تجربه و آزمایشمرسدس بنز

اولین رانندگی با مرسدس بنز EQS SUV، پادشاه موقتی شاسی‌بلندهای برقی لوکس

مرسدس بنز EQS SUV از همان ویژگی‌های چشمگیر همتای سدان خود بهره می‌برد اما مشکلاتی هم دارد که البته شاید برای خریدارانش چندان مهم نباشند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

زمانی که سال گذشته سدان EQS به بازار آمد، آیندهٔ الکتریکی مرسدس را نشان داد. هرچند این خودرویی شایستهٔ نشان ستارهٔ سه پر با برد قابل‌توجه نزدیک ۷۰۰ کیلومتر بود اما یک سدان است و این روزها بازار شاسی‌بلند می‌خواهد. به همین دلیل، EQS SUV راهی بازار شده است که در صدر خانوادهٔ کراس‌اوورهای الکتریکی مرسدس قرار می‌گیرد؛ اما آیا همان فرمول EQS سدان به دنیای شاسی‌بلندها منتقل شده است؟

مرسدس بنز EQS

EQS SUV چیزهای زیادی را از برادر سدان خود قرض گرفته است. پلت‌فرم و فاصلهٔ محوری این دو خودرو یکسان است هرچند که برادر شاسی‌بلند ابعاد متفاوتی دارد. این خودرو نه‌تنها ۱۴۰ میلی‌متر طول کمتری نسبت به EQS سدان دارد بلکه حتی از GLS هم کوتاه‌تر است ولی بااین‌حال صندلی‌های ردیف سوم همچنان به‌صورت سفارشی برای آن ارائه می‌شود. ظاهر خودرو نیز شبیه نسخهٔ سدان است اما برخی ویژگی‌های خاص خود مثل جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر را دارد. بااین‌حال، EQS SUV مثل بسیاری از کراس‌اوورهای الکتریکی، ارتفاع کمی از زمین داشته و بیشتر شبیه یک استیشن بزرگ است تا شاسی‌بلند سنتی.

مرسدس بنز EQS

داخل

کابین EQS SUV با تودوزی تمام چرمی حتی از نسخهٔ سدان هم بهتر است. داخل این ماشین مطبوع و جادار بوده و مواد نرم و لطیف در همه‌جا به چشم می‌خورند. همچنین طراحی خاص داشبورد EQS کابین را شبیه یک سالن مجلل جلوه می‌دهد که این فضا در شب با نورپردازی داخلی بهتر هم می‌شود. صندلی‌های جلو بسیار راحت هستند و دید خوب است. صندلی‌های ردیف دوم نیز به لطف مجموعه‌ای از آپشن‌ها تقریباً به‌خوبی جلو هستند. در اینجا فضای سر بیشتری نسبت به GLS وجود دارد و صندلی‌ها حدود ۱۵ سانتی‌متر به جلو و عقب کشیده می‌شوند. EQS SUV همچنین به سیستم کنترل تهویهٔ پنج منطقه‌ای هم مجهز است.

مرسدس بنز EQS

همان‌طور که گفته شد، برای این خودرو صندلی‌های ردیف سوم قابل سفارش است که برای بزرگ‌سالان تنگ خواهد بود. البته در اینجا چهار پورت USB-C و دو جا لیوانی وجود دارد و حتی گرم‌کن صندلی‌ها هم قابل سفارش است اما شکل طراحی سقف خودرو فضای سر را محدود کرده است. در جلو، هایپراسکرین از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه‌نمایش لمسی مرکزی ۱۷.۷ اینچی تشکیل شده که زیر یک پانل شیشه‌ای قرار گرفته‌اند. این هایپراسکرین در EQS580 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما در EQS450 سفارشی است. اگر نخواهید این نمایشگر بزرگ را با انگشتان خود کثیف کنید می‌توانید از پد لمسی کوچکی روی غربیلک فرمان استفاده کنید.

مرسدس بنز EQS

رانندگی

این یک شاسی‌بلند بزرگ است که روی راحتی تمرکز دارد و بنابراین ممکن است کسانی که خیلی به هندلینگ و بازخورد فرمان اهمیت می‌دهند را ناامید کند. البته این به معنای رانندگی بی‌دقت و فاقد ظرافت نیست زیرا EQS برای خودرویی به این بزرگی چابک است و سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب به مانور دادن با آن در فضاهای تنگ کمک می‌کند. این ماشین همچنین به لطف دو موتور الکتریکی با ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۸۵۷ نیوتن متر گشتاور، شاسی‌بلند سریعی است اما ترمزها آن‌قدر که انتظار می‌رود خوب نیستند زیرا سیستم احیای انرژی ترمزها احساسی غیرطبیعی دارد که اعتماد راننده را از بین می‌برد.

مرسدس بنز EQS

انتظار داشتیم همان آرامش EQS سدان را در نسخهٔ شاسی‌بلند هم ببینیم و هرچند سیستم تعلیق چهار اتصالی در جلو و چند اتصالی در عقب با تعلیق بادی استاندارد و کمک‌فنرهای تطبیقی سواری خوبی را فراهم می‌کند اما سروصدای زیادی از تعلیق به گوش می‌رسد. سپس به شعاع حرکتی می‌رسیم که هرچند انتظار نمی‌رفت در حد نسخهٔ سدان باشد اما برد حدود ۳۵۰ کیلومتری با ۴۶۰ کیلومتری که به‌طور رسمی اعلام شده فاصلهٔ زیادی دارد. EQS SUV به یک پکیج باطری بزرگ ۱۰۸.۴ کیلووات ساعتی مجهز است که حداکثر ظرفیت شارژ سریع آن ۲۰۰ کیلووات است. در این صورت، از ۱۰ تا ۸۰ درصد باطری‌ها ظرف ۳۱ دقیقه شارژ می‌شود.

مرسدس بنز EQS

قیمت

EQS SUV قیمت بالایی دارد که با جایگاهش در صدر خانوادهٔ کراس‌اوورهای الکتریکی مرسدس متناسب خواهد بود. حتی قیمت مدل پایهٔ EQS450 از ۱۰۵,۵۵۰ دلار آغاز می‌شود و این EQS580 آزمایشی ما ۱۲۷,۱۰۰ دلار قیمت دارد. با سفارش چند آپشن مثل هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده (۲,۲۰۰ دلار) و سیستم سرگرمی عقب (۴,۷۵۰ دلار) نیز این رقم در خودروی ما به ۱۴۷,۷۶۵ دلار رسیده است. با توجه به این قیمت، تا زمانی که لندروور نسخهٔ الکتریکی رنجروور را معرفی نکرده است، EQS SUV لوکس‌ترین و گران‌ترین شاسی‌بلند الکتریکی بازار محسوب می‌شود.

مرسدس بنز EQS

جمع‌بندی

به‌طورکلی، EQS580 SUV مشکلاتی دارد که مهم‌ترین آن‌ها ارتباط اندک با راننده است. همچنین این خودرو بیشتر یک شاسی‌بلند ۲+۵ است تا یک هفت‌نفرهٔ کامل. البته به نظر نمی‌رسد این مشکلات برای خریداران چنین خودرویی خیلی مهم باشند؛ بنابراین، آیا EQS SUV شایستهٔ عنوان پرچم‌دار مرسدس بنز است؟ مطمئناً این خودرویی مجلل، سریع و باوقار با کابین زیبا و شگفت‌انگیز است که سرنشینان را غوغای بیرون دور نگه می‌دارد؛ بنابراین، در دنیای شاسی‌بلندهای لوکس که به‌زودی رشد خواهد کرد، مرسدس بنز EQS SUV در حال حاضر پادشاهی می‌کند.

مشخصات فنی

Mercedes Benz EQS580 SUV 2023

قوای محرکه الکتریکی دو موتوره
قدرت ۵۱۶ اسب بخار
گشتاور ۸۵۷ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته
محور محرک چهارچرخ
طول ۵,۱۲۵ میلی‌متر
عرض ۱,۹۵۹ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۷۱۸ میلی‌متر
وزن ۲۷۳۵ کیلوگرم
برد (اعلامی) ۴۶۰ کیلومتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر
قیمت پایه ۱۲۷,۱۰۰ دلار
قیمت تست‌شده ۱۴۷,۷۶۵ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای
منبع
AutoGuide

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2496 ديدگاه)

    ((تا زمانی که لندروور نسخهٔ الکتریکی رنجروور را معرفی نکرده است، EQS SUV لوکس‌ترین و گران‌ترین شاسی‌بلند الکتریکی بازار محسوب می‌شود.))

    اقتدار یعنی این، یعنی هنوز نیومده اما عنوانش محفوظه

    موافقم 61
    مخالفم 76
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      واقعاً نمیدونم چرا الکتریکی‌های بنز تو کَتَم نمیره !

      به نظر من bmw در ساخت برقی‌ها تکامل بهتری دارد !

      موافقم 61
      مخالفم 49
    2. KAMI

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (106 ديدگاه)

      قرار هم نیست بیاد چون پول هندی ها رو ندادن

      موافقم 18
      مخالفم 53
      1. مازیار

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (2496 ديدگاه)

        کامی تقریبا تمام کامنت هات تحت فشار لندروور و لامبورگینی هست
        احتمالا با حرف ل مشکل داری😄
        و البته رنگ پوست رانندگان!

        موافقم 46
        مخالفم 11
        1. KAMI

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (106 ديدگاه)

          کلی گویی روش مناسب برای انتخاب موضع فرد مخاطب نیست مازیار جون در حقیقت اگه میگم لامبورگینی رووعلتو وزنش دو تنه چون واقعا دو تنه غیر از اینه؟ اگه میگم لامبورگینی تو تکنولوژی حرفی برا گفتن نداره چون واقعا نداره ته تکنولوژیش ابرخازن بود که چیز جدیدی نیست آخرشم ازش استفاده نکرد. اگه میگم لندروور خراب میشه چون واقعا خراب میشه. البته از حق نگذریم اینا بیشتر بخاطر فولسک و تاتا موتوره‌ مثلا سیاست فولسک اجازه نمیده لامبورگینی بهتر از غورباقه پرورش یافته اش (پورشه) باشه یا تاتا نمیخواد پول برا موتور خرج کنه به لندروور میگه برو از بی ام و اجیر کن.

          موافقم 9
          مخالفم 43
        2. مازیار

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2496 ديدگاه)

          تا زمانی که به هر دلیلی (که البته مشخصه چه دلیلی) مجبور به نمک پاشی با اسم کمپانی ها میشی _ چه شما چه اون چندتا همفکر دیگه تون _ نه بحث فایده داره نه کاری از کسی برمیاد
          بعدشم هیچ جای دنیا وزن اتومبیل رو با باک پر بنزین اعلام نمی کنن کامی جون

          موافقم 25
          مخالفم 5
        3. KAMI

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (106 ديدگاه)

          به هر حال حرکت در راه حق اینجور نظرات رو در پی داره دیگه
          در ضمن
          وزن اعلامی توسط خودروسازا دو نوعه
          یکی dry weight که بدون احتساب هیچکدوم از مایعاته
          و دیگری curb weight که همه مایعات ((((شامل یه باک پر))) گفته میشه
          Curb weight is the weight of the vehicle including a full tank of fuel and all standard equipment.
          از اونجایی که هیچ ماشینی بدون مایعات و سوخت قرار نیست حرکت بکنه curb weight معیار مقایسه لامبورگینی ۲ تنی با رقباش قرار میگیره.
          اینم یه هیت دیگه…

          موافقم 4
          مخالفم 25
        4. مازیار

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2496 ديدگاه)

          حق نگهدارت😆

          موافقم 10
          مخالفم 3
        5. مازیار

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2496 ديدگاه)

          واقعیت …
          خوب واقعیت های زیادی در این صنعت هست مثلا از جمله اینکه هنر امریکایی تولید و حروم کردن اسب بخار و گشتاوره
          موضوع اینه که کی رو چی تاکید داره و در مواردی قفلی زده😉

          موافقم 11
          مخالفم 3
        6. iman1199

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          مازیار جان ولش کن داداش در این مورد ناحق گویی و حرفای اشتباه کامی واضحه این جور نظرات از هیت دادن هم رد کردن هدفشون استاک کردنه ( بر اثر فشار یا تعصب نابجایی که حس میکنن ) چون احساس تنفر بیجا از تو جملاتشون مشخصه و قطعا نمیشه مخفیش کنن
          ‌اگه نگاه کنید میبینید من اینجا وارد بحثتون نشدم
          و الانم جواب کامی رو نمیدم
          فقط این رو برای دوستمون اقا مازیار میگم تا بدونه چون کامی وضعیتش مشخصه و لازم نیست جوابش داده شه
          درمورد حق باید به ادعای اشتباه کامی بگیم کدوم حق؟ اتفاقا نظر کامی برعکس ادعایی که داره ناحقه و حرکت در راه ناحقه ناحقه
          به نظرم این نظراتی که این شکلی هستن رو اگه به اهالی هر جهنم دره ای هم نشون بدی دلشون برای گوینده نظر میسوزه
          چون میدونن چقدر این هیت دادن ها از روی احساس تنفر و سوزش نوشته شدن یعنی به این شکلی که نوشته شدن اشتباهه و همین رو در ذهن خواننده تداعی میکنه
          ( ما کاری به خودش نداریم خودش یک آدم مثل بقیه هست که احترامش مثل عموم مردم سرجاشه منظور فقط این نوع نظراته که از سر اشتباه فکر کردنه که همین هم بعدها وقتی خودش به اشتباه خودش پی ببره و به حرف ما میرسه )

          پس درنتیجه برای ما به هر حال حرکت در راه حق اینجور نظرات رو در پی داره دیگه برای ما
          ولی نظر کامی برعکس اینه و حرکت در راه ناحقه و بطور کاذب و به دورغ این رو به نظر خودش نسبت میده چون هرجور حساب کنید اشتباه و دروغ بودنش مشخصه
          ما هم که نظر کامی رو رد میکنیم در حقیقت داریم در راه حق حرکت میکنیم اول چون برتری این سازندگان از اروپا و امریکا که از برترین ها هستن مسلم و قطعیه در درجه اول در هر چیز و همه هم قبول دارن و بالاترین هنر مهندسی سطح بالا رو هم دارن و در هر موردی هم کیس برای اثبات برتری دارن که با مثال زدنش بشه ازشون دفاع کرد هرچند که نیازی به دفاع کردن ندارد و هرچی که خواسته باشه هیت بده مهم اینه که واقعیت خلاف میل اونه و واقعیت سرجاشه
          پس بحثو کش نمیدیم چون خودش بعدا متوجه میشه البته هرچند که همین الانم میدونه حرفش ناحقه و حق با ما هست ولی عمدا و یا از روی تعصب نابجا نظری دیگه داده

          موافقم 6
          مخالفم 1
        7. مازیار

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2496 ديدگاه)

          ایمان جان مواردی که گفتی مورد تایید منم هست و اگه دقت کرده باشی تبادل نظر من با کامی بیشتر جنبه فان داره چون همونطور که اشاره هم کردم معتقدم با کسانی که قادر نیستن مانع فشار بشن بحث کاملا بیفایدست

          موافقم 3
          مخالفم 0
        8. iman1199

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          دقیقا اقا مازیا منم همین توضیحات رو برای شما گفتم تا بدونید ما هم درک میکنیم درست میگیم
          و هر جوابی هر حرفی زدیم از صمیم قلب و روی دوست داشتنه حتی همون شخص رو هم دوست داریم و خواهان این هستیم با هر کسی دوستانه بحث کنیم حتی کسی که نیت و هدف اشتباهی داره اونم قلبش و ذاتش خوبه از حرفاش چیزی به دل نگیرید و اون لحظه اشتباه فکر کرده که بعد هم درست میشه

          موافقم 6
          مخالفم 1
        9. مازیار

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2496 ديدگاه)

          آقای پدال قورباغه رو از کامنت من حذف کردی که چی؟ خودش اینو تو کامنت خودش آورده بود و منم گفتم تا مانع فشار قورباغه نشی بحث بیفایدست اما شما با حذفش مفهوم رو از بین بردی
          سانسور هم با چشم باز خوبه

          موافقم 4
          مخالفم 0
        10. یه بنده ی خدا

          ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1113 ديدگاه)

          تحت فشار یعنی چی
          این چه وضع حرف زدنه!

          موافقم 1
          مخالفم 9
  2. غلام یاکوزا

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    قطعا نیسان آریا از این بهتره و به این ترجیح می دهم

    موافقم 14
    مخالفم 69
    1. iman1199

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      قطعا مرسدس بنز EQS از اون بهتره از همه نظر خیلی بهتره
      و واقعا تاج پادشاهی برازندشه و به اون ترجیح میدم

      موافقم 16
      مخالفم 6
  3. طراح خودنرو

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    وقتی تازه این ماشین برقیا تو دنیا مد شده بود ، رئیس ایراد خودرو گفته بود ، تولید ماشین برقی خیلی راحت تر از ماشین بنزینی و ما دچار جهش انقلابی در تولید خودرو خواهیم شد ، همانطور که نانو تکنولوژی رو آباد کردیم با جوراب نانو ، خبرنگاره پرسیده بود چرا راحت تره ، ارباب گفته بود ، دو تا آرمیچره می بندی به باتری میچرخه دیگه ، حالا بیست و دو ساله میخواد آرمیچر تولید کنه . شایدم رئیس اصلی شون بود ، سمتش یادم نیست . خلاصه یکی از این چغندرا بود .

    موافقم 39
    مخالفم 6
  4. Silent

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (625 ديدگاه)

    حداقل توو زمینه EV ها کمتر از این دست کلمات خنده دار سطحی توو سایت تخصصی استفاده کنید! “پادشاه و رجب”

    توو زمینه الکتریکی ها پادشاه شایسته تکنولوژی ها نو هست نظیر موتورهای PLAID یا مجموعه کامل لوسید. نه ماشینی با برد 450 کیلومتر که 150 هزاردلار قیمت ش هست.

    موافقم 18
    مخالفم 35
  5. Alan.r

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    این ماشین محشره
    طراحی زیبایی داره کابین هم که مثل همیشه عالیه از نظر ایمنی و آپشن و لوکس بودن هم فوق‌العاده است
    قدرت وگشتاورش هم خوبه
    به شدت منتظر نمونه های AMG هستم

    موافقم 21
    مخالفم 25
  6. ARIAN

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    انتظار چیز بهتری داشتم از بنز. ولی خوب من باشم تو suv ها سمت برقی جماعت نمیرم.

    موافقم 16
    مخالفم 2
  7. امین

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (78 ديدگاه)

    برد خیلی کمی در مقابل رقبا داره.این یه ضعفه.350 کیلومتر یعنی برای مسیرهای طولانی باید تو ایستگاه شارژ کلی وقت صرف کنید برای شارژ مجدد

    موافقم 15
    مخالفم 5
  8. محسن

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    تا زمانی که جنسیس یه شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه معرفی نکنه این ماشین میتونه یکم مانور بده

    موافقم 4
    مخالفم 33
    1. Mr Tiger

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (19 ديدگاه)

      ببخشید برام سواله که bmw ix با اون همه آپشن و قدرت و برد بلند و ترمز عالی … چرا میگن این بهترینه؟ بنز که قبل از اینکه به بازار بیاد ریدمانش رسید حتی از ریویان بدتره

      موافقم 7
      مخالفم 18
  9. یوسف

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (939 ديدگاه)

    حیف این همه تکنولوژی که با یک طراحی زشت و نچسب خراب شده…..
    خدایی سانگ یانگ از این خوشگل تره

    موافقم 17
    مخالفم 12
  10. shetab-car

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    دیروز یه ویدیو از آقای بخردی دیدم در اینستا که از نمایندگی مرسدس بنز در تگزاس فیلم گرفته بود میگفت این eqs و eqe تو نمایندگی خیلی سخت فروش می رن با اینکه از نظر امکانات و تکنولوژی سطح بالایی دارند اما مردم ترجیح می دن اس کلاس بگیرن
    به نظرم مهم ترین دلیلش طراحی اش هست نسل جدید کلاس اس با اون همه انتقادی که ازش شد از ای کیو اس قشنگ تر و با ابهت تره و ای کاش میومدن اس کلاس رو تمام برقی می کردن ، کاری که ب ام و اومد تو سری 7 جدید انجام داد و از همون یه نسخه برقی رو هم عرضه کرد.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. shetab-car

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    ظاهرا ای کیو اس و ای کیو ای اون طور که باید فروش نداشته و تو آمریکا ایالت تگزاس یکی از بلاگرهای مشهور ویدیویی گذاشتن (اسمشو مجبورم نگم) چون کامنتم پاک میشه
    از نمایندگی مرسدس بنز که ظاهرا فروش اینا خیلی پایینه و مردم ترجیح می دن اس کلاس بخرن تقریبا یک بازه قیمتیه
    با ایکنه از نظر سطح امکانات و تجهیزات بالا هستند

    موافقم 4
    مخالفم 2
  12. shetab-car

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    ظاهرا ای کیو اس و ای کیو ای اون طور که باید فروش نداشته و تو آمریکا ایالت تگزاس یکی از بلاگرهای مشهور ویدیویی گذاشتن (اسمشو مجبورم نگم) چون کامنتم پاک میشه
    از نمایندگی مرسدس بنز که ظاهرا فروش اینا خیلی پایینه و مردم ترجیح می دن اس کلاس بخرن تقریبا یک بازه قیمتیه
    با ایکنه از نظر سطح امکانات و تجهیزات بالا هستند//

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. Reza Waffen SS

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    چقدر لقب پادشاه بهش میاد

    موافقم 4
    مخالفم 8
  14. ❤BMW❤

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    چرا این آنقدر زشته ؟

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. هدف جهانی

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (40 ديدگاه)

      اتفاقا زشت نیست اما می توانست بهتر باشد در کل زیبا هست بهتر از طراحی بی ام و هست

      موافقم 2
      مخالفم 1
  15. Hamilton1970

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (529 ديدگاه)

    طراحی تپلی داره، حقیقتا نمیتونم بگم زشته یا قشنگه ولی قطعا می‌تونست بهتر باشه.
    اگه تو ایران میومد بنز کپل جدید لقب می‌گرفت😄
    در کل که جالبه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  16. هدف جهانی

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    من خیلی از بنز و لکسوس خوشم میاد به نظر من طراحی بنز ساده تر و بهتر از بی ام و و ائودی هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. سوشیانت

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    بنز گفته سیستم تهویه پنج ناحیه داره اما اگه عکس های ردیف سومش رو ببینید هیچ دکمه ای برای تنظیم سیستم تهویه وجود نداره البته برای جی ال اس هم گفته بود ولی اون هم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  18. محمد

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    حضرت المانیه البته بعد از بی ام و ایکس سون

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا