دایملر: نادیده گرفتن نمایشگاه دیترویت 2019 کار آسانی نیست!
مدیرعامل دایملر آقای دیتر زچه میگوید تصمیم این کمپانی برای عدم شرکت در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 آسان نبوده است.
تبلیغات
در سایه برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2018، این خودروساز آلمانی مهمترین تصمیم خود برای عدم حضور نمایشگاه دیترویت را دوباره اعلام کرد. زچه گفته عدم حضور در دیترویت تصمیمی عقلانی و منطقی بوده است.
او گفته است:
من حتی مجبور به پاسخ دادن به این سؤال نیستم. البته که تصمیمی سخت بوده است و البته که توسط یک نفر گرفته نشده اما سرانجام من مجبور بودهام از اکثریت تبعیت کنم.
دلیل عدم حضور مرسدس بنز در نمایشگاه دیترویت سال آینده به خاطر عدم وجود خودرویی جدید به منظور معرفی در آن است:
این تصمیم به نمایشگاه خودروی دیترویت مربوط نمیشود بلکه تمامی نمایشگاههای سال 2019 را شامل میشود.
زچه ادامه میدهد:
در سال 2019 با توجه به فعالیتهای برنامه ریزی شده و همچنین نبود محصولات جدید چشمگیر برای رونمایی، عدم حضور در چنین رویدادهایی منطقی میباشد؛ اما من انتظار داریم در سال 2020 حضور پرقدرتی در رویدادهای خودرویی داشته باشیم.
مدیر فروش جهانی مرسدس نیز دراینباره گفته که خودروسازان هماکنون درباره نمایشگاههای خودرویی معتبر انتخابگر شدهاند.
او گفته است:
چیزی که در سالهای اخیر رخ داده وجود پلتفرمهای تبلیغ بسیار زیادی است که میتواند با مشتریان ارتباط برقرار کرده و ما اگر تنها در نمایشگاههای خودرویی باقی بمانیم شاید نتوانیم با آنها برهمکنش داشته باشیم.
مدیر فروش جهانی مرسدس ادامه میدهد:
چیزهایی که باید بپرسیم این است: آیا خودروهایی که معرفی میکنیم با برنامههای بازاریابی کلی همخوانی دارند یا خیر؟ آیا پلتفرمهای بازاریابی ما با طیف خریدارانی که در تلاش برای جذب آنها هستند هماهنگی دارند یا خیر؟