مرسدس بنز

مرسدس C63 AMG خریدار ندارد، تخفیف‌های هنگفت برای سدان اسپرت چهار سیلندر!

C63 AMG چهار سیلندر روی دست نمایندگی‌های مرسدس مانده و با ارائهٔ تخفیفات بزرگ بیش از ۱۰ هزار دلاری سعی در فروش این خودروی این سدان کم‌طرفدار دارند.

نسل جدید مرسدس C63 پلاگین‌هیبریدی نتوانسته به جایگاه درخشان پیشینیان خود برسد و همه توجه‌ها به ب‌ام‌و M3 معطوف شده است، خودرویی که همچنان به فرمول موفقیت‌آمیز خود وفادار مانده است. به همین دلیل، در بریتانیا، نمایندگی‌ها برای فروش این سدان‌های اسپرت کلاس C دست‌به‌دامان تخفیف‌های چشمگیر شده‌اند و تخفیفی ۹,۵۰۰ پوندی را در نظر گرفته‌اند که به معنای کاهش ۱۰ درصدی قیمت است. بسیاری از نمونه‌های موجود در نمایندگی‌ها از نوع نایت ادیشن هستند که قیمت پایهٔ ۹۹,۵۹۵ پوندی داشتند و حالا با این تخفیف، قیمت آن‌ها به ۹۰ هزار پوند می‌رسد.

علاوه بر این، C63 همراه با دو سرویس رایگان به ارزش ۸۴۰ پوند عرضه می‌شود. کسانی که علاقه‌ای به خرید نقدی ندارند هم می‌توانند با پیش‌پرداخت ۱۵,۷۶۶ پوند و پرداخت ماهانه ۹۷۹ پوند، به‌صورت اقساطی اقدام به خرید کنند. تقاضا برای C63 چهار سیلندر هرگز به‌اندازه‌ای که مرسدس انتظار داشت، بالا نبوده و به نظر می‌رسد این شرکت در کوچک‌سازی پیشرانهٔ محبوب‌ترین مدل پرفورمنس خود شتاب‌زده عمل کرده است. استقبال از این مدل چنان ضعیف بوده که شایعات حاکی است مرسدس قصد دارد موتور چهار سیلندر را کنار بگذارد و یک موتور شش سیلندر خطی ۳ لیتری توئین توربو را جایگزین آن کند.

هرچند موتور شش سیلندر هنوز هم نمی‌تواند جذابیت V8 را داشته باشد ولی اما M3 نشان داده که با شش سیلندر هم می‌توان سدان اسپرت هیجان‌انگیزی ساخت. با این تخفیف‌های بریتانیایی، C63 حالا به‌مراتب ارزان‌تر از M3 کامپتیشن است که قیمت پایهٔ ۱۰۷,۶۲۰ پوندی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. PURIYA

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (748 ديدگاه)

    مردم عادی نیازی به ماشین ۴۰۰ ۵۰۰ اسبی ندارن که
    بازار هدف این جور ماشینا ماشینبازا هستن که مرسدس با گذاشتن موتور ۴ سیلندر رو این ماشین زد تو برجکشون
    کدوم ماشینبازی 100 هزار تا میده جا یه ماشین ۴ سیلندر؟
    دوستان واقعا این منطقیه؟
    C63 واقعی اونی بود که تو سال های 2014

    موافقم 19
    مخالفم 1
    1. (Ali(chevynova

      ۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7782 ديدگاه)

      ای بابا مگه بنز خوب نبود پس چی شد مهندسی جرمنی؟

      موافقم 4
      مخالفم 21
  2. Arash2009

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    مردم هیجان می خوان، تا زمانی ۶ سیلندر های بیمر و آئودی هستن کسی نمیره سراغ ۴ سیلندر، نسل جدید مرسدس هم اون طراحی سابق رو نداره

    C63 فقط اون مدل ۲۰۱۲ که انجین ۶.۲ لیتری v8 روش بود، طراحیش که خدا بود.،،
    طبق گفته های کریس هریس هم بهترین هندلینگ رو داشت
    هعی، کجایی ماسل کار آلمانی

    موافقم 13
    مخالفم 3
  3. ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6294 ديدگاه)

    ۱۰۰ هزار واسه تقریبا ارزون ترین مدل مرسدس یعنی سی کلاس؟
    نه مرسی نخواستم🤬

    موافقم 9
    مخالفم 1
  4. J

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    امیدوارم در اقدامی پدال پسند ۸ سیلندر به C63 برگرده و حتی ۶ سیلندرم بزارن برای C43

    موافقم 29
    مخالفم 7
  5. PSA

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (58 ديدگاه)

    منطقیه

    با اینکه همه چیزش عالیه ولی پیشرانه که روی این نسل نصب شده اصلا جالب نیست و خوب اون خریدار میگه من این همه پول بدم برای چی بخوام یه ۴ سیلندر سوارشم با اینکه اصلا یک ۴ سیلندر معمولی نیست و شاهکاره ولی وقتی M3 هست یا IS500 منم باشم میرم سراغ رقیب بهتر

  6. hosen

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (970 ديدگاه)

    وقتی v8 رو میزاره کنار همین میشه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  7. F22RAPTOR

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2689 ديدگاه)

    ما که اونجا نیستیم بدونیم چی به چیه
    ولی به نظر من خریدار که میخوام یه سی63 بخرم
    یه شیش سیلندر خیلی خوشایند تر از چهار سیلندره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  8. M

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    امان از بنز های امروزی….

    موافقم 5
    مخالفم 1
  9. Iman 007

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (176 ديدگاه)

    وقتی اون شاهکار v8 رو با یک نمونه ۴ سیلندر جایگزین میکنن همین میشه دیگه

    موافقم 10
    مخالفم 2
  10. Su7

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۴ سیلندر خوبه ، هرچی سیلندر کم باشه بهتره، چیه صدای مزخرف و کر کننده موتور، تازه برقی از همه اینها بهتره، شتاب زیره ۲ ثانیه

    موافقم 2
    مخالفم 10
  11. net

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3876 ديدگاه)

    سدان لوکسی که خط سفید اطراف شیشه دربها نداشته باشه و رینگش مشکی باشه جالب نیست مثل این بنز

    جدیدا بنز اطراف رینگ مشکی ماشیناش مثل رینگ این ماشین خط سفید نازک داره که بد هست و تو چشم میزنه این خط نازک سفید اطراف رینگ

    موافقم 1
    مخالفم 6
  12. SS

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (896 ديدگاه)

    اینجور ماشینهای پرفورمنس دارن جایگاه خودشون رو از دست میدن
    دلایلش به نظر من
    1- کنار گذاشتن موتورهای پرحجم و هشت سیلندر و تبدیل شدن به چهار سیلندر که باعث میشه صدا و حس جالبی نداشته باشن
    2- جبران کمبود قدرت با سیستم های پلاگین هیبرید که باعث افزایش وزن بسیار زیاد در حد بالای دو تن شده (M5 جدید بالای 2.4 تن حتی سنگین تر از رقبای برقی)
    این ها دقیقا مواردی بودن که باعث میشدن خریدار این خودروها رو به برقی ترجیح بده یعنی صدا و هندلینگ
    3- قیمت بسیار بالا و پرفورمنس غیررقابتی با مدلهای هم قیمت برقی (پرفورمنس M5 جدید نه تنها بهبود نیافته بلکه با وزن بالای 2.4 تنی حتی از نسل قبل هم کمی ضعیف تر هست)

    موافقم 8
    مخالفم 7
  13. امیر

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این ماشین یه زمانی یه سدان کوچک با موتوری بزرگ بود
    الان سدان بزرگ و موتوری کوچک
    و از طرفی بازار هدف این ماشین ، ماشینبازاست
    قطعا یه ماشین باز هشت سیلندر رو ول نمیکنه بچسبه به چهار سیلندر

    موافقم 7
    مخالفم 1
  14. جرمی کلارکسون

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    107000 پوند زیاده برای این 4 سیلندر حق دارن

    موافقم 5
    مخالفم 4
    1. Amir

      ۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (47 ديدگاه)

      107000پوند واسه m3 ن c63

      موافقم 1
      مخالفم 2
  15. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (557 ديدگاه)

    اون که بیمر تو ام ۳ از ۶سیلندر خطی استفاده میکنه . موفق هست به جذابیتی که به ۶ خطی داده بر میگرده.۶ خطی ام پاور دارای قدرت بسیار عالی و مهمتر ارایه اون تو دور جذاب بالای ۷۰۰۰ هست که صدای خوبی هم داره.۶ خطی هوریکین گروه کرایسلر هم قدرت هم سطح بیمر ولی گشتاور بیشتر به همراه دور پایینتر داره که اونم صدای قشنگی داره ولی اگر بخواد روی مثال چارجر بزاره باید مثل بیمر دور رو به بالای ۷۰۰۰ برسونه حالا اگر بنز هم این اقدامات رو بکنه می‌تونه یه c63 جذاب عرضه کنن

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا