مینی

مینی کلاب من فاینال ادیشن با قیمت 46 هزار دلار معرفی شد

شرکت مینی جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات خودروی سفارشی و تولید محدود کلاب من فاینال ادیشن را اعلام کرد. بر این اساس کلاب من فاینال ادیشن حداقل قیمت ۴۶,۱۵۰ دلار خواهد داشت.

خودروی موردبحث در واقع نسخه‌ای سفارشی از مینی کوپر S ALL4 با قیمت ۳۶,۱۵۰ دلار است و به خاطر برخی ویژگی‌های جدید خود ۱۰ هزار دلار گران‌تر عرضه می‌شود. از میان ۱۹۶۹ دستگاهی که قرار است تولید شود کمتر از ۱۰۰ دستگاه آن راهی بازار خودروی آمریکا خواهد شد. تولید مینی کلاب من فاینال ادیشن از چند ماه دیگر شروع خواهد شد و اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد ورود آن به نمایندگی‌ها خواهیم بود.

خریداران همچنان می‌توانند نسخه‌های عادی این استیشن شش درب عجیب را خریداری کنند اما حداکثر زمان تولید آن تا فوریه ۲۰۲۴ خواهد بود. نسخه سفارشی فاینال ادیشن نیز با سه رنگ بدنه نقره‌ای، مشکی و سفید عرضه می‌شود. خودروی یاد شده از نظر ظاهری دارای عناصر مسی و سبز تیره و همچنین نشان ۱ از ۱۹۶۹ در بدنه و کابین است. تمامی مدل‌های تولیدی با رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ عرضه خواهند شد و در کابین آن‌ها نیز نمایشگر مرکزی ۸.۸ اینچی به همراه اپل کارپلی نصب می‌شود. مینی همچنین صندلی‌های چرمی مارون به همراه دوخت آبی را نیز در نظر گرفته است.

از آنجایی که کلاب من فاینال ادیشن بر پایه مدل اسپرت S بنا شده بنابراین پیشرانه ۲ لیتری توربوی آن ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و باعث ثبت صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۷.۲ ثانیه‌ای می‌شود. همچنین فضای بار این خودرو نیز با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۲۵۰ لیتر می‌رسد هرچند در صورت استفاده از تمامی صندلی‌ها این فضا به ۳۶۰ لیتر محدود خواهد شد. خودروساز یاد شده بدون اینکه جانشینی مستقیم برای کلاب من در نظر بگیرد آن را بازنشسته خواهد کرد. البته آخرین فاز توسعه‌ای کراس اوور ساب کامپکت و جدید مینی در حال سپری شده است و سال آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود. این کراس اوور جدید در جایگاهی پایین‌تر از نسل جدید کانتری من قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    این سلطان رو اگر میشد با قیمت واقعی خرید خیلی خوب بود

    موافقم 22
    مخالفم 0
  2. ❤BMW❤

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    واقعا عاشق مینی ام
    چقدر داخلش خوشگله
    خیلی اینو می‌خوام

    موافقم 14
    مخالفم 4
  3. MohammaD

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    دوست داشتنی ترین هاچبک ها برای من ، محصولات مینی هستن ‌. حقا که طعم اصالت یه چیز دیگست .

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا