ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻰ ﻓﺮﺍﻧﻜﻔﻮﺭﺕ، در سال ۲۰۱۰ میلادی ﺷﺎﻫﺪ ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻰ ﺍﺯ ﻧﺴﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ EV12 ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ E ﻛﻼﺱ ﺑﻮﺩ. ﺍﻳﻦ ﺍﺑﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ۱۲ ﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﻏﻮﻝﭘﻴﻜﺮR SV12 800 ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺷﺎﺭژﺭ، ﺑﺮﺍﻯ ﭼﻨﺪﻣﻴﻦﺑﺎﺭ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪﻯ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﺗﺮﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯﻫﺎﻯ ﺳﺪﺍﻥ ﻟﻮﻛﺲ ﺟﻬﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻛرده است . . .
ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﭼﻬﺎﺭ ﺩﺭب ﺑﺎ ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﻗﺪﺭﺗﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۸۰۰ ﺍﺳﺐﺑﺨﺎﺭ ﻭ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻈﻴﻢ ۱۴۲۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘﺮ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﺷـﺘﺎﺏ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻ ﺑﺮﺍﻯﺩﺳــﺘﻴﺎﺑﻰ ﺑﻪ ۱۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺳﻜﻮﻥ ﺗﻨﻬﺎ ۳,۷ ﻭ ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺁﻥ ﻧﻴﺰ ﺭﻗﻤﻰ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۳۷۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎﺷﺪ.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺩﺍﺷــﺘﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﺑﺮﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﻛﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ۱۰ﺩﺳــﺘﮕﺎﻩ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﭼﺴــﺐ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪﺍﻯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۴۹۸ ﻫﺰﺍﺭ ﻳﻮﺭﻭ ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﭘﺬﻳﺮﺍ ﺑﺎﺷﻴﺪ!
ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﺳــﺎﺱ ﺳــﺎﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺑــﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻳﻚﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ، ﺑﺮﺍﻯ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻱ ﻧﺴﻞﺟﺪﻳﺪ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ E ﻛﻼﺱ ﺭﺍ ﺗﻘﺮﻳﺒــﺎ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻩ ﺗﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻰ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﻴﺮﻭ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﻯﺷــﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺍﺷــﺘﻪﺑﺎﺷﺪ. ﺣﺠﻢ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ۱۲ ﺳــﻴﻠﻨﺪﺭ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﻛﻪﻣﻌﻤﻮﻻﺑــﺮﺍﻯ ﻣﺪﻝ ﻫﺎﻯ ۶۰۰ ﺍﻳﻦ ﺷــﺮﻛﺖ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﻰ ﺭﻭﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﺳــﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﺯ ۵,۵ ﻟﻴﺘﺮ ﺑﻪ ۶,۳ ﻟﻴﺘﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳــﺖ.
همچنین ﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻮﻳﻴﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮﻯ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ، ﺑــﺮﺍﻯ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﻧﮕﺮﻯ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻫﻢ ﺩﻭ ﻣﻨﻴﻔﻮﻟﺪ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺷﺎﺭژﺭﻫﺎﻯ ﺩﺍﺧﻠﻰ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻛﻮﻟﺮ ﺁﺏ ﺑﻪ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﻭ ﻓﻴﻠﺘﺮ ﻫﻮﺍ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻓﻴﺒﺮﻛﺮﺑﻦ، ﺣﺴﻦ ﺧﺘﺎﻣﻰ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ. ﺑﻪ ﻋﻼﻭﻩ ﻳﻚ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﻛﺎﻣﻼ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎ ﻛﺎﺗﺎﻟﻴﺰﻭﺭ ﺁﻫﻨﻰ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻫﻮﺍﻯ ﺁﺯﺍﺩ، ﻓﺮﻳﺎﺩ ﻣﻬﻴﺐ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ EV12 ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﺍﻃﺮﺍﻓﻴﺎﻥ ﻣﻰﺭﺳﺎﻧﺪ!
ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻯ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﺍﻯ ﭘﺎﺷــﺶ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻕ ﺳــﻮﺧﺖ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻰ ﺑﺮﺩ ﺗﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﻰ ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰ ﺟﻮﺍﺏ ﮔﻮﻳﻰ ﺑﻪ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺁﻻﻳﻨﺪﮔﻰ ﻳﻮﺭﻭ IV ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﺩﺍﺷــﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺭﻭﻏﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻛﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋــﻪ ﻗﻮﺍﻯ ﻣﺤﺮﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎﻫﻤﻜﺎﺭﻯ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژﻳﻜﻰ ARPL ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺑﺎ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ، ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ۱۲ﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻ ﺑﺎ ﭼﻴﺪﻣﺎﻥ V ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﻛﻪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪ، ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﻴﺮﻩ ﻛﻨﻨﺪﻩ ۸۰۰ ﺍﺳﺐﺑﺨﺎﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﻨﺞ ﻫــﺰﺍﺭ ﻭ ۵۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﻣﺎﻛﺰﻳﻤﻢ ﮔﺸــﺘﺎﻭﺭ ﺗﻮﻟﻴــﺪﻯ ﻧﻴﺰ ۱۴۲۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘــﺮ (ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ۲۱۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﻴﻘﻪ) ﺍﺳــﺖ ﻛــﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻯ ﺍﺯ ﺻﺎﻑ ﺷــﺪﻥ ﭼﺮﺥﻫــﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ ﺑﻪ ۱۱۰۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘﺮ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺷﺪﻩ!
ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺮﻭﻯ ﻋﻈﻴﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻳﻚ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺷﺪﻩ ﭘﻨﺞ ﺳﺮﻋﺘﻪ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﻭ ﺩﻳﻔﺮﺍﻧﺴﻴﻞ ﻟﻐﺰﺵ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﻗﻔﻞ ۴۰ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﻪ ﭼﺮﺥﻫﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﻰﺷــﻮﺩ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ سیستم کنترل ﭘﺎﻳﺪﺍﺭﻯ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﻓﺸــﺎﺭ ﻳﻚ ﺩﻛﻤﻪ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻏﻴﺮ ﻓﻌﺎﻝ ﺷــﺪﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﺳﺪﺍﻥ ﺑﺎﻭﺯﻧﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۱۹۸۰ ﻛﻴﻠﻮﮔﺮﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ۳,۷ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯ ﺣﺎﻟﺖ ﺳﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۱۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳــﺎﻋﺖ، ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ۹,۹ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺳــﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۲۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳــﺎﻋﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۲۳,۹ ﺛﺎﻧﻴﻪﺍﺯ ﺳــﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۳۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻰﺭﺳﺪ. ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻰ ﻧﻴﺰ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۳۷۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ سـﺎﻋﺖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺍﻳﻤﻨﻰ ﺑــﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ در ۳۵۰ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﻛﻴﺖ ﺑﺪﻧﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺁﻳﺮﻭﺩﻳﻨﺎﻣﻴﻚ EV12 ﻛﻪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻩ ﺳﺒﻚ ﻭﺯﻥ ﻓﻴﺒﺮﻛﺮﺑﻦ ﺷــﻜﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎ ﭘﻬﻨﺎﻳﻰ ﺩﺭ ﺣﺪﻭﺩ ۳۶ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﺑﻴﺶﺗﺮ ﺍﺯ حـﺎﻟﺖ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺿﻤﻦ ﻛﻢ ﻛــﺮﺩﻥ ﻧﻴﺮﻭﻯ ﺑﺮﺍ ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﻋﻘﺐ، ﻇﺎﻫﺮﻯ ﺗﻬﺎﺟﻤﻰ ﻭ ﺧﺸﻤﮕﻴﻦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ داده است.
ﺩﺭ ﻧﻤﺎﻯ ﺟﻠﻮ، ﺟﻠﻮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻭ ﻭﺭﻭﺩﻯﻫﺎﻯ ﻫﻮﺍﻯ ﺳــﭙﺮ ﺍﺯ ﻧﻮ ﻃﺮﺍﺣﻰ ﺷــﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺗﺎ ﺭﺍﺩﻳﺎﺗﻮﺭ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺣﺠﻢ ﻭﺳﻴﻊﺗﺮﻯ ﺍﺯ ﻫﻮﺍﻯ ﺧﻨﻚ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻨﺪ. ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﻋﻘﺐ نـﻴﺰ، ﻧﻤﺎﻯ ﻣﻬﻴﺐ ﺑﺪﻧﻪ ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﻭ ﺑﺎﻟﻪ ﺭﻭﻯ ﺩﺭب ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭ ﻋﻘﺐ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﻰﺷــﻮﺩ.
ﺍﺯ ﻧﻜﺎﺕ ﺟﺎﻟﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﭘﻮﺷﺶ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺭﻭﻯ ﭼﺮﺥﻫﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ Speed Spads ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻫﻮﺍﻯﺧﻨﻚ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﻰﻛﻨﺪ.ﭘﻬﻨﺎﻯ ﺑﻴﺸــﺘﺮ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴــﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﻯ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭﻯ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺩﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎﻯ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺳﺖ.
ﮔﻠﮕﻴﺮﻫﺎﻯ ﻭﺭﻡ ﻛــﺮﺩﻩ EV12 ﺩﺭﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﻳﻜﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۹,۵Jx19 ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧــﻮﺩ ﺟــﺎﻯ ﺩﺍﺩﻩ ﺗــﺎ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎﻯ ﻭﻳﮋﻩﻯ ﺳــﺮﻋﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻫﻤــﻜﺎﺭﻯ ﭘﻴﺮﻟﻰ ﻭ ﻳﻮﻛﻮﻫﺎﻣﺎ ﺳــﺎﺧﺘﻪ ﺷــﺪﻩﺍﻧﺪ، ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۲۸۵ میلیمتر و ﺩﺭ عقب ۲۵۵ میلیمتری باشند.
ﻧﻴﺮﻭﻯ ﻋﻈﻴﻢ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﺁﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺭﺗﻘﺎء ﻳﺎﺑــﺪ؛ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﺍﺯ ﻛﺎﻟﻴﭙﺮﻫﺎﻯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺑﺎ ۱۲ ﭘﻴﺴــﺘﻮﻥ ﻭ ﺩﻳﺴــﻚ ﻫﺎﻯ ﻓﻮﻻﺩﻯ ۳۷×۳۸۰ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺤﻮﺭ ﻋﻘﺐ ﻛﺎﻟﻴﭙﺮﻫﺎﻯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺷﺶ ﭘﻴﺴﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻳﺴﻚ ﻫﺎﻯ ﻓﻮﻻﺩﻳﻰ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۲۸×۳۶۰ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﺍﺳــﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷــﺪﻩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻛﻤﻜﻰ ﺗﺮﻣﺰ ﻣﺮﺳﺪﺱ E ﻛﻼﺱ، ﺗﻀﻤﻴﻨﻰ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻛﺮﺩﻥ ﺳﺮﻳﻊ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻﻯ ﺳﺮﻋﺖ!
ﻛﺎﺑﻴــﻦ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ E V12 ﺑﻪ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺣﺴــﺎﺱ ﻳــﻚ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﻟﻮﻛﺲ ﻣﻨﺤﺼــﺮﺑــﻪﻓــﺮﺩ ﺭﺍ ﺗﺪﺍﻋﻰ ﻣــﻰﻛﻨﺪ. ﺻﻨﺪﻟــﻰﻫﺎﻯ ﺍﺳــﭙﺮﺕ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺻﻨﺪﻟﻰﻫﺎﻯ ﺩﻭﮔﺎﻧﻪ ﻣﺠﺰﺍ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺍﺷــﺒﻮﺭﺩ، ﺭﻭﻛﺶ ﺩﺍﺧﻠﻰ ﺩﺭبﻫﺎ ﻭ ﺳــﻘﻒ ﺩﺍﺭﺍﻯ پوﺷﺸﻰ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺁﻟﻜﺎﻧﺘﺮﺍ ﻭ ﭼﺮﻡ ﻣﺸﻜﻰ ﺍﻋﻼء ﻫﺴﺘﻨﺪ. هـﻤﭽﻨﻴﻦ ﻛﻒ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﭼﺮﻡ ﻣﺸﻜﻰ ﭘﻮﺷاندﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
a-x1
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱GOD!!!
رحیم
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱فقط میتونم کلاه از سر بردارم و دود روی کلمو باهاش باد بزنم
مهزیار
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱واقعا موشک زمینی
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱من میخوامـــــــــــــــــــش …. عاشقشم
salman
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱اَ مَااااااااااااااا!!!!!!
خارق العاده است پسر!
عليرضا
۴ تیر ۱۳۹۱LIKE
mohammad
۶ مرداد ۱۳۹۱خدابه همه قسمت کنه
بگو آمین
محسن
۲۲ مهر ۱۳۹۱شرکت مرسدس آخر منو دیوونه میکنه
عماد
۱۰ بهمن ۱۳۹۱تایر جلو 285 بعدش عقب 255؟؟
معمولا بر عکس میشه
به نظرم فوق العادست ولی من با این پول خیلی خودروهای دیگه هستن که ترجیح میدمشون
یاسر
۲۹ تیر ۱۳۹۲عالی .خارجی ها ماشین می سازن ما هم میسازیم.پراید.سمند 10 نوع و…..اگه من به جای شما بودم این کار خونه ها رو گل می گرفتم هنوز موندن رو صد سال پیش تازه میخوان بازم پیکان تولید کنن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
برابروس موتور تولید نمیکنه . نیروگاه میسازه .
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵موشک لوکس و گرون مرسدس!