مرسدس بنز

قیمت مرسدس EQS شاسی ‌بلند الکتریکی مشخص شد

قیمت مرسدس EQS شاسی بلند اعلام شد. اولین نمونه‌های این قدبلند لوکس و الکتریکی از آذر و دی‌ماه ۱۴۰۱ به دست مشتریان خواهند رسید.

به گزارش مرسدس بلاگ، در اولین روزهای فروش، مرسدس EQS شاسی بلند با سه نسخه زیر عرضه خواهد شد:

  • مرسدس +EQS تک موتوره، قدرت ۳۶۰ اسب بخار و قیمت پایه ۱۱۳۰۳۰ دلار
  • مرسدس EQS 450 4Matic دوموتوره، قدرت ۳۶۰ اسب بخار و قیمت پایه ۱۱۶۹۰۰ دلار
  • مرسدس EQS 580 4Matic دوموتوره، قدرت ۵۴۴ اسب بخار و قیمت پایه ۱۳۸۱۹۱ دلار

تمامی نسخه‌های مرسدس بنز EQS شاسی بلند در مقایسه با EQS سدان قدرت بیشتری دارند به‌طوری‌که خروجی ۳۶۰ اسب بخاری مدل قدبلند در برابر قدرت ۳۳۳ اسب بخاری سدان های EQS+ 450 و EQS 450 4Matic و قدرت ۵۴۴ اسب بخاری EQS شاسی بلند در مقابل قدرت ۵۲۳ اسبی EQS 580 4Matic سدان قرار می‌گیرد. نکته سورپرایز کننده اینکه تفاوت قیمتی برابری در مقایسه با نسخه‌های معادل EQS سدان وجود ندارد. برای مثال نسخه پایه شاسی بلند الکتریکی مرسدس EQS حدود ۳۰۶۴ دلار گران‌تر از EQS+ 450 سدان بوده درحالی‌که دو نسخه دیگر ۳۵۷۵ و ۴۰۸۵ دلار ارزان‌تر از EQS 450 4Matic و EQS 580 4Matic هستند.

صندلی‌های ردیف دوم مرسدس EQS شاسی بلند به‌صورت استاندارد برقی بوده اما صندلی‌های ردیف سوم را می‌توان با پرداخت ۱۹۴۵ دلار به‌صورت برقی سفارش داد. نکته دیگر ترکیب جدید پکیج‌های کابین و بدنه است. خریداران می‌توانند سه نوع پیکربندی را سفارش دهند:

  • بدنه استاندارد با کابین الکتریک آرت لاین
  • بدنه الکتریک آرت با کابین الکتریک آرت
  • بدنه ای ام جی لاین با کابین ای ام جی لاین

پکیج الکتریک آرت بدنه قیمت ۱۵۸۰ دلاری دارد و شامل رینگ‌های ۲۱ اینچی و عناصر کرومی بیشتر خواهد بود. پکیج ای ام جی بدنه با قیمت ۴۸۶۲ دلاری عرضه می‌شود و مواردی همچون رینگ‌های ۲۱ اینچی ۵ پره‌ ای ام جی، پانل‌های بدنه با تریم مشکی براق، کیت ای ام جی با سپر جلوی همرنگ بدنه و بخش زیرین مشکی براق و آپرون عقب با طرح مشکی براق را در بر می‌گیرد.

سیستم تعلیق تطبیقی بادی و فرمان یکپارچه نیز به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها وجود دارد. نسخه فول EQS 580 4Matic به‌صورت استاندارد با هایپراسکرین عرضه می‌شود. در تمامی نسخه‌های دیگر هایپراسکرین قیمت ۸۷۵۱ دلاری دارد. از دیگر آپشن ها می‌توان به هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده با قیمت ۲۴۳۱ دلار و سیستم صوتی سه‌بعدی برمستر با قیمت ۱۴۵۹ دلار اشاره کرد. همچنین بر اساس خط‌مشی جدید مرسدس در بخش تجهیزات سفارشی، ژرمن‌ها به‌طور قابل‌توجهی از آپشن های شخصی کاسته و آن‌ها را در پکیج‌هایی با نام های ادونسد، ادونسد پلاس، پریمیوم، پریمیوم پلاس و بیزینس کلاس قرار داده‌اند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. chevo

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    مهمترین موضوع برد خودرو و مدت شارژ شدن باطری ها هست که در مقاله ذکر نشده

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۰
    1. LH44

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (47 ديدگاه)

      مدت شارژ رو سایت بنز گفته:
      با برق ۲۴۰ ولت شارژ ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد، ۱۱.۲۵ ساعت
      با برق dc و فست شارژ، ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد ۳۱ دقیقه
      برای مسافت هم فقط گفته به دما و نوع رانندگی شخص و جاده ربط داره و متغیره.

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۱
  2. reza342

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    ذهن مدیر طراحی این بنزهای برقی خیلی سمیه:) چرا تخم مرغ؟ چیز دیگه ای نبود برای الگو گرفتن؟:)

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۳۰
    1. M

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (101 ديدگاه)

      برای کاهش ضریب درگ و افزایش برد به این شکل ساختن که اصلا قشنگ نیست طراحیشون بالخص در eqs سدان

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۵
    2. Reza Waffen SS

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4192 ديدگاه)

      واسه همین خاطره تو ضریب آئودینامیک مقام اول رو داره نسخه سدانش و بعد از مرسدس، تسلا مقام دوم رو داره

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۴
      1. سوشیانت

        ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (305 ديدگاه)

        تسلا هم تو شتاب جلو تر از بنزه

        موافقم ۴
        مخالفم ۲۷
        1. ارین صاحب جمعی

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (958 ديدگاه)

          ر خودروسازی لوکس ۱۰۰ تا مبنا داشته باشه تسلا یک دونشم پاس نمیکنه

          موافقم ۲۰
          مخالفم ۳
        2. بی خیال اسم

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (193 ديدگاه)

          قدرت بیشتر هم بگو

          موافقم ۷
          مخالفم ۱
      2. GMA

        ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        مقام اول بین لوسید ایر و EQS مشترکه.
        در ضمن لوسید طراحی را فدای آیرودینامیک نکرده

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۸
        1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (471 ديدگاه)

          آیرودینامیک ترین خودروی جهان EQXX که قرار به زودی تولید بشه

          موافقم ۱۸
          مخالفم ۳
        2. GMA

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (145 ديدگاه)

          «مقام اول بین لوسید ایر و EQS مشترکه»
          اینکه گفتم اصلا حرف من نیستم،بخشی از توضیحات آقای اشتری در بررسی لوسید ایر دریم ادیشن هست. دیگه ایشون رو که قبول دارید!

          موافقم ۷
          مخالفم ۳
        3. کیانوش

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (387 ديدگاه)

          چرا فکر میکنید طرحی فدا شده بنظرم به جفتشون رسیده هم طراحی به خصوص و متفاوت واسه سری برقیش و هم ایرودینامیک عالی با مصرف پایین انرژی که تو استفاده روزانه خیلی خیلی بیشتر فوایدش رو نشون میده تا روی کاغذ الان مثلا بی ام و سری هفت برقی که رو همون پلتفرم بنزینی نسل قبل ساخته شده و طراحیشم فرقی با بنزینی نداره واقعا فکر میکنی اون زیبا تره یا این. جفتشون سدان پرچمدار برقی هستن اما با دو فلسفه متفاوت توسعه داده شدن یکی بر اساس پلتفرم بنزینی هست اون یکی از صفر ساخته شده من eqs بنظرم سر تره خیلی سرت ه و فعلا بهترین سدان الکتریکی هستش و اینم بهترین کراس اور الکتریکی حالا اینکه ظاهرش رو نمیپسندید نباید به کابین شدیدا باکفیت و طراحی هوشمندانه و حالا از نظر شما زشت ولی هوشمندانه و خلاقانه و کلی فناوری جدیدی که مرسدس واسه این پلتفرم توسعه داده رو انکار کنید

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
  3. Reza Waffen SS

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4192 ديدگاه)

    اگه پولشو داشتم با کله میرفتم میخریدمش

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۳
    1. Si

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (413 ديدگاه)

      هیچوقت نمیشه به آلمان نه گفت مخصوصا بنز و بی ام و پورشه هم که دیگه میدونن با ۲۰۰k میری ماشین های میلیون دلاری رو شکست میدی

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۲
  4. T

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (269 ديدگاه)

    ظاهر بد و عجیب و گرون
    ولی فناوری پیشرفته و با کیفیت و ضریب آیرودینامیک عالی

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۵
    1. کیانوش

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (387 ديدگاه)

      از نظر من قشنگه و قیمتشم انتظار داتم پایین تر از نسخه سدانش باشه که نشد ولی خب فعلا اوایل عرضه نسخه های برقی هست بنظرم قیمتش منطقی تر از تسلا ایکس هست

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. Alan.r

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (459 ديدگاه)

    زیبا ،لوکس ،قوی ،با کیفیت، مدرن
    بهترین SUV الکتریکی دنیاست

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۴
  6. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (746 ديدگاه)

    هایپر اسکرین ۸۷۵۱ دلار؟ با پول هایپر اسکرینش میشه یه کمری یا سوناتا قدیمی گرفت ، اون یک دلار اضافی دیگه چیه رندش میکردی🤦🏻‍♂️

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۳
    1. seyedjavad.mercedesbenz

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (461 ديدگاه)

      کسی که میخواد اینو بگیره دیگه از این حساب کتابایی که ما ها میکنیم نمیکنه ، اون پولشو داره پس کیف میکنه

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
    2. کیانوش

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (387 ديدگاه)

      باور کن بیشتر سود خودرو ساز های لوکس ساز فقط همین اپشن هایست تو فروختن خودروی نسخه پایه حاشیه سودشون خیلی خیلی پایینه و به کمک همین اپشن هاست که سر پا هستن هنوز اجباری هم تو انتخابشون نیست پس هم به نفع مصرف کننده است چون میتونه خود خودرو رو با قیمت پایین تر تهیه کن هم خودرو ساز سود خوبی کسب میکنه از اون قشر پولداری که میخواد همه چی فول اپشن بگیرن

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  7. JDM lover

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    من که نسخه بنزینی رو ترجیح میدم

    موافقم ۸
    مخالفم ۴
  8. Humer

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (288 ديدگاه)

    خب ضریب درگ لوسید هم مثل eqs هست ولی خدایی لوسید خیلی لوکس تر و متین هست قیافه‌اش

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
    1. کیانوش

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (387 ديدگاه)

      گرونه واقعا انتظار داشتم ارزون تر از نسخه سدان باشه تا حدودی همونطور که gls از اس کلاس ارزون تره

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    2. کیانوش

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (387 ديدگاه)

      تو کابین که لوکس ترین الکتریکی فعلا همین eqs هستش. و طراحی سری eqs eqe هم منم خودم اولا گارد داشتم نسبت بحش اما الان واقعا از نظرم زیباست و هوشمندانه البته هنوزمطراحی نسخه های بنزینی مرسدس رو بیشتر می پسندم اما تو طراحی خودروی برقی از نظرم مرسدس خیلی هوشمندانه رفتار کرده هم اومده از صفر ی پلتفرم ماژولار ساخته واسه خودرو های برقیش و هم ی ائرودینامیک خیل کارامد که تاثیر خیلی زیادی تو مصرف انرژی داره واسه خودرو های برقی
      من eqs رو به سری هفت برقی کاملا ترجیح میدم نسبت به تسلا اس هم ترجیحش میدم قطعا ولی لوسید رو قبول دارم خودروی تاپی هست اما برندش تازه کاره هنوزم تو تیراژ بالا تولید نشده که ببینیم چیکاره است تنها برتی تسلا نسبت به سایر برقی ها هم فقط شتاب و قدرتشه که بنظرم اصلا تو اولویت ی شخصی که میخواد ی سدان برقی بخرن نباید باشه چون واقعا هزار اسب بخار حتی واسه سوپر اسپورت نای کوپه هم زیادی هستش مثلا پورشه ۹۱۱gt3 رو که صرفا واسه لذت رانندگی اسپورت ساخته بین پونصد تا ششصد اسبه قدرتشه و بیشتر احتیاجی نیست که باشه حتی رقابت های موتور اسپورت هم مثل لمان قدرت رو محدود به ششصد و هفتاد اسب کردن پس چرا ی سدان باید هزار صد اسب قدرت داشته باشه. خدا داند قدرتی که اگر ازش استفاده بشه هم شدیدا شدیدا برد باتری کم میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. meysam

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3356 ديدگاه)

    قیمتا رووووو
    چه خبره؟؟؟
    برای برقی خریدن خیلی زوده مگر مدلهای ارزونتر

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  10. T

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (269 ديدگاه)

    بعضیا تعصب الکی دارند وقتی گفتم ظاهر بد کلی دیس گرفتم
    منظورم این بود که این خودرو یک بدی داره و تمام که اون یک بدی فقط ظاهر بدش هست و کمی هم کران هست که البته مشکلی نیست
    اما کلا خیلی ماشین پیشرفته و مهندسی و خوبیه

    موافقم ۱
    مخالفم ۳
    1. Hero

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (18 ديدگاه)

      دیس کیلویی چنده آقا
      حرفتو راحت بزن و برو
      دیس این روزا به خلاف یکی دو دهه پیش در شبکه های اجتماعی در خیلی اوقات بمعنی سخن اشتباه نیست
      به این معنیه که روی بعضیا فشار اومده و رسیدن به آستانه ی جر خوردگی
      آخرش کاری می کنین پدال هم مثل زومیت امکان دیس دادن رو حذف کنه
      هر کی روش فشار اومد بزنه دیس قشنگه رو تا فشارش تخلیه شه

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
    2. کیانوش

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (387 ديدگاه)

      خودرو اصلا ظاهرا بدی نداره واقعا و حداقال نسبت به نسخه سدانش هم قشنگ تره تا حدودی بنظرم برقی ساختن نباید فقط بیای انجین برقی و باتری هم بذاری تو کف شاسی همون خودو های بنزینی باید پلتفرم و طراحی بهینه واسه خودرو های برقی داشت مثلا همین کاری که مرسدس کرده و نیومده مثل بی ام و نسخه برقیش رو بر اساس پلتفرم هفت سال پیش سری هفت بنزینی بسازه واقعا ی خودروی برقی چه احتیاجی به اون اورهنگ های بلند داره اون کاپوت کشیده رو میخواد چیکار
      اینکه بگی طراحیش زشته خوب واقعا دیس لایک هم داره زشتی و زیبایی نسبی هستن و این سری هم طراحیشون هوشمندانه است و هم واقعا از نظر من زیباست ولی چون جدیده این سبک طراحی طبیعیه که اوایل ایراد بگیرن ازش من از طراحی جدید ام ۴ بی ام و هم خیلی خوشم اومده برعکس همه البته ایکس ۷ و سری هفت رو قبول دارم که انگار فقط واسه تین ایج های چین و کره ساخته ماشین ها رو

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  11. T

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (269 ديدگاه)

    البته که ظاهر سلیقه ای هست نباید ایرادی گرفت
    اما من به شخصه با این پول شاسی بلند فول سایز آمریکایی میخرم یا بنز بزرگ تر

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
  12. محسن

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با همه مواردی که گفتند دوستان اینجا تو انگلیس EQS واقعا داره خوب میفروشه، مسافت زیادی که طی میکنه و استهلاک پایین باعث شده مشتری رو راضی نگه داره. طراحیشم من خودم جذبش نمیشم ولی معقوله.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. مانی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2378 ديدگاه)

    به چشم من که طراحی این از تسلا Y و GLE بهتره

    موافقم ۱
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا