ام جی

معرفی فیس‌لیفت ام‌جی ZS در بریتانیا با چهرهٔ جدید و داخل شیک‌تر

ام‌جی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور ساب‌کامپکت ZS را در بریتانیا عرضه کرده است. این نسخهٔ بروز شده که کمی شبیه مزدا به نظر می‌رسد، به‌عنوان تکامل خارق‌العاده از نسخهٔ قبلی توصیف شده است. در بخش جلویی فیس‌لیفت ZS جلوپنجره‌ای بازطراحی شده با چراغ‌های LED جدیدی به همراه سپر جلوی اسپرت‌تر با چراغ‌های مه شکن جدید به چشم می‌خورد. تغییرات ظاهری این ماشین در قسمت عقب هم با سپر تهاجمی‌تر و چراغ‌های جدید ادامه یافته است. ZS فیس‌لیفت همچنین از رینگ‌های جدید، قطعات همرنگ بدنهٔ بیشتر و تریم‌های آلومینیومی هم برخوردار شده است.

در داخل ZS جدید صفحه آمپر دیجیتالی جدیدی جلب‌توجه می‌کند که البته فقط در تیپ بالا ردهٔ Exclusive ارائه می‌شود. بااین‌حال همهٔ تیپ‌های این خودرو به نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده‌اند که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در داشبورد نیز با استفاده از متریال نرم‌تر تجدیدنظر شده است درحالی‌که دکمه‌های روی پانل میانی داشبورد، تریم داخلی و زیر آرنجی جلو هم جدید هستند.

زیر کاپوت ام‌جی ZS یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی متصل شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، با این مشخصات، پرفورمنس ZS چندان جالب نیست به‌گونه‌ای که برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۱۰.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن تنها ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است.

اما این قوای محرکهٔ کم‌توان نقطهٔ مثبتی هم دارد که آن مصرف سوخت است. ZS طبق معیارهای WLTP به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر تنها ۶.۸ لیتر بنزینی مصرف می‌کند. نسخهٔ فیس‌لیفت ام‌جی ZS هم‌اکنون با قیمت پایهٔ ۱۵,۴۹۵ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. new reventon

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ام جی میتونه یه برند اقتصادی خوبی بشه برا اروپا
    چون هم قیمتاش نسبت به کیفیت پایینه، هم یه برند با قدمته که همه میشناسنش

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    به نظر من MG اگر کیفیت متریال داخلی و بدنه را بالا ببره ، حرف‌های زیادی برای گفتن داره ، طراحی معقولی هم دارند .

    موافقم 0
    مخالفم 2
  3. Peyman56

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یادش بخیر سال ۹۶ داشت مقدمات ورود ابن مدل به ایران فراهم مزشد.ولی یهو همه چی خراب شد.دبگه تو رویاهاهونم نمیشه یک ماشبن حداقلی رو خرید

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۵ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (114 ديدگاه)

      با این وضع نرخ ارز و فضاحتی که اینها به بار آوردند حتی بعد از رفع تحریم ها بیل و کلنگ هم نمیشه دیگه تولید کرد چه برسه بخواند همچین ماشینی هایی را تو ایران تولید کنند. ایرانیها تو رویاهاشون هم دیگه همچین ماشین هایی را نمی بینند.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    میتونه براحتی با داچیا رقابت کنه
    از نظر طراحی که کاملا بهتر از داچیاست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    ام جی هیچ وقت تو ارپا نتونست موفق بشه چه با چینی ها چه بدون چینی ها کلا زنده گردن برنده های این شکلی کار چندان مرسومی نیست چینی ها هم نتونستن ازش بهره ای ببرن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. ارشیاsvj

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خیلی زیبا???
    خیلی کند???

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا