مرسدس بنز

مرسدس AMG One با رانندگی مت واتسون دو بار از کار افتاد!

مت واتسون یکی از اولین خودرونویسانی است که شانس رانندگی با هایپرکار مرسدس AMG One را پیدا کرده است. وی در پیست نوربرگ‌رینگ با این هایپرکار پشت سر مرسدس AMG بلک سریز با رانندگی «برند اشنایدر» رانندهٔ سابق DTM رانندگی کرده است. One در حالت الکتریکی با استفاده از دو موتور الکتریکی جلویی خود حرکت را آغاز می‌کند و سپس پیشرانهٔ V6 روشن می‌شود. پیشرانه فوق‌العاده است و خیلی سریع پاسخ می‌دهد زیرا توربوشارژر با نیروی کمکی الکتریکی فوراً وارد عمل می‌شود. ترمزها نیز بیشتر شبیه خودروهای خیابانی احساس می‌شوند.

خودرو احساس سبکی و درعین‌حال پایداری بالایی دارد. در اولین دور، One در حالت هیبریدی قرار می‌گیرد که سیستم تعلیق را کاملاً نرم می‌کند. سپس تنظیمات تغییر داده می‌شود و در حالت کوالیفاینگ قرار می‌گیرد که همه‌چیز را برای ارائهٔ حداکثر پرفورمنس تنظیم می‌کند. ورود و خروجی به One از آستون‌مارتین والکری سخت‌تر است و مت واتسون نتوانست کنترل تهویه مطبوع را پیدا کند زیرا منوی سیستم تهویه در سیستم چندرسانه‌ای پنهان شده است.

سپس از حدود دقیقهٔ ۱۰ ویدئو، اشنایدر پشت فرمان One می‌نشیند و خودرو را در حالت مسابقه قرار می‌دهد. در One علاوه بر سیستم احیای انرژی جنبشی یا همان MGU-K، پیشرانهٔ بنزینی هم اگر در دور حدودی ۶ هزار rpm کار کند می‌تواند به شارژ باطری بپردازد و این سریع‌ترین راه برای شارژ باطری محسوب می‌شود. هنگامی‌که باطری کاملاً شارژ باشد، خودرو می‌تواند در حالت رانندگی کوالیفاینگ با حداکثر پرفورمنس، دو دور پیست را طی کند. البته منظور از این دو دور در قسمت ۵.۱ کیلومتری گرند پری نوربرگ‌رینگ است نه حلقهٔ کامل ۲۰ کیلومتری این پیست.

بااین‌حال، درحالی‌که در این ویدئو واتسون و اشنایدر می‌خواستند با One دو دور در پیست بزنند، پیشرانهٔ بنزینی در پایان دور اول از کار افتاد. دلیل چنین اتفاقی این است که وقتی باطری خیلی پر باشد، گاهی پیشرانه خاموش می‌شود. مهندس ارشد مرسدس AMG One در این رابطه توضیح می‌دهد:

واحد MGU-K در فرمول یک به‌گونه‌ای طراحی نشده که بتوان هیچ گشتاوری از آن نگرفت. در این سیستم، همیشه انرژی برای برداشت وجود دارد و باید حدود ۵۰ نیوتن متر گشتاور از MGU-K گرفته شود. وقتی باطری کاملاً پر باشد، با مشکل مواجه می‌شویم زیرا انرژی تولید شده توسط MGU-K را دیگر نمی‌توان توزیع کرد.

مت واتسون در اینجا به شوخی می‌گوید اشنایدر به‌اندازهٔ کافی سریع رانندگی نکرده و نتوانسته به‌طور کامل از انرژی باطری استفاده کند!

سپس واتسون پشت فرمان می‌نشیند و دوباره پیشرانه از کار می‌افتد درحالی‌که این بار باطری دیگر پر نبود. مهندس ارشد مرسدس می‌گوید این بار احتمالاً یک مشکل نرم‌افزاری است که در یک خودروی پیش‌تولید طبیعی خواهد بود. بااین‌حال، مت موفق می‌شود درحالی‌که سیستم DRS را آزمایش می‌کند، یک دور پیست را کامل کند. نتیجهٔ گیری وی از رانندگی با One این است:

کسانی که می‌خواهند پیشرانهٔ فرمول یک را تجربه کنند اما مهارت رانندگی با خودروی فرمول یک را ندارند، کاملاً عاشق این ماشین خواهند شد.

واتسون در ادامه می‌گوید:

این خودروی راحتی است. شما تهویه مطبوع دارید و از همهٔ چیزهایی که یک مرسدس بنز سنتی ارائه می‌کند مثل سیستم چندرسانه‌ای برخوردار خواهید بود. صندلی‌ها هم راحت هستند. البته کمی پرسروصدا است و از موتور الکتریکی فقط برای پیمودن ۲۰ کیلومتر می‌توانید استفاده کنید. من متعجبم که چگونه مرسدس موفق شده پیشرانهٔ فرمول یک را در یک خودروی جاده‌ای نصب کند. ساخت آن پنج سال با قیمت ۲.۲۷ میلیون یورو طول کشید. ۲۷۵ نفر خوشحال خواهند بود که این خودرو را می‌خرند و می‌توانند روزانه با یک پیشرانهٔ فرمول یک رانندگی کنند کاری که به‌عنوان‌مثال با آستون‌مارتین والکری نمی‌توان انجام داد.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. aryan 25

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    واقعا یه شاهکار مهندسیه
    این رو نمی‌دونستم که اگر دور موتور از ۶۰۰۰rpmبیشتر بشه باطری رو شارژ میکنه

    موافقم ۸۵
    مخالفم ۱۰
  2. corvette

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (110 ديدگاه)

    این ماشین به والکری میبازه

    موافقم ۵۵
    مخالفم ۸۳
  3. Si

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (428 ديدگاه)

    هم والکری و هم این شاهکار هستن

    ولی والکری یکم بالاتره

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۶۱
  4. seyedjavad.mercedesbenz

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (464 ديدگاه)

    دوباره تیتر زرد ، این ماشینا برای رانندگی آروم ساخته نشدن ، خود خودروی فرمول یک هم اگه دور پایین برونی خاموش میشه ، در مورد دفعه دومم امیدوارم مشکل واقعا بخاطر پیش تولیدی بودن باشه که احتمالا همینه ولی خب اگرم نباشه بعدا فراخوانی یا نارضایتی ازش میبینم هر چند بعید میدونم

    موافقم ۵۲
    مخالفم ۳۱
    1. امیر دهقان

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (576 ديدگاه)

      تیتر این مطلب در سایت خود مرسدس بلاگ هم همینه دوست من!!

      Matt Watson Drives the Mercedes-AMG GT One at Nurburgring and the Car Failed Two Times

      https://mercedesblog.com/matt-watson-drives-the-mercedes-amg-gt-one-at-nurburgring-and-the-car-failed-two-times/

      موافقم ۵۲
      مخالفم ۴
    2. کافر مقدس

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1479 ديدگاه)

      کی میگه موتور فرمول وان تو دور موتور خاموش میشه استاد ؟:) اگه اینجوریه چرا انجین میتونه بیاد رو دور پایین قرار بگیره پس :)

      اصولا برند پرست جماعت برای خودش دلیل تراشی میکنه که مبادا چیزی مخالف میل ش باشه

      موافقم ۳۷
      مخالفم ۳۸
      1. Porsche

        ۵ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (962 ديدگاه)

        همینطور کشور پرست جناب😉

        موافقم ۵۰
        مخالفم ۱۲
        1. M.Kkarimi

          ۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (838 ديدگاه)

          دندون شکن بود 😂👌👌 ولی این در مورد یه نفر دیگه بیشتر صدق میکرد …

          موافقم ۲۲
          مخالفم ۴
    3. امیررضا

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (87 ديدگاه)

      داداش این مقاله کپی پیست شده از یه مقاله منتشر شده تو سایت مرسدس‌بلاگ. چی میگی تیتر زرد؟؟ بالاخره ماشین پروتوتایپه اگه اینجور مشکلات نباشه غیرطبیعیه.

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۴
  5. Joker

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (448 ديدگاه)

    مرسدس میخواسته یه ماشین بسازه در حد تکنولوژی های فرازمینی کونیگ زگ ولی مثه اینکه موفق نبوده،بزارید جمیرا طی ۱۲۰ سال آینده تولید بشه اونوقته که می‌بینید هایپرکار هیبریدی یعنی چی،ولی حیف و صد حیف که عمر ما به اون زمانا قد نمیده واسه همینه که طرفداران جمیرا و رودستر پیشاپیش این خودروها رو تحسین میکنن چون میدونن عمرشون کفاف نمیده واسه تولید این دو بزرگوار…

    موافقم ۸
    مخالفم ۷۰
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (506 ديدگاه)

      جوکر کسی جوک می گوید

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۷
  6. Reza Waffen SS

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (4301 ديدگاه)

    اهمیتی به تیتر نمیدم فقط باید بگم عاشقشم

    موافقم ۴۶
    مخالفم ۱۴
  7. imperial

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2370 ديدگاه)

    هم والکری هم پروژکت وان خودروهای شاهکاری هستن و یه خیلی از افراد با هم مقایسشون میکنن،یکی میگه اون خوبه یکی میگه اون یکی خوبه. مانی خوشبین جفتشو خریده تحویل میگیره بزودی، حالا باید صبر کنیم ببنیم نظر مانی چی هست.

    ولی مجموعا حس میکنم وقتی همه تمرکز ها رفته روی این ۲ خودرو یه ماشین از پشت چراغ میزنه میگه=open the way🙄

    https://images.prismic.io/gordon-murray-automotive-p2/9135ec5d-091b-4011-98a2-f1058a71f587_RP+-+GMA+78MM+-+221.jpg?q=90&w=1024&h=768

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۵
    1. GMA

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (162 ديدگاه)

      «ولی مجموعا حس میکنم وقتی همه تمرکز ها رفته روی این ۲ خودرو یه ماشین از پشت چراغ میزنه میگه=open the way🙄»
      حق خالص
      مهم نیست که T.50 در بحث پرفورمنس میتونه از والکری و One بهتر باشه یا نه،در هر صورت با اختلاف انتخاب منه(البته که با وزن بسیار بسیار کم و اون فن اثر زمینی نبوغ آمیز حرف های زیادی برای گفتن داره)
      راستی اولین تست جاده ای از گوردون موری T.50 منتشر شد،صداش که محشره،کابین هم عالیه،باید دید اعداد پرفورمنسش چطوره؟ 🤔
      https://m.youtube.com/watch?v=Dc8wpDCmupQ

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۷
      1. imperial

        ۵ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2370 ديدگاه)

        (مهم نیست که T.50 در بحث پرفورمنس میتونه از والکری و One بهتر باشه یا نه،در هر صورت با اختلاف انتخاب منه)

        مرسدس بنز پروژکت وان=۱۰۴۹ اسب بخار قدرت
        گشتاور نامشخص! ۱۶۹۵کیلوگرم وزن
        نسبت قدرت به وزن= ۱.۶
        شتاب صفر تا صد=۲.۹ثانیه.
        تاپ اسپید=۲۱۹مایل بر ساعت
        نوع موتور=موتور ۱.۶لیتریV6 فرمول۱ و۳موتور الکتریکی
        (و خدای استهلاک😕)

        آستون مارتین والکری=
        ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت
        ۹۰۰نیوتون متر گشتاور
        ۱۲۷۵کیلوگرم وزن
        نسبت قدرت به وزن= ۱.۱
        شتاب صفر تا صد= ۲.۵ثانیه
        تاپ اسپید= ۲۵۰مایل
        نوع موتور=موتور V12 کثورث و ۱موتور الکتریکی

        گوردون موری T50=
        ۶۵۴اسب بخار قدرت
        ۴۶۷نیوتون متر گشتاور
        ۹۶۷کیلوگرم وزن
        نسبت قدرت به وزن= ۱.۵
        شتاب صفر تا صد = ۲.۸ثانیه
        تاپ اسپید= ۲۱۷ مایل
        نوع موتور=موتور V12کثورث تنفس طبیعی
        ویژگی های خاص گوردون موری= پیشرانه V12 تنفس طبیعی تا ردلاین ۱۲ هزار دور و دستیابی به ۷۰درصد توان در دور ۲۵۰۰ دور! گیربکس دنده ای. قابلیت حمل ۳ نفر. فن عقب خودرو قابلیت دست یابی به دور ۷۰۰۰هزار دور و شلیک کردن ماشین در جاده.

        روی کاغذ گوردون موری برتری کامل نسبت به بنز پروژکت وان داره اما پس آستون مارتین والکری قرار میگیره اما خب گوردون موری T50رو ترجیح میدم. وزن پراید،قدرت پورشه۹۱۱ توربو اس،نسبت قدرت به وزن بهتر از پاگانی هویرا BC،گیربکس دنده ای (ای کاش اتومات بود) و قابلیت حمل ۳ نفر… البته پولش نیست متاسفانه.

        موافقم ۹
        مخالفم ۱۱
        1. GMA

          ۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (162 ديدگاه)

          کاملا با شما هم نظرم
          راستی کجا حداکثر سرعت T.50 اعلام شده؟! خود گوردون موری که اعلام نکرده!
          راستش فکر میکردم مثل F1 حدود ٣٨٠ کیلومتر سرعت داشته باشه!

          موافقم ۸
          مخالفم ۳
        2. GMA

          ۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (162 ديدگاه)

          در ادامه صحبت های شما بگم که حجم پیشرانه والکری ۶.۵ لیتر و حجم پیشرانه T.50، ٣.٩ لیتر هست که فراموش کردید بنویسید
          البته نکته جالب اینکه T.50 یه حالت ویژه به اسم V_MAX Boost داره که با فعال شدنش،قدرت پیشرانه به ۶٩٠ اسب بخار افزایش پیدا میکنه و حداکثر پرفورمنسش را به نمایش میزاره
          ولی واقعا صدای T.50 به طرز دیوانه واری جذابه

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۱
        3. imperial

          ۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2370 ديدگاه)

          @GMA
          (راستی کجا حداکثر سرعت T.50 اعلام شده؟! خود گوردون موری که اعلام نکرده!راستش فکر میکردم مثل F1 حدود ٣٨٠ کیلومتر سرعت داشته باشه!)
          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gordon_Murray_Automotive_T.50

          The GMA T.50 has a 0-62 of 2.8 seconds and a top speed of 217 mph
          ویکی پدیا نوشته.

          درخصوص شتاب و تاپ اسپید گوردون موری T50 هر سایتی یه چی میگه واقعا مشخص نیست کدوم راسته
          https://www.topspeed.com/cars/car-news/the-gordon-murray-project-two-will-blend-t50-power-with-smaller-packaging-ar191744.html
          در این سایت☝ گفته که تایم ۴۰۰ متر در ۱۰ثانیه هست و شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۲.۳ثانیه و تاپ اسپید ۲۰۰ مایل هست
          https://www.automoblog.net/gma-t-50-gordon-murrays-fan-car/
          اما در این سایت☝ گفته شتاب ۰ تا ۱۰۰ در زیر ۳ثانیه هست و تاپ اسپید ۲۷۷مایل!

          تا زمانی که مشتری ها ماشینارو تحویل نگیرن و سایت های motor1 و motortrend و top gear و…گوردون موری T50رو برسی نکنن نمیشه در خصوص شتاب ، تاپ اسپید ، تایم ۴۰۰متر و… نظر خاصی داد.

          خودروی شاهکاری هست T50.البته شاهکار تر از اون T50s هست👇
          https://web2.wheelz.me/wp-content/uploads/2021/02/T.50s-EMBARGOED-to-22-Feb-2021-@-1700-GMT-35-Gordon-Murray-and-Dario-Franchitti.jpg

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
        4. GMA

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (162 ديدگاه)

          بله تمام این سایت ها رو خودم قبلا دیده بودم،به خاطر همین میگم رسمی اعلام نشده!
          در ضمن هیچ کدوم از این ها فکر نمی‌کنم سایت های خودرویی معتبری باشند که بشه بهشون اعتماد کرد

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        5. Swedish Arrogant Tiger

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1890 ديدگاه)

          “فن عقب خودرو قابلیت دست یابی به دور ۷۰۰۰هزار دور و شلیک کردن ماشین در جاده”
          اون فن موتور جت نیست ها!

          موافقم ۵
          مخالفم ۱
  8. meysam

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3370 ديدگاه)

    پیچیدگی بیش از حد کار دست آدم میده

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۱
    1. Erfan

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (463 ديدگاه)

      خب باید در نظر گرفت که این ماشین هنوز به صورت نهایی به بازار نرفته و هنوز در مرحله پیش از پیش فروش و آزمایش های نهاییه

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۳
  9. REBORN OF KAMRAN

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    از اول معلوم بود یه پروژه شکست خوردست

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵۲
  10. hssn

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (426 ديدگاه)

    تا الان هرچیزی که ازش دیده شده ناامید کننده بوده
    امیدوارم تبدیل به بزرگترین شکست تاریخ مرسدس نشه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲۹
    1. GMA

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (162 ديدگاه)

      دقیقا
      نا امید کننده ترینش هم وزنش بود! تقریبا هم وزن بلک سریز!
      و نکته ای که خیلی عجیب بود اینکه ورود و خروج از والکری سخت تره!! در حالی که والکری در های گالوینگ خیلی کوچکی داره!
      در کل از همین الان به والکری باخته و هیچ شانسی جلوش نداره
      بسیار کمتر از انتظار عمل کردن

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۲۳
    2. Alan.r

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (493 ديدگاه)

      جناب hssn
      داداش فکر کنم شما با مرسدس پدر کشتگی داری تو تمااااامی مطالب مربوط به دایملر مرسدس رو می‌کوبی بسه دیگه

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۳
      1. hssn

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (426 ديدگاه)

        مرسدس توی ایران و بین مردم ایران اورریتدترین برند شده چندین ساله بدون هیچ دلیل منطقی ای
        من فقط چیزی که هست و دارم میبینمو گفتم
        و خب طبیعیه که حرفای من فقط برای افرادی که مرسدس پرست هستن ناخوشایند یا کوبیدن بنظر برسه

        موافقم ۵
        مخالفم ۱۶
        1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (506 ديدگاه)

          خوب داری می کوبی مرسدس خودرویی رو داره تولید می کنه که هیچ شرکتی تا به حال نساخته

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
  11. Sobhan

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (125 ديدگاه)

    فقط لامبورگینی اسنزا 🙌

    موافقم ۵
    مخالفم ۳۵
  12. AMD

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (138 ديدگاه)

    خیلی ها این ماشینو میگن یه پروژه شکست خورده است ولی خیر یک ماشین موتور فرمول یک هست که مطمئنا رکورد میزنه و در جدوا رکورد ها ثبت میشه ولی بنظرم بزرگترین ایراد وزنشه که اگه کمتر بود بهتر بود ولی امیدوارم تکنولوژیش اونو موفق کنه.

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۳
  13. T

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (284 ديدگاه)

    طراحیش به دلم نشسته خیلی طراحی خوبی داره

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱
  14. دکتر ع

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (218 ديدگاه)

    کاری به این حاشیه ها نداشته باشید، قطعا مشکلاتی خواهد داشت، اما باید قبول کرد فوق العاده است

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۴
  15. مهدی

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    اهمیت به هیچ تیتری نمیدم در هر صورت ماشین بیخودیه البته غیر از ظاهرش که واقعا دوست دارم

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۴۱
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (506 ديدگاه)

      فراری پرست همین رو باید بگه

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۱۱
      1. مهدی

        ۶ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1231 ديدگاه)

        فراری پرست دیگه چیه ! والا روزی که اخبار استار این پروژه زده شد بنده عرض کردم ساخت این خودرو بارها به تعویق میفته که همینطور شد. با دلیل و منطق گفتم این خودرو اون چیزی که باید باشه نمیشه که همینطور شد. نه به خاطر اینکه بگم من خیلی بارمه! حساب دودوتا چهارتاست و من هم عادت ندارم تعریف و تمجید بیجا کنم

        موافقم ۵
        مخالفم ۱۶
        1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (506 ديدگاه)

          شما راست میگی اصلا 😉

          موافقم ۲
          مخالفم ۳
  16. JDM lover

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    بنظرم یکی از مهم ترین مشکلات این ماشین ، وزن زیادشه
    اگه بیشتر روی کاهش وزن خودرو کار میکردن خیلی خوب میشد

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  17. امیررضا

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    دوستان عزیز اگه یه خورده دقت کنید می‌بینید که مدیر مرسدس گفته ماشین پیش تولیده و یه خودروی آزمایشی بوده پس نباید انتظار خودروی کامل و بی نقصی رو داشته باشید پس قطعا تو خودرو اصلی این مشکل برطرف شده

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲
  18. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (506 ديدگاه)

    این ماشین قطعاً یکی از قویترین هایپرکار های قرن میشه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  19. رامتین

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2556 ديدگاه)

    شاهکاره واقعا. فوق العاده شتاب میگیره…

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵
  20. Alan.r

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (493 ديدگاه)

    لطفاً این ماشین رو با والکری مقایسه نکنید
    مرسدس خیییییلی راحت می‌تونست یه موتور v12 رو بزاره رو وان ولی می‌خواست یه محصول خاص و متفاوت تولید کنه و موفق هم شده وان و والکری حتی از نظر تعداد سرنشین هم متفاوتن

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۶
    1. GMA

      ۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (162 ديدگاه)

      چه تفاوتی دارن از نظر تعداد سرنشین مهندس؟؟
      هر دو،دو سرنشینه هستند

      موافقم ۶
      مخالفم ۵
      1. Alan.r

        ۵ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (493 ديدگاه)

        ببخشید اشتباه شد😅😅

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
  21. Porsche

    ۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    بشدت عاشق این ماشین هستم
    این مشکلات هم عادیه دوستان هنوز نسخه هایی از وان داره تست میشه و عکس هایش موجوده
    چیزی که مشخصه خیلی ماشین تند و تیزی هست
    کسانی که اینجا سر بحث این ماشین با والکری یقه جر میدن باید بگم در حد خودشون خوب هستن
    نیاز به هیت دادن به هم نیستن

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  22. M83

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    وان بیشتر به ی هایپرکار شبیه تا والکری !
    شاید روی کاغذ والکری با اختلاف کم پیروز بشه اما ظاهر گویا خبر میدهد از سر درون

    این از ایرادات مرسدس ، آسیاب به نوبت
    تف تو هرچی طرفدار موجیه /:

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  23. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (346 ديدگاه)

    اقای m83 تو این خودرو را از نزدیک دیدی که اینجوری نظر میدی تو اگه باشین فرمول ۱ هم سرعت کم بری خاموش میکنه مهندس والا احساس میکنم این سایت دیگه بدرد نمیخوره

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  24. پارسا

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آره تو راس میگی
    شرکت ۵ سال زحمت کشیده، بعد تو بهش میگی بیخود
    خیلی نابی تو
    🤣🤣

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  25. Porsche

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    مت واتسون یکی از اولین خودرونویسانی است که…
    به به
    آدم سطح ترجمه رو میبینه کف میکنه
    حالا یکی نیست بیا به ما بگه چطور خودرو رو مینویسن؟🤔

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
    1. GMA

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (162 ديدگاه)

      آقای دهقان واقعا جای شما بین نویسندگان پدال خالیه،چرا دیگه همکاری نمی‌کنید؟!
      مطالب شما عالیه،من هنوزم از خوندن تجربه رانندگی پورشه ٩١١ GT3 که شما زحمت تهیه اش رو کشیدید لذت میبرم

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. Porsche

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (962 ديدگاه)

        قربانت دوست عزیز لطف داری
        والا من مقاله هم ارسال کردم منتها مثل اینکه پدال نیمخواست منتشر بشن
        وگرنه من هنوز هم آماده به خدمت هستم

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
    2. امیر دهقان

      ۶ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (576 ديدگاه)

      شما کلاً با واژۀ خودرونویس آشنایی ندارید؟!!
      اصطلاحاً به کسانی که در حوزۀ خودرو مطلب مینویسن در ایران خودرونویس گفته میشه
      عجیبه که تا الان این اصطلاح رو نشنیدین

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
      1. Porsche

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (962 ديدگاه)

        درسته این اصطلاح رو کسانی مثل شما آشنایی کامل دارن اما فکر میکنید کسی که تازه وارد سایت شده دچار گیجی نمیشه که این یعنی چی؟
        معمولا توی ترجمه از لغات بهتری برای رساندن مفهوم استفاده میشه البته شما استادی
        مطالب خیلی خوبی نوشتی
        جسارته اگه من بگم..

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  26. aminbikar

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (295 ديدگاه)

    کاش با والکری تو پیست مسابقه بده بفهمیم کدوم بهتره

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  27. Swedish Arrogant Tiger

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1890 ديدگاه)

    تند و تیز بودنش تو فیلم مشخصه علی رغم وزن بالاش.
    بنظرم یه مسابقه بین GT بلک و وان خیلی جالب میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. Pedram

    ۶ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    عالیه ولی والکری هم خوشگل تره هم چسبنده تره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. Elemento

    ۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    هر چقدر یک پروژه عظیم تر و تکنولوژیک تر باشه به انجام رسوندنش و طی کردن مراحلش سخت تر، زمان بر تر و محصول نهایی ناپخته تره؛ چون شما بیشتر در وادی ناشناخته و تجربه نشده قدم گذاشتید.
    وقفه های مکرر، یا خاموش شدن در حین تست، یک بار یا دو بار یا ده بار، هیچ کدام، هیچ چیزی، از ارزش های AMG one و مرسدس بنز کم نمیکنه
    محض اطلاع

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  30. Comodor

    ۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    نگفته ورود و خروج از one از والکری سخت تره. گفته ورود و خروجش به سختی والکری نیست!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا