زشت کپسولی و خط سفید مسخره جلو کاپوت هست که طراحی بیرونی این وانت رو از جلو زشت و مسخره کرده.حفره خالی پشت اتاق یه چیز الکی هست و اگر حفره خالی پشت اتاق نداشت اتاق بار و کابین بزرگتر و جادارتر میشد و نیازی به این حفره نبوده و کاربرد انچنانی نداره چون زیر صندلی عقب فضا برای گذاشتن وسایل هست و همچنین اتاق بار با پوشش جمع شونده هست برای حمل وسایل.این وانت طراحی داخلی ساده و زیبایی داره اگر رنگ صندلیها و داشبورد و کنسول یکپارچه مشکی بود زیباتر میشد.اگر دو ستون سقف شیشه جلو مشکی متضاد نبود قشنگتر میشد.پوشش خودکار محافظ مشکی اتاق بار خیلی خوبه برای محافظت وسایل در مقابل باد و باران.جایگیری دو ال سی دی مستطیلی افقی داشبورد با حاشیه کم خیلی زیباست.اگر برای هربار شارژ مثل ماشین تسلا میشد ۸۰۰ کیلومتر رانندگی کرد خوب بود.وسایل اشپزوخونه که مثل ماشینهای رولزرویس داره بدرنخور هست و استفاده انچنانی نداره و فضا رو اشغال میکنه

    موافقم ۸
    مخالفم ۵
  18. net

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    عجیب ترین و زشت ترین چراغ جلو ماشینی هست که دیدم و خط سفید جلو این وانت هم خیلی عجیب و زشت هست

    موافقم ۵
    مخالفم ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا