ام جی

نگاهی عمیق‌تر به ام‌جی GS جدید

پس از سال‌ها که ام‌جی فقط دو مدل خودرو را تولید می‌کرد سرانجام این خودروساز GS را معرفی نمود که عنوان اولین شاسی بلند ام‌جی را یدک می‌کشد. این خودرو رقیب نیسان قشقایی است اما نقطه‌ی قوت ام‌جی قیمت است: قیمت GS از ۱۴۹۹۵ پوند آغاز می‌شود که ۳۵۵۵ پوند ارزان‌تر از قشقایی پایه است.

New MG GS 2016
New MG GS 2016
حتی مدل‌های سطح پایه نیز لیست تجهیزات برجسته‌ای دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تهویه‌ی مطبوع، چراغ‌های اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. خب این شروعی امیدوارکننده برای GS البته روی کاغذ است اما در نهایت آن را در جاده آزمایش کرده‌ایم.

New MG GS 2016
New MG GS 2016
با نشستن روی صندلی راننده همان موقعیت رانندگی ارتفاع بلند را که در اکثر رقبای این خودرو می‌یابید خواهید داشت. این خصیصه دیدی خوب از جاده را به شما اعطا می‌کند. تنظیمات زیادی در صندلی‌ها و غربیلک فرمان وجود دارد بنابراین راحت بودن در خودرو سخت نیست. موقعیت رانندگی نیز بد نیست و در هنگام حرکت احساس راحتی به شما دست می‌دهد.

New MG GS 2016
New MG GS 2016
ام‌جی به ما گفته که این خودرو برای جاده‌های بریتانیا آماده شده و سیستم تعلیق قطعاً دست‌انداز‌های ناهنجار خیابان‌ها را جذب می‌کند. در سرعت‌های پایین GS نرم بوده و رانندگی در شهر به همراه دیدی خوب نقطه‌ی قوت محسوب می‌شود. متأسفانه در سرعت‌های بالا GS احساس ناراحت‌کننده‌ای داشته و در جاده حرکات نوسانی نشان می‌دهد و در سطح ناهموار سفت‌تر احساس می‌شود.

New MG GS 2016
New MG GS 2016
سیستم تعلیق سفت معمولی در هنگام رد شدن از پیچ‌ها کمک می‌کند. این خودرو در پیچ‌ها به‌طور معقولی فرز و چابک بوده و تکان‌های بدنه از آن چیزی که شاید در خودرویی شبیه این انتظار دارید کمتر است. فرمان نیز در پیچ‌های تند بالانس وزنی خوبی داشته اما کمی ناسازگار بوده و بسیار سبک احساس می‌شود.

New MG GS 2016
تنها پیشرانه‌ی در دسترس نمونه‌ی ۱.۵ لیتری توربوی بنزینی با ۱۶۴ اسب بخار قدرت بوده اما شما می‌توانید از بین گیربکس‌های دستی و DCT دو کلاچه اتوماتیک یکی را انتخاب کنید. نمونه‌ی دستی انتخاب خوبی است و تعویض دنده‌ها سریع و نرم صورت می‌گیرد. نسبت‌های طولانی دنده‌ها به این معنی است که در شتاب گیری‌ها خسته‌کننده عمل می‌کند اما کارایی خودرو در مجموع بد نیست مخصوصاً وقتی که با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری رقیب خود یعنی قشقایی مقایسه می‌شود.

New MG GS 2016
در دورهای پایین پیشرانه به‌طور احساس‌برانگیزی آرام و ساکت بوده و در سرعت‌های معمول بزرگراهی تقریباً غیرقابل‌شنیدن است. مشکل این است که نیسان (همانند دیگر رقبای این کلاس) با پیشرانه‌ی دیزلی نیز در دسترس است. پیشرانه‌ای که قوی‌تر، کم‌هزینه‌تر و به همان اندازه ساکت‌تر است. حتی پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری قشقایی پایه مصرف سوخت ۴.۳ لیتری دارد. هنوز برنامه‌ای برای عرضه‌ی GS با پیشرانه‌ی دیزلی وجود ندارد بنابراین شما تنها می‌توانید پیشرانه‌ی بنزینی با مصرف سوخت ۵.۱ لیتری را داشته باشید.

New MG GS 2016
در بخش عقبی فضای زیادی برای کودکان وجود دارد و فضای پا و سر زیادی نیز در کل به چشم می‌خورد. اگرچه که صندلی میانی راحتی خوبی ندارد.

New MG GS 2016
صندلی‌ها به‌طور کامل تا می‌شوند و با ایجاد فضایی مسطح استفاده از فضای صندوق ۳۳۵ لیتری آسان است. با خوابانیدن همه‌ی صندلی‌ها این فضا به ۱۳۳۶ لیتر افزایش می‌یابد. فضای صندوق ۴۳۰ لیتری قشقایی کاملاً بزرگ‌تر است. در حقیقت، حتی سانگ یانگ تیوولی ارزان‌تر و کوچک‌تر هم با ۴۲۳ لیتر فضا، صندوق بزرگ‌تری نسبت به ام‌جی GS دارد.

New MG GS 2016
کیفیت ساخت کابین خوب است و داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی با یکدیگر جفت شده‌اند. پلاستیک‌های ارزان‌قیمت نیز وجود دارند و باعث ایجاد طراحی غیر جذاب می‌شوند اما مدل فول آپشن حاضر در تست با صندلی‌های چرمی خود حس خوبی را ایجاد می‌کند. نواحی لمسی چون غربیلک فرمان و دسته‌دنده از مواد با کیفیتی سود برده‌اند. داخل کابین به‌طور ویژه‌ای ممتاز نیست اما با وجود صندلی‌های الکتریکی، رادیوی DAB، سیستم تهویه مطبوع، دوربین پارک عقب و ترمز پارک الکترونیکی چیزی کم و کسر نیست.

New MG GS 2016
ام‌جی خوش‌تیپ‌ترین خودرو در کلاس خود نیست و خودروهایی چون مزدا CX-5 و رنو کجار در بخش نمای ظاهری GS را شکست می‌دهند اما کاپوت برآمده و قوس‌ها و انحناهای صیقلی این خودرو نمایی نسبتاً اسپورت را تشکیل داده‌اند. خط شانه‌ی بالا و جلوپنجره‌ی کوچک GS از برخی زوایا نمایی غیر استادانه را به این خودرو بخشیده‌اند.

ام‌جی GS عموماً به خاطر ارزش در برابر پول پرداختی خریداری خواهد شد و این قطعاً نقطه‌ی قوت است. این خودرو حتی با گارانتی ۵ ساله‌ی سازنده عرضه می‌شود. اگر دنبال کراس اوور باارزش‌تری هستید، سانگ یانگ تیوولی احتمالاً گزینه‌ی بهتری خواهد بود. تیوولی به اندازه‌ی GS بزرگ نبوده و سواری آن نیز به خوبی GS نیست اما پیشرانه‌ی دیزلی قوی و کم‌مصرفی دارد که در قیمتی مشابه با نمونه‌ی بنزینی GS عرضه می‌شود.

New MG GS 2016New MG GS 2016
ام‌جی GS شاسی‌بلندی است که کاربرد و تجهیزات زیادی را با قیمتی پایین پیشنهاد می‌دهد. این خودرو راحت بوده و در شهر سواری خوبی دارد. شاسی بلند ام‌جی به خاطر پیشرانه‌ی خود در مرتبه‌ی پایین‌تری قرار می‌گیرد. هرچند تنها پیشرانه‌ی بنزینی این خودرو مصرف ۵.۱ لیتری دارد. صندوق‌عقب نیز نسبتاً کوچک است و اگر مسئله‌ای برای شما نباشد، حتی می‌توانید سانگ یانگ تیوولی را انتخاب نمایید.

مشخصات ام‌جی GS Exclusive

قیمت: ۱۹۴۹۵ پوند

پیشرانه: ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بنزینی

گیربکس: ۶ سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو

قدرت/گشتاور: ۱۶۴ اسب بخار/۲۵۰ نیوتون متر

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۹.۶ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: ۵.۱ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. armin

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (421 ديدگاه)

    پس اینی که تو ایرانه ۲۱۸ اسبیه که

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4458 ديدگاه)

      مصرف سوختش خیلی خوبه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. علي

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (959 ديدگاه)

    با درود و خسته نباشی به شرکت جیلی چین . ولی متاسفانه تو ایران با اون قیمت مسخرش نتونست موفق باشه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. یوسف

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (449 ديدگاه)

      سهامدار ام جی شرکت جیلی نیست بلکه سایک موتور چین هستش.
      جیلی مالک ولوو و همین طور شرکت تاکسی لندن هستش.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Sardar

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (162 ديدگاه)

      البته‌شرکت سایک موتور .
      ولی در این مورد درست‌گفتین قیمتش تو ایران انصافا خیلی گرونه . هر‌کی‌تو ایران‌ اینو بخره کلاه رفته سرش . قیمت‌کارخونه ام‌جی‌اس ارزونتر‌ از ام جی ۶ هست اما تو ایران ام‌جی اس حدود ۳۰ تومن گرونتر??!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. sunmartin

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    در نهایت سوار شدم کیفیت بشدت پایینه با ضربه به رویه در ها صدای خالی و پلاستیک بی کیفیت بوضوج قابل مشاهده هست بدترین مشکل ام جی سوای چینی بودن قطعات و برچسب made in china در رکاب و در و دیوار(مثل اینکه چین خیلی خودش تحویل گرفته از زدن برچسب ساخت چین دریغ نکرده) بله عیب بزرگ این خودرو عرض کم هست وقتی داخل نشستی اصلا احساس suv و یک فضای باز نداره چیزی که در توسان و اسپرتیج به سرنشین القا میشه در ام جی وجود نداره فاصله راننده با سرنشین جلو دقیقا مثل داخل ال نوت و ۲۰۶ و مشتقات هست بهر حال این خودرو در مقابل اسپرتیج و توسان و قشقایی در رتبه پایینتری قرار میگیره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Iman

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (92 ديدگاه)

      با عرض احترام ولی متاسفانه هیچ کدوم از صحبت های شما در تست های ایرانی و خارجی عنوان نشده (حتی در این مقاله) و فقط ظاهرا شما تنها منبع این نظرات هستید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Sina

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (304 ديدگاه)

      درسته، من یکبار سوارش شدم خیلی خشکه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Road

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (57 ديدگاه)

        تو این رنج همینطورن، البته فقط داشتبوردشون اینطوره
        شما اسپورتج رو سوار شید یا تویوتا هایلوکس با ١٧٠ -١٧۵ م قیمت، وضعیت هایلوکس هم همینه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. كوروش

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1114 ديدگاه)

      بنده خودم mg3 دارم و نمی خواهم بگم طرفدارشم چون خودم نقد هایی به این خودرو های چینی دارم
      اما gs :
      نقاط ضعفش درسته کیفیت داشبود مشابه ٣ و ٣۵٠ و بر خلاف ۶ اصلا حس با کیفیتی به ادم نمی ده بنده هم خودم همین نقد رو به ماشینم دادم
      اپشن ها هم معمولی و اصلا نکته خاصی نسبت به قیمتش نداره
      اما سواری :
      بسیار با کیفیت فرمان دقیق به دور از هرگونه گنگی و کند فرمانی ، ترمز ها بسیار عالی ( اصولا ترمز mg ها اگر لنت سایک انداخته بشه عالی هستش)
      شتاب بسیار خوب درگ با توسان و asx هردو رو توی حدود ٣٠٠ متر کاملا چه اولیه چه ثانویه جا گذاشت
      هندلینگ هم که واقعا خوب بود مصرفش هم حدود ٩ توی شهر بود
      در کل ١۵٠ زیاده ولی بی ارزش هرگز نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. كوروش

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1114 ديدگاه)

      ببخشید کامنت من کوو ؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. مصطفی

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (36 ديدگاه)

      داداش مطمئنی جی اس سوار شدی؟ پیکان نبوده؟
      برادر من این خودرو را داره و دقیقا برعکس حرف شما بسیار جادار با کیفیت و پرقدرت است.

      =============

      پ . ن: ترجمه مقاله بشدت ضعیف و خشک می باشد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    6. Sardar

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (162 ديدگاه)

      کاملا درسته حرفاتون . این ماشین نهایتش ۱۲۵ می ارزه بیشتر هرگز

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Road

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (57 ديدگاه)

        اینطور نیست
        قیمت سانتافه تو درایو اربیا با ام جی جی اس ١۶ هزار درهم فرق داره یعنی حدود ۴ هزار دلار قیمت ایران این و سانتافه رو مقایسه کنید از نظر قیمتی خوبه(سانتافه با ١٧٠ و خورده ای توان و ٢٢٧ تا گشتاور!!، ام جی با گشتاور ٣۵٠ و مشخصات و بازده بسیار بالاتر، شتاب ٨، سانتافه با شتاب ١١.۶ )
        معایب اسپورتیج این هم اذعان پلاستیک خشک. اسپرتیج درایو اربیا و سقف کوچک سرگیر، شتاب معمولیو …
        Average acceleration, hard cabin plastics, no side airbags, no low-range gear,
        average headroom
        و معایب درمورد جی اس
        Some cabin hard plastics, no low-range gear
        یعنی کیفیتش بهتر بوده که از some استفاده کرده
        البته به نظرم کارخونه قیمت این محصول رو پایین اورده تا بازار فروش بهتری داشته باشه والا از نظر مشخصات و بازده فقط با محصولات رده بالا)غیر کره و چین) باید مقایسه بشه و شما هیچ کدوم از مشخصات ام جی رو تو خودروهای کراس اوور زیر ٣٠٠ میلیون نمیبینید

        ام جی ۶ دامپینگ میشه والا خیلی باید گرونتر میشد برای همین هرساله از دامپینگش کم میشه مجبوره که قیمتش بالا بره

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    7. رضا

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا درست فرمودید. داخل خودرو بهیچوجه دل باز نیست و اگر سرنشینان جلو کمی درشت هیکل باشند شانه هایشان باهم تماس خواهد داشت. کیفیت پائین پلاستیک داشبورد ضعف خدمات پس از فروش و گیجی فرمان در عبور از پیچ های جاده هم از ایرادهایی است که نمیشه بهشون عادت کرد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. احمد باقری

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    طراحی خوبی داره، ولی در موارد دیگه به پای رقبا نمی رسه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. حمیدرضا

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    برای شروع بد نیست میتونه در آینده حرفای بیشتری برای گفتن داشته باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. moein

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    تو این مملکت بی در پیکر فرضا آقای x رفت این ماشینو خرید فردا زدن دیگه وارد نشد به موازاتش قطعشم وارد نشد چی
    واقعا دلی شیر می خواد خرید ماشین تو ایران

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2857 ديدگاه)

    من حس خوبی به این ماشین دارم.بندیکت کمبربچ بازیگر شرلوک تو تبلیغ این ماشین بودش واسه همین احساس مثبتی به این خودرو دارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    فک میکردم مشکل میدان دید داره ولی گفته دید خوبی داره!ی موتور ۱.۹لیتری دیزل هم هس براش! نسخه اروپاش فرق داره با این و بهتر از اینه_ sunmartinعزیز من تستش نکردم البته خوندم ک کیفیت بعضی قسمتای داخلش زیاد مناسب نیس ولی عرضش ۱۸۵هس ک هم اندازه توسانه و از طرفی فضای سر و پای مناسبی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. محمد_کیا

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    جلو پنجره تویوتا شبیه این نیس بنظرتون؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد_کیا

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (36 ديدگاه)

      یعنی واقعا شما هیچ شباهتی نمیبینید؟!یا از روی تعصبه؟کافیه فقط تو همین سایت رافور ۲۰۱۶ رو سرچ کنید….

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Road

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (57 ديدگاه)

        ام جی سالهاست این طراحیش اینطوره، اصالت طراحی ام جی همیشه تو محصولاتش حفظ میشه، راو ۴ نسل قبل رو ببینید، هیچ ربطی به نسل جدید نداره تو این زمینه و مدل امسال و البته بقیه تویوتا های مدل امسال رو هم ببنید، مساله کاملا مشخص میشه، خیلی شبیه ام جی شدند و در واقع اگه کپی کرده باشن اونها کردن چون این طراحی های ام جی خیلی قدیمیه که شبیهشو تو mg3, و ام جی ۶ و جی اس هم میبینیم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. محمد_کیا

          ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (36 ديدگاه)

          خب منم دارم میگم تویوتا کپی کرده دیگه…:-/

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  10. سعید

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    باریکلا تیوولی! واقعا الان بالاترین ارزش خرید رو سانگ یانگ تیوولی داره با حدود قیمت ثبت نامی ۹۶ میلیون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. حميد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    اخه کی ماشین چینی رو صد و پنجاه میخره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Road

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (57 ديدگاه)

      ام جی و ولو ساخت چین هستند ولی چینی نیستند
      درمورد ولوی ساخت چین با مالکیت جیلی
      Volvo moved production equipment of the first generation to China and ended Swedish production at the end of 2014,
      ولو تجهیزات خط تولیدش رو در سوید متوقف کرد و به طور کامل به چین برد در سال ۲۰۱۴… ادامه…
      https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC90

      Will the U.S. say yes to a ‘Made in China’ car?
      http://edition.cnn.com/2015/04/20/asia/shanghai-auto-show-volvo/

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. amir

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خودروی خوبیه ولی تو ایران قیمتش نسبت به قیمت جهانی بالاترهه .و اگه مدیا قیمت رقابتی برای این شاسی در نظر میگرفت (درحدود ۱۴۰ میلیون ) فروش خیلی خوبی رو تجربه میکرد ولی متاسفانه همه شرکتها فقط به فکر سود کلان هستن نه فروش زیاد
    مثلا قیمت کوراندوی جدید تو دبی ۸۹۰۰۰ درهمه و قیمت امجی جی اس فولش ۷۵۰۰۰ درهمه ولی تو ایران قیمت کوراندو ۱۳۵ میلیونه و قیمت جی اس ۱۶۲ میلیون واقعا بی انسافیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. امیرحسین

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    آقای سن مارتین که هر جا مقاله ای در رابطه با ام جی هست شروع به بدگویی میکنه و اساساً مقاله رو نمیخونه!!!!در مورد کیفیت داشبورد و قطعات مقاله قابل قبول دونسته ولی ایشون غیرقابل قبول!!!!نکته جالب اینجاست که ایشون کیفیت داشبورد النترا رو عالی ارزیابی میکنن
    ام جی برای کسانیست که به دنبال ماشینی با قابلیت فنی و لذت رانندگی هستن.تو تموم درگ ها ام جی از پس رقبا بر اومده و همه دارندگان اش از هندلینگ و فرمان پذیری خوب اش تعریف کردن
    در مورد قیمت اگه مدیا موتور ام جی gs رو با همون قیمت اولیه عرضه میکرد مطمئناً فروش بالایی داشت چون قابلیت هایی داره که تو رقبا نیست و میتونست جوون ها رو جذب کنه.منم موافقم که قیمت اش تو ایران بالاست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. ali

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (709 ديدگاه)

    تو ایران بالای ۱۶۰ قیمت گذاشتن رو ایرن ماشین !!! خب مرد ناحسابی کی میاد هیوندای و کیا و ژاپنی ها رو ول کنه بیاد ام جی بگیره … من که فقط یه دونه ازش تو شهرمون (بوشهر) دیدم. بجاش تا دلت بخواد اینجا کیا اسپورتیج و هیوندای ای ایکس ۳۵ و تویوتا راو ۴ هست… اصلا کسی به ام جی تو این کلاس فکر نمیکنه..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. Mehrbod

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (207 ديدگاه)

    گنجایش صندوق بار : ۴۸۳ لیتر و با صندلی خوابیده ۱۳۳۶ لیتر است.
    این سایت (اتو اکسپرس) عدد را اشتباه گذاشته است!!
    جالب آنجاست که فضای صندوق را با تیولی، مقایسه هم کرده است!!
    با یک نگاه چشمی هم هرکسی میتونه تشخیص بده که گنجایش MG از تیولی بیشتر است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Road

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (57 ديدگاه)

      دقیقا من هم به این فکر میکردم چون صندوقش واقعا بزرگه ممنون کاش اونجا هم یه کامنت بزارین چون همش به صندوق پرداخته بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Mehrbod

      ۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (207 ديدگاه)

      اعداد درست در لینک زیر (در بخش Trunk Volume) هست :
      http://chinaautoweb.com/car-models/mg-gts/

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  16. ایمان

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بزرگواران گرام ، موتور مدل داخل ایران ۲ لیتری و ۲۱۷ اسب بخارررر و ۲ دف میباشددد… اسپورتج و توسان کیلویی چند؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. نریمان

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    جناب سان مارتین
    آدرس دهی شما کاملا نشون میده که حضور نداشتید و بر پایه اطلاعات خوانده شده سایتها بخصوص اسب بخار ، ادعا بر حضور دارید.
    اما از نظر عرض و طول کابین جی اس ، بزرگتر از اسپرتیج و توسان میباشد و به راحتی شخصی با قد ۱۸۵ سانت میتواند در جلو و عقب ماشین بنشیند و همچنین ۳ نفر آدم بزرگسال راحت ( البته نه خیلی راحت ) عقب میتوانند بنشینند . در صورتیکه در دو خودروی یاد شده ، امکان نشستن شخص با قد ۱۸۵ همزمان در جلو و عقب وجود ندارد و متاسفانه فضای عقب آنها هم بسیار تنگ و ناکارآمد در سفرهای طولانی است.
    صدای موتور در دور ۵۰۰۰ ، داخل کابین در حدود ۵۶ دسیبل هست که به نسبت هم رده های خودش ، ۱۰ دسیبل کمتر میباشد.
    یکی از مزیت های این خودرو به گواه سایت های داخلی ( مجله ماشین ، خودرو بانک و پدال ) نرمی تعویض دنده در تمام شرایط میباشد و حتی در خودروهای دیگر این برند ، این یک مزیت بوده .
    ترمز این خودرو کاملا با بی ام دبلیو ایکس ۳ یکی هست و اصطلاحا ۱۵در ۱ میباشد و جنس صندلیها از چرم طبیعی از پوست گاو میباشد که ضد چروک هست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. نریمان

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    من فقط در تعجبم که این دوستان به سرکردگی سان مارتین ( همان کوروش از اصفهان ) چرا اینقدر تلاش دارند که برند ۹۲ ساله ام جی رو چینی خطاب کنند و در مقابلش خودروهای کره ای را علم کنند . برادر من کدوم خودروی چینی رو میتونی نام ببری که معتبرترین سایت تخصصی خودرو ( اتو اکسپرس ) بررسیش کرده و در نمایشگاه بین المللی لندن ازش رونمایی کردن و چهارمین برند قابل اطمینان در سال ۲۰۱۵ ، پنچمین در سال ۲۰۱۶ در انگلیس شده . حتما دوست داری مثل سایت دنده ۶ ُ اینجا هم مورد تمسخر کاربران قرار بگیری ؟
    برند MG چهارمین برند ارزشمند و قابل اطمینان سال ٢٠١۵ بازار انگلستان با حضور ١۵٠ برند انتخاب شد ، حتما میدانید که بازار خودرویى انگلستان ، اولین و سختگیرانه ترین بازار اروپا و چهارمین بازار بزرگ دنیاست :

    http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2015

    در ضمن در این رده بندى ، برند کیا مقام ١٩ م و هیوندایى مقام ٢١ م را بدست آوردند

    http://www.pedal.ir/mg/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-mg-gs-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

    رونمایى از MG-GS در نمایشگاه جهانى خودرو در لندن

    http://www.aparat.com/v/M6ecL

    یا کدوم خودروی چینی رو دیدی که یک هنرپیشه سرشناس هالیوود بیاد و تبلیغش کنه ؟

    تبلیغات رسمی ام جی جی اس در انگلیس
    ۹۸۲
    تبلیغات رسمی MG-GS در انگلستان توسط بازیگر معروف انگلیسی بندیکت کامبرباچ – Benedict Cumberbatch . http://www.aparat.com/v/N5eFZ
    http://www.aparat.com/v/eGuh2

    دیگه معتبرتر از خود سایت ام جی انگلیس داریم که به صراحت گفته این برند چینی نیست .

    http://mg.co.uk/about-mg/faqs

    ARE MGS CHINESE NOW
    سوال : آیا برند ام جی در حال حاضر چینی هست ؟
    No, all MGs are designed, engineered and final assembly in the UK offices in Birmingham
    جواب : نه خیر ، همه مدلهای ام جی در بریتانیا طراحی و مهندسی میشوند و ( محصولات بازار انگلیس ) در کارخانه بیرمنگام اسمبل میشود .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. AREF

      ۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (48 ديدگاه)

      قدر زر، زرگر شناسد، قدر گوهر، گوهری…
      ام جی را آدم فنی میشناسه نه کسی که سراتو سایپا ***

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  19. AREF

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (48 ديدگاه)

    MG GS در رده خودش در ایران، بی نظیره…
    از جنبه فنی فقط میشه با BMW ها مقایسه بشه…
    اسباب بازی های چینی و کره ای که خیلی هم زیادند در برابر این شاسی بلند واقعی، حرفی برای گفتن ندارند…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. سینا

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه خوانندگان این متن و کسایی که بدون غرض نظراتشون رو اعلام می کنن.من چند ماهی هستش که ام جی GS دارم. مجموع نظرات دوستان با آنچه که خودم از این خودرو بvداشت کردم به شرح زیر هستش:
    ۱-خودرویی خوش تیپ و چشم گیر در نظر عموم مردم.
    ۲- کیفیت داشبورد در حد متوسط هشتش.
    ۳-صندلی های خشک هستن و روی سرعت گیر ها باید بسیار به آهستگی عبور کنین ، چون خیلی ضربات رو به سرنشین انتقال می ده.
    ۴-شتابگیری اولیه خودرو در حالت دنده اتومات ضعیف و با تأخیر هستش ولی شتاب ثانویه آن عالیه.
    ۵- به نظر می رسه نمایندگیها و شرکت واردکننده خودرو علاوه بر قیمت خود این خودرو ، قیمت قطعاتش رو هم خیلی بالا عرضه میکنه. مثلاً قیمت قطعه مشکی بین دو چراغ عقب خودرو را در حدود ۵۰۰ هزار تومان میگن.
    ۶- نبود آپشن هایی چون نویگیشن ، تهویه دوگانه ،گرم کن صندلی ، کول باکس ، سنسور هشدار جلو ، کورنر لایت ، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو ، عدم جمع شدن خودکار آینه های بغل پس از خاموش کردن خودرو و بالا نرفتن برقی درب صندوق عقب از جمله مواردی هستش که نسبت به رقباش ضعف عمده محسوب میشن.
    در کل اگر به دنبال رانندگی نرم در خیابانها و اتوبان ها هستین توصیه بنده اینه که از خرید این خورو صرفه نظر کنین و فقط کسانی به دنبال خرید این خودرو برن که لذت رانندگی را در قدرت و مشخصات فنی خودرو می بینن.
    البته اینو هم بگم که خودم هرچند سوار خوردوهای شاسی بلند توی این رده شده ولی به شخصه رانندگی با این خودرو ها رو تجربه نکردم درنتیجه هیچ مقایسه ای هم نمیتونم داشته باشم و ممنون می شم کسانی چون آقا نریمان وسایر دوستان در خصوص این کامنت نظراتشون رو اعلام بفرمایند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. علی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. خدمت تمامی عزیزان. بنده یک سال هست این ماشین رو دارم. قبل از این ماشین بنز e350 و لکسوس e250 و ام جی ۶ داشتم. ماشین ام جی رو نمیشه جزء ماشین های اروپایی محسوب کرد از نظر سواری. ولی در کل ماشین خیلی خوبی هستش بستگی داره هدف از خرید ماشین چی باشه.من هر هفته باید برم چالوس تنها ماشینی که من رو تو این جاده ارضا میکنه ام جی جی اس هستش. به چند دلیل.: قدرت خوب.شتاب عالی.داشتن دنده winter
    .۴wd.نور چراغ ها بسیار خوب هستند. هندلینگ بالا در پیچ ها. شما با کدوم ماشین ام جی رو مقایسه میکنید.و از چه لحاظ.با x4 یا x3یا سانتافه.معایب و مزایایی نسبت به تمام اینها داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. saed

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام . من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. amir

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان .من ام جی ۳ ام بلندگوش خش خش می کرد بردم به نمایندگی کرمان که از بندرعباس ۵۰۰ کیلومتر فاصله داره وونزدیکترین نمایندگیه که گفتن سر در نمی آرن و باید ببرم تهران که عجیب بود برام اینا که زمان بردن سرویس تو کرمان دو برابر و سه برابر هزینه سرویس دوره ای ازم می گرفتن حالا بازم باید کلی از کرمان بکوبم برم تهران . من تا حالا بندرعباس تا تهران رو تو عمرم پنج بارم با ماشین رفت و آمد نکردم . دیگه عهد کردم نمایندگی برا هیچ کاری نبرم خش خششم دادم یه صوتی کار برام درست کرد .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. محمد

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوسنان من میخوام یک my go بخرم نظرات ضد و نقیض زیاد گفته شد البته قبلش میخواستم jac s5 بگیرم ولی دیدم دو دفرانسیله و قدرت بیشتری هم داره یک لطفی بکنیددوستانی که این ماشین رو دارن فقط راهنمایی کنند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. هومن

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم به شخصه ماشین زیاد عوض میکنم اما هنوز از سواریه این ماشین سیر نشدمیترسم زود بفروشمش چشمم دنبالش باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. قرید

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ۱۳۳ ۲۰۱۵ خریدم با کارکرد ۳۶ هزار . نه اینکه مثل تویوتا باشه اما سورنتو و سانتافه واقعا سواری ندارن . و را نمی رن . آفرودشم طرفای ساوه رفتم خیلی خوب به نظر می اومد . حالا نظرای بالاترم می زارم . گارانتیشم متوجه داشتم هر قطعه یی نداشته باشن و سخت گیر بیاد می گن شامل گارانتی نمیشه اما در کل مکانیکش هست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. محمدرضا

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من از بدشانسی از هنگام خرید گیربکسم خراب شد و حس بدی پیدا کدم اما الان بعد از ۷۰۰۰۰ کیلومتر متوجه شدم که وقتی سوار ماشین های دوستام می شم با این قیمتهای نجومی تو ایران قیمت جی اس و کیفیتش عالیه چون تا الان بدون مشکل بوده و مدیا موتورس هم حسابی قوی تر شده در خدمات پس از فروش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. سیامک

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من جی اس ۲۰۱۶ دارم فوق العادس شتاب خوبی داره ترمزش واقعا از پس هیکل ۱۶۴۲ کیلو یش به نحو احسن بر میادچسبندگیش تو جاده عالیه من گردنه حیران تستش کردم نسبتا نسبت همکلاسی هاش سیستم تعلیقش نرم تر عمل میکنه هیجان یک صدان پرقدرت رو قشنگ القا میکنه تنها مشکلش ضعف نمایندگی ونشناخته بودن برندش ه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. پدرام

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باچی میشه مقایسه اش کرد ؟؟؟؟؟
    آقای من، توی چینی ها قطعاً باید در رده بهترین باشه در مقایسه با کره ای ها هم تا وقتی نو هست ممکنه حرفی برای گفتن داشته باشه چون من یادم میاد که محصولات موریس گاراژ خود بریتانیا زود از تک و تا میافتاد خدا کنه این جی اس ها اینطور نباشن چون من خودم برای همسرم خریدم و خیلی هم دوستش داریم و فرا تراز حد انتظارمان از آب دراومد ولی چون خودم بی ام و سوار قدیمی هستم احتراما خواهش میکنم فیتیله تعریف را یکمی پائین بیارید که آبی بسوزه . داریم راجع به یکی از شاهکارهای صنعت اتومبیل سازی دنیا صحبت میکنیم که انگلیس برای رقابت باهاش باید حداقل آستون مارتین اش را بیاره حتی کار جاگوار هم نیست تا چه برسه به ام جی که قبل از فروشش به کمپانی چینی تقریباً فقط یک اسم ازش باقی مونده بود.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا