دوئل رنجروور و مرسدس بنز GLS
مرحلهٔ مقدماتی، گروه هفدهم، شاسیبلندهای فول سایز لوکس، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین لینکلن نویگیتور و اینفینیتی QX80
مجموع آراء: 1300
آراء لینکلن: 996
آراء اینفینیتی: 304
پیروز دوئل: لینکلن نویگیتور با کسب 76 درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
کادیلاک اسکالید | لکسس LX |
کادیلاک اسکالید | |
لینکلن نویگیتور | اینفینیتی QX80 |
لینکلن نویگیتور | |
مرسدس بنز GLS | رنجروور |
؟ | |
بامو X7 | جیپ واگنییر |
؟ |
مرسدس بنز GLS
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2019
پلتفرم: -
امتیاز از کارانددرایور: 9.0 از 10
امتیاز از اتو اکسپرس: 4.0 از 5.0
فروش سال 2020 در آمریکا: 16,928 دستگاه
فروش سه ماه اول 2021 در آمریکا: 7,533 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: 91 درصد
حفاظت از کودکان: 90 درصد
حفاظت از عابر پیاده: 78 درصد
سیستمهای ایمنی: 78 درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتاب موشکوار در نسخهٔ AMG، کابین جادار و لوکس در سطح S کلاس، ویژگیهای پیشرفته و تکنولوژیک، پیشرانههای نرم و روان
نقاط منفی: پد لمسی آزاردهندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، طراحی بیرونی نهچندان جذاب، قیمت گران پکیجهای سفارشی، تعویض دندههای ناشیانهٔ گیربکس، سواری ناهنجار در نسخهٔ AMG
چکیده: GLS بهعنوان یک شاسیبلند سه ردیفهٔ لوکس، یک S کلاس بلندقامت محسوب میشود و شاسی اسپرت شگفتآور نیز جذابیت آنرا بیشتر میکند
رنجروور
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس 2012
پلتفرم: D7u جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: 8.0 از 10
امتیاز از اتو اکسپرس: 4.5 از 5.0
فروش سال 2020 در آمریکا: 13,982 دستگاه
فروش سه ماه اول 2021 در آمریکا: 2,914 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: 91 درصد
حفاظت از کودکان: 84 درصد
حفاظت از عابر پیاده: 63 درصد
سیستمهای ایمنی: 86 درصد
امتیاز کلی: 5 ستاره
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شخصیت شاهانه در جاده، داخل فوقالعاده لوکس و باکیفیت، لیست متنوع پیشرانهها، توانایی رفتن به همهجا، نرمی و پالایش باورنکردنی سواری
نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی قایق مانند، قیمت پایهٔ نزدیک به ششرقمی و قیمت بسیار گرانتر نسخههای بالاتر، فضای پای کمتر نسبت به برخی رقبا
چکیده: تعداد کمی از شاسیبلندها بهاندازهٔ رنجروورِ نمادین، مطلوب، توانمند و مورداحترام هستند
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس GLS63 | رنجروور اسویاتوبیوگرافی | |
پیشرانه | 4.0 لیتری V8 | 5.0 لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | سوپرشارژ |
قدرت | 612 اسب بخار | 565 نیوتن متر |
گشتاور | 850 نیوتن متر | 700 نیوتن متر |
گیربکس | 9 سرعته اتوماتیک | 8 سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا 96 | 3.7 ثانیه | 4.9 ثانیه |
مسافت 400 متر | 12.1 ثانیه | 13.3 ثانیه |
حداکثر سرعت | 280 کیلومتر/ساعت | 220 کیلومتر/ساعت |
توقف از 96 | 33.5 متر | 35.9 متر |
شتاب جانبی | 0.92 جی | 0.83 جی |
مصرف سوخت | 14.7 لیتر ترکیبی | 14.7 لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | 354 گرم/کیلومتر | 345 گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | 90 لیتر | 104 لیتر |
وزن | 2676 کیلوگرم | 2636 کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | 3500 کیلوگرم | 3500 کیلوگرم |
طول | 5,242 میلیمتر | 5,001 میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | 3,134 میلیمتر | 2,924 میلیمتر |
حجم صندوق بار | 480 لیتر | 900 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 7 نفر | 5 نفر |
قیمت پایه آمریکا | 76,945 دلار | 93,350 دلار |
قیمت موردبررسی | 133,150 دلار | 180,850 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[poll id="71"]