مرسدس بنز

مرسدس از محصولات رقبا برای تست تصادف و بهبود ایمنی استفاده می‌کند

مدیرعامل مرسدس بنز می‌گوید این شرکت با استفاده از خودروهای تولیدی رقبا و تست تصادف آن‌ها محصولاتی ایمن‌تر می‌سازد.

تنها سازمان‌های مستقل همچون انکاپ، آداک یا IIHS نیستند که تست‌های تصادف را جهت بررسی ایمنی خودروها در زمان تصادفات انجام می‌دهند. خودروسازان نیز قبل از تولید محصولات جدید خود تست‌های مختص خود را انجام می‌دهند ولی مرسدس بنز می‌گوید با تست تصادف خودروهای رقیب به دنبال تولید محصولاتی ایمن‌تر است. بررسی ایمنی محصولات رقبا به این برند لوکس آلمانی در بهبود ایمنی تولیدات خود کمک می‌کند.

اولا کالنیوس مدیرعامل مرسدس در مصاحبه با اتوکار به سؤالاتی درباره حضور رقبای چینی در اروپا پاسخ داده است. پس از اینکه کالنیوس با اعتمادبه‌نفس کامل می‌گوید یافتن خودرویی که بتواند CLA را شکست دهد سخت است درباره ایمنی خودروها صحبت می‌کند. او خاطرنشان می‌سازد:

هیچ شرکت دیگری در زمینه ایمنی خودرویی باسابقه‌تر از مرسدس نیست. شما می‌توانید به یک شرکت بیمه یا موسسه امتیازبندی ایمنی مراجعه کرده و چند ستاره بگیرید. ما همیشه می‌گوییم یک ستاره کافی است: ستاره مرسدس! ما طیف وسیعی از تست‌ها را انجام می‌دهیم، تست‌هایی که هیچ شرکت دیگری انجام نداده است. ما از خودروهای خودمان و رقبا در تست‌های تصادف استفاده می‌کنیم و برای کاری که انجام می‌دهیم یا نمی‌دهیم احساس ویژه‌ای داریم

کالنیوس می‌گوید توجه به جزئیات در زمان توسعه محصول باعث شده مرسدس نسبت به رقبای چینی برتر باشد. همین موضوع نشان می‌دهد او درباره رقبای جدید حاضر در اروپا نگرانی چندانی ندارد. مدیر ارشد مرسدس در همین مصاحبه تأکید می‌کند ژرمن‌ها سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری روی خودروهای برقی نسل جدید انجام می‌دهند. این شرکت قبلاً گفته بود به دنبال تبدیل شدن به برندی الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است هرچند این موضوع با توجه به شرایط بازار انجام خواهد شد. البته کالنیوس می‌گوید مرسدس خودروهای درون‌سوز را هنوز رها نخواهد کرد زیرا محصولات درون‌سوز پیشرفته و هیبریدی برای دهه آتی ضروری خواهند بود.

مدیرعامل مرسدس درباره سوخت‌های مصنوعی نیز صحبت کرده و گفته با در نظر گرفتن کل فرایند تولید، خودروهای برقی ۷۰ درصد کاراتر هستند. همچنین برای اینکه سوخت‌های مصنوعی نظر مساعد شرکت‌ها را جلب کنند باید صنعتی و تجاری شوند هرچند از نظر کالنیوس این کار در دهه جاری میلادی رخ نخواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Arash IV

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (111 ديدگاه)

    کارشون درسته

    موافقم 25
    مخالفم 3
    1. پیام

      ۱۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1973 ديدگاه)

      آقای اشتری من مدت‌هاست میخوام یه عکس برای پردفایلم بذارم اما سایت شما ایراد داره و نمی‌تونم وارد اکانتم بشم!!! از طریق ایمیل برام رمز میاد ولی وارد نمیشه! باید چیکار کرد؟!!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. پیام

      ۱۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1973 ديدگاه)

      فرق بنز و برندهای دیگه همیناست

      موافقم 8
      مخالفم 1
  2. JDM سابق

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (389 ديدگاه)

    بنچمارک گیری یه چیزه کاملاً عادی در صنعته. که متأسفانه افراد ذوب در تعصب نسبت به یک برند اون رو تقلید و یا هرچیز دیگه به رقیب مقابل نسبت میدن ای کاش یاد بگیرن متعصب یعنی بازنده. تو اینجا داری خودتو لت و پار میکنی،شرکت داره سود خودشو میکنه

    موافقم 20
    مخالفم 1
  3. parhamiof

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (744 ديدگاه)

    سی ال ای واقعا ماشین همه چی تمومیه

    موافقم 5
    مخالفم 3
  4. amir

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    ولوو: آقا ما داریم اینجا زحمت میکشیم شما نمیدونی چه بلاهایی سره ما اومده

    موافقم 18
    مخالفم 2
    1. mercedes

      ۱۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (363 ديدگاه)

      پژو: حیفه این تن سالم بره زیر خاک

      موافقم 12
      مخالفم 0
  5. downfall

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    برندهای رده پایین و درجه چندم کره ای باید این حرکت برند درجه یک بنز رو الگو قرار بدن و پیشرانه برندهای درجه یک یا حداقل پیشرانه ماشینای چینی رو بررسی کنن که بعد پونزده سال آتیش سوزی ، بالاخره بتونن مشکلو حل کنن

    موافقم 12
    مخالفم 9
  6. H2

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    این کار مرسدس کاملا قابل تحسینه. چون میتونی با صرف کمترین هزینه و زمان، محصول رو بشدت بهبود بدی و این الگوبرداری در صنعت کاملا متداوله ( البته الگوبرداری و مهندسی معکوس، با کپی کاری خیلی فرق داره)
    مهندسی معکوس به این جهت انجام میشه که شما با کمترین هزینه به تکنولوژی ساخت یه محصول آگاه بشی و با توان و دانش و تجربه خودت ترکیب کنی تا محصولی در اون حد و چه بسا بهتر تولید کنی
    کپی کاری یعنی همونو باز کنی و قالبگیری کنی و با آرم خودت تولید کنی. کاری که چینیها میکردن
    همین چند وقت پیش بود که مدیر لکسوس گفت از تسلا الگوبرداری میکنه. جالبه که خود ایلان ماسک در یک مصاحبه گفته بود برای مدیریت دو تا از شرکتهاش (توییتر و اون یکی یادم نیست) از سیستم کانبان استفاده میکنه. سیستم کانبان رو اولین بار تویوتا سال 1950 معرفی کرد. آئودی و پورشه محصولات تسلا رو میخرن و باز میکنن تا بفهمن از چه تکنولوژی برای تولیدش استفاده شده،
    خود تسلا، پورشه میخره .
    ولی متاسفانه اینجا یه عده از پشت گوشی، کل استراتژیهای رقبای برند مورد علاقه شون رو زیر سوال میبرن

    موافقم 21
    مخالفم 0
  7. Tesla

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    فعلا که تمامی محصولات تسلا کبیر top safety pick + گرفتن در صورتی که فقط یک مدل بنز این عنوان رو سال پیش گرفته !! تو ایمنی و سیستم های پیشگیری از تصادف تسلا کبیر حداقل ۵۰ سال از بقیه جلو تره 😎💪💪🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️

    موافقم 5
    مخالفم 43
    1. علی

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (177 ديدگاه)

      اه تو هم کشتی مارو با اون تسلا کبیرت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Enzo Ferrari 2008

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    دم بنز گرم

    موافقم 7
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا