مرسدس بنز

معرفی نسل جدید مرسدس AMG GT کوپه با چهار صندلی و موتور V8

جدیدترین خودروی دودر مرسدس بنز با برند AMG، ساختار چهارصندلی را برای رقابت با پورشه ۹۱۱ ارائه می‌کند. این محصول در قوی‌ترین نمونه‌، پیشرانه V8 با قدرت ۵۷۷ اسب بخار خواهد داشت.

درحالی‌که نسل اول AMG GT خودرویی دودر و دوصندلی بود، تفاوتی جالب با مدل جدید داشت. برخلاف انتظار، نسل دوم این خودرو، کوپه‌ی دودر ۴ سرنشینه است و تغییرات بنیادین دارد.

ظاهرا، نسل جدید AMG GT فقط با پیشرانه ۸ سیلندر از سری ۵۵ و ۶۳ تولید می‌شود. از دیدگاه کارشناسان بعید نیست که موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر مشابه SL43 با قدرت ۳۷۵ اسب بخار نیز در آینده به عنوان نمونه قابل سفارش به سبد محصولات مرسدس اضافه شود تا امکان رقابت با ارزان‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ را داشته باشد.

مرسدس AMG GT نسل دوم نمای پشت

فعلا، AMG GT63 کوپه با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر، قوی‌ترین مدل خواهد بود. این خودرو در زمان ۳/۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد و ۰.۴ ثانیه زمان کمتر نسبت به SL63 خواهد داشت. نسخه‌ی ارزان‌تر به نام GT53  از موتور ۴ لیتر توئین توربوشارژ، ۴۶۹ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۸ ثانیه داشته باشد.

مرسدس AMG GT نسل دوم نمای جانبی

نهایت سرعت انواع مرسدس AMG GT  محدود به ۲۹۵ و ۳۱۵ کیلومتر برساعت خواهد بود. هر دو مدل مذکور، دو دیفرانسیل مجهز به گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته هستند. فناوری‌های جدید، شامل کلاچ استارت سریع (Start off)  و سیستم مدیریت گشتاور، تقسیم قوا بین محور جلو و عقب را متناسب با شرایط رانندگی انجام می‌دهند. نسل دوم مرسدس AMG GT می‌تواند به صورت کاملا دیفرانسیل عقب نیز استفاده شود.

فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی (electronical limited-slip differential)، دیسک ترمزهای ۳۹۰ میلی‌متر در مدل استاندارد و ۴۲۰ میلی‌متر کربن سرامیک در نسخه سفارشی، سیستم تعلیق نیمه فعال، مدیریت متعادل‌کننده هیدرولیکی و امکان تغییر ارتفاع فنرهای جلو به میزان ۳ سانتی‌متر، امکانات جالب مرسدس AMG GT جدید هستند.

مرسدس AMG GT نسل دوم کابین

قیمت نهایی جدیدترین محصول AMG هنوز اعلام نشده است. هم‌اکنون، مرسدس SL53 و SL63 با آستانه قیمت ۱۴۱ و ۱۸۳ هزار دلار فروخته می‌شوند. به احتمال فراوان تا سال آینده، نسخه پلاگین هیبرید AMG GT برای مدل پرفرمنس ارائه خواهد شد تا E PERFORMANCE حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

هم‌کنون ارزان‌ترین پورشه ۹۱۱ با قدرت ۳۷۹ اسب بخار عرضه می‌شود و ۱۱۶ هزار دلار قیمت دارد.  مدل ۴۷۳ اسب بخار از سری GTS و ۶۴۰ اسب بخار  ۹۱۱ توربو، به ترتیب ۱۵۰ و ۱۸۵ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. جالب‌تر اینکه ۹۱۱ توربو می‌تواند در زمان ۲/۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۰ رای

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2374 ديدگاه)

    ضمن احترام به مرسدس بنز و AMG که خودم خیلی دوستش دارم
    باتوجه به توضیحاتی که پاراگراف آخر نوشتم، فکر می کنم انواع 911 خیلی بهتر هستند
    تا بعدا توی تست عملکردها چه طور باشه

    موافقم 137
    مخالفم 8
    1. آرش

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      درسته فرمایش شما ولی این مدل هم خیلی جذابه از ۹۱۱ به خاطر اصالت و نهایت تکنولوژی نمیشه گذشت ولی خب جذابیت این مدل هم فوق العاده ست مخصوصا که با موتور ۹۰۰ اسب بخاری که دیگه ….

      موافقم 66
      مخالفم 5
    2. R@min

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      دو تن وزن ماشینه !!! چهارصد کیلو افزایش نسبت به نسل قبل !!! سه تا ماشین یکسان تو یه کلاس گذاشته با چراغ های مختلف که مثلا با پورشه و بقیه رقابت کنه ؟؟ گند زدن واقعا از یه سوپر اسپرت تنزیل دادن به یه کوپه خپل. این درموندگی مرسدس معلوم نیست برای چیه همه محصولاتشو قاطی کرده با هم. نسل قبل آلمانی ها پول هنگفتی می گرفتن برای سبک سازی و چابکی. گیربکس ترنسل اکسل گذاشته کنار چهار چرخ کرده !!! دارن روز ب روز پسرفت می کنن. ۱۰۰٪ لاشه ۹۱۱ به این کوپه های مزخرف مرسدس می ارزه.

      این الان چه فرقی با یه کوروت ERAY یا حتی چلنجر و ماستنگ با نزدیک ۱۰۰k قیمت پایین تر داره.

      واقعا کاش آلمانی ها زودتر الکتریکی بشن.

      موافقم 53
      مخالفم 77
      1. Amirhossain Hossainy

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (153 ديدگاه)

        کجا نوشته دو تن؟

        موافقم 18
        مخالفم 5
      2. blackwing

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (919 ديدگاه)

        Ramin ، فرق کوروت E-Ray با این مرسدس اینه که تو خط مستقیم کوروت ۱.۵ ثانیه تند تره و قیمتش هم ۱۰۰ هزارتا کمتره 🤲🏼

        موافقم 32
        مخالفم 7
        1. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          دیگه بدتر اونم با موتور پوشراد !!!

          موافقم 21
          مخالفم 9
      3. hssn

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (477 ديدگاه)

        مرسدس همیشه تو کوپه‌هاش سردرگم بوده هیچوقت نتونسته مدلای کوپشو ثابت نگه‌داره و نمیدونسته باید چیکار کنه
        هروقت هم خواسته جایگزینی برای مدل قبلی معرفی کنه فاجعه به بار آورده.
        الان هم اسم و اعتبار SL رو نابود کرده هم جایگزین اون SLS شاهکارو آورده درحد یه کوپه خیلی معمولی

        موافقم 15
        مخالفم 10
      4. محمدهادی

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2151 ديدگاه)

        حرف حقق
        در بخش ابتدای حرفات
        مرسدس دچار سرگیجه محصول شده
        نتیجه شم میشه روز به روز بیشترعقب افتادن از فروشش
        این خودرو بسیار زیباست،ولی نام خودرو اصلا درست انتخاب نشده!
        Amg Gt پس ذهن مردم، هرگز با یک کوپه ۴ نفره و سنگینی که برقی هم نیست،مطابقت نداره!
        این کوپه ی زیبا که در نمای عقبی تقریبا دیگه یک ۹۱۱ رو تداعی میکنه هرگز نباید این اسم روش گذاشته میشد
        مشخصه مرسدس به کاهش فروش محصولاتش درمقابل زقباش پی برده و با اتخاذ این سیاست ها دقیقا جنگ با رقباش رو درپیش گرفته
        چیزیکه نام های اصلی این برند رو قربانی این تصمیم کرده
        این کوپه ی زیبا باید زیر برندی از خانواده ی اسپرتی SL نامگذاری میشد

        موافقم 7
        مخالفم 0
    3. پیام

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1645 ديدگاه)

      آقای اشتری عدد ارقام با نشستن پشت ماشین خیلی فرق داره. باید پشت اون پورشه و بنز نشست تا دید که چطوره! اگه نگاهی به نرم بودن کابین بنزهای ۴۰ سال پیش بندازیم و با بقیه برندها مقایسش کنیم. همین یه مسئله میتونه مشخص کنه که جایگاه بنز کجاست!

      موافقم 29
      مخالفم 16
      1. وی

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (343 ديدگاه)

        دوست عزیز ملاک ماشین اسپرت نرمی نیست همون بنز قدیمی هم که شما میگی هندلینگش درحد و اندازه بی ام و و پورش های زمان خودش نبوده (براساس نظرات کسایی که سوار شدن میگم) الان هم برای این احتمالا به پورش 911 نمیرسن که تو نسلای قبلی همیشه توی تست رانندگی و مقایسه ضعیف تر عمل کردند (البته امکانش هست که بنز ارتقا های زیادی داده باشه و شاید هم این نسل بهتر از 911 باشه اگرچه که بعیده)

        موافقم 15
        مخالفم 15
        1. پیام

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1645 ديدگاه)

          منظورم نرمی نبود منژورم یه سری نکات ریز هست

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. محمدهادی

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2151 ديدگاه)

        داداش نرم بودن سواری هیچ سنخیتی با تفکر رقابت با پورشه ۹۱۱ نداره
        یه چیزی از قدیم شنیدی بنز محصولاتش سواریش از همه نرم تره!
        دیگه تو این کلاس که نرم بودن اصلا ملاک نیست
        اسپرتی تر بودن و چسبیدن به پیچ ملاکه عمو

        موافقم 1
        مخالفم 1
    4. Godfather orj

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (196 ديدگاه)

      چرا مرسدس داره با خودش رقابت میکنه
      Sl کلاس amg gt
      S coupe البته این اخری شاید تو یه کلاس نباشه ولی رقیب مینونه باشه

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. Amirhossain Hossainy

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (153 ديدگاه)

        نسخه ی سقف ثابت اس ال هست. مثل باکستر و کیمن شدند این دوتا

        موافقم 11
        مخالفم 1
    5. همایون

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (586 ديدگاه)

      دقیقا آقای اشتری درست فرمودن پورشه۹۱۱ به خاطر تکنولوژی بالای گیربکس همیشه با قدرت کمتر از حریفا سرتر هستن چه برسه به این مدلها GT که قدرت کمتری دارن اصلا این بیشتر یه فیس لیفت هست تا نسل جدید کلا اومدن مدل کوپه slرو با چراغ و جلوپنجره متفاوت دادن بیرون که با اینکه خودم طرفدار دوآتیشه بنزم ولی بنز AMG با اینکه تکنولوژیش رو داره ولی خصاصت به خرج میده تو قدرت موتور اونم واسه بالاترین محصولش که باید بهترین پرفورمنس رو داشته باشه متاسفانه این مدلها با این قیمت حتی حریف m8بیمر تو درگ هم نیستن چه برسه بخوان رقیب ۹۱۱ باشن یادمه تو آخرین مطلبی که از این مدل اومد گفتم که حتما تو کابین و پیشرانه با sl یکی هستن

      موافقم 12
      مخالفم 1
    6. A.az

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (142 ديدگاه)

      از قضا بعد از مدتها بنز مدلی معرفی کرد که به دلم نشست
      در مورد ۹۱۱ داستان فرق میکنه، شما یا ۹۱۱ میخوای که در اون صورت هیچ چیزی برای قیاس با اون نیست
      یا چیزی میخوای که ۹۱۱ نباشه که برای این گروه این یه جواهره

      موافقم 2
      مخالفم 1
    7. Navid A J

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      کاملا با شما موافقم جناب اشتری. به نظرم که مرسدس عقبگرد کرده، اصلا در ماشین های حال حاضرش اون بنزی که دهه 80-90 بود رو نمیشه دید. فعلا یه جی کلاس سالم مونده که اونم احتمال زیاد باید با شکوهش، خداحافظی کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. POUYAN

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    اولش اصلا متوجه نشدم نسل جدیده!!!

    چرا من حس میکنم تمام کارای جدید AMG حماقته؟

    موافقم 51
    مخالفم 32
  3. Amirmohammad

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (462 ديدگاه)

    نسل قبل بی نظیر بود،این از نسل قبلشم بی نظیر تره.
    مرسدس که میتونه اینقدر عالی طراحی کنه نمیدونم چرا یه سری محصولات رو خراب میکنه بخصوص برقیاشو
    در کل به شدت زیباست.با کمترین تغییرات بهترین نتیجه حاصل شد

    موافقم 43
    مخالفم 9
    1. کیانوش

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      والا فرسنگ ها تغییر توش داده کجا یکم تغییر کاش بدون هیچ تعییر نسل قبل رو دوباره معرفی میکرد سگش می ارزید به این

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amin

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چراغ جلوش چقدر شبیه z4 شده

    موافقم 48
    مخالفم 6
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2374 ديدگاه)

      دقیقا می خواستم توی متن بگم، خودداری کردم که دعوا درست نشه

      موافقم 55
      مخالفم 7
      1. محمد

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (220 ديدگاه)

        جناب اشتری ولی بهتره این طوری بگیم که طراحیش یجورایی مکمل و ادامه دهنده نسل قبل این خودرو بوده.با این که من خودم به شدت عاشق m5 f90 و همینطور m4 f82 هستم ولی اگه دقت کرده باشین طراحی های بی ام و از ۵ سال پیش به این ور واقعا حسرت بار بودن. M4 و m3 نسل جدید که هیچی. سری ۷ جدید و همینطور i7 رو که نمیدونم چی بگم. M2 جدید هم که نمای جلو بیشتر شبیه لِگو هست.دوست دارم نظر شما و بقیه دوستان رو هم بدونم.

        موافقم 17
        مخالفم 5
  5. پژمان

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    ۴ صندلی واقعی میخوای بعلاوه شتاب ، M5cs

    موافقم 21
    مخالفم 15
    1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (235 ديدگاه)

      باز دوباره m5 اسمش اومد کلاس این خودرو اسپرت هست اون سدان هست تورو خدا حرف این بچه های اینستا رو اینقدر کش ندید

      موافقم 15
      مخالفم 7
      1. آلمانی باز

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (139 ديدگاه)

        داشت ی چیز دیگه رو میگفت.. amg gt جدید مثلا قراره ی ماشین چهارنفره با شتاب عالی باشه دوستمون گفت اگه هدفتون از خرید ماشین این فاکتور هاست ، m5cs(از این جهت که کاربردی تره و چهار تا صندلی واقعی داره)

        موافقم 8
        مخالفم 6
  6. Mr. gt c

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (336 ديدگاه)

    افول طراحی

    موافقم 26
    مخالفم 25
  7. Gdm

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    احساس میکنم اومدن کاپوت رو کوچکتر کردن و نوک ماشین جمع تر شده ، حال و هوای پورشه ۹۱۱ رو گرفته یکم
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/08/mercedes-amg-gt-coupe-2023-14.jpg
    چراغ عقب هم بلافاصله بعد اینکه دیدم یاد پانامرا افتادم!
    همینطور چراغ جلو که شبیه z4 عه
    کلا تو طراحی نسل قبلی بیشتر شبیه بنز بود اینو از هرجا نگاه میکنی یاد ی ماشین دیگه میافتی🤦🏻‍♂️
    مگه اینکه تو نسخه های amg و بلک سریز ی کاریش بکنن

    موافقم 18
    مخالفم 8
    1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (235 ديدگاه)

      وقتی مخوای هیت بدی ولی نمیدونی چه جوری

      موافقم 10
      مخالفم 13
      1. Gdm

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (65 ديدگاه)

        وقتی با دیس دادن کارت پیش نمیره و مجبور میشی خود ریپلای کنی…

        موافقم 6
        مخالفم 6
      2. قاسم

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (30 ديدگاه)

        فقط انگلیسی!

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. HFball

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      دقیقا منم همین نظرو راجبش دارم

      حس میکنم دیگه طراحی های جذاب و خواستنیِ بنز داره فراموش میشه

      هر خودروی جدیدی بنز داره عرضه میکنه یه جوریه که نا امید کننده داره ظاهر میشه

      موافقم 2
      مخالفم 4
  8. GMA

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (743 ديدگاه)

    این مدل و CLE بهترین طراحی های مرسدس بنز تو دوره جدید هستند. طراحی خوبی داره
    اما از نظر فنی کلا 911 خیلی سر تره
    ولی انتظار داشتم یه شاهکار بر اساس SLS طراحی کنند…

    موافقم 24
    مخالفم 1
  9. blackwing

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (919 ديدگاه)

    به نظر شخصی من پُف گلگیر عقب و یکپارچه شدن چراغ‌های عقب دقیقاً شبیه ۹۱۱ شده ، حالت گرد و حبابی گرفته.

    بعید میدونم سرنشین عقب جاپا داشته باشه دقیقاً مثل ۹۱۱ ، کاش ۲+۲ نمیکردنش ، در کل خوبه به نظرم ، از دماغه تا وسط در هیچ تغییر اساسی نداشته و فقط چراغ جلو یه کمی عوض شده.

    اینکه موتور هشت سیلندر رو نگه داشتن خیلی نکته مثبتیه !

    البته اون مدل E Performance وزن خیلی زیادی به ماشین اضافه میکنه ، گول ۹۰۰ اسب رو نخورین ، نهایت همون شتاب ۲.۹ ثانیه‌ای AMG GT سدان رو داشته باشه !

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. Porsche

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (689 ديدگاه)

      داداش اشتباه میکنی !! نسخه gts 63 e performance همانطور که تو مطلب اشاره شد بین ۸۵۰ تا ۹۰۰ اسب بخار قدرت داره و بر طبق پیش بینی برخی منابع اروپایی مثل auto express UK یا auto trader ، صفر تا صدش ۲/۵ ثانیه هست و این یعنی شتابی مشابه با بوگاتی شیرون یا ۹۱۸ اسپایدر افسانه ای

      موافقم 5
      مخالفم 2
  10. AMANTE

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1856 ديدگاه)

    نسل اول دست پرورده خود AMG بود و یک سوپرماشین معرکه بود ولی در نسل جدید MB هم کمی توی ساخت اش دست داشته و دیگه از سوپرماشین به سوپر GT تغییر کرده و شده نسخه ی سقف ثابت SL جدید که البته احتمالا نسخه اسپایدر GT جدید هم ساخته بشه.
    به نظرم این ماشین رو نباید با پورشه 911 توربو S یا هر 911 مقایسه کرد و الان کلاس اش عوض شده و با فراری روما، بی ام و سری 8، لکسوس LC و…. باید مقایسه بشه.

    موافقم 8
    مخالفم 2
  11. Radmehr (ایتالیایی فن)

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (541 ديدگاه)

    sl جدید باید میشد نصل جدید amg gt
    طراحی بهتری داشت به نظرم

    موافقم 6
    مخالفم 2
  12. S

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    577 اسب بخار با شتاب 3 ثانیه عالیه ولی در کل باید منتظر نسخه بلک سریز باشیم که مطمعنا چیز خفناکی میشه

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. کیانوش

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      ممکنه اصلا بیرون ندن بلک سریز این نسل رو تا پنج سال دیگه احتمالا تولید همینم متوقف کنن چه برسه به بلک سری گند زده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. فرید

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (507 ديدگاه)

    عجب جیگری شده. فقط اسپویلر فیکسش خراب کرده

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. blackwing

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (919 ديدگاه)

      اگه اسپویلر ۳ تیکه اکتیو مثل پانامرا داشت که از تو صندوق میومد بیرون خیلی جذاب تر میشد

      موافقم 3
      مخالفم 1
  14. Ehsan

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (550 ديدگاه)

    چراغ ٣ تیکه و عقبش یکم شبیه فراریه
    ولی کلا خوشم اومد

    موافقم 5
    مخالفم 0
  15. Shirko

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (255 ديدگاه)

    باور کنید هر چی نگاش می کنم ازش سیر نمی شم ، فقط احساس می کنم ابعادش یه خورده کوچکتر شده !!!

    موافقم 7
    مخالفم 2
  16. amir-z

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    همین که پیشرانه v8 حفظ شده قابله تقدیره
    اما نسل قبلی ابهت و طراحی جذاب تری داشت (حتی کابین)

    موافقم 7
    مخالفم 0
  17. امیرشایان فرازی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    عقبش 911 میزنه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  18. Hadi

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (581 ديدگاه)

    خیلی طراحی زیبا و هماهنگی داره و با ابهته بالاخره بعد کلی وقت یه طراحی جذاب از مرسدس دیدیم😍…
    موتور V8 بازدهی خوبی داره و شتاب ۳ ثانیه خیلی عالیه باید مدل هیبرید هم منتظرش باشیم که احتمالا حدود ۲.۵ ثانیه رو میزنه…
    خیلی خوشم اومد ازش…
    مرسدس بنز که انقدر میتونه خوب طراحی کنه چرا تو الکتریکی ها و یه سری بنزینی های جدید پسرفت کرده
    امیدوارم روند پیشرفت طراحی بنز که با این ماشین شروع شد ادامه پیدا کنه 👌

    موافقم 5
    مخالفم 2
  19. mercedes.benz.sl300 ( mercedes.benz سابق )

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با اینکه عاشق بنزم ولی نمیشه از این افول چه در طراحی( که البته بیشترش بخاطر ۴ سرنشینه بودنه ) و چه در قیمت نادیده گرفت ، با کمال ناامیدی باید بگم انتخابم ۹۱۱ ، مگر اینکه دوباره نوبرگرینگ شگفت زدمون کنه که با این بعید میدونم

    موافقم 8
    مخالفم 2
  20. سرزمین آفتاب تابان

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    واقعاً افتضاح شده اصلا حس خوبی ازش نمی گیرم قبلی خیلی بهتر بود

    موافقم 3
    مخالفم 7
  21. JDM سابق

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (380 ديدگاه)

    نام گذاری های مرسدس آدمو دیوونه می‌کنه نسل قبلی GT ده دوازده تا واریانت داشت حالا اینم اومده رو پلتفرم SL گذاشته که البته در آینده نمونه های قدرتمند تری میاد مرسدس می‌دونه بخواد بیاد تو رقابت با سیستم AWD کار بذاره که باعث سنگین شدنش میشه در عوض تو شتاب گیری الخصوص ماشینی که موتور جلو هست خیلی کمکش میکنه و افزایش وزن و جبران میکنه مشکل اساسی تر گیربکس های Speed shift مرسدس هستن که کندن و اصلا قابل قیاس با PDK پورشه نیستن حداقل از گیربکس های دو کلاجه گترگ استفاده میکردن تا اختلاف کم بشه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  22. سروش

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (188 ديدگاه)

    طراحی قابل قبولی داره ولی به نظرم نسبت به نسل قبل یه خورده پسرفت داشته تو طراحی
    نسل قبل انگاری بنز تر بود…
    چراغ جلوشم به شدت z4یادآوری میکنه
    اگر همون حالت۲در۲ صندلی ادامه میداد و این همه افزایش وزن نداشت به نظرم جذاب تر میشد
    ۹۱۱ گزینه بهتریه درکل…
    کاش بنز به دورانی برگرده که slr و slsطراحی میکرد…

    موافقم 6
    مخالفم 1
  23. هوشنگ بایی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    به نظر من طراحی بینظیره درست همون کاری رو که باید انجام میدادن ،انجام دادن ادامه همون سبک وزبان طراحی.درست همون کاری که پورشه با ۹۱۱ داره انجام میده بعدها متوجه این موضوع می‌شید.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  24. محی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    خب آدم ۴ نفره بخواد sl بود که

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. محمدهادی

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2151 ديدگاه)

      سرگیجه ی تاریخی مرسدس بنز!
      متاسفم

      موافقم 1
      مخالفم 1
  25. 18:45

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (482 ديدگاه)

    چرت و پرته واقعا!!
    فقط یه فیس لیفت خفیف از نسل قبل هست ظاهرش!
    کابین هم که هیچ تفاوتی با sl نداره! 😑😑
    2صندلی اضافه شده به عقبش هم خنده داره چون اصلا جا نداره که اسمش صندلی باشه مثل خیلی از اسپرت ها…
    قطعا سلطان پورشه911 چیز دیگه ای هستش…

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. کیانوش

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      جک میگی هیچ شباهتی به نسل قبل نداره یای کاش همون نسل قبل رو تا ده سال دیگه تولید میکرد شک ندارم فروشش از این بیشتر بود اصلا کامل پلتفرم رو عوض کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. Arshia m3csl

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1030 ديدگاه)

    ماشین خوب و جذابیه ولی پورشه ۹۱۱ رو بیشتر میپسندم ولی از نسل قبلش جذاب تر شده این ای ام جی جی تی و چراغای جلوش یک رخ بی ام و شکلی داره از بغل

    موافقم 1
    مخالفم 2
  27. دکتر

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اگه فقط ۱ ماشین قراره داشته باشم میخام اون ۹۱۱ باشه بس ، اینا هنوز خیلی باید بدون تا به ۹۱۱ برسن

    موافقم 3
    مخالفم 4
  28. Muty

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1848 ديدگاه)

    اگه کسی واقعا طالب مرسدس باشه،
    وگرنه چرا کسی 911 یا m5 یا 3 نخره بجا این ؟!!!

    موافقم 4
    مخالفم 2
  29. کیانوش

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (788 ديدگاه)

    نسل قبلی سگش می ارزید به این و نسل قبل واقعا رقیب پورشه بود ولی این نه خیر نمیدونم فقط امیدوارم چند سال دیگه ی کوپه سوپر اسپورت تو کلاس نسل قبلی ای ام جی جی تی و اس ال اس بده بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سیاوش

    ۴ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    جای SLS تو این رده و CLS فیس قبل خالیه تو سبد محصولات بنز ،بنز دوتا اسطوره بی نظیر رو زمانی کنار گذاشت که هنوزم تو بازار میتونستن فروش خوبی داشته باشن نسبت به دیگر محصولات

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا