مرسدس بنز

مرسدس-ای ام جی G63 منصوری برای ثروتمندان اماراتی!

منصوری اولین شوروم اختصاصی خود در دوبی را افتتاح کرده و برای گرامی داشت این واقعه اقدام به معرفی مرسدس-ای ام جی G63 مخصوص خود برای بازار امارات متحده عربی کرده است. منصوری علاوه بر این آفرودر آلمانی مدل‌های ویژه‌ای از لامبورگینی اوروس و رولزرویس کولینان را نیز برای بازار امارات معرفی کرده است. این خودروها پاسخی به تقاضای رو به رشد ثروتمندان در دوبی و ابوظبی هستند. این سه خودرو هم‌اکنون در نمایندگی جدید منصوری در دوبی به نمایش درآمده‌اند. این شوروم ۸۰۰ مترمربعی می‌تواند تا ۲۰ خودرو را در خود جای دهد. در یکی از دیوارها هم تمامی ۳۳ طرح رینگ‌های منصوری به نمایش درآمده و یک فضای ویژه نیز برای استراحت مشتریان و انتخاب آپشن های ویژه برای محصولات در نظر گرفته شده است.

اما این مرسدس-ای ام جی G63 از لوگوی “ویژه امارات متحده عربی” استفاده کرده و می‌توان آن را با بدنه خاکستری یا بنفش با عناصر مشکی سفارش داد. همچنین در بدنه این خودرو قطعاً فیبر کربنی متنوعی هم به چشم می‌خورد. شما می‌توانید یک کیت آئرودینامیک جدید را ببینید که باعث شده این قدبلند آلمانی گیراتر از هر زمان دیگری باشد. این کیت شامل قوس‌های گلگیر جدید، کاپوت دارای ورودی هوا، سپرهای جدید، اسپلیتر جلوی جدید، دیفیوزر عقب گیرا و اسپویلرهای بزرگ می‌باشد. مشتریان می‌توانند آپشن های کیت گرونوس را هم سفارش دهند. افرادی که لامبورگینی اوروس منصوری را انتخاب کرده‌اند امکان درخواست پکیج وناتوس اوو S را خواهند داشت درحالی‌که مشتریان رولزرویس کولینان هم می‌توانند کیت بیلیونر را سفارش دهند.

رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده هم جزو موارد شاخص G63 هستند. همه‌چیز این خودرو از پوشش سقف ستاره‌ای گرفته تا تریم فیبر کربن قابل شخصی‌سازی هستند. قطعاً محصولات منصوری بدون افزایش قدرت کامل نخواهند بود و مشتریان G63 می‌توانند شاهد قدرت ۸۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری باشند که نسبت به خروجی ۵۸۵ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری نسخه استاندارد افزایش محسوسی را نشان می‌دهد. اما از نظر قیمت می‌دانید که اوضاع چگونه است. اگر قیمت این محصول را بپرسید آن را نمی‌توانید بخرید؛ اما افرادی که قدم در شوروم جدید منصوری می‌گذارند اصلاً فکر چنین چیزهایی نخواهند بود. فقط سفارش دهید!

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. جناب ایکس

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    درامای منصوری و اماراتی ها ادامه دارد…😐

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۲
  2. new reventon

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خدایی طرحای جدید منصور کربن بدک نیستن
    هرچند که با دوران اوج خودش که ۱۰ سال پیش بود خیلی فاصله داره هنوز
    ولی هر چی هست آدم باهوشیه، خوب تو فرازو نشیبا حرکت صعودی خودشو حفظ میکنه
    دلیلشم این بوده اکثر خودروسازا بعد دیدن سودی که تو تیونینگ هسته برا خودشون یه زیر برند تیون راه اندازی کردن که در اوج سادگی محصولات خوشون رو زیبا تر و قوی تر کنن
    این وسطم منصور فقط زده بود تو کار استفاده افراطی از کربن و طرحای شلوغو زننده
    ولی جدیدا داره راه خودشو پیدا میکنه دوباره
    در هر صورت آدم قابل احترامیه که باز خودشو داره به رنک ۱ تیونرا نزدیک میکنه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۰
  3. محمد مختاری آذر

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (994 ديدگاه)

    من کاملا مخالف و متنفر از بنز جی کلاس بودم نمیدونم چرا اصلا جالب نیست ولی منصوری واقعا عالی کرده حرف نداره افزایش قدرتی واقعا زیاد در کل عالی شده

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶۳
    1. جناب ایکس

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      🤯???Wwhhhaaat
      مخالف؟؟🤯 اونم با جی کلاس؟؟؟🤯 عجیبه!🥶🥶🥶! چطور ممکنه.😱😱😱
      😅😅😅

      موافقم ۴۳
      مخالفم ۷
    2. GT

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (935 ديدگاه)

      «من کاملا مخالف و متنفر از بنز جی کلاس بودم»
      منم با خوندن این کامنت از این به بعد با شما کاملا مخالفم 🙂

      موافقم ۴۵
      مخالفم ۴
    3. shirko

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (11 ديدگاه)

      اقای مختاری اذر با این کامنتت ، از هر چی فراریه بدم میاد .

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۴
    4. محمد مختاری آذر

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (994 ديدگاه)

      دوستان عزیز به نظر من طراحی جی کلاس چیزی جز یک جعبه یا مکعب مستطیل با مقدار کمی آرایش نیست و هنوز موتور جذابی هم ندارد باید بهایی گزاف نیز پرداخت کرد شما بگید طراحی آستون مارتین DBX که کاملا زیبا هستش عالیه یا جی کلاس؟

      موافقم ۴
      مخالفم ۲۹
      1. GT

        ۱۰ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (935 ديدگاه)

        خب اول از بحث طراحی عبور کنیم که امری کاملا سلیقه ای هست و نمیتونیم نظرمون را به هم تحمیل کنیم.
        و اینکه گفتید موتور جذابی نداره!
        روی مدل های سطح بالای این خودرو یعنی G550 و G63 از همون پیشرانه ۴ لیتری V8 مشهور مرسدس استفاده شده که اگه این پیشرانه فایده ای نداشت روی محصولات فوق العاده ای مثل: S کلاس، E کلاس، C کلاس (نسل قبل)، AMG GTR، AMG GT4،
        AMG GT BLACK SERIES (که یه سوپر اسپرت فوق العاده قدرتمند و رده بالاست) و حتی محصولات مختلف استون مارتین مثل DBX که خودتون اشاره کردید و DB11 و ونتیج استفاده نمیشد.
        خب گفتید بهایی گزاف، قطعا خودرویی با بهترین چرم و چوب و فیبر کربن و قدرتی نزدیک به ۶٠٠ اسب بخار و شتاب صفر تا صدی در حد DB11 کانورتیبل باید هم قیمت گزافی داشته باشه چون برای ثروتمندان هست، و فکر نمی‌کنم شما انتظار داشته باشید موارد بالا را با قیمت تویوتا یاریس بهتون تقدیم کنن🙂 و اگه ارزش نداشت، تقاضا براش از عرضه بیشتر نمیشد که نمونه های دست دوم با قیمت بیشتر از نمونه های صفر کیلومتر فروخته بشن!
        خواهشا قبل از سخنرانی چند لحظه فکر کنید و یکم سرچ بزنید بلکه فضای سایت اینطوری سمی نشه🙂

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
  4. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (525 ديدگاه)

    بازم شاهماری دیگر از خدای تیون منصوری….
    اماراتی ها ماشین وی آی پی براشون میسازن… به به!

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۸
  5. [email protected]@DRZ

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (205 ديدگاه)

    مثه تانکش کرده .
    واقعا من نمی دونم عربا از چیه این خوششون میاد .
    همون جی کلاس استوک خیلی زیباتر و با وقار تره .

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۸
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (525 ديدگاه)

      عربا و خارجی ها از شما بیشتر به منصوری اهمیت میدن
      تا شما مثلا ایرانی ها

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱۰
      1. [email protected]@DRZ

        ۹ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (205 ديدگاه)

        کلین جون شما چرا برا منصوری داغ میکنی ؟
        منم منصوری رو خیلی دوست دارم و یه تیونر کاردرسته.
        ولی بعضی تیون های مثل اون اوروس وناتوس و همین جی کلاس خیلی شلوغ و سنگین هستن .
        از اون طرف تیون های خیلی خوبی هم کرده مثل جی کلاس گرونوس و اونتادور کربنی یا اون استون db11 که کابینش رو با چرم نقره ای پوشیده بود .
        و خب معمولا تیون های منصوری با افزایش قدر خوبی همراهه.
        و کاملا درست می فرمایید خارجی ها قدر منصوری رو بهتر میدونند تا در ایران .
        ولی عرب ها کلا از ماشین های عجیب و غریب خوششون میاد دقیقا مثل این بعضی تیون های منصوری .

        موافقم ۴
        مخالفم ۶
        1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

          ۹ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (525 ديدگاه)

          (کلین جون)😅😂
          من به این دلیل جوش میخورن که بدم میاد الکی یه هموطن خودتون رو که به سطح بالایی دست پیدا کرده رو زمین می کوبید
          من کلا از شلوغ کاری و فیبر کربن اضافه کردن خیلی خوشم میاد و فکر می کنم سادگی دیگه مرده البته هر کسی نظری داره و به این دلیل از بیخ از تیون های منصوری خوشم میاد
          افزایش قدرت هاش هم دقیقا…
          عربا پولدارن نمیدونن چطور خرج کنن! مجبورن برای هر چیز و ناچیزی پول خرج کنن

          موافقم ۴
          مخالفم ۴
        2. [email protected]@DRZ

          ۹ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (205 ديدگاه)

          خب خودت داری میگی ( من ) از بیخ تیون کردن کردن و فیبر کربن خوشم میاد .
          خب شاید دیگران خوششون نیاد 🙃
          منصوری رو هم کسی زمین نزده و یکی از ایرانی های کار درسته فقط این تیون های شلوغش یجوری هستن همین .
          اون کیلین هم نوشتم کلین 😂 خواستیم یکم جاده خاکی بریم😜😂
          حالا اسمت برا چی شده انرژی پاک ؟

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
        3. [email protected]@DRZ

          ۱۰ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (205 ديدگاه)

          حالا نمی دونم این جون از کجا به ذهنم رسید 😂

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
        4. Clean energy (بر باعث بانیش...)

          ۱۰ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (525 ديدگاه)

          بله ممکنه بعضیا خوششون نیاد ولی نباید زمین بزنید منصوری رو
          اسمم به این دلیل شده انرژی پاک چون که :
          به محیط زیست اهمیت میدم و دوست دارن انرژی و سوخت پاکی بیاد
          دوست دارم دنیای تمیزی داشته باشیم
          و اینکه انرژی پاک هم بسیار اهمیت داره
          این جونم باحال بود😐😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
  6. new RAMIN

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2044 ديدگاه)

    هعی روزگار!
    از قدیم شروع میکنم میام به سمت جدید!
    یادش بخیر دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی برند های مطرح آمریکایی و اروپایی در ایران حضور داشتن و ماشین های کلاسیکی تو ایران هست شما هیچ جای کره زمین پیداش نمیکنید! البته جدا از ماشین های خاص باید به انواع تولید انبوه ها مثل ماسل کار آفرودر اشرافی و… اشاره کرد.البته بخش عظیمی از مردم ایران ناچار به خرید هیلمن هانتر (همون پیکان) بودن و پول برای خرید خودرو آمریکایی و اروپایی نداشتن اما پیکان اون موقع هم واقعا زمان خودش خوب بود. زمان گذشت وارد دهه ۶۰ و ۷۰شدیم اون موقع سر کله ماشین های ژاپنی پیدا شد…سگ جون هایی بودن و صد البته لعنتی!همون اواخر بود سر کله پراید اصل کره پیدا شد.جذاب کوچک خانوادگی ارزان…حال گذشت گذشت گذشت دهه ۸۰ تا قبل سال ۹۰ کره ها بسیار وارد ایران شدن و محبوب نیز شدن…سپس چینی ها سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ وارد شدن بعد واردات آزاد شد از ۹۵ الی ۹۷ و خودرو های بروز وارد ایران شد اما دوباره بسته شد و مجدد ژاپنی ها از ایران خداحافظی کردن کره ای ها هم بای بای کردن! این وسط هم چری داشت جون گرفتن از اون ور چانگان تصمیم گرفت بازار ایران رو کلا تصاحب کنه!(بن بن جاگزین پرایدوcs35 و ایدو کراس اوور و سدان ارزان قیمت و cs55 و cs75 کراس اوور های قابل اعتماد برای رقابت با کره ای های بروز اون موقع و cs95 هم آفرودر جذاب و ۷ نفره و بی رقیب! ایادو xt هم جذاب چابک)همه شون هم سال ۹۶ و ۹۷ تو نمایشگاه های خودرو ایران حاضر شدن حتی قیمت هاشون و خرید اقساطی شون هم دراومد! اما چون ما ایرانی ها شکر نعمت نمیکنیم و گذشته درس نمیگریم این کمپانی هم کلا گفت:بای بای!بعله!حال هم به سال ۱۴۰۰ رسیدیم…پراید ۱۷۰ میلیون…تارا ۴۵۰میلیون…تیگو ۸ پرو ۱میلیارد و ۲۵۰میلیون… و بنز S500 هم ۱۰میلیارد!!!

    مولانا بزرگوار چندین قرن پیش یه ۲ بیت شعر گفت بعد گذشت این همه سال هنوز معنی میده!
    دانی که چرا دار مکافات شدیم؟
    ناکرده گنه چنین مجازات شدیم؟
    کشتیم خرد را دار زدیم دانش را…
    دربند اسیر صد خرافات شدیم…
    از اروپایی و آمریکایی رسیدیم به ژاپنی بعد کره ای بعد چینی الانم مثل اینکه روسی! یواز پاتریوت و در آینده محصولات لادا !! تازه این فقط صنعت خودرو هست.. بماند چیز های دیگر!

    ۷هزار سال تمدن آخرش به اینجا رسیدیم! چشم مصنوعی میساختیم اروپا اصلا وجود نداشت! قنات زدیم اروپایی ها تازه فهمیدن لباس چیه! در دوران هخامنشیان جاده ابریشم از ایران میگذشت دادوستد میکریدم با چین و روم! عجب بناهایی ساخته شد اون موقع… عرب ها هم نگم براتون! ۴۵ سال پیش چیزی به نام امارات قطر کویت بحرین وجود نداشت!! کویر بودن ! اون کجا هستن ما کجا هستیم!

    بسیاری از افراد حرف منو قبول دارن اما بسیاری چشمان خود بر واقعیت بستن و میگن فلانه بهمانه ما خیلی خوب هم هستیم! کی قراره یه عده حقیقت رو ببنین واقعا نمیدونم!

    از این ماجرا بگذریم…

    این منصوری جی کلاس مشکی بنفشه خیلی جذاب شده! باGکلاس حال نمیکنم ولی تیون های G کلاس توسط منصوری خیلی خوب میشن. البته جدا از خوب شدن,گران هم میشوند! آن هم خیییلییی!

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۸
    1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (204 ديدگاه)

      اتفاقا اونجایی که به محصولات چانگان گفتیم بای بای تنها کار درستمون توی این دوران بود
      شیری رو انداختن توی قفس بهش روز اول گوشت دادن اونم خورد ، روز دوم بهش سوسیس دادن با اینکه دوست نداشت ولی بازم بخاطر گرسنگیش خورد ، روز سوم بهش علف دادن ، اون با این غذا بالاخره مخالفت کرد اما دیگه دیر شده بود
      ما اگر همون مخالفتی که با هم متحد شدیم و با چانگان انجام دادیم رو بعدش هم ادامه میدادیم وضعمون این نبود ، اگر مردم یکم مخالفت کردن و نخریدن اجناس مسخره رو یادشون میموند وضعمون این نبود ، اگر همون موقع با پراید ۵۰ میلیونی مخالفت میکردیم وصعمون این نبود ، پس مخالفت با چانگان و محصولات رده پایینش در اون زمان بهترین کاری بود که انجام دادیم ، قناعت یعنی حماقت ، شاید اگر ما به مخالفت کردن ادامه میدادیم مثل بقیه انسانهای دنیا ماشینای اقتصادیمون هیوندا اکسنت و چانگان بودن نه ماشینای لوکسمون

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۳
      1. new RAMIN

        ۹ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (2044 ديدگاه)

        @سید جواد روحانی . طرفدار بنز
        داداش موضوع اینجاس با چانگان مخالفت کردیم اما از اون ور رفتیم سراغ هایما جک دانگ فنگ! بزودی هم میریم سراغ ماشین های روسی و خودرو های داخلی پلاس! البته اینکه چانگان از ایران بای بای کرد اصلی ترین دلیلش سیاست های سایپا بود… اما با آخر کامنتتون خیلی موافقم!
        (شاید اگر ما به مخالفت کردن ادامه میدادیم مثل بقیه انسانهای دنیا ماشینای اقتصادیمون هیوندا اکسنت و چانگان بودن نه ماشینای لوکسمون)
        چینی های درجه ۱ ارزان ، مثل جیلی byd چانگان ام جی خودرو های کیا و هیوندای و تویوتا هوندا سوبارو نیسان همه این ها ماشین اقتصادی هستن! درواقع در تمام دنیا ماشین های زیر ۳۰هزار دلار اقتصادی هستن. حالا هرچقدر میخوان پیشرفته باشن…

        .

        بریم سر ماجرایی دیگر!
        در طی ۷ ماه سال ۲۰۲۱ در کشور عربستان سعودی CH جزوه ۵ برند پرفروش بود…
        حالا آمار فروش در طی ۹ ماه سال ۲۰۲۱ بازار عربستان ۲۸ روز پیش منتشر شد…
        CH همچنان جزوه ۵ برند پر فروش!!
        https://bestsellingcarsblog.com/2021/12/saudi-arabia-9-months-2021-changan-42-7-mg-51-1-help-lift-market-up-27/

        ۱۵ روز پیش نمایشگاه خودرو جده با ۲۰خودروساز معروف به مدت ۵ روز بودش. جالب اینجاس چانگان بزرگترین غرفه رو بین تمام برند ها داشت! حتی بزرگتر از غرفه تویوتا! اینم لینک خودرو های معرفی شده در نمایشگاه خودرو جده ۲۰۲۱
        https://ksa.motory.com/en/news/jeddah-international-motor-show-2021-opens-its-doors-to-the-public-8616/
        گرانترین خودرو های معرفی شده هم هونگکی L5 و لکسس LFA بود!!🙄

        موافقم ۸
        مخالفم ۴
    2. جناب ایکس

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      انحصار فرانسوی ها در ایران برای مدت زیادی باعث💩💩💩شدن خودرو ها موجود در ایران شد

      موافقم ۸
      مخالفم ۳
    3. کاوه

      ۱۱ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (8 ديدگاه)

      داداش شما نماینده رسمی و تام الختیار کشور چین و بالاخص شرکت چانگ انی؟؟؟قضیه تو چیه؟از چانگان حقوق میگیری که بیای تو سایت و چانگان رو در حد بوگاتی بالا بیاری؟؟؟شما چطور توی هر پستی ودرز رو شقایق ربط میدی؟؟؟؟؟واقعا برام سواله از چانگان حقوق میگیری؟؟؟در مورد الودگی هوا پست کار بشه کامنت شما در مورد چانگانه و اینکه جطورر توی کیفیت بنز و فراری و مک لارن رو جا گذاشته!در مورد اسهال ترامپ پست کار بشه میای میگی اگه چانگان سوار میشد اسهال نمیگرفت!!!!در مورد حمله فضایی ها به زمین پست کار بشه میای میگی باید هممون سوار ماشین چانگان بشیم و فرار کنیم از دستشون!!!!در مورد جنگ قادسیه اگه کسی حرف بزنه کامنت میدی که اگه ایرانی ها چانگان داشتن عربها رو شکست میدادن!!!!با احترام این دری وری ها چیه شما میگی؟؟؟واقعا سواله برام،اگه حقوق میگیری ازشون که هیچی در غیر این صورت واقعا دچار مشکلی شما.اصلا کامنتهات نرمال نیست بخدا.چطور پای پست تیون جی کلاس منصوری در مورد چانگان میای حرف میزنی اخه؟؟؟برای خودت عجیب نیست این رفتار؟شبا خواب چانگان نمیبینی؟حداقل عشق فراری مک لارنی پورشه ای بنزی کوئینزگی چیزی داشتی بازم یه چیزی،میگفتیم عاشق یه ماشین سوپر اسپرت یا لاکچری که همه مردم دوسش دارن شدی و جز اون ماشین چیز دیگه ای نمیبینی باز یکم میشد قبولش کرد اونم تازه یکم نه در این حد شما ولی اینکه هممممه چیز و همه چیز رو به چانگان ربط بدی کاملا ان نرماله بخدا،توی زندگی روزمره هم هر کی حرف میزنه فورا حرفشو ربط میدی به چانگان؟فکر نمیکنی اگه یکم از این جوی که داری فاصله بگیری برای خودت بهتره؟من این حرفها رو کاملا دوستانه زدم و احتمال خیلی زیاد شما الان میای گارد میگیری و میخوای خیلی محکم جواب بدی ولی باور کن حرفهای من برای خیر و صلاح خودته،دیگه هر جور دوست داشتی برداشت کن.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. Moon

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اون دسته از دوستانی که طرفداری منصوری رو می کردن برای این خز و خیل چه جوابی دارن بدن

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۰
  8. AMANTE

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (472 ديدگاه)

    دلم میسوزه, بخاطر اینکه این نمایندگی و این جی کلاس میتونست داخل ایران و برای ایرانی ها باشه.
    تقویت های جدید منصوری مثل گذشته نیست, خیلی توی طراحی داخلی و بیرونی شلوغ بازی میکنه.
    اما توی تقویت موتور واقعا عالیه عمل میکنه. دلم برای تقویت هایی مثل آونتادور کربونادو تنگ شده.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  9. NAVID۰۰۹۸

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (6394 ديدگاه)

    به نظر من , Gکلاس یا فابریکش خوبه با تیونینگ خفیف از سوی شرکت بنز یا اگر هم تیونینگی دوست دارند ، بهترینش برابوس هست !

    حتماً در به نمایندگی منصوری سر میزنم اما بارها از نزدیک شاهد بادی‌کیت‌هاش بودم که زیادی شلوغ‌کاری میکنه و آدم یاد ادویه‌فروشی‌ها میوفته !

    برابوس خیلی شیک و تمیز کار انجام میده که آدم را شیفته‌ی کارهاشون میکنه !

    میدونید چیه ؟
    به نظر من آلپین برای bmw و برابوس برای بنز ، در نوع خودشان بهترین هستند که همیشه شیک کار میکنند و بهترین مشخصات فنی با گارانتی را ارائه میکنند .

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵
    1. جناب ایکس

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      به شخصه بنظرم:
      ژاپنی ها: برندای خوب تیونینگ زیادن ولی راکت بانی Rocket Bunny یکی از بهترین هاست برای ژاپنی ها
      . . .
      مرسدس بنز: قطعا برابوس Brabus
      . . .
      بی ام و: برای بهتر شدن و راحت تر شدن آلپینا Alpina ولی مثلا برای دریفت لیبرتی Liberty Walk رو بی ام و خیلی خوب میشینه.
      . . .
      فراری: اصلا تیونینگ لازم نداره ولی اکه بخوام یکی رو بگم نوویتک Novitec عالیه.
      . . .
      لامبورگینی: برای امثال اونتادور، مورسیه لاگو، هوراکان و گالاردو قطعا لیبرتی Liberty Walk بهترینه
      . . .
      برای لوکس هایی مث رولز‌رویس یا بوگاتی: منصوری‌ Mansory بهترین گزینه بین گزینه های کم هست بنظرم البته اگه بخواین ماشین گرون قیمتتون که خودش یه اثر هنریه رو توش دست ببرین
      . . .
      آئودی: ABT بنظرم عالیه
      . . .
      ولی اگه بخوام چند تا تیونیگ خیلی خفن و خاص از چند تا مدل بگم؛
      ۱.Gemballa Enzo
      ۲.Rocket Bunny Subaru BRZ
      ۳.LB Works Aventador SV
      ۴.Honda NSX Rocket Bunny
      ۵.Brabus 800 AMG E63
      ۶.TPC Magic RX7
      ۷.Liberty Walk Nissan GT-R R35 BE
      . . .
      اون انزو اولی فوق العاده و تک هست. اگه ندیدین حتما یه نگاهی بندازین.(البته همشون عالین و ارزش یبار دیدنو دارن)

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
    2. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (525 ديدگاه)

      بارابوس به نظرم تیونینگ نیست بیشتر آپگریج دهنده است
      تیونینگ یعنی این که ماشین فرق بکنه! یعنی این که از همه طرف متفاوت بشه ولی از ماهیت خودش دور نشه!
      حداقل کن اینطوری بران تعریف شده تیون

      موافقم ۲
      مخالفم ۷
      1. Hamid

        ۹ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1932 ديدگاه)

        اشتباه تعریف کردی داپش …

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
        1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

          ۹ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (525 ديدگاه)

          دوست عزیز به این دلیل میگم تیون یعنی فرق کردن چون که اگه تیون خفیف باشه که دیگه نیازی به تیون نیست نسل بعدش میاد فرق می کنه “خفیف” و اونو میخری! ولی تیون یعنی اینکه قدرت موتور رو افزایش بدی در حد ۲۰۰ ۳۰۰ اسب بخار تا نسل های بعدم اومد مثل این نشه، باید قیافه تغییر کنه تا اگه نسل بعد اومد همون نباشه! باید رنگ کاری ها چیدمان و این چیزا از داخل فرق کنه تا نسل بعد اومد مثل این نباشه… تیون یعنی این… اون چیزی که شما می خوای یه آپگریج هست

          موافقم ۳
          مخالفم ۴
  10. Hamid

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1932 ديدگاه)

    این میتونست داخل ایران باشه ها …
    ولی نیست …
    هعی …
    به کدامین گناه …

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
    1. Northrop/McDonnell Douglas YF-23

      ۹ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (976 ديدگاه)

      اگه منصوری ایران بود که باید سر در کارخونه می نوشت
      قالپاق سازی برادران منصوری بجز داریوش

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۳
      1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

        ۹ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (525 ديدگاه)

        طنز تلخ!

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
  11. mm-yarlou

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (129 ديدگاه)

    خودرو ای که ما سفارش به تولیدش کردیم حالا باید اعراب سواربشن مشکل ندارن سوار بشن اون ها هم پول میدن وحق دارن اما این خودرو فقط به سفارش ایرانی ها ساخته شده بود هی کاش من هم از نزدیک یه جی کلاس میدیدم

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  12. مهردادکمال

    ۹ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (903 ديدگاه)

    هنوز با اختلاف بهترین کار منصوری تیونینگ ویرون بـود که واقعا حرکت تحسین بر انگیزی بود واقعا کسی جرات نداشت روی ویرون کار کنه اما منصوری با اعتماد به نفس مثال زدنی کار بزرگی انجام داد

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  13. ...

    ۱۰ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (52 ديدگاه)

    چرا واسه ایرانیا کار نمیکنه 😐؟
    مثلاً پژو ۴۰۵ تیونینگ شده فیبر کربن یا پراید سوپر اسپرت؟ 😐😂😂
    یا مثلاً می‌تونه این لگنا رو یکم جذاب کنه 😐
    حداقل یه شعبه داخل ایران بزنه

    موافقم ۳
    مخالفم ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا