پورشهمرسدس بنز

دوئل فینال، مرسدس AMG SL یا پورشه ۹۱۱ توربو؟

مرحلهٔ نهایی، گروه دهم، کوپه‌های میان سایز

در ادامهٔ برگزاری مرحلهٔ فینال سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه دهم رسیده‌ایم که به کوپه‌های میان سایز اختصاص دارد. رقابت‌های این گروه در مرحلهٔ مقدماتی با حضور شش خودرو شامل جگوار F تایپ، ب‌ام‌و سری ۸، پورشه ۹۱۱ توربو، لکسس LC، مرسدس AMG SL و پولستار وان آغاز شد که از بین آن‌ها ۹۱۱ توربو و AMG SL به فینال رسیدند. البته این دو خودرو در همان مرحلهٔ مقدماتی به مصاف هم رفتند که پورشه پیروز شد اما مرسدس هم به‌عنوان خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده بود راهی مرحلهٔ نیمه‌نهایی و سپس نهایی شد تا این دو کوپه کانورتیبل آلمانی دوباره رودرروی یکدیگر قرار گیرند. آیا این بار AMG SL می‌توان شکست قبل را جبران کند یا ۹۱۱ توربو بازهم نتیجه را تکرار خواهد کرد؟ پاسخ این سؤال را شما خواهید داد. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم بین پورشه ۹۱۱ توربو و ب‌ام‌و سری ۸ برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین پورشه ۹۱۱ توربو و ب‌ام‌و سری ۸

مجموع آراء: ۱۷۶۶

آراء پورشه: ۱۰۲۲

آراء ب‌ام‌و: ۷۴۴

پیروز دوئل: پورشه ۹۱۱ توربو با کسب ۵۸ درصد از کل آراء

مرسدس AMG SL

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۶۲ دستگاه

فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۸۲۳ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸۴ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۰۹۵ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 توئین توربوی عالی و قدرتمند، کابین لوکس با تکنولوژی‌های پیشرفته، سواری ساکت، ظاهر چشمگیر، پرفورمنس مناسب

نقاط منفی: هندلینگ به‌اندازهٔ رقبای اصلی چابک نیست، صندلی‌های تنگ عقب که تقریباً بی‌استفاده هستند، حذف سقف فلزی تاشو، سواری خشک حتی در حالت رانندگی راحت، پیچ‌ها را دوست ندارد

چکیده: نسل جدید SL طراحی چشمگیر و پرفورمنس مناسبی دارد اما فاقد تمرکز رقبای اسپرت خود است. البته SL جدید برای اینکه یک AMG باشد به‌اندازهٔ کافی اسپرت و برای اینکه یک بنز باشد به‌اندازهٔ کافی راحت است اما همین شخصیت دوگانه باعث کاهش تمرکز آن روی هردو مقوله شده است. داخل خودرو نیز هرچند کاملاً مجهز شده اما فاقد بلوغ طراحی به نظر می‌رسد.

پورشه ۹۱۱ توربو

تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MMB پورشه

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰,۰۴۲ دستگاه

فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۷,۴۱۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۷۰۵ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۷,۴۷۶ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شتاب خارق‌العاده در حد سرعت نور، لانچ کنترل موشک مانند، چسبندگی بی‌پایان، هندلینگ فوق‌العاده، ترمزهای باورنکردنی، فرمان دقیق، گیربکس عالی

نقاط منفی: تعلیق سفت و سواری خشک، قیمت دیوانه‌وار، آپشن‌های گران‌قیمت، فقدان گیربکس دستی، فضای داخلی محدود، کابین احساس لوکس مرسدس را ندارد

چکیده: ۹۱۱ توربو S یک سوپراسپرت بی‌ادعا است اما پرفورمنس شگفت‌انگیزی دارد و در دنیای سوپرکارهای قدرتمند حکمرانی می‌کند. البته روی جاده‌های خراب مشکلاتی جزئی در کیفیت سواری احساس می‌شود اما چسبندگی و تعادل توربو S ارزش کمی کاهش راحتی سواری را دارد. پرچم‌دار خانوادهٔ ۹۱۱ هیچ‌کدام از قابلیت‌های استفادهٔ روزمرهٔ خود را از دست نداده و به نامی ترسناک برای رقبا تبدیل شده است.

مقایسهٔ مشخصات فنی

مرسدس SL63 AMG

۹۱۱ توربو S کابریولت

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۳.۸ لیتری H6
تنفس توئین توربو توئین توربو
ردلاین ۶ هزار rpm ۷ هزار rpm
قدرت ۵۸۵ اسب بخار ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۱ ثانیه ۲.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۰.۳ ثانیه
پیست Figure-8 ۲۳.۶ ثانیه ۲۲.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر/ساعت ۳۳۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۵.۷ متر ۴۱.۴ متر
شتاب جانبی ۱.۰۳ جی ۱.۱۱ جی
دایرهٔ چرخش ۱۲.۸ متر ۱۰.۹ متر
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۶۶ لیتر
وزن ۱۹۲۳ کیلوگرم ۱۷۳۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب ۳۸ به ۶۲ جلو/عقب
طول ۴,۷۰۴ میلی‌متر ۴,۵۳۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۰۰ میلی‌متر ۲,۴۵۱ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۲۴۰ لیتر ۱۳۰+۲۶۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲+۲ نفر ۲+۲ نفر
قیمت ۱۷۹,۱۵۰ دلار ۲۳۰,۳۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه میان‌سایز اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
بیمه بازار

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4806 ديدگاه)

    عاشق هردوشونم ولی ۹۱۱ رو انتخاب میکنم

    موافقم ۸۰
    مخالفم ۷
    1. ممد ژانگولر

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2979 ديدگاه)

      منم عاشق جفتشونم و با این که میدونم پورشه ی چیز دیگست ولی به مرسدس رای دادم

      خداییش مرسدس خاصتره

      خسته شدیم پورشه همیشه برنده میشه

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۲۴
  2. AMANTE

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1193 ديدگاه)

    صد در صد Porsche 911 Turbo S

    موافقم ۵۴
    مخالفم ۴
    1. Reza Waffen SS

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (4806 ديدگاه)

      عکس و اطلاعات مال نسخه توربو S کابریولت هستش ولی عنوان پیچ مال توربو کابریولت🙄

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۱
  3. ساسان

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    طراحی بیرونی benz اینتریور ۹۱۱
    پرفورمنس۹۱۱

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۴
  4. سامان اذری

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3097 ديدگاه)

    پورشِ ۹۱۱ ایز گاد

    موافقم ۴۵
    مخالفم ۳
  5. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    تو دوئل چلنجر و شلبی گفتم که پدال تایمهای شتاب آمریکاییها رو جوری پایین میزنه که باعث تعجب حتی اروپایی دوستها میشه در عوض ببینید تایمهایی که برا پورشه زده.البته دیدم که برا ۹۱۱ کوپه تایم ۲.۱ هم زدن این در حالیه که برا تسلا اس پلد حاضر نیستن تایم ۱.۹ رو بزنن و ۲.۳ میزنن.حالا یه چرتکه بندازید ببینید چجوری امکان داره ۹۱۱ شتابش از پلد بیشتر باشه.یه سوال از مسئولان پدال دارم میشه تایمهای شتاب محصولات داج و پورشه رو از سایت رسمی خود سازندگان بزارید.شک ندارم عمرا این کار رو نمیکنن چونکه مجبورن دوباره تمام دوئلها رو از اول برگزار کنن.اینجاست که میگم ضد آمریکا هستن.برا اینکه به همه ثابت کنید من اشتباه میکنم این کار رو انجام بدید.

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۷۶
    1. علی

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (98 ديدگاه)

      اینجا را با یانکی موافقم ،شتاب ۹۱۱ را زدین ۲/۴ !!!!!! آخه باباجون تعصب به آلمان تا کجا؟!!!! دست بردارید از این افکار ، ما با آلمان ها هم نژاد نیستیم !!

      موافقم ۹
      مخالفم ۶۱
    2. فقط انگلستان

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (887 ديدگاه)

      حالا مگه دو دهم ثانیه هم اینقدر مهمه برامون؟
      اینجا انتخاب بیشتر از روی احساسه.

      موافقم ۴۴
      مخالفم ۳
    3. فقط انگلستان

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (887 ديدگاه)

      کلا انتخاب خودرو برای انسان بیشتر جنبه ترجیح هست تا بهتر بودن.

      موافقم ۳۷
      مخالفم ۳
    4. GMA

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (437 ديدگاه)

      آلمانی ها به خصوص پورشه همیشه محافظ کارانه مشخصات خودرو هاشون را اعلام می‌کنند در حالی که در دنیای واقعی خودرو هاشون بسیار سریعتر هستند. اما آمریکایی ها شتاب واقعی خودرو را اعلام می‌کنند،یا گاهی هم سریعتر از اون چیزی که هست اعلام می‌کنند.
      https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/porsche/porsche-911-turbo-s-lightweight/&sa=U&ved=2ahUKEwjRi-vsvt38AhUqM-wKHcktCXMQFnoECAYQAg&usg=AOvVaw1Kt-wSbV4_EbMangwc-Za9

      https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/porsche/%25D8%25B4%25D8%25AA%25D8%25A7%25D8%25A8-%25D9%25BE%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25B4%25D9%2587-911-%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25A8%25D9%2588-s/&sa=U&ved=2ahUKEwiGlOyEv938AhVG26QKHfPBDm8QFnoECAIQAg&usg=AOvVaw2FFiO5nT0SBKFV8nb55DQY
      دروغی در کار نیست شتاب خارق‌العاده ۹۱۱ در دنیای واقعی ثابت شده

      موافقم ۵۰
      مخالفم ۴
      1. سوشیانت

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (730 ديدگاه)

        یعنی متعصبانه ترین کامنت با اختلاف آره داداش آلمانی ها از یه سیاره دیگه اومدن که اعدادشون فرق داره با آمریکایی ها!!! دلیل نمیشه بخاطر چند تا مجله بگیم اعداد کمپانی اونم همچین کمپانی های بزرگی دروغه در ضمن کار اند درایو خیلی متعصبانه بررسی میکنه مثلا کوروت z06 که بهش نمره ی کامل داده ولی تو معایب نوشته زرق و برق اروپایی رو نداره!!! و توضیح هم نداده منظورش چیه که این یعنی دارن حرص میخورن از خوب بودن کوروت و در ضمن همین تو بررسی همین ۹۱۱ توربو اس که ۲.۲ زده گفته این ماشین یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر کند تره ولی تو بررسی اون هم ۲.۲ اعلام کرده در حالی که باید ۲.۱ باشه یعنی حتی خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه در ضمن اتفاقا کوروت هم ۲.۲ ثبت کرده در حالی که کمپانی ۲.۶ اعلام کرده درستش اینه که بگیم شرایط ایده آل نه محافظه کارانه چون ممکنه شرایط آب و هوایی تاثیر مثبت یا منفی روی شتاب ماشین بذاره شرایط ایده آل یعنی شرایط آب و هوایی جوری باشه که تاثیر چندانی روی پرفورمنس نذاره و این خود ماشین باشه که عملکردش رو نشون بده جالبه اول متن گفتی شتاب توربو اس بهتر از اعداد اعلامی هست بعدش گفتی کمپانی دروغ نگفته! حداقل کامنتت رو یه بار بخون

        موافقم ۷
        مخالفم ۳۶
      2. سوشیانت

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (730 ديدگاه)

        (کار اند درایو تو بررسی ۹۱۱ توربو اس گفته شتابش ۲.۲ هست و گفته یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر سریع تره که این یعنی شتاب ۹۱۸ اسپایدر باید ۲.۱ باشه اما تو بررسی ۹۱۸ اسپایدر گفته شتابش ۲.۲ هست)
        یکم خوب توضیح ندادم برای همین الان اصلاح کردم

        موافقم ۶
        مخالفم ۱۷
      3. GMA

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (437 ديدگاه)

        سوشیانت،کامنتت طولانی بود و مملو از خشم😅
        اونقدر مهم نیست این بحث ها سر چند دهم که واسش حرص بخوریم.
        حالا به خاطر شما میگیم ایده آل به جای محافظ کارانه،حله؟
        اون قسمت که گفتم دروغی در کار نیست،منظور عدد اعلامی خود پورشه نیست بلکه منظورم عدد اعلامی کار اند درایور هست شما اشتباه متوجه شدی!حالا اگر هم دروغی در کار پورشه باشه،انشالله دروغ مصلحتی هست😉

        موافقم ۲۸
        مخالفم ۱
        1. سوشیانت

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (730 ديدگاه)

          داش منظور بدی نداشتم اگه ناراحت شدی ببخشید ولی خب آدم فشار میخوره دیگه😂 واقعا نمیشه گفت فلان کشور اعدادش دروغه پورشه و دوج و شورولت و… کمپانی های با اصالتی هستن و دروغ نمیگن راجب اعدادشون ولی خب درستش اینه که شرایط ایده آل رو در نظر بگیریم چون هر مجله ای یه عددی میگه🙏

          موافقم ۳
          مخالفم ۱۸
    5. d1123

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (96 ديدگاه)

      بارها همینو گفتی و هربار بهت منبع ثابت (Car and drive) معرفی شده و بازهم مغطله میکنی

      موافقم ۳۳
      مخالفم ۳
      1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        مگه کار اند درایو ماشین رو ساخته که تایمش مبنا قرار بگیره.مثل اینه که سازنده میگه ظرفیت ۴ سرنشین درایو بگه ۵ سرنشین.هر چی سازنده اعلام میکنه باید ثبت بشه.نکته دیگه اینجاست که ام۴ رو میبرن رو داینو و میگن قدرتش سر چرخ ۵۵۰ اسبه که حدودا میشه بالای ۶۰۰ اسب سر میلنگ بعد موقع اعلام قدرت به مشخصات کارخونه نگاه میکنن ولی موقع تایمها به تایپهای ثبت شده خودشون تکیه میکنن.حرف من اینه چلنجر ۳۹۲ چجوری درگ ۱۱.۵ میزنه ولی ردای با بیش از ۳۰۰ اسب ۱۱.۸ میزنه.نکته دیگه بالا ردهترین چلنجر فعلی سوپر استوک با ۸۰۷ اسبه که تایم ۹.۹ میزنه ولی تو مقایسها از ردای استفاده میکنن.باز هم میگم برا اینکه شک از بین بره و ثابت کنن قصدی در کار نیست تایمهای رسمی رو بزنن تایم سازنده.وقتی این کار انجام بشه در ادامه دوئلها باید از نو برگزار بشه.یادتونه چجوری چارجر برنده رو حذف کردن تا ام۵ بره بالا.دلیلشون این بود که ام۵ لوکستره ولی مشخص نکردن پس چارجر ۷۹۷ اسبی کجا باید رقابت کنه.یعنی چارجر یه کلاس انحصاری هستش.چونکه با این تفاسیر رقیبی براش وجود نداره.حیف که داج دست یه مشت احمق افتاده وگرنه هر مدیر لایقی بود حداقل اگه نسل جدید نمیداد ازسیستم ۴ چرخ متحرک بی نظیر دورانگو استفاده میکرد تا دهن اونا که میگن داج فقط تو پیست درگ تایم میتونه بزنه بسته بشه.همون گروه فکر نمیکنن که همون داج نسخه دورانگو رو داره که سریعترین ۳ ردیفه دنیاست با ۱۱.۵ ثانیه.

        موافقم ۶
        مخالفم ۲۶
        1. فرشاد

          ۷ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (52 ديدگاه)

          همه جای دنیا ماشینارو غیر از سازنده جاهای دیگه ای بررسی میکنن مثلا یوتیوبرا یا یه جایی مث همین کارانددرایو
          اگه به گفته تو بود و قرار نبود تایمای بررسی شده نوشته بشه پس همه گفته های سازنده ای مث ایرانخودرو درست بود شتاب ماشین و میزد۹ بقبه هم ساکت میبودن
          درحالی همین۹ دست نقد کننده ها تا۱۴کش میاد
          ببرسی کننده ها کارشون همینه اسمش روشه و کارشونم درسته

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. سوشیانت

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (730 ديدگاه)

        کار اند درایو در حدی نیست که اعدادش از اعداد خود کمپانی معتبر تر باشه ایشون هم همین رو میگه و این نشون میده اصن کامنتش رو نخوندی

        موافقم ۳
        مخالفم ۲۸
        1. سوشیانت

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (730 ديدگاه)

          آره مازیار برای امثال شما قبول کردنش سخته من از همون اولی که تو پدال کامنت گذاشتم گفتم اعداد اعلامی کمپانی معتبر تره و فقط به دیمون مربوط نمیشه اتفاقا ویدئو هست دیمون ۹۱۱ توربو اس رو تو پیست درگ پودر میکنه بستگی به مهارت راننده داره فکر کردی هر کی بشینه پشت یه ماشین و ببازه یعنی ماشین ضعیفه و اصلا ربطی به مهارت نداره؟؟؟ در ضمن چجوری میتونی طرفدار آلمان باشی در حالی که اعدادش رو قبول نداری؟ فعلا دیمون شتاب ۲.۳ سریع تر از ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ هست مدل لایت ویت هم ۲.۷ هست تهش چند صدم ثانیه فرق داشته باشه با مدل معمولی بعدش من که تو سایت آلمانی ها ندیدم همچین حرفی زده باشن که این اعداد برای افراد معمولی هست این حرف رو از خودت درآوردی یعنی واقعا خیلی خنده دار و غیر منطقیه این حرف که بگی فلان کشور اعدادش یه جور دیگه در میاد فلان کشور یه جور دیگه😂

          موافقم ۰
          مخالفم ۱۵
        2. مازیار

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1748 ديدگاه)

          سوشیانت
          از جهتی حق داری بگی اون دلیل رو از خودت درآوردی اونم اینکه زمانی که راجع بهش تو مجله ماشین میخوندم شما هنوز توی این دنیا وجود نداشتی

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱
        3. سوشیانت

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (730 ديدگاه)

          آره اصن وجود تو، تو این دنیا باعث شده که ماشین اختراع بشه😂😂 تو خیالات امثال تو آلمانی ها از یه سیاره ی دیگه اومدن که اعدادشون فرق داره با کشور های دیگه آره پورشه این اعداد رو از خودش درآورده حتما بهش میگم دفعه بعدی از تو کمک بگیره😂😂😂 این اعدادی که کمپانی ها میگن واقعی هستن و تست شدن

          موافقم ۰
          مخالفم ۱۲
        4. مازیار

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1748 ديدگاه)

          اگه حرف حساب داری بزن اگه نداری نمیشه با مغلطه جایگزین کنی
          اسم آلمان رو هم بیشتر از همه خودت و اون چند امریکایی فن معلوم الحال دیگه به میون میارین (به دلیلی کاملا واضح که نیازی به گفتن نیست)
          میگی نه؟ بعد از این بشمر

          موافقم ۸
          مخالفم ۰
        5. سوشیانت

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (730 ديدگاه)

          آخه تو مگه حرفی داری برای گفتن فرق من با تو اینه که من بر اساس آمار و ارقام حرف میزنم تو بر اساس تعصب در ضمن نیست که تو اصلا حرفی راجب آمریکا نمیزنی😂😂😂 یعنی واقعا خنده دار ترین کار اینه که اعداد کمپانی کشوری که طرفدارشی رو قبول نداری

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        6. فرشاد

          ۷ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (52 ديدگاه)

          واقعا نمی فهمی یا خودتو زدی به اون راه
          اصلا دیمن شتابش از ریمک نورا هم سریعتره
          ۹۱۱هم ۱۰ثانیه شتابشه
          پس چرا تو درگ میخوره
          متاسفانه همه جا پیست درگ و اسفالت چسبی نیس که دیمن بتونه توش حرکت کنه
          اسفالت خیابون فرودگاه یا هرجای دیگ غیر از پیست درگ اسفالت معمولی هس که هر ماشینی رو روی اون تست میکنن از کیا بگیر تا فراری های میلیون دلاری
          همه جاهم درگ نیس که دیمن ببازه میتونه تو پیست هم ببازه مثل همیشه هیچ تایمی برای رقابت نداره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. مازیار

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1748 ديدگاه)

        عجب داستانی شده این اعداد اعلامی و اعداد واقعی
        عزیز من آلمانی ها همیشه تو اعلام اعداد دست پائین رو میگیرن دلیل رایج اون هم اینه که اکثریت خریداران که آدم‌های عادی هستن بتونن به اون شتاب برسن حالا اینو قبول نداری؟ بگو آلمانی ها دروغگو هستن کلاهبردارن حقه بازن یا هرچی که بگی
        اما این دخلی به اصل قضیه نداره این پورشه دست یه راننده حرفه ای به این شتاب میرسه حالا چون از داج سریعتره میگی نه همون که کمپانی گفته درسته؟ خوب نتیجه دود شدن داج در درگ هست اینم انکار میکنی؟

        کار اند درایور نگفته
        کار اند درایور تست کرده
        واقعا سخته درک کردنش؟

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۳
    6. TESLA

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (943 ديدگاه)

      دوست عزیز ، همه این شتاب هایی که تو سایت پدال میبینی با حساب رول اوت ۱ فوتی هست ، مثلا در واقع شتاب توربو s همون ۲/۶ هست ولی با رول اوت که حدود ۰/۲ ثانیه از تایم اصلی کم میکنه شده انقدر یا حتی پلد هم شتاب واقعیش طبق گفته خود تسلا و مالکین بین ۲/۱۸ تا ۲/۲۵ هست که با حساب رول اوت میشه ۱/۹۸

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۵
    7. کسی

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      فکر کنم درگ تایمز شتاب پورشه را ۲.۱ ثانیه اندازه گرفته و شتاب تسلا اس پلد را ۱.۹۸

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
  6. HS

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    فقط کابین مرسدس یکم بهتر از پورشه ست
    وگرنه اصلاااا قابل قیاس نیست ۹۱۱ با هیچ ماشینی
    خفنه
    خفن!

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۵
  7. hssn

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (443 ديدگاه)

    این SL سالها با اون جیزی که باید باشه فاصله داره ولی ۹۱۱ دقیقا همون چیزیو ارائه میده که باید باشه حتی پرفورمنسی بهتر و فراتر از انتظارات ، بدون شک ۹۱۱

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۱
  8. The man in black

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مرسدس بنز اس ال ای ام جی هم جذاب هست ولی واقعا پورشه ۹۱۱ توربو یه چیز دیگه است ولی خب واقعا از نظرم طراحی پورشه جذاب تره…

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۲
  9. فقط انگلستان

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (887 ديدگاه)

    از نزدیک ۹۱۱ یه سروگردن از sl قشنگتر و اسپورت تره
    انتخاب من پورشه۹۱۱.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
  10. AMD

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بنز جدیدا سیاست دیگری رو دنبال میکنه که چندان به پرفورمنس اهمیت نمیده و بیشتر به راحتی تمرکز میکنه . ایکاش دوباره اون روی هستش و نشون بده. اینجا هم بنظرم ۹۱۱ با حال تره .

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۰
  11. GERMANY

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    انتخاب بینشون خیلی سخته ولی از اونجایی که راحتی و لوکس بودن مهم تر از سرعته مرسدس بهتره

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  12. GMA

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (437 ديدگاه)

    انتخابم بدون ذره ای تردید پورشه ٩١١ هست.
    طراحی SL به دلم نمیشه

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  13. 911

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (432 ديدگاه)

    به نظر من این دوئل تکراری شده و هر بار پورش برنده بوده.
    به نظرم پدال دوئل های جدید تر بزار

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
  14. TESLA

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (943 ديدگاه)

    از نظر پرفورمنس و کلا لذت رانندگی : پورشه خیلی خیلی بالاتر از sl هست ، ولی از نظر طراحی و امکانات احساس میکنم که amg بهتر باشه ، ولی از اونجایی که همیشه لذت رانندگی رو در اولویت قرار میدم بنابراین انتخابم بدون شک ۹۱۱ هست 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🚀🚀🚀

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲
  15. TESLA

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (943 ديدگاه)

    توربو s که یه سوپرکار معمولی برای پورشه محسوب میشه ، میتونه در عرض فقط ۲/۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسه حالا فکرشو کنید هایپرکار بعدی پورشه ( احتمالا تو ۲۰۲۵ رونمایی میشه ) چه شتابی خواهد داشت 😱🇩🇪🇩🇪🇩🇪🚀🚀

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۴
    1. کسی

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      مدل کوپه توربو اس ۲.۲ هم ثبت کرده

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
  16. Alan.r

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (745 ديدگاه)

    فلسفه ساخت این دو با هم فرق داره اس‌ال یه رودستر لوکس با ویژگی های اسپرته ولی پورشه برای سرعت و پیست ساخته شده
    البته دوئل عادلانه‌ای نیست پنجاه هزار تا اختلاف قیمت دارن
    انتخاب من هردو 🇩🇪🇩🇪

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  17. ❤BMW❤

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (604 ديدگاه)

    واقعا که
    به بی‌ام‌و رای ندادید
    حذف شد…
    ولی چش بسته و بدن هیچ تردیدی پورشه
    از پورشه زیبایی و کلی لذت میباره ولی از بنز فقط کندی و ظاهر مزخرف میباره

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۸
    1. GMA

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (437 ديدگاه)

      😂😂😂
      بی ام و نیومد بالا چرا عقده هاتو سر بنز خالی میکنی برادر من😂😂

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۰
    2. کسی

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      راست می‌گی دوئل بدون بی ام و معنی نداره (دیگه دلیلی نیست که به پورشه رای ندم(به نظر من))

      موافقم ۲
      مخالفم ۵
  18. Poria

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (78 ديدگاه)

    دیگه وقتشه مرسدس بنز و مکلارن یه خودرو مشترک تولید کنن
    مثل شاهکار SLR MACLAREN

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  19. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    دوستانی که میگین چشم بسته ۹۱۱ یا لذت رانندگیش بهتره یا زیباتره.۱.ظاهر که ۹۱۱ یه فاضلابی بیش نیست زشترین ماشین موجود بین اسپرتها یک عمره به همون شکل اولیه که بر اساس فولسک قورباقه بود چجوری از اس ال قشنگتر میبینیدش.هر کی میگه ۹۱۱ قشنگه فقط با خودش لج کرده.۲لذت رانندگی.یکی از مهمترین نکات لذت بردن از رانندگی انجین و صدای اونه که اینجا یه طرف وی۸ قرار داره با صدای خوبش یه طرف ۶ تخت بد صدا یعنی بی صدا پس اصلیترین وجه لذت رو اصلا نداره.ابنکه بگی چسبندگی زیاد داره تو پیست سریعتره درست ولی چه دخلی به خیابون داره.لذت رانندگی شتاب همراه صدای وحشیانه دود لاستیک و دور در جا زدنه که ۹۱۱ از تمامش معافه.کاش یه بار مسابقه درگ مشتی برگزار بشه بیاید ببینید که مردم دور چه ماشینهایی جمع میشن وقتی آمریکاییهای قلدر میان از واکنش مردم میشه فهمید کت تنه کیه من حتی یک بار ندیدم بیش از دو سه نفر دور پورشه جمع بشن.طرفداران ۹۱۱ یه عده لج باز هستن که با خودشون لج کردن

    موافقم ۴
    مخالفم ۲۶
    1. TESLA

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (943 ديدگاه)

      ظاهر ۹۱۱ فاضلابی بیش نیست !!!😵‍💫😵‍💫🤦‍♂️ شما مرز های تعصب رو واقعا جا به جا کردید و باید اسمتون رو به عنوان متعصب ترین فرد تاریخ توی گینس نوشت

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۲
    2. کسی

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      اول طراحی سلیقه ای هست من خودم ۹۱۱ سفید را به هر ماشینی که عکسش را دیدم ترجیه میدم(به جز برخی از هایپر کار ها ) و این که عمر طراحی ۹۱۱ ۶۰ ساله (به نظر من ) دلیل بر اصالته بعد صدای پورشه شاید هیجان انگیز نباشه اما به هر حال برقی نیست اگر هم این ویژگی های که گفتی را می خواهی آره ۹۱۱ به کارت نمی‌یاد اما دلیل نمی‌شه که بگی طرفدار های ۹۱۱ با خودشون لج کردند

      موافقم ۹
      مخالفم ۲
    3. TESLA

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (943 ديدگاه)

      متاسفانه ما ایرانی ها یه عادت خیلی بدی که داریم اینه که اگر بخوایم به چیزی ارزش بدیم باید هر چیزی که شبیه به اون هست رو بکوبیم ، مثلا شما گفتی که : ۹۱۱ طراحیش فاضلابی بیش نیست یا پورشه ها شبیه فولکس های قورباغه ای هستن ، همه اینها رو گفتی فقط برای اینکه در نهایت بگی : امثال کامارو و چلنجر از محصولات پورشه بهتر هستن ، خود آمریکایی ها دیوانه وار عاشق خودرو های گردن کلفت و بزرگی مثل : موستانگ ، چارجر ، فورد سری f و …. ولی هیچوقت نمیان بگن که پورشه بد شکله یا بدرد نمیخوره چون اگه اینطوری بود الان آمریکا بزرگ ترین بازار پورشه تو جهان نبود ( نه فقط پورشه ، لامبو ، فراری ، بنتلی و … ) و آمریکن ها همیشه در کنار عشقی که به محصولات خودشون دارن ، به برند های اروپایی نیز احترام می‌گذارند

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۲
    4. M@M@DRZ911

      ۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (295 ديدگاه)

      همون حرفای تکراری …
      والا تعداد دفعاتی که مختار از آی فیلم پخش شد کمتر از این حرفای تو درباره پورشه بود .

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۱
    5. فرشاد

      ۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (52 ديدگاه)

      شما که وضعیتت معلومه اصلا من خودم گاها میام کامنتای تورو پیدا میکنم که بخندم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. رامتین

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2630 ديدگاه)

    معنی بعضی دوئلها را نمیفهمم. مگه خودرویی وجود داره که بتونه در این سگمت از ۹۱۱ بهتر باشه؟ تا سال ۲۰۳۰ هم نسخه بنزینیش تولید میشه. اون سال خودروسازهای دیگه شاید انجین بنزینی نداشته باشند! ببین پورش چی ساخته که گفته تا ۲۰۳۰ ادامه میدم و بعدش تازه فکر میکنیم که چکار کنیم…

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  21. misha

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    حتی طراحی کابین هم برتری با پورشه هست از نظر من، وقتی بخام سوار یه سدان لوکس یا اس یو وی بشم شاید اون دیزاین رو بپذیرم ولی کوپه اسپرت؟؟؟
    مرسدس میتونه به عنوان یه خودرو با طراحی خاص تر و البته تازه با لوگوی ستاره سه سپر کلی بفروشه
    ولی وقتی پای پرفورمنس بیاد وسط حتی نمیتونه پورشه رو به چالش بکشه

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  22. امیرحسین

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (358 ديدگاه)

    قطعا پورشه ۹۱۱

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست