این برند اروپایی تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودروی ۱ میلیون دلاری را تولید خواهد کرد.
متخصص حوزه موتوراسپرت و بازار پس از فروش آلمانی، «HWA AG»، تصاویر رسمی خودروی جدیدش را مننتشر کرده است. تصاویر یادشده این محصول که بر پایه مرسدسبنز ۱۹۰E ایوو ۲ ساخته میشود در پی اسکچهای اولیه این خودرو منتشر شدهاند.
HWA برای ساخت این نسخه زیبا از مرسدسبنز محبوب ۱۹۰E، با مجموعه بازسازی خودرو «کیورِیتِد» همکاری کرده است تا پس از ۱۲ هزار ساعت در طی ۵۰۰ روز به طرح نهایی خود برسد؛ طرحی که مشخصا تشابه بسیار زیادی به مرسدسبنز یادشده دارد. اما HWA به بازسازی بسنده نکرده است و پا را یک قدم فراتر گذاشته است تا محصول خود را با بازار کنونی تطبیق دهد.
در جلو خودرو دیگر خبری از نشان نقرهای مرسدسبنز نیست. حتی جلوپنجره هم کمی تغییر کرده و اینبار به رنگ سیاه براق مزین شده است. چراغهای جلو برخلاف نمونههای قدیمی از فناوری جدید استفاده میکنند، به سه بخش (دو چراغ اصلی و یک راهنما) تقسیم شدهاند و از سایهزنی داخلی سود میبرند.
اسپلیتر جلو طراحی تازه و سادهتری دارد؛ به این ترتیب دیگر از سیم برای اتصال به سپر جلو استفاده نمیکند. هواکش زیرین سپر هم طراحی منظمتری پیدا کرده تا تمرکز نگاه بیننده در هنگام تماشای این خودرو برهم نزند. بنابراین همانگونه که از فلسفه طراحی HWA میتوان پی برد، مشخص است که این شرکت بهدنبال ایجاد تصویری با وقار از مرسدسبنز ۱۹۰E بوده است. در همین راستا، روند سادهسازی در عقب خودرو نیز ادامه پیدا میکند. انگار که HWA بخش زیادی از زمان ۱۲ هزار ساعتی خود را صرف حذف جزئیات بدنه این خودرو کرده است.
جایجای بدنه و کابین ۱۹۰E میزبان نشان مرسدسبنز بوده که همه آنها با لوگوی HWA جایگزین شدهاند. چراغهای عقب با وجود حفظ شکل مستطیلی احتمالا از چهار LED خطی افقی تشکیل شدهاند که برخلاف نمونههای عمودی نسخه کلاسیک، ظاهری مدرن را به بخش پشتی این خودرو میدهد. بهطور کلی طراحان این خودرو که بهطور رسمی با نام HWA ایوو شناخته میشود، المانهای گرد و غیرضروری را حذف کرده و آنها را با نمونههای ساده جایگزین کردهاند.
ایوو از نظر فنی همان اعداد و ارقام محصول اولیه مرسدسبنز را نخواهد داشت. به گفته HWA، این خودرو در بخشهای پیشرانه، عملکرد، ترمز، آیرودینامیک و ایمنی با فناوری بسیار پیشرفته و بهشکلی هنرمندانه ساخته شده است؛ منظور سازنده از این عبارت آن است که قدرت پیشرانه ایوو از موتور ۲۳۲ اسب بخاری و ۲۴۵ نیوتنمتری مرسدسبنز بیشتر خواهد بود. احتمالا توسعه پیشرانه هم ۹ هزار ساعت به درازا بکشد.
HWA میگوید تنها ۱۰۰ دستگاه ایوو تولید خواهد شد که هر کدام از آنها با قیمت سرسامآور ۹۳۶ هزار دلار به فروش خواهد رسید. از آنجا که ۱۹۰E ایوو ۲ خودرویی محبوب قلمداد میشود و بازار مدلهای بازسازیشده هم وضعیت مناسبی دارد، احتملا HWA در فروش هیچ کدام از خودروهایش با مشکل روبهرو نخواهد شد. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ کدام خودروهای کلاسیک سزاوار یک بازسازی دوباره هستند؟
ممد
۲۱ دی ۱۴۰۲چقدر دلربا 😍
Mercedes-Benz
۲۲ دی ۱۴۰۲بی نظیر
موتورش باید قوی تر باشه
پیرمرد قدیمی
۲۱ دی ۱۴۰۲ماشین مخصوص مافیای روسیه 😁
برادر من یدونه 190E مدل 1989 مشکی رنگ داره میتونم بگم روزی 4 ساعت برای ماشین وقت میزاره که نصفش صرف تمیز کردنشه واقعا ماشینای خوبی هستن
علی
۲۲ دی ۱۴۰۲اون اتاق تانکه که مخصوص مافیا روسیه است
𝐀𝐥𝐢
۲۱ دی ۱۴۰۲طلای ناب👌👌👌👌
جرمی کلارکسون
۲۱ دی ۱۴۰۲نایس
Souls_Master
۲۱ دی ۱۴۰۲Wow🔥🔥
Khashayar
۲۱ دی ۱۴۰۲اصالت بنز یعنی این نه این طرح هایی که الان بنز میزنه
amir-mr
۲۱ دی ۱۴۰۲شبح به معنای واقعی
فوق العاده شده واقعا از این زیبا تر نمیشه 💯
نشناسی بهتره
۲۱ دی ۱۴۰۲هیچی نباید گفت…
فقط باید تماشاش کرد😍🇩🇪
۲۱ دی ۱۴۰۲رفتی سپر و چراغ رو عوض کردی ۹۳۶ هزار دلار گذاشتی 🤢🤮
طرح چراغ خوبی هم نیست بیا پنجشنبه بازار یه LED بگیر خودت اسپرتش کن از دیجی کالا هم ۲ تا سپر سفارش بده اینا شاخ میشن میرن از اوراقی بنز میخرن سپرو چراغشو عوض میکنن صد برابر قیمت میفروشن اسمش هم میزارن اصالت مثل همین پژو بازا اینستاگرام 🤮🤮🤮🤮
پیرمرد قدیمی
۲۱ دی ۱۴۰۲با این که کیت براش طراحی کردن و فقط ۱۰۰ نمونه تولید میشه بله قیمت منطقی نیست با قیمت ۲۰ هزار دلار میشه دست دوم پیدا کرد یکمی به سر و روش خرج میکنی با یه رنگ و رینگ صاحب یه اتاق تانک ۳۰ هزار دلاری میشی.
۲۱ دی ۱۴۰۲لاقل یه باز طراحی کامل میکردن این فقط یه تیونینگ بود کردن
مثل اینه ایرانخودرو پژو پارس با سپر اریسان رو بده ۱ میلیارد و ۵۰۰ و فقط ۱۰۰ تا ازش درست کنه😐
.Amir.
۲۱ دی ۱۴۰۲اگر چراغ های جلو رو حساب نکنیم
۱۰۰ از ۱۰۰
90s culture
۲۱ دی ۱۴۰۲اوستاد برونو ساکو عزیز…
چی طراحی کرده بودی که هنوز نمی توانند ازش چشم پوشی کنند بعد از این همه سال😎
بنز بعد از تو بود شده بنز
مازیار
۲۱ دی ۱۴۰۲به نظرم جذابیت ۱۹۰ هیچوقت از بین نمیره
سجاد عباسی
۲۱ دی ۱۴۰۲ظاهرش خوبه ولی بدترین قسمتش موتورشه
موتور چهار سیلندر کاسورث رو با V6 مدرن جایگزین کردن
EODE
۲۱ دی ۱۴۰۲ظاهرش خیلی جذابه ، واقعا چهره شروری داره .
Siyavash
۲۱ دی ۱۴۰۲بینهایت زیبا و دلربا..ولی به هیچ وج با این قیمت ارزش نداره..در بهترین حالت ۲۵۰ هزارتا..💯
sinasvj
۲۲ دی ۱۴۰۲مگه یه ماشین چقدر میتونه خوشگل باشه
Mercedes 190
۲۲ دی ۱۴۰۲من خودم یه ۱۹۰ ابی دارم واقعا ماشین های عالی هستند از هر نظر جذابند ولی به نظر من جدا از قیمتش نباید جلو پنجره براق مرسدس رو اینجوری جایگزین میکردند و همینطور پلتفرم چراغ های جلو زیاد جالب نیست
عشقم ایران
۲۲ دی ۱۴۰۲فقط میتونم بگم که تررر زدند به بنز اصیل ۱۹۰
عشقم ایران
۲۲ دی ۱۴۰۲فقط میتونم بگم که فاتحه خوندند به بنز اصیل ۱۹۰
Baback
۲۴ دی ۱۴۰۲از وقتی زینگر یا سینگر با بازسازی پورش ۹۱۱ مدل های دهه ۸۰ و ۹۰ سود فوق العاده زیادی کرد و اتومبیلهای خود را با قیمت نجومی فروخت شرکت های دیگه هم به این کار مشغول شدند که البته اگر اتومبیل خوب و درستی رو انتخاب کنند و محصول نهایی هم با کیفیت باشه حتما موفق خواهند شد. هر چند که قیمت این نزدیک یک میلیون دلار واقعا خیلی زیاده.
ماشین کلاسیکی که من دوست دارم چنین بازسازی روش بشه. ۱. بی ام و اتاق E30 _ E31 _ E34
Camaro 1967
بابکــٔـ، کـرمــے
۲۵ دی ۱۴۰۲واقعا من نمیدونم آخه مگه به طراحی بنز هم کسی دست میبره؟
گند زدن تو سرتاپای اتومبیل و مهندسیش و طراح ننه مرده اش.
رونو پی.کی درست کردند..
خود شرکت بنز همچین طراحی رو قبول داره ب عنوان برند بنز؟
بنز یعنی بنز طراحیش هم بخواد تغییر کنه توسط خودش باید باشه تا اسمش بنز باشه… وگرنه این ماشین دیگه بنز نیست..
یه ماشین دو رگهٔ دست خورده است و اصیل نیست…
این گند کاری ها چیه دیگه؟؟
آرش
۲۵ دی ۱۴۰۲اینی که این شرکت تولید میکنه عملا دیگه بنز نیست و صرفا یه کپی ازش هست،من ترجیح میدم یه دونه از خود اصلیشو داشته باشم تا یه نسخه کپی ازش