بنتلیمرسدس بنز

دوئل فینال، مایباخ GLS600 یا بنتلی بنتایگا؟

مرحلهٔ نهایی، گروه بیست و دوم، شاسی‌بلندهای فوق لوکس

تنها دو دوئل دیگر به پایان این سری از رقابت‌های خودرویی پدال باقیمانده و امروز نوبت به گروه بیست و دوم رسیده است یعنی گروهی که به شاسی‌بلندهای فوق لوکس اختصاص دارد. این یکی از خلوت‌ترین گروه‌ها در این دوره از رقابت‌ها بود به‌گونه‌ای که در آن تنها چهار خودرو شامل بنتلی بنتایگا، آستون‌مارتین DBX، رولزرویس کولینان و مایباخ GLS600 حضور داشتند؛ بنابراین، در مرحلهٔ مقدماتی در این گروه فقط دو دوئل برگزار شد و بنتایگا با مغلوب کردن DBX و مایباخ با شکست دادن کولینان مستقیماً راهی فینال شدند. حال این دو شاسی‌بلند مجلل و گران‌قیمت به مصاف هم رفته‌اند تا درنهایت یکی از آن‌ها برند گروه شاسی‌بلندهای فوق لوکس لقب گیرد. این خودرو را شما مشخص خواهید کرد. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم بین مایباخ GLS600 و رولزرویس کولینان برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین مایباخ GLS600 یا رولزرویس کولینان

مجموع آراء: ۱۷۸۸

آراء مایباخ: ۹۳۳

آراء رولزرویس: ۸۵۵

پیروز دوئل: مایباخ GLS600 با کسب ۵۲ درصد از کل آراء

بنتلی بنتایگا

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵

پلت‌فرم: MLB Evo گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: پیشرانه‌های بسیار نرم و روان، ارائهٔ نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی، کابین فوق‌العاده مجلل و سطح بالا، اعتبار و پرستیز بسیار بالا، پرفورمنس مناسب

نقاط منفی: قیمت بسیار گران حتی در نسخهٔ پایه، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ استاندارد محدود، ظاهری که عامه‌پسند نیست، آپشن‌های گران‌قیمت

چکیده: بنتایگا تجربهٔ سنتی بنتلی مشابه فلاینگ اسپور و کانتیننتال را با ویژگی‌های یک شاسی‌بلند مثل توانایی‌های بیشتر و فاصلهٔ بیشتر از زمین ارائه می‌کند. این خودرو با برخورداری از سرعت بالا و همین‌طور کابین جادار و مجلل، به رقیبی تحسین‌برانگیز در بخش شاسی‌بلندهای فوق لوکس تبدیل شده است. بنتایگا نشان می‌دهد که حتی یک خودروساز صدساله هم می‌تواند بدون خدشه‌دار کردن میراث خود وارد بازار شاسی‌بلندها شود.

مایباخ GLS600

تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین فوق‌العاده مجلل، سواری فوق‌العاده نرم، طراحی بیرونی چشمگیر که در ترافیک نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشد

نقاط منفی: قیمت بسیار گران، فضای بار محدود و کمتر از GLS معمولی، عدم تمایز کافی با GLS معمولی در ظاهر که قیمت گران آن را نشان نمی‌دهد

چکیده: مایباخ GLS600 رقیب کاملاً خوبی برای بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان است. این خودرو نسبت به دو شاسی‌بلند سنگین‌وزن بریتانیایی سواری راحت‌تری دارد و همین‌طور سیستم‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفته‌تر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهتری را ارائه می‌کند ولی بااین‌حال، برخی ممکن است GLS600 را صرفاً یک GLS بَزک شده بدانند آن‌هم درحالی‌که در این کلاس تصویر مجلل خودروها اهمیت زیادی دارد.

مقایسهٔ مشخصات فنی

مایباخ GLS600

بنتلی بنتایگا

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۵۵۰ اسب بخار ۵۵۰ اسب بخار
گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر ۷۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۱ ثانیه ۳.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۵ ثانیه ۱۱.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۹۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۵.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۸۵ لیتر
وزن ۲۷۸۵ کیلوگرم ۲۴۸۰ کیلوگرم
طول ۵,۲۰۴ میلی‌متر ۵,۱۲۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۳۴ میلی‌متر ۲,۹۹۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۰۰ لیتر ۴۸۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۴ یا ۵ یا ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۱۶۶,۱۵۰ دلار ۱۹۰,۳۲۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند فوق لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. R/T

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    نظر من بنتلی هست

    موافقم 83
    مخالفم 54
    1. RENAULT5

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      بنتلی؟نام بزرگیست

      موافقم 46
      مخالفم 32
    2. فورد

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (851 ديدگاه)

      تقابل عقل و احساسه که عقل میگه میباخ احساس میگیه بنتلی و واقیعت میگه پرایدم گیرت نمیییییااااااااد

      موافقم 69
      مخالفم 7
      1. امیررضا

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (261 ديدگاه)

        داداش عقل میگه مایباخ؟ عقل و احساس و منطق همشون میگن بنتلی.

        موافقم 21
        مخالفم 26
    3. ADAK

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1810 ديدگاه)

      منم به بنتلی رای دادم ، اما خودم بخوام بخرم بنز رو میخرم
      :-)

      موافقم 23
      مخالفم 4
  2. iman

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    رولزرویس کولینان،هر انتخاب دیگه ای تو این سگمنت اشتباهه

    موافقم 22
    مخالفم 89
    1. سروش

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      کولینان تو کلاس قیمتی اینا نیست. هیچ کس بین خودروی ۲۰۰ هزار دلاری و ۴۰۰ هزار دلاری مردد نمیشه. اونی که ۴۰۰ هزار تا می‌خواد هزینه کنه سمت بنتایگا و میباخ نمیره. اونی هم که ۲۰۰ هزار تا می‌خواد هزینه کنه سمت کولینان نمیره

      موافقم 54
      مخالفم 5
      1. TESLA

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        شما در حال حاضر هیچ بنتایگایی نمیتونی پیدا کنی که زیر ۳۴۰ ، ۳۵۰ هزار دلار قیمت داشته باشه این ۲۰۰ هزار دلار قیمت لو آپشن ترین حالت ممکن بنتایگا هست که علنا هیچی نداره ( یعنی هیچ آپشن یا ویژگی خاصی به نسبت قیمتش نداره ) بنابراین کسی که انقدری پول داره که میخواد بنتلی بخره قطعا براش آپشن ها و ویژگی های شخصی سازی متعددی سفارش میده و در نهایت قیمتش به حدود ۳۰۰ هزار تا یا بیشتر میرسه ، یعنی از نظر قیمتی خیلی فرقی با کولینان نداره ( کولیان قیمتش تو سایت ها حدود ۴۲۰ هزار دلار هست ) ولی میباخ از این دو تا خیلی ارزونتره حتی با سفارش همه آپشن ها هم فک نکنم بیش تر از ۲۳۰ ، ۲۴۰ هزار تا بشه ( رقیب مستقیم کولینان در حال حاضر بنتایگا هست )

        موافقم 11
        مخالفم 11
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (9859 ديدگاه)

    این حداکثر سرعتدر جدول مقایسه درست نوشته شده ؟؟؟!!!
    دیگه این روزها پرابد هم ۲۱۰ تارو میره!
    شانس آوردم نخریدم و اگر نه پشیمان میشدم🙄!

    موافقم 52
    مخالفم 12
    1. Amiro

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (357 ديدگاه)

      دوست عزیز محدود شدن چون کسی که اینارو میخرن دنبال سرعت نیست وعلا می‌رفت اوروس میخرد
      دنبال یک سواری نرم و لاکچری هستن
      🤍♥️🤍

      موافقم 42
      مخالفم 4
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (9859 ديدگاه)

        Amiri عزیز
        دوست من ، یه خودروی لاکچری بیدی نیست که با سرعت ۲۱۰ تا بِلَرزد !

        اتفاقاً کسانی که لاکچری میخرند به دنبال این هستند در کمال آسایش با سرعت بالا به کار و زندگیشون برسند !

        محدودیت سرعت عقلب روی ۲۵۰ و ۲۶۰ در آلمانی‌ها صورت میگیرد و در اکثر موارد هم با پرداخت پول بیشتر به شرکت ، محدودیت را بر میدارند و سرعت میرود نزدیک ۳۰۰تا و بیشتر !

        موافقم 4
        مخالفم 11
        1. S

          ۵ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (180 ديدگاه)

          داداش اینجا مشخصات همشون اشتباه نوشتن اصن شتاب بنتلی 4.2 هستش بعد اینجا نوشته 3.3 من رفتم سرچ کردم دیدم الان سر همین موضوع بیشتر به بنتلی رای دادن در صورتی که اگه درست مینوشتن نتیجه چیز دیگه ای بود واقعا من نمیدونم دلیل این کارشون چیه 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

          موافقم 21
          مخالفم 1
    2. PRPR

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (238 ديدگاه)

      کی میخاد با ماشین ۳ تنی ۳۰۰ تا بره؟

      موافقم 29
      مخالفم 7
  4. Huracan Performante

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    میباخ برای سرعت ساخته نشده و فقط لاکچری خالصه! من تکنولوژی های مرسدس رو به سرعت بنتایگا ترجیح میدم.

    موافقم 58
    مخالفم 22
  5. mk

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    مایباخ ظاهرش عالیه
    بنز واقعا تعادل رو رعایت کرده
    ظاهری اسپرت و زیبا و کابین فوق مجلل
    قدرت عالی و مناسب با وزن و هیکلش
    بنتلی خوبه
    من بین انگلیسی ها انتخابم بنتلیه ولی واقعا بنتایگا یک کانتیننتال بدون صندوقه که ارتفاعش بالاتره

    این مقایسه انتخاب بین خوب و خوبتره

    موافقم 26
    مخالفم 5
  6. مازیار

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2232 ديدگاه)

    یه نگاه به کابین _ جلو یا عقب _ تفاوت انگلیسی ها رو در کلاس فوق لوکس فریاد میزنه

    موافقم 21
    مخالفم 10
  7. زیزیگولو

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (4340 ديدگاه)

    من مایباخ رو انتخاب میکنم👍👍

    موافقم 30
    مخالفم 16
  8. TESLA

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    کلا کلاس فوق لوکس در انحصار بنتلی و رولزرویس هست

    موافقم 22
    مخالفم 16
  9. SinaSVJ

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (190 ديدگاه)

    بنتایگا بعد فیس لیفت جلوش قشنگتر شد ولی عقب زشت تر باید فقط جلوش فیس لیفت میشد

    موافقم 14
    مخالفم 1
  10. Pouyan

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یه سوال؛
    چرا میباخ اینقدر از بنتلی سنگین تره؟
    فکر نمیکنم اینقدر اضافه وزن به خاطر امکانات بیشتر باشه

    موافقم 4
    مخالفم 8
  11. MASOUD 0099

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (411 ديدگاه)

    مایباخ 🔥🔥 لامصب چه رخی داره 🔥🔥

    موافقم 19
    مخالفم 10
  12. GMA

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (720 ديدگاه)

    این گروه دو تا عضو جدید دیگه هم داره.
    نسل جدید رنجروور و فراری پوروسانگوئه (البته بین اینا بیشتر با DBX) قابل مقایسه هست…

    موافقم 12
    مخالفم 1
  13. Reza Waffen SS

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (5299 ديدگاه)

    مایباخ GLS600 👍

    موافقم 5
    مخالفم 2
  14. Reza Waffen SS

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (5299 ديدگاه)

    مایباخ GLS600 👍

    موافقم 22
    مخالفم 15
    1. ممد ژانگولر

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (3363 ديدگاه)

      موافقم داداش رضا ۱۰۰٪ میباخ ی چیز دیگست

      موافقم 19
      مخالفم 15
  15. HesamS500

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (119 ديدگاه)

    (این خودرو نسبت به دو شاسی‌بلند سنگین‌وزن بریتانیایی سواری راحت‌تری دارد)
    همین برای من کافیه 😂
    البته بنتیاگا هم شاسی بلند خیلی قابلیه

    موافقم 13
    مخالفم 5
  16. MC20

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1551 ديدگاه)

    به ضرس قاطع ، هیچ کدام … دو بدرد نخور … چرا باید این سگمنت اصلا وجود داشته باشه !!!! شاسی بلند فوق لوکس !!!! … پارادوکس شیرینی است … چیزی به نام شاسی بلند فوق لوکس وجود نداره … این از اون سگمنت های تراشیدنیه که تنها برای خالی کردن باد جیب شما مایه دار محترم تدارک دیده شده تا اون باد رو به غرور شما منتقل کنه … در دنیایی که کودکان بسیار زیادی شب گرسنه می خوابند تا شام را خواب ببینند ، سگمنتی به نام شاسی بلند فوق لوکس نه تنها وجود که معنا هم ندارد …. فوق لوکس بودن ، انسانیت و بسیار نایاب است …

    موافقم 7
    مخالفم 38
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2122 ديدگاه)

      نظر شما راجع به سدان های فوق لوکس چه طور هست؟

      موافقم 27
      مخالفم 1
      1. MC20

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1551 ديدگاه)

        جناب اشتری عزیز وقت به خیر … سدان فوق لوکس ، از فراز جایگاه CIP ( Commercial Important Person ) ، تکلیفش رو به درستی و به روشنی با مناسبات دنیای خودرو ، مشخص کرده ، مورد اقبال خواص قرار گرفته و من هم منطقا می پسندم … سدان فوق لوکس ، کمال سگمنت سدان هست و اساسا مگر می شود به رسیدن به کمال ، خرده گرفت !!!!!! مشکل من با نیاز واقعی نیست … مشکل من ، با ایجاد تصور نیاز هست … مشکل من با نیاز تراشی است … باز هم عرض میکنم در حقیقت ، چیزی به نام ” شاسی بلند ” فوق لوکس ، وجود نداره ، هر چند که در واقعیت ، ساخته هم ، شده باشه … ” شاسی بلند ” فوق لوکس ، یکی از گران ترین دروغ های دنیاست … ارادت

        موافقم 10
        مخالفم 10
    2. GERMANY

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (66 ديدگاه)

      تنها چیزی که در دنیا معنا ندارد عدالت است و این را هم یادت باشد که پول دار ها در این دنیا زندگی میکنند و همه تکنولوژی ها برای ان ها ساخته میشود همین مایباخ رو تو خود المان درصد کمی میتوانند سوار بشوند و به زودی در دنیا نظام برده داری سابق دوباره احیا خواهد شد

      موافقم 11
      مخالفم 7
      1. MC20

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1551 ديدگاه)

        در پاسخ به GERMANY : پسر خوب ، اولا قطعی در مورد یکی از پایه های آفرینش صحبت نکن ، هنوز ، کنه ذات عدالت رو درک نکردی و از بی نظمی های ظاهری ، برداشت بی عدالتی میکنی … دوما این ادبیات {{{ ” این را هم یادت باشد که پول دارها در این دنیا زندگی میکنند و … ” }}} شایسته نیست … سوما همه در این دنیا زندگی می کنند ، منتها بعضی ها بیشتر / بهتر ، تلاش میکنن و راحت تر زندگی میکنند … به تعداد ماه های عمرت ، آدم موفق و ثروتمند می شناسم که همشون بلا استثنا عشق به کار ، پوست کلفت ، جنم ، اراده ، ریسک پذیری و میل به بهترین بودن ، داشتند ( به 4 تا نو کیسه که اینجا با زد و بند یک شبه خودشون و بالا کشیدن و از رانندگی برای نماینده مجلس شهر ” ج .. ا ” به پیمانکار گرید A شرکت گاز تبدیل شدن و در دهه 80 پیمان میلیاردی خط انتقال بر داشتن کاری ندارم ) منظورم آدم هایی مثل بهروز فروتن یا مرحوم بهروز فردوس یا حسین ثابت بکتاش یا ایرج یزدان بخش یا اصغر قندچی یا برادران خیامی یا خانواده خسروشاهی و … هست … هر وقت تو هم مثل این عزیزان برای کشورت منشا اثر شدی کائنات به تو هم مایباخ ( مایباک ) خواهد بخشید پس تا اون زمان برو و در مورد نظام های برده داری نوین تحقیق کن قبل اینکه همین جوری روی هوا یک چیزی گفته باشی

        موافقم 7
        مخالفم 4
    3. رامین

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (254 ديدگاه)

      موافقم . ولی کاش همه این طرز تفکر رو داشتند متاسفانه انسانیت تو شصت یا هفتاد درصد از جوامع بشری گرفتار زیاده خواهی و حرص و طمع و دلالی شده . ولی در کل جای این مبحث اینجا نیست . مایباخ عالی و شاهکاره ولی انتخابم بنتلی

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. MC20

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1551 ديدگاه)

        رامین
        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق : (110 دیدگاه) : {{{ … ولی در کل جای این مبحث اینجا نیست }}} …. رامین عزیز با احترام به شما : لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش ، اجتناب نمایید . نظرات حاوی توهین ، عبارات غیراخلاقی ، سیاسی ، مطالب غیر مرتبط ، اسپم ، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند … رامین جان به نظرم جایی ننوشته صحبت در مورد مسایل اجتماعی غیر قابل پذیرش هست … اتومبیل در خلا وجود نداره ، درون جامعه ای یافت میشه که صحبت در مورد هر المانش میشه یک بحث اجتماعی …

        موافقم 6
        مخالفم 2
    4. TESLA

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      آها تموم شد ، خیلی تاثیر گذار بود 🤫🤫🤫🤣🤣🤣

      موافقم 9
      مخالفم 1
    5. TESLA

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      طرف پول داره برای خودش suv لوکس می‌خره و لذتش هم میبره ( تو ایی که به احتمال زیاد تو کل عمرت هیچوقت از کنار یکیش هم رد نمیشی چرا حرص میخوری !!) ، تو اگه انقد عدالت برات مهمه برو بیرون تو خیابون این حرفا رو بزن نه توی سایت ماشین

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. MC20

        ۵ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1551 ديدگاه)

        شنا کردن در جهت حرکت رودخونه از عهده ماهی مرده هم بر میاد …

        موافقم 6
        مخالفم 2
  17. Alan.r

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1079 ديدگاه)

    ظاهر و کابین هر دو بسیار زیباست ( البته نمای عقب بنتلی چندان چنگی به دل نمی‌زنه)ولی مرسدس لوکستر ، تکنولوژیک تر و ایمن تره (مخصوصا تفاوت ها در ردیف عقب خیلی مشخصه) مرسدس قیمت کمتری هم داره
    پس صد درصد بنز

    موافقم 20
    مخالفم 11
    1. TESLA

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      در عوض بنتلی کیفیت ساخت و متریال بالا تری داره ( میباخ هم خیلی با کیفیت هست ولی نه در حد بنتلی و رولزرویس ) و اینکه از نظر پرستیژ و کلاس برند : بنتایگا یک سر و گردن بالاتر هست

      موافقم 8
      مخالفم 10
  18. ARMAN سابق

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (450 ديدگاه)

    به دلیل اینکه هندلینگ برام مهمه انتخابم بنتلیه

    موافقم 6
    مخالفم 9
  19. حسن

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    به نظر من بنز باید یه نام دیگه برا محصولات لاکچری خود انتخاب کنه و جداشون کنه وگرنه ذهنیت عموم بنز را اخرش بنز میدونه نه خودروی اشرافی به هیچ وجه نمیتونه با پرستیژ بنتلی و رولزرویس برابری کنه .

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. S

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (180 ديدگاه)

      دوست عزیز مرسدس تنها خودرو سازیه که تو تمام کلاس ها ماشین میزنه پس هر کلاسش خصوصیات خودشونو دارن. برای مثال amg on و amg gt black هایپر کار هستن. C63 یا e63 سدان اسپرت هستن… بعد دوست عزیز اتفاقا تو کلاس لوکس و اشرافی مرسدس حرف اول میزنه نمونش s600 مایباخ که دقیقا مثل یه قصر لاکچری میمونه

      موافقم 15
      مخالفم 8
    2. R@min

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1556 ديدگاه)

      هدف بنز هم این نیست کسی که بنتلی و رویس انتخاب می کنه بیشتر از خود محصول پرستیژ و اعتبار اون اسم هست که تو ذهن همه مردم دنیا جا افتاده. نمیشه این عقبه ذهنی رو از بین برد مخصوصا در ذهن کسانی که توانایی مالی خریدشون هم دارن.

      میباخ هم صرفا یه تریم محدود و کوچیک هست برای بالا بردن قیمت.

      موافقم 10
      مخالفم 0
  20. sepehrg

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    ما نفهمیدیم‌ این مرسدسا چرا همش فینالن

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. Peyman.JDM

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (60 ديدگاه)

      چون مرسدسه مرسدس

      موافقم 11
      مخالفم 5
    2. Trump

      ۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (190 ديدگاه)

      بخاطر تعصب وگرنه رولرزرویس رو حذف کردن!!!! هرجای دنیا این نظرسنجی و برنده نشون بدی ازت تست الکل میگیرن

      موافقم 5
      مخالفم 6
  21. GERMANY

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (66 ديدگاه)

    چون مرسدسن

    موافقم 8
    مخالفم 6
  22. کرگدن باواریا

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (532 ديدگاه)

    قطعا بنتلی 👌

    موافقم 14
    مخالفم 3
  23. ❤BMW❤

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1244 ديدگاه)

    بنتلی ،
    التبه اگه پول مهم نباشه ، قطعا و بی‌شک کولینان

    موافقم 8
    مخالفم 6
  24. مهران

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (589 ديدگاه)

    هیچوقت،هیچوقت با طراحی جلو بنتلی کنار نیومدم
    به نظرم تمام لوکس بودن و لوکس بودن رو ازش میگیره…

    موافقم 6
    مخالفم 6
  25. S

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (180 ديدگاه)

    بنز gls مایباخ خیلی با کلاس تره

    موافقم 13
    مخالفم 7
  26. Yasin

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    برتری با بنتلی

    موافقم 7
    مخالفم 6
  27. علی

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (324 ديدگاه)

    شتاب بنتلی اشتباه درج شده.
    ۴.۳ صحیحه.

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. S

      ۵ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (180 ديدگاه)

      اتفاقا منم یکم سر این قضیه شک کردم چون بعید میدونم یه ماشبن به این سنگینی و لوکسی همچین شتابی بتونه داشته باشه. شتاب 3.3 برا یه سدان فوق اسپرته منم فکر کنم اینجا اشتباه تایپی بوده…

      موافقم 9
      مخالفم 1
  28. S

    ۵ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (180 ديدگاه)

    شتاب بنتلی 4.2 هست‌ چرا الکی می نوسین 3.3؟ من رفتم الان سرچ کردم دیدم همه جا زده 4.2 من نمیدونم واقعا چرا نوشتن اینجا 3.3 الان بخاطر همین موضوع بنتلی رای بیشتری آورده اگه درستش مینوشتین همه فکرشون اشتباه نمی‌رفت رو بنتلی واقعا که…

    موافقم 12
    مخالفم 5
    1. Trump

      ۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (190 ديدگاه)

      اصلا شتابش 10 ثانیه خوبه؟ صد پنجاه تا کامنت گذاشتی گفتی
      مهم اینه بنز هر کاری هم بکنه در مقابل بنتلی و رولزرویس یک قوطی بیشتر نیست

      موافقم 4
      مخالفم 13
      1. S

        ۷ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        برا جوابت فقط یه خنده کافیه 👌😂

        موافقم 7
        مخالفم 2
        1. Monster 765lt

          ۷ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1112 ديدگاه)

          با قوطی موافق نیستم بنز کم برندی نیست ولی انتخاب بنتلی یا رولزرویس مثل انتخاب اپل در مقابل بقیه برند هاست
          هرچقدر هم برندهای دیگه گوشی خفن تری بسازن ولی در نهایت آیفونه که بعنوان گوشی خاص تر و با ارزش تر انتخاب میشه

          موافقم 2
          مخالفم 1
  29. Mari

    ۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هیچ چیز تو لوکسی جای بنتلی ورولسرویس نمیگیره

    موافقم 3
    مخالفم 1
  30. M48

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    وقتی رولزرویس کولینان رو از دور رقابتها کنار میذاری نباید از منطق صحبت کنی…. وقتی میخوای از لاکچری بودن صحبت کنی مطمئنا یک پای ثابت همیشه رولزرویس بوده و هست…. من خودم توی این دوئل به بنتلی رای دادم … ولی انصافا حق کولینان نبود در مقابل میباخ GLS بازنده باشه…….

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا