آتش بازی منصوری در ژنو - قسمت اول

سه‌شنبه 16 اسفند 1390 - 19:35
مطالعه 3 دقیقه
Geneva 2012 Mansory Mercedes-Benz CLS
اختصاصی از نمایشگاه ژنو: پیش از خواندن خبر دو توصیه براتون دارم ، اول اینکه اینکه قبل از خواندن این خبر از سلامتی قلبی خود اطمینان حاصل پیدا کنید...
تبلیغات

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: پیش از خواندن خبر دو توصیه براتون دارم ، اول اینکه اینکه قبل از خواندن این خبر از سلامتی قلبی خود اطمینان حاصل پیدا کنید ، دوم اینکه همه ی قسمت ها رو پشت سر هم نخونید چون در صورت سلامت قلبی هم هیچ تضمینی وجود نداره که شما ...

اولین شاهکار مورد بررسی CLS 63 AMG می باشد که در نمایشگاه ژنو 2012 رونمایی شد. محصولی وفادار نسبت به طرح اصلی خارجی و داخلی اما کاملا متفاوت در عملکرد همراه با افزایش قدرت.

منصوری برای اصلاحات در نمای خارجی از فیبرکربن بهره گرفته که در مورد بال های جلو و عقب کاملا قابل مشاهده است.

اصلاحات به همین جا ختم نشده است. نمای جلو با استفاده از چراغ های روز در کنار طرح جدید کاپوت و جلو پنجره توجه بیش تری را به جلو بر می انگیزد همچنین در نمای عقب استفاده از سطحی صیقلی در کناردیفیوزر و اسپویلر با طرح کربن نمایی متفاوت بوجود آورده است.

 

 

به منظور حفظ پایداری و چسبندگی بیش تر برروی جاده اصلاحاتی اعمال شده که شامل افزایش 50 میلی متری محور جلو و 80 میلی متری محور عقب  وهمچنین رینگ های 20 اینچی در کنار استفاده از لاستیک های 265/30ZR20 در جلو و لاستیک های 305/25RZ20 در عقب می باشد.

موتور 5.5 لیتری V8 این محصول قادر به تولید توان 557 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می باشد ، اما مهندسین منصوری با اصلاحاتی در برنامه ریزی واحد کنترل موفق به رساندن قدرت موتور به 640 اسب بخار و همچنین به گشتاوری معادل 900  نیوتن متر شدند که CLS63 AMG را  به خودرویی وحشی تر مبدل کرده است.

در نمای داخلی نیز محل قرارگیری پاها و پدال های آلومینیومی دوباره طراحی شده اند.علاوه براین رکاب ها و پوشش جدید سقف و استفاده از چرم از دیگر موارد اصلاحات به شمار می روند.در صورت درخواست هم می توانید مجموعه ای از قطعات فیبرکربن مناسب برای داشبورد وکنسول وسط را انتخاب کنید.

 

 

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.