مرسدس بنزهیوندای

مقایسهٔ نسل جدید جنسیس G90 با معیار این کلاس، مرسدس S کلاس

جنسیس به‌تازگی به‌طور کامل از نسل جدید سدان پرچم‌دار خود یعنی G90 پرده‌برداری کرده و به نظر می‌رسد گامی امیدوارکننده روبه‌جلو باشد. هرچند G90 همیشه خودروی لوکس و راحتی بوده است اما نسل جدید آن طراحی بسیار بهتری هم دارد. بااین‌حال، هیچ خودروی دیگری مثل مرسدس بنز S کلاس نمی‌تواند سنگ محک این کلاس باشد زیرا این پرچم‌دار آلمانی پس از چندین دهه هنوز هم معیاری برای راحتی و تکنولوژی محسوب می‌شود. تاکنون آئودی و ب‌ام‌و هیچ‌گاه نتوانسته‌اند با پرچم‌داران خود واقعاً از S کلاس پیشی بگیرند، آیا جنسیس شانسی دارد؟ بیایید بفهمیم.

طراحی بیرونی

S کلاس کنونی همان چیزی است که همیشه بوده است. خودرویی شناخته‌شده که بدون خودنمایی، شخصیت و جایگاه خود را نشان می‌دهد. این ماشین از هر زاویه‌ای خودرویی باوقار است که بوی کیفیت و تجمل می‌دهد؛ اما مشکل اینجا است که حالا تشخیص S کلاس از مدل‌های ارزان‌تر E کلاس و S کلاس سخت‌تر از همیشه شده و این موضوع برای کسانی که مبلغی شش‌رقمی را برای خرید پرچم‌دار مرسدس بنز پرداخت کرده‌اند اصلاً جالب نیست. از سوی دیگر، G90 خودرویی جذاب‌تر و چشمگیرتر به نظر می‌رسد. چراغ‌های جلوی دوخطی این خودرو که تا روی گلگیرها کشیده شده به همراه جلوپنجرهٔ تاجی شکل، هویت منحصربه‌فردی به آن بخشیده است. بله البته از دید عموم، G90 ارج‌وقربی که S کلاس دارد را برنمی‌انگیزد ولی از دید ما، این سدان شیک‌تری است.

داخل

اگر معتقدید که تکنولوژی بیشتر باعث ساخت خودروی لوکس بهتری می‌شود، S کلاس پیروز این بخش خواهد بود زیرا درحالی‌که G90 رویکرد سنتی‌تری را دنبال کرده، مرسدس در پرچم‌دار خود از نمایشگرهای بسیار بزرگ‌تری استفاده کرده است. مسلماً اصلی‌ترین ویژگی در کابین S کلاس نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچی روی کنسول میانی است. از سوی دیگر، جنسیس به سبک نسل قبلی S کلاس، از دو نمایشگر متصل‌به‌هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر استفاده کرده که در طراحی کلی کابین بهتر ادغام شده‌اند. همچنین در جنسیس روی کنسول میانی دکمه‌های فیزیکی برای کنترل اکثر قسمت‌ها خواهید داشت اما در مرسدس که همه‌چیز به نمایشگرها سپرده شده چنین چیزی وجود ندارد.

کابین مرسدس مطمئناً چشمگیرتر است اما هردو خودرو واقعاً بی‌عیب و نقص ساخته شده‌اند و نهایت راحتی و تجمل را برای سرنشینان خود فراهم می‌کنند. ازجملهٔ تجهیزاتی که به‌طور مشترک در هردو خودرو وجود دارد می‌توان به سیستم پخش عطر، سیستم صوتی با بیش از ۲۰ بلندگو، ماساژور صندلی‌ها و مجموعهٔ کاملی از تکنولوژی‌های کمک‌راننده مثل پایش نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و هدآپ دیسپلی اشاره کرد. G90 در عقب از صندلی‌های VIP با زیر پایی و نمایشگر لمسی برای کنترل ویژگی‌های مختلف بهره می‌برد درحالی‌که در S کلاس سرنشینان حتی می‌توانند گرم‌کن گردن داشته باشند. به‌طورکلی، هردو خودرو از کابین‌های مثال‌زدنی برخوردارند و انتخاب بین آن‌ها به سلیقه و ترجیح شخصی افراد بازمی‌گردد.

قدرت و پرفورمنس

در این بخش S کلاس به‌راحتی پیروز می‌شود زیرا حتی مدل پایهٔ این خودرو (در بازار ایالات‌متحده) یعنی S500 با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ هیبریدی خفیف که ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد، از رقیب کره‌ای قوی‌تر است؛ بنابراین نسخهٔ قوی‌تر S580 که از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد اصلاً با G90 قابل‌مقایسه نخواهد بود زیرا نسل جدید این سدان کره‌ای فقط با یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ارائه می‌شود که تنها ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

علاوه بر این، گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد در هردو مدل S کلاس هم امکان استفادهٔ بهینه از قدرت پیشرانه را فراهم می‌کند درحالی‌که G90 از گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده می‌کند و سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن قابل سفارش است. در همین حال، ازآنجایی‌که با S کلاس رانندگی کرده‌ایم میدانیم کیفیت سواری آن بسیار عالی است، در بزرگراه‌ها باثبات است و در پیچ‌ها وزن سنگین خود را به‌خوبی مدیریت می‌کند؛ بنابراین جنسیس برای اینکه بتواند با این ژرمن کهنه‌کار رقابت کند باید سدانی عالی طراحی کرده باشد. البته برخورداری G90 از سیستم‌هایی مثل تعلیق بادی و فرمان گیری چرخ‌های عقب به آن جرأت رویارویی با S کلاس را خواهد داد.

قیمت و نتیجه‌گیری

هرچند قیمت نسل جدید جنسیس G90 هنوز اعلام نشده اما قیمت نسل قبلی آن از زیر ۷۳ هزار دلار آغاز می‌شود. این در حالی است که قیمت پایهٔ S کلاس در بازار آمریکا از ۱۱۰ هزار دلار شروع می‌شود؛ بنابراین اگر جنسیس بتواند در نسل جدید سدان پرچم‌دار خود هم اختلاف قیمت نزدیک به ۴۰ هزار دلاری را با پرچم‌دار ژرمن‌ها حفظ کند، یک بار دیگر ارزش فوق‌العاده‌ای در برابر قیمت خواهد داشت. به‌طورکلی، هرچند انتظار نداریم G90 جدید بتواند در آمار فروش جایگاه S کلاس را از آن خود کند اما این خودرو را می‌توان بهترین سدان کره‌ای دانست که تاکنون ساخته شده است. این ماشین شایستگی موفقیت را دارد و به نظر می‌رسد هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی آن‌را بگیرد به‌جز برند ضعیف‌تر.

منبع
CarBuzz

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (994 ديدگاه)

    خوب به راحتی اس کلاس پیروز میشه فقط کاش یه نسل جدید میدادن و طراحی رو عوض می کردند واقعا فسیل شده خودش عالی هستش ولی باید تغییر کنه

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۷۰
    1. محمدرضا

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (524 ديدگاه)

      کدومشون فسیل شده🤔؟
      هر۲ نسل جدید هستن.

      موافقم ۷۳
      مخالفم ۵
      1. محمد مختاری آذر

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (994 ديدگاه)

        اس کلاس واقعا باید یک تغییر پوست کامل و اساسی بده

        موافقم ۲۴
        مخالفم ۴۱
    2. ممد ژانگولر

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2177 ديدگاه)

      مرسدس اس کلاس یک چیز دیگست ولی لامصب جنسیس بدجوری داره دل بری میکنه
      احساس میکنم این مدل جنسیس تا ۱۰ سال دیگه میاد ایران و ما فقط نگاش میکنیم 😎
      ولی خارج از شوخی احساس میکنم تا یکسال دیگه این ماشین در ایران ثبت نامش آغاز بشه

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۲۱
      1. محمد

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (9 ديدگاه)

        به فروش هم برسه به قیمت خون باباشون میدن که با بودجه ما سازگار نیست

        موافقم ۲۲
        مخالفم ۳
        1. ممد ژانگولر

          ۱۳ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (2177 ديدگاه)

          اینم حرفیه 👍🏻

          موافقم ۷
          مخالفم ۱
        2. رضا

          ۱۳ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (2 ديدگاه)

          ۷۰۰۰۰ دلار را در ۳۰۰۰۰۰ تومان ضرب کنید عوارض و مالیات و سود وارد کننده و …. ربطی به خون پدر نداره این اصطلاحات چیه بکار می برید ؟؟؟

          موافقم ۲
          مخالفم ۸
    3. Taha Malek

      ۱۵ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (293 ديدگاه)

      مطمئنی موقع نوشتن این کامنت حالت طبیعی داشتی؟
      فسیل؟؟؟
      حداقل میگفتی بخاطر مانیتور بزرگش از اصالتش کم شده (این نظر من نیستا)

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  2. یوسف

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (501 ديدگاه)

    طراحی نسل تازه G90 چشمگیره و بر خلاف نسل های قبلی که تو طراحی لنگ میزدن این یکی چه در طراحی بدنه چه کابین خیلی خوب دراومده و باید به طراحا جنسیس تبریک گفت اما از جنبه مهندسی هنوز با مرسدس فاصله قابل توجهی داره. به احتمال زیاد نسل تازه جنسیس گرون تر از قبل باشه ولی همچنان اختلاف قیمت ۳۵-۳۰ هزار دلاری خودش رو با مرسدس خواهد داشت. به نظرم کمتر کسی G90 رو به جای اس کلاس میخره و در واقع خریدارانی رو به خودش جلب میکنه که پول اس کلاس رو ندارن ولی به جای اینکه خودرویی از کلاس پایین تر انتخاب کنن یک سدان فول سایز اجرایی با قیمت رقابتی میخرن.

    موافقم ۴۶
    مخالفم ۴
    1. محمدرضا

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (524 ديدگاه)

      در واقع هدفش خریداران e class هست.چون در اون رده قیمتی هست.وبه نظر من بهتر eclass هست.

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۹
  3. M.K

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (655 ديدگاه)

    این موضوع که (به شخصه) تو بحث طراحی چه در بیرون و چه در داخل واقعاااا بینشون دو به شک شدم ، پیشرفت فوق العاده چشمگیر جنسیس رو نشون میده ! تو بحث طراحی بیرون چیزی که به مخاطب نشون میده : چندین و چند سال مدرن تر و بروز تر بودن طراحی جنسیس نسبت به مرسدسه . اما در کابین مثل همیشه مرسدس حرف اول سگمنت رو میزنه ،، اما خب به شخصه واقعا بین دو کابین دو به شک بودم . خب قطعا تو بحث تکنولوژی و کیفیت هیچ کدوم کم نذاشتن اما ممکنه فردی طراحی داخلی مدرن و آینده نگرانه مرسدس رو بپسنده و فردی هم طراحی سنتی تر جنسیس ….

    اما مهمترین نکته قوای فنی مرسدس بود که به راحتی موجب برتریش نسبت به جنسیس میشه … البته اینجا اختلاف ۴۰ هزار تایی تا حد زیادی نقص های جنسیس رو میتونه بپوشونه . ( بنظرم تو این نسل هم بتونه این اختلاف قیمت رو نگه داره )

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۶
  4. دايان

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (75 ديدگاه)

    چقدر یک برند میتونه موفق عمل کنه و سریع پیشرفت کنه که بعد از فقط گذشت ۵ سال یه محصولش با اس کلاس که معیار و ملاک همه چیزه مقایسه بشه! جنسیس واقعا دوست داشتنیه

    موافقم ۳۹
    مخالفم ۱۰
    1. رضا

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ۵ سال ؟ هیوندای ۵۰ ساله داره خودرو تولید می کنه

      موافقم ۳
      مخالفم ۷
  5. GT

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (931 ديدگاه)

    مرسدس میتونست طراحی با وقار تری داشته باشه، زیباترین رنگش هم مشکیه، باید ببینیم جنسیس در عمل چقدر خوبه، اما هر چقدر خوب باشه انتخاب من سنگ محک سدان های لوکسه

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳
  6. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (519 ديدگاه)

    جنسیس عشقه
    ولی به رهبر و رئیس این کلاس نمیره!
    اس کلاس معرکه است در این سگمنت…. رقبا شو قورت میده! خصوصا با داخلش…
    ولی اختلافشون ۳۰ تا ۴۰ هزار دلاره که پول کمی هم نیست واقعا! و راحت میتونه خیلی از نقص هاشو جبران کنه! خیلیا هستن که ۳۰ ۴۰ هزار دلار براشون پول زیادیه در نتیجه به یقین میرن سمت جنسیس ولی اگه بحث پول نباشه یقینا بنز…
    خودم انتخابم بنزه ولی خب پیشرفت زیادیه که با رهبر این سگمنت مقایسه شی با وصفی که در اصل ۵ سال کمتره پخته شدی! ولی بنز تقریبا ۱ قرنه که پخته و عالیه!

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۴
  7. مهزیار

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (410 ديدگاه)

    جنسیس خوبه اما حالا حالاها جا داره به اس کلاس برسه
    جنسیس در نمای جلو خوبه ولی وقتی به پروفایل جانبی و نمای عقب میرسیم، با اینکه این اس کلاس خیلی خوب نیست در نمای عقب، باز فرسنگها از جنسیس جلوتره

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۱۵
    1. جناب ایکس

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1146 ديدگاه)

      منم خیلی از طراحی عقب در این نسل اس کلاس خوشم نمیاد، ولی هنوزم عالیه. فقط نسبت به نسل های قبل، یکم بد شده.

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  8. کوبیده

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (478 ديدگاه)

    جدای از بحث فنی با چیزی که تو عکسا بنظر می رسه جنسیس زیباتره
    ما حتی زودتر از کره خودروسازی رو شروع کردیم و اون موقع ها هم اتفاقا خودروهای خوبی میساختیم کارمون ب کجا رسیده که شک ندارم حتی یه پیچ اینم نمیتونیم بسازیم

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۵
    1. Moon

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      مستر کوبیده :
      دیگه این بحث مسخره رو تموم کن که کی زودتر خودروسازی رو شروع کرده این اصلا مهم نیست که کی زودتر شروع می کنه مهم این که کی بهترین پایان رو رقم میزنه

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۳
  9. Northrop/McDonnell Douglas YF-23

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (974 ديدگاه)

    برای اس کلاس کسر شان هست اسمش رو کنار g90 بیارید
    بی ام و و آئودی نتونستن با سری هفت و a8 خودرویی برتر از s class بسازن چه برسه به جنسیس

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۲۵
    1. TOM KRISTENSEN

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (94 ديدگاه)

      من تو این رنج آ۸ دوست دارم شایدم اس ۸

      موافقم ۶
      مخالفم ۳
    2. دايان

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (75 ديدگاه)

      دیگه باید یه فرقی باشه بین طرز تفکری که پراید رو رسوند به تولید جی نود و رقابت با بنز با طرز تفکر تویی که درجا میزنی هی
      حالا تو برند خودتو ساختی با اس کلاس رقابت نکن! بیا پایین سرمونو درد نیار خدایی!

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱۳
      1. Northrop/McDonnell Douglas YF-23

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (974 ديدگاه)

        همین اس کلاس داخا کار اند درایو امتیاز ۹.۵ گرفته در حالی که g90 امتیاز ۹.۰ رو گرفته دیگه خودتون حساب کنید کار اند درایو که کره ای پرست هست اس کلاس رو برتر از g90 می دونه

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۶
        1. دايان

          ۱۳ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (75 ديدگاه)

          واس نیم نمره اینقدر به خودت فشار نیار😂😂😂خوب نیس واست

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
  10. Moon

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    از نظر بصری مرسدس های جدید فاجعه هستن و تنها جایی هم که جنسیس خیلی سر تره همین یک جاست ولی چه از نظر تکنولوژی و چه کیفیت جنسیس خیلی عقب

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۸
    1. Arman

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (150 ديدگاه)

      تو توی هیچکدوم از تست و بررسی ها و مقایسه های نسل قبل جنسیس نمیتونی یه متن بیاری که توش توسط اون کارشناس تست کننده گفته شده باشه که از رقبای ژرمن “خیلی عقبه” تو کیفیت و غیره.دیگه چه برسه به نسل جدید
      ژرمن ها بخصوص بنز اس کلاس سنگ محک این کلاس هستن ولی خیلی عقب بودن هم دیگه بی معنیه چون خود جنسیس هم از متخصص های المانی استفاده کرده یه جاهایی

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۴
      1. Moon

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (53 ديدگاه)

        اره خوب هیچ مجله ای رو نمیشه پیدا کرد که از گروه هیوندای انتقاد کنه یا حتی امتیاز کمی بهش داده باشه و نکات مثبتش رو هم به بولد شده ترین شکل ممکن بیان نکرده باشه این جملات در مورد این ماشین هم صادق هستش یه پوینت منفی بزرگ هم که تو نسل جدید داره حذف شدن موتور پریمیوم ۸ سیلندر هستش که توی این کلاس خیلی به چشم میاد و نبودش میتونه تو فروشش تاثیر گذار باشه

        موافقم ۹
        مخالفم ۲
        1. Arman

          ۱۳ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (150 ديدگاه)

          بالاخره کارشناس و مجله وظیفشون اینه که از محصول خوب تعریف کنن و از محصول بد هم انتقاد این وسط باب میل بعضیا نیست این نکات مثبت و تعریف های خوب
          پیشرانه هشت سلندر هم باید باشه اما با توجه به قوانین الایندگی دولت ها شاید حذف بشه کلا

          موافقم ۴
          مخالفم ۳
  11. محمد

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر می‌رسد زمان آن رسیده است که مرسدس اس کلاس یه تغییر اساسی تو طراحی بیرونی انجام بده .
    طراحی جهشی و جسورانه .
    کافی است یکی از طرحهای مفهومی خود را عملیاتی کند .
    رینگ های بالای بیست اینچ و بالا بردن فاصله صندلی تا کف خیابان .
    یک چیزی بین اس یو وی و سدان .
    باید بتوان با دیدن ظاهر آن قدرت چهارصد تا پانصد اسب بخاری آنرا تجسم نمود .
    باید مقداری غول پیکر تر شود .
    در مقام مقایسه باید طراحی به گونه‌ای باشد که بیننده احساس کند مرسدس همان مرسدس است اما چند سال رفته بدنسازی و عضلاتش از بدنه بیرون بزند و ظاهر آن یه سر و گردن بزرگتر شود .

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
    1. 1123

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (133 ديدگاه)

      شما دارید آدرس رولزرویس فانتوم رو میدید که قیمتش سر به آسمون میذاره

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
    2. Philipp

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (879 ديدگاه)

      همینی که ازش مونده رو هم نابود کنن؟

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  12. Arman

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (150 ديدگاه)

    مرسدس قطعا تو اکثر کلاس های لوکس سنگ محک حساب میشه و اینجا هم با توجه به اینکه ۴٠ هزارتا گرون تره و مرسدس هست(!!) بهتره اما اونور هم جنسیس یه طورایی ره صد ساله رو یه شبه داره میره و با سرعت نور پیشرفت میکنه و به راحتی با سنگ محک های این کلاس سخت مقایسه میشه که نشون میده چقدر خوبه و باارزش
    کسی پولشو داشته باشه قطعا اس کلاس اما اونی هم که نداره باز هم با انتخاب جنسیس میتونه حسابی لذت ببره

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  13. Porsche 911

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (544 ديدگاه)

    انتخاب من اینجا سنگ محک این کلاس هست
    فوق العاده عالی و واقعا برازنده نام سنگ محک و معیار کلاس خودش هست
    جنسیس رو دوست دارم اما این نسل رو هرجور که میبینم نمیتونم باهاش کنار بیام و به نظرم خیلی ناهماهنگه اما داخل عالیه
    راستی شاسی بلندر BMW IX M60 هم معرفی شد لطفا خبرش رو بزارین ممنون

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  14. ماکان

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (584 ديدگاه)

    سلام . ببخشید آیا کسی می داند که نسخه S63 و S73 از نسل جدید بنز کلاس S زمان دقیق رونمایی و معرفی رسمی آنها حدوداً چه زمانی هست ؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. Philipp

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (879 ديدگاه)

      معلوم نیست که اصلا یه نسخه باشن یا دو نسخه چه برسه به زمان معرفی

      فعلا که امروز قراره EQXX معرفی بشه منم بشدت نگرانم که نکنه زشت باشه….

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. ماکان

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (584 ديدگاه)

        ممنون

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  15. Philipp

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (879 ديدگاه)

    مشکل اس کلاس طراحیشه که ابهت وقار و خونسردی اس کلاس رو نداره
    بجز این دیگه هیچ مشکلی نداره

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  16. علی

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (383 ديدگاه)

    یعنی بعد دیدن این متن پ.ش.مهام ریخت!!!

    تو عمرم فکر نمیکردم تو لوکسی رو دست S کلاس یه خودروی کره ای بلند شه!!!

    هونگچی هم یه روزی به همچین جایی میرسه مطمئن باشید

    موافقم ۶
    مخالفم ۶
    1. TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ

      ۱۴ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      رو دست مردسدس بنز بلند نشده آپشن هایی که مردسدس بنز داره جنسیس نصف اونو داره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  17. ارین صاحب جمعی

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (337 ديدگاه)

    سلطان که اس کلاسه ولی اولن که این ماشین ۲۰۲۳ هست و شما دارین با ۲۰۲۲ ی ۲۰۲۱ مقایسه میکنین یعنی الان یک اس بنز دو تا رقیب از جنسیس داره و باید ۲۰۲۳ را مقایسه کرد در کل جنسیس پشم ریزون ولی اس موجب مرگ دلی و مغزی خواهد شد و هر لوکس سازی لوکس ساز نیست جناب علی آقا الان دیگه همه به جز ایران تو ماشین از چرم و چوب استفاده میکنن اونی که درست استفاده میکنه مهمه و بنظرم پشت جنسیس خیلی زشت شده از نسل فعلیش

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  18. ارین صاحب جمعی

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (337 ديدگاه)

    ولی خوشمان هاند دم جنسیس گرم فعلا لکسس از صحنه اصلن محو کرد انقدر زور زد ماشین زد تا لکسوس را داد بیرون ولی دلم برای لکسوس میسوزه جالبه خود مردم امریکا با اینهمه افتخارات جنسیس بازم لکسوس میخرن من نمیدونم اگه ما تعصبیم اونا چی هستن و بنظرم یک ذره که نه خیلی باید رو موتور جنسیس کار کنن همیشه نقطه ضعفشه و گیربکسش!!!

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
    1. TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      به نظر من قیافه لکسوس جالب تره
      دوام لکسوس یک دلیل دیگشه
      خدمات پس از فروش عالی لکسوس.
      موتور بهتر.
      و لکسوس در بازار شناخته شدست.
      ولی این کدوم از اینها نمی‌توانند مردسدس بنز شکست بدن در رده سدان های لوکس
      جنسیس گربه وحشیه ولی مرسدس بنز مثل ببر هستش

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
      1. ارین صاحب جمعی

        ۱۳ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (337 ديدگاه)

        حلالت که حرف حقو زدی

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  19. genius

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (717 ديدگاه)

    من این ترند جایگزینی دکمه های فیزیکی با نمایشگر تاچ رو نمی پسندم و بنظرم خیلی باگ داره.مثلا راننده رادار ۳۶۰ رو بکار گرفته و سرنشین همزمان میخواد تهویه مطبوع رو تنظیم کنه اونوقت چاره چیه؟؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. ارین صاحب جمعی

      ۱۳ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (337 ديدگاه)

      دستیار صوتی مرسدس hey mercedes ؟ how can I help you؟ please change every thing mr genuis need it

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  20. شایان

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1345 ديدگاه)

    تو‌ نگاه نخست فکر کردم ایودی هست جنسیس همین کافیه تا جلوی مرسدس له بشه بقیش حرف… هست حالا هر سایت یا مجله ای که پول گرفته خوب ببینید و‌ بشنوید هر مجله بی سوادی که پول گرفته تا بولدش کنه هر چی بخواد بگه تو نگاه اول باید خودشو ببینم نه بقیه رو کره جلوی المان هیچی نیست چه با تعصب چه با منطق هیچی نیست

    موافقم ۶
    مخالفم ۲
  21. amir

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    شوخیش هم قشنگ نیست کسی که تو خارج زندگی میکنه و پول داره انتخابش اس کلاسه و جنسیس هم پیشرفتش خوبه ولی چون نمیتونه رقابت کنه مرتب تغییر قیافه میده ولی چه فایده وقتی با ای کلاس هم نمیتونه رقابت کنه و برای ما ایرانیا که مدل ده سال پبشش رو میپرستیم خوبه

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  22. علی

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیش از سی سال پیش اینفینیتی Q45 را وارد بازار کرد و همراه با لکسوس و آکیورا لجند نتوانستند در بالاترین سطح بازار لوکس با بنز رقابت کنند.
    در سطح بالا تاریخ و کلاس یک مارک مهمتر از مشخصات فنی آن ماشین هست و در یک رده بالاتر هم بنتلی و رولزرویس بسیار با وقارتر از بنز توانستند مایباخ را ضربه فنی کنند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  23. Achtung

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (381 ديدگاه)

    مازراتی کواتروپورت ۲۰۱۴ ۲۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد قیمت بیست و یک میلیارد تومن

    این کاریه که فقط اسم یک برند میتونه انجام بده حالا جنسیس هرچی بدوه نمیتونه چون کره ایه و اصالت نداره

    موافقم ۸
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا