مرسدس بنز

بررسی مرسدس‌بنز S550 فورماتیک کوپه مدل ۲۰۱۵

کلاس S کوپه جدید، به‌عنوان یکی از سرآمدان فنی برند مرسدس‌بنز می‌تواند شناخته شود. از نبود یک ستون دوم (B-pillar) گرفته تا نقاط کرومی کوچک روی جلوپنجره، همگی ظاهری شگفت را برای این مدل ایجاد کرده‌اند. این کوپه‌های کلاس S همیشه می‌توانند نگاه خیره کسانی را به خود جذب کنند که به خوبی دوران لوکس‌های ۲ دری چون «تورنادو» و «الدورادو» را به یاد دارند. ولی این طراحی جدید بنز، پیش‌زمینه‌ی تمام دوران‌ها را در خود دارد.

2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
در طراحی چرم داخلی کابین S550 ظرافت فوق‌العاده‌ای به کار رفته است. بسیاری از بخش‌های کابین با کلاس S سدان مشترک است؛ ولی در همین حال، در مدل کوپه، از یک پنل ابزارهای منحصر به فرد در بالای داشبورد بهره‌مند شده است. طراحی سرزنده‌تر در آن به کار رفته و مانند این است که از ایتالیایی‌ها برای بازنگری در طراحی داخلی کلاس S کمک گرفته باشند. در همین حال، در خودروی تست از یک پکیچ آپشن ۳۲۵۰ دلاری با عنوان Designo استفاده شده که در نتیجه، سطوح بیشتری از چرم پوشیده شده است. در پکیج پرمیوم نیز ماساژ صندلی‌های جلو اضافه شده و همین‌طور در مجموعه «گرم و نرم» یا Warmth and Comfort مواردی چون گرم‌کن صندلی‌ها، فرمان و تکیه‌گاه دست صندلی‌ها استفاده شده است. در کل شرایط به‌گونه‌ای است که دل کندن از داخل S550 کوپه سخت است. فقط باید راحت روی صندلی گرم بنشینید و در همین حال، از سیستم صوتی ۶۴۰۰ دلاری Burmester لذت ببرید. اگر می‌خواهید این گونه استراحت کنید، بهتر است خودرو را در یک جای مناسب پارک کنید. البته این در حالی است که مجموعه ابزارهای دستیار رانندگی با ارزش ۲۸۰۰ دلار می‌توانند در عمل S550 کوپه را به صورت خودکار هدایت کنند. ولی در این میان، شاید کسی در عقب بخواهد پیاده شود. در صندلی‌های عقب، فضا به‌اندازه کافی برای دو فرد بزرگسال وجود دارد، ولی علی‌رغم فاصله محوری بالای ۲/۹۴ متری، فضای پاها در عقب هنوز محدود است.

2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
در همین حال، سر و صدای زیادی از بیرون نمی‌آید. صدای باد به شکل تعجب‌آوری حذف شده است. یک صدای ضعیف تایرهای عرض خودرو، تنها صدای قابل‌تشخیص از حرکت S550 است. تنها زمانی سر و صدای موتور ۴/۷ لیتری دو توربوشارژر V8 بلند می‌شود که در حداکثر عملکرد خود قرار داشته باشد. حتی در این حالت، صدای خشم موتور V8 از ۷۹ دسی‌بل بیشتر نمی‌شود.

2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
هیچ چیز نمی‌تواند این آرامش را بر هم بزند؛ حتی زمانی که بخواهید با این مرسدس‌بنز ۲۱۶۰ کیلوگرمی مانند یک مزدا میاتا رفتار کنید. همچنین چسبندگی در پیچ برای خودرویی با این جثه، بسیار مناسب و ۰.۹۲g است و هندلینگ بسیار خوبی نیز شاهد هستیم. در همین حال، سیستم فرمان، حس یک خودروی اسپرت کامل را ندارد. ولی دقت آن در سرعت‌های بالای ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت مناسب است. شتاب S550 در وضعیت خوبی قرار دارد و می‌تواند در مدت ۴/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد؛ یعنی به میزان ۰/۴ ثانیه سریع‌تر از S550 سدان با دیفرانسیل عقب. سیستم دیفرانسیل استاندارد چهار چرخ متحرک برای استفاده‌های روزانه ساخته شده است. سرعت حداکثر این خودرو برای نسخه بازار امریکا به ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت محدود شده است؛ این در حالی است که در آن از تایرهای گودیر ایگل F1 درجه Y استفاده شده است.

2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
مرسدس‌بنز مطمئناً مسئول قیمت‌گذاری خودروهای لوکسش است. قیمت‌ها برای این مدل از ۱۲۰ هزار و ۸۲۵ دلار آغاز می‌شوند. در همین حال، خودرویی که برای این بررسی استفاده شده، ۱۴۹۵۷۵ دلار تمام شده است. البته توصیه می‌شود که برخی آپشن‌های گران‌قیمت مورد استفاده در خودروی تست را کنار بگذارید. ولی اگر می‌توانید واقعاً از پس هزینه‌های چنین خودرویی برآیید، هرگز شما را به کاستن از شخصیت لوکس آن دعوت نمی‌کنیم.

2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دو دیفرانسیل، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۱۴۹۵۷۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۲۰۸۲۵ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۳۲ سوپاپ V8 با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۴۶۶۳ سی‌سی.
  • قدرت: ۴۴۹ اسب بخار در ۵۵۵۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۹۹/۶ نیوتن‌متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
2015 Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4MATIC coupe
ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۹۴۴ متر.
  • طول ماشین: ۵/۰۲۷ متر.
  • عرض: ۱/۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۱۷ متر.
  • وزن کلی: ۲۱۶۰ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۰/۷ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۷/۶ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۹ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۳ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۸/۶۴ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۲۰۹/۲۱ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۹/۶۸۲ متر.
  • چسبندگی در پیچ به قطر ۳۰۰ فوت: ۹۲g.
مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. حامد قدسی

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    تنها چیزی که میشه گفت اینه که یک اثر هنریه.
    البته نمی دونم چرا نمی تونم با دو مانیتور مستطیلی بزرگش که به نظرم چیدمان مناسبی ندارند ارتباط برقرار کنم. یک جوری به نظرم به این طراحی نمی آن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مجتبی

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      سلام بر دوستان عزیز
      زیبایی ،ظرافت،قدرت و عظمت رو دوباره شاهد هستیم در یکی دیگر از عجایب مرسدس بنز اما منم موافق با حرف حامد و دانیال عزیز هستم مانیتور ناوبری در کنار صفحه کیلومتر یکم تو ذوق میزنه وگرنه طراحی داخلی این خودروهم اثر هنری هست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. حسام

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (8 ديدگاه)

        درود بر مرسدس
        موتور v8 با گنجایش ۴۶۶۳ مصرفش ۱۴.۷ !!! به نظرم مرسدس میتونست یه کاری کنه تا مصرفش پایین باشه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. k-sh

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (22 ديدگاه)

        به جرئت میتوان گفت طراحیه داخلیش و جنس مواد به کار رفته در آن جز جز بهترینها در دنیای ماشینهاست.به گفته مرسدس این ماشین (در کلاس خودش) برترین ماشین دنیاست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. حاج حسن

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      طراحی خیلی قشنگی داره ولی نمی دونم ادقام صفحه کیلومتر با مانیتور ناوبری منو یاد وانت پیکان قدیم که صفحه کیلومترش اینطوری بود میندازه :)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. (((RETOLEX(((REZA

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1410 ديدگاه)

      این دوتا مانیتور به هم چسبیده زشت نیستن ولی در مقابل بقییه اجزا کابین ماشین خیلی ساده و یه جورایی کلاسیک هستن
      دیگه این مانیتور ها توی همه s class ها وجود داره
      و این مانیتور ها نشان از تکنولوژی بالای خودرو هستن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. Danial

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (463 ديدگاه)

    به نظرم باید صفحه کیلومتر از مانیتور ناوبری جدا بشه یجوریه…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سجاد

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      بدم میاد از تمام الکترونیک بودن داشبورد و نشانگرها!!!
      ۱۰۰ سال هم بگذره نشانگرهای پشت فرمان باید آنالوگ باشن . . .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. k-sh

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به نظر شما کدامیک از این ماشینها طراهی بهتر و جوانانه تری داره
    مرسدس لایک:
    بنتلی دیسلایک:

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad..F12

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      بنتلی یه شخصیت رسمی تر و خشک تری داره

      و من تو این رنج با اس کوپه موافقم، واقعا رُخش نمونه نداره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. armin

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    با پولش تو ایران میشه یه لندکروز ۵سال پیش با ۱۰۰ هزار کار گرفت :))) یا با ۲برابرش یه اس کلاس ۶سال پیش ۱۰۰ هزار کار :)))))

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Zonda R

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1853 ديدگاه)

      @.F
      اخیرا اگهی فروش همین ماشین با رنگ سفید رو دیدم
      قیمتش خیلی جالب بود
      زیرش نوشته لطفا فقط مشتری واقعی تماس بگیرد
      قیمت ۴میلیارد و ۱۰۰ میلیون
      اما گرون ترین خودرو ایران هم که اخیرا به طرز عجیبی پلاک ملی دریافت کرده sls black series
      بوده که برچسب قیمتش ۹/۵ میلیارد تومنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. سامان از تبریز

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    عالیه
    باس اینم در نظر بگیریم که این ماشین سوپر اسپورت نیست و یک خودروی تولید انبوه هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. (((RETOLEX(((REZA

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1410 ديدگاه)

    چرا این توربو شارژ دوقلو نداره؟؟؟؟
    یا فقط موتورهای v6 مرسدس توربوشارژ دوقلو دارن؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. SAEED

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (481 ديدگاه)

    این مرسدس در کلاس Premium Luxury Sedan قرار میگیره
    که برای نمونه قدرتمندش یعنی S63 و S65 دو رقیب قدر داره
    یکی همزاد آلمانی مرسدس : Audi S8
    و دیگری بریتانیایی مدعی : Jaguar XJR

    باور این موضوع یکم سخته که مرسدس تا دندان مجهز از رقیب هاش شکست می خوره
    ولی اصلی ترین دلیل شکست این ستاره لوکس قیمت بالاشه !!
    ۱/ Mrecedes Benz S65 AMG
    قیمت : ۱۶۱,۸۲۵$

    ۲/ Audi S8
    قیمت : ۱۱۵,۸۲۵ $

    ۳/ Jaguar XJR
    قیمت : ۱۱۹,۹۲۵ $
    ———————-
    رتبه به ترتیب :
    ۱/ آئودی
    ۲/ جگوار
    ۳/ مرسدس بنز :(
    ———————–
    منبع : CarAndDriver.com

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad..F12

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      اره قبول دارم گرونه

      ولی در مورد کمپانی های با اصالت و باسابقه درخشان میتونم بگم که هیچ گرونی بی حکمت نیست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Amin

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        مرسدس بنز بهترین چون ۱۲۵ سال در صنعت خودروسازی داره حکومت میکنه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      سعید جان این مرسدس کوپه هست نه سدان،اینایی که گفتی رقیب اس کلاس سدان هستن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. کنستانتینه

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (156 ديدگاه)

    عقلم میگه بنز دلم میگه بی ام و جیبم میگه باز …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. امید برتر

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    یه سوال تخصصی!
    چرا به جای صفر تا صد «صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر» رو حساب میکنند؟؟
    چرا چهار کیلومتر کمتر از صد رو حساب میکنند؟؟؟
    ممنون از مطلب خوبتون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شاهین

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (4169 ديدگاه)

      دوست عزیزم واحدهای سنجش اونا بر حسب مایل هستش یعنی به جای شتاب صفر تا صدی که بین ما مرسومه،اونا شتاب صفر تا ۶۰ مایل رو محاسبه میکنن که بعد از تبدیل واحد ها به همون صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت مبدل میشه.
      ارادت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. مجتبی(ساروی)

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (551 ديدگاه)

      امید جان چون مبنای اونا مایل هستش نه کیلومتر و صفر تا ۶۰مایل رو حساب میکنن. اگه بخوای مایل رو به کیلومتر برگردونی باید در هشت پنجم ضرب کنی یعنی در ۸ضرب کنی بعد تقسیم بر ۵بکنی که میشه ۹۶

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سعید

        ۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1486 ديدگاه)

        راه راحت ترش اینه که مایل رو ضربدر ۱.۶۰۹ کنی تا به کیلومتر تبدیل بشه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. lucky.luke

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (410 ديدگاه)

    این مدل از بنز با این حجم موتور و مصرف سوخت و تاپ اسپید و هندلینگ و سایر مشخصاتش نشان از ضعف بنز در مقابل BMW ست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      چطور به این نتیجه رسیدی؟چه ضعفی نسبت به BMW داره مثلا؟تاپ اسپیدش که محدود شده هست،میشه برش داشت،هندلینگشو از کجا فهمیدی ضعیفه؟مصرف سوخت سدانش رو هم ببین که ۸ لیتره
      اصلا رقیب این ماشین کدوم مدل از BMW هست؟؟؟؟ سری ۶ رو که معمولا میگن رقیب SL هست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. متین نصیری

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      اولا این ماشین کوپه بیشتر لوکسه تا اسپرت و من تا جایی که میدونم BMW اصلا و ابدا نمی تونه با بنز توی لوکس بودن رقابت کنه … از لحاظ تاپ اسپید هم که محدود شده است همونطور که آقا سعید گفته میشه محدود شونده رو برداشت … هندلینگش رو هم که فک نکنم شما با هاش رانندگی کرده باشی تا به این نتیجه رسیده باشی ! اگه هم شما هنوز میگی ضعف داره مدلی از BMW رو که میتونه بنز رو شکست بده بگید … روز خوش

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. کنستانتینه

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (156 ديدگاه)

    عقلم میگه بنز دلم میگه بی ام و عقل و دلم با مشورت هم میگن پورشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. Lamborghini REVENTON

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    ای کاش کیلومترش از طلا و یاقوت بود به جای مانیتور و فقط اعدادش مانیتوری باشه و قیمتش بالاتر می رفت و اون موقع پول عرب ها میومد وسط……

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. احسان(احسان سابق)

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    عجب ماشینیه.اما وزنش نسبت به همقطارای خودش زیاده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Ahmad..F12

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    مسعود جان ممنون عالی بود

    S موده هیچ حرفی واسه گفتن نمی ذاره

    خودرویی که لوکس بودنش نمونه نداره

    در عین حال از نظر اسپرت بودن حرفایی برای گفتن داره،

    زیباییش هم که دیگه نمیشه ازش نقص گرفت

    یه اسپرت لوکس تمام عیار….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. بنده خدا

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.۴۰۵ با موتور انژکتوری ۸ سوپاپ ۱۳لیتر در شهر مصرف داره….خخخخخخخخخ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. Amin.

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    فرم عقبشو نمیپسندم
    ولی خب من کیم که کلاس Sئو نپسندم :D
    با این که انتقاد زیاد بهش دارم اما خب واقعاً ستودنیه.
    خاص بودنش خیلی خوبه.
    برم مطلبو بخونم بعد باز میام نظر میدم.
    ;)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. Amin.

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    تو این کلاس کاملا Draphead و Wraith رو ترجیح میدم.
    به نظرم با تولید مدل کوپه و روباز ابهت کلاس S رو کم میکنن، با اینکه این دوتا پسوند بیان دنبال اسم کلاس S مخالفم!! کلاً با فلسفه طراحیش موافق نیستم. فرم عقبشم میتونست خیلی بهتر باشه!!
    به نظرم نباید مرسدس برند S رو وارد این سبک و سیاق میکرد
    اگه خیلی مشتاق بود وارد این گروه بشه بهتر بود که یه کلاس جداگانه تولید میکرد.
    در کل مخالفم باهاش اما از نظر خودروشناسی هرگز تواناییاش و خوبیاشو زیر سوال نمیبرم.
    (منتظر دیسلایک های شما بنز پرستان هستیم :D )

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (6528 ديدگاه)

      درود .
      بعضی طراحی های بنز یا بهتر بگم شباهت های بیش از حد مدل های مرسدس مورد انتقاد همه از جمله خود من هست .
      مرسدس با حذف رگه های اسپورت ، به نظر من کار اشتباهی رو انجام داده . نه در این مدل . بلکه در اکثر مدلها . خدا به خیر کنه نسل بعدی e کلاس رو . که قطعا شباهت ۸۵ درصدی با
      اس کلاس و سی کلاس .
      اما طراحی داخلی کلا جای هیچ حرفی رو باقی نذاشته .
      در ضمن چرا دیسلاک ؟؟؟ حرفت درسته دوست عزیز .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Amin.

        ۵ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (211 ديدگاه)

        درود میلاد جان.
        آخه دوستان متعصب نخونده دیسلایک میدن، مشکلی هم نیس راحت باشن ;)
        کلاً خیلی بهتر بود مثلاً کلاس CL رو گسترش میدادن، هنوزم به نظرم ظاهر و شخصیتش از این خیلی بهتر و بیشتره واسِ خودش کَسیه!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  18. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    چقدر قشنگه این ماشین،لوکس و مدرن و پر از تکنولوژی،هم طراحی خارجی و هم داخلیش جز بهترین های جهانه،از لحاظ فنی و هندلینگ و ایمنی هم که فوق العاده عالیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    داخل(Interior) ماشین های بنز مخصوصا همین ماشین رنگ بندی های بسیار قشنگ و لوکسی داره که باعث میشه طراحی داخلیش خیلی بهتر به نظر میاد،یعنی گزینه های خیلی خوب و زیبایی برای انتخاب وجود داره،مثلا برا این ماشین ۷ مدل رنگ و ۵ نوع تریم تو سایتش برای انتخاب وجود داره که یکی از یکی قشنگتره،رنگ های دیگه ای هم داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. fluid

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سرعت نهایی حد اقل با محدودیت قانونی هم ۲۵۰ کیلومتر کمتر نیست تو مشخصات متتن نوشته۲۰۹ کیلومتر!!!!!!!!؟؟؟؟؟تو رو خدا دقت کنید بنز s550 سرعت نهاییش از ماکسیما کمتر!!! اگه منظور منع قانونی محدود کردن سرعت توسط خود کارخونست که رو ۲۵۰ سنسور میبندن .حالا ۲۰۹ چیه از کجا اومده یکی واسه من توضیح بده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شایان

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      همون ۲۵۰ تاست محدودشدست شما به دل نگیر جانم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  21. ebi

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    نمای جانبی شبیه bmw m6 کوپه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا