میتسوبیشی

کوچولوی ژاپنی، مهمان تازه شهرهای ایران

بی‌شک میتسوبیشی را می‌توان برندی خوش‌نام در ایران دانست. این امر تا حد زیادی ناشی از پیشینه نیک و نیز تصاویر مسرت بخشی است که از این خودرو در یادها مانده و هنوز هم خدشه‌دار نشده است. در این دوران که رقابت میان کمپانی‌ها بسیار فزاینده و توفنده است، شهرت و سابقه خوب یک برند خودش به تنهایی سرمایه ای بزرگ و نیز پشتوانه ای محکم برای فروش هر چه بهتر می‌باشد. چندی پیش از خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ در یکی از هتل‌های تهران رونمایی شد. از لحاظ فرم بدنه این خودرو در دو نوع هاچ بک و سدان تولید می‌شود، که قرار است در آینده ای نزدیک مدل هاچ بک آن در کشورمان عرضه شود. از آنجایی که این مدل با بهایی نزدیک به هم‌ردیفان چینی و کره ای خود ثبت نام می‌شود – در حدود ۷۰ میلیون تومان- و با توجه به این که نرخی برای آن تعیین شده در این وانفسای گرانی فزاینده خودروهای وارداتی تا حدی وسوسه‌برانگیز است، لذا بر آن شدم که در حد بضاعت خویش به بررسی اجمالی این خودرو بپردازیم.

2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
از این خودرو در منابع و وب‌سایت های خارجی به‌کرات بحث و صحبت شده و مطالب و نوشته‌ها هم در مورد آن بسیار است، که در اینجا سعی بر این است که تیتروار به بخش‌های کوچکی از آن‌ها اشاره شود.

سایت AUTO EXPRESS، این خودرو را مورد بررسی قرار داده و نکات مثبت و منفی ذیل را در آن مشاهده نموده است:

  • نکات مثبت: هزینه‌های پایین نگهداری، فضای داخلی مناسب، تجهیزات زیاد
  • نکات منفی: فضای داخلی ارزان‌قیمت (منظور مواد مورد استفاده است) و هندلینگ ناقص

همچنین کارشناس این سایت از لحاظ قابلیت اطمینان،۴ ستاره از ۵ ستاره را برای آن در نظر گرفته‌اند.

سایت خودرویی DRIVEARABIA هم این خودرو به این صورت ارزیابی کرده است:

  • نکات مثبت: مصرف سوخت به صرفه و اقتصادی، قیمت پایه مناسب
  • نکات منفی: پلاستیک سخت و انعطاف‌ناپذیر (در کابین)، کندی زیاد خودرو

سایت WHAT CAR بریتانیا، این خودرو را چنین ارزیابی نموده است:

  • نکات مثبت: ایمنی خوب و امنیت مناسب، فضای جادار کابین
  • نکات منفی: هندلینگ بی‌دقت و سواری نامناسب، صدای زیاد باد و موتور، استفاده از مواد ارزان‌قیمت در داخل خودرو، صندوق کوچک

و در نهایت سایت JD POWERS آمریکا که یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه ارزیابی کیفی خودروست، میتسوبیشی میراژ را از لحاظ کیفیت کلی در حد متوسط و از نظر عملکرد و طراحی در حد ضعیف ارزیابی کرده است.

2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
از لحاظ ایمنی هم خودرو فوق ۴ ستاره را از موسسه ایمنی EURONCAP اروپا و ۵ ستاره را هم از موسسه ایمنی ANCAP استرالیا دریافت نموده است. نکته جالب اینجاست که این خودرو در موسسه IIHS آمریکا هم از لحاظ ایمنی نمره خوبی در همه قسمت‌های بدنه کسب نموده و تنها در تست تصادف از جلو (SMALL OVERLAP) که یکی از سخت‌ترین تست‌ها در نوع خود می‌باشد، ضعیف ظاهر شده است. ناگفته نماند بسیاری از خودروهایی که به‌مراتب بزرگ‌تر و معروف‌تر از میراژ هم هستند، نتوانسته‌اند از این آزمون سربلند بیرون بیایند. قیمت این خودرو هم در بازار آمریکا بین ۱۲۹۹۵ تا ۱۴۱۹۵ دلار است.
2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
پرسشی که شاید پس از خواندن و مرور مطالب بالا برایتان پیش بیاید این است که در این میان مصرف‌کننده ایرانی چه رویکردی را باید در قبال این خودرو در پیش بگیرد تا متضرر نشود؟ بالاخره این خودرو را خریداری کند یا خیر؟ واقعیت این است که در حال حاضر پاسخ به این سئوال بسیار مشکل است، آنهم با توجه به اینکه این خودرو توسط ما تست و آزمایش نشده و همچنین به دست هیچ مصرف‌کننده ای هم نرسیده است، اما می‌توان با بررسی و آنالیز سایت‌های معروف خودرویی در دنیا کمابیش به استنباط‌های ذیل دست یافت که امیدواریم راهنمای شما در باب خرید بهتر این خودرو باشد.
2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
در کل اگر در جستجوی خودرویی اقتصادی، بسیار کم‌مصرف، کم‌هزینه و با برندی معتبر و نیز کیفیت نسبتاً بالا هستید حتماً این خودرو را در اولویت تان قرار دهید.
2014 Mitsubishi Mirage Interior
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage Interior
همچنین اگر در شهری بزرگ و پرترافیک زندگی می‌کنید و در پی خرید خودرویی کوچک هستید این خودرو به شما پیشنهاد می‌شود، چون فرمان تمام برقی (سروالکترونیک) و همچنین دنده اتوماتیک و نیز جثه کوچکش به راستی در هیاهوی ترافیک ارزشمند بوده و کارگشای شماست.
2014 Mitsubishi Mirage ENCAP
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage ENCAP
و اگر رانندگی نرم و کم تنش را هم ترجیح می‌دهید، نیم نگاهی به این خودرو بیاندازید!
و اما اگر در جستجوی خودرویی سریع و پرشتاب بوده و اهل مسابقه دادن هم هستید، این خودرو اصلاً مناسب حال شما نیست.
و همچنین اگر خانواده پرجمعیت و نیز درشت‌هیکل و بلندقامتی! هستید و نیز در هر جابه‌جایی بار زیادی را با خود حمل می‌کنید، این خودرو را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
و در خاتمه اگر در حال و هوای تملک یک خودرو بسیار زیبا و جذاب هستید که همچون یک کوپه و یا SUV توجه افراد را در هر جا و مکانی به خود جلب کند، بهتر است به این خودرو فکر نکنید، چون فلسفه ساخت این خودرو چیز دیگری است. این یک خودروی کامپکت و اقتصادی است نه یک سوپر کار!
2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
اگر قیمت این خودرو را معیار اصلی قرار دهیم، هم اکنون مهم‌ترین رقبای این مدل در بازار ایران، کیا پیکانتو و MG3 هستند، که کیا با پیشرانه ای ۱.۲ لیتری و توانی ۸۷ اسب بخاری در حدود ۷۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و MG هم با موتوری ۱.۵ لیتری و توانی ۱۰۷ اسبی با بهایی معادل ۷۲/۹ میلیون تومان ثبت‌نام می‌شود.
مشخصات این خودرو به شرح ذیل است:
تعداد سیلندر ۳ عدد
حجم موتور ۱۱۹۳ سی سی
قدرت ۷۶ اسب بخار/ ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر/ ۴۰۰۰ دور در دقیقه
نوع گیربکس CVT
محور متحرک جلو
شتاب ۱۳.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۶۷ کیلومتر
وزن ۸۷۵ کیلوگرم
طول/عرض/ارتفاع ۳۷۸۰/۱۶۶۵/۱۵۰۰ میلی‌متر
فاصله بین دو محور ۲۴۵۰ میلی‌متر
مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
تعداد ایربگ ۲ عدد
سیستم ترمز ABS- EBD
سیستم فرمان EPS (تمام برقی سرو الکترونیک)
قیمت در ایران (میلیون تومان) ۶۹.۹
قیمت در بازار امارات (درهم) ۴۵۰۰۰-۴۰۹۰۰

توضیح: نمونه‌های عرضه شده در بازار امارات، ساخت کشور تایلند است.

2014 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage
نوشته و گردآوری: سام کاویانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۸۸ دیدگاه‌ها

  1. آرش آمار

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (316 ديدگاه)

    فروش میتسوبیشی مـیـراژ در اروپا در نیمه اول سال 2014 فقط از نسل اول 206 در سگمنت خودروهای کوچک Sub Compact، بیشتر بوده است:

    1 Ford Fiesta
    2 Renault Clio
    3 Volkswagen Polo
    4 Opel/Vauxhall Corsa
    5 Peugeot 208
    6 Toyota Yaris
    7 Dacia Sandero
    8 Citroën C3
    9 Seat Ibiza
    10 Skoda Fabia
    11 Fiat Punto
    12 Hyundai i20
    13 Nissan Micra
    14 Kia Rio
    15 Citroën DS3
    16 Dacia Logan
    17 Suzuki Swift
    18 Honda Jazz
    19 Peugeot 207
    20 Mazda2
    21 Renault Zoe
    22 Chevrolet Aveo
    23 Citroën C-Zero
    24 Mitsubishi i-MiEV
    25 Peugeot iOn
    26 Toyota Urban Cruiser
    27 Great Wall Voleex C20R
    28 Mitsubishi Mirage/Colt <<<<<<<
    29 Peugeot 206

    1. کیا

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یکی از مشکلاتی که از نظر من وجود داره این هستش که کیفیت یک شاخص عددی نیستش ، از اسمشم معلومه که کیفی هستش !!
      مثلا الان 206 های تولیدی ایرانخودور بسیار بی کیفیت هستند ، این و ما در قبال 206 های قدیم تر میگیم ، مطئنا خود اونها هم در مقابل 206 اصل فرانسه کیفیت پایین تری داشته اند .

      توئ این مقاله که عزیزان زحمت ترجمه اون را کشیده اند و نگارنده نبوده اند و یا حتی برنام ههای ویدیویی معروف شما اگه بهت بگن با کیفیته نمیدونی چقدر !!!

      مثلا من الان نمیدونم جیلی چینی با کیفیت تر هستش ، ام جی ، پیکانتو یا چیزهایی در این رده قیمت .

      یا اینکه میگن صدا باد میاد و … چقدر هستش این سر صدا و …

    2. Zonda R

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1861 ديدگاه)

      @.F
      میراژ در بازار جهانی نتونست موفق ظاهر بشه و اخیرا میتسوبیشی قیمت اون رو به دلیل عدم موفقیت کاهش داده تا بتونه فروش میراژ رو بالا ببره
      بازاره ایران یه بازاره متفاوته و رقیبایه میراژ که شاید از اون موفق تر باشن
      1.یاریس که مدل 2015 حدود 109 میلیون
      2.i20 که حدود 90 میلیون
      3.mg3 قیمت کمپانی 75 میلیون،قیمت بازار ازاد 90 میلیون
      4.پیکانتو که در کلاس میکرو و پایین تر از میراژ قرار میگیره و 69 تا 72 میلیون هستش
      پس میبینیم میراژ که یه ژاپنی هستش و قدمت میتسوبیشی با قیمت پایین نسبت به رقباش داره
      بهترین و مقرون بصرفه ترین انتخاب در بلند مدت برای یه هاچبک شهری هستش
      که همون قدر باید ازش انتظار داشت
      و این ماشین در امارات 40 میلیون هستش و نمونه فولش 49 میلیون در ایران میشه با دلار 3300
      سپاسگزارم

      1. ASADI

        ۱۳ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        پایین اومده شده 70 میلیون تومن ؟!!!

    3. EMPEROR OF THE WORLD

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      تو کشور ما از این بهتر ماشین نمیاد!!!

    4. matin

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      در رابطه با میتسوبیشی اوت لندر هم مقاله ای بگذارید

  2. امیدبرتر

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    قیمتش به عنوان یه هاچ بک خیلی زیاده.

    1. "Amir"

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (726 ديدگاه)

      نسبت به بقیه هاچ بکا گرونه

      1. یه پسر

        ۱۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        مثلا 111 ؟

        چون امیر جان ای 20 یا پیکانتو تو همین حدود قیمتی ان

        البته شما درست می گی

        با این پول میشه یا 315 جدید خرید 30 میلیون مابقی رو هم میشه گذاشت بانک

        ولی این کلاس ماشین خیلی راحت و دوست داشتنی مخصوصا تو ترافیک و شلوغی ها

        اما به شرط اینکه 70 میلیون تومن هم خرجش راحت باشه

        1. "Amir"

          ۱۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (726 ديدگاه)

          آخه موتور مالی نداره ولی خب ژاپنیه دیگه

        2. مک میسل

          ۱۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2701 ديدگاه)

          70 میلیـــــــــــــــــــــــــــون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          چه خبره مگه سر گردنست؟؟؟؟؟؟؟
          100رحمت به پراید خودمون!!!

  3. M Power///

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (414 ديدگاه)

    اول من قبول دارم میتسوبیشی کمپانی خوبی است. ولی چرا باید یه همچین ماشینی تولید کنه. و طبق معمول ایران دنبال ماشین کوچیک بدرد نخور و زشت است. البته این ماشین در ایران می تونه موفق بشه به شرطی اینکه قیمت عادلانه ای داشته باشه که البته ایران است و همه می دونید چی به سر قیمت این ماشین میاد.

    1. احسان آرسنالی

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      یه جا خوندم فکر کنم همین پدال بود نوشته بود قیافه اش مثل هیوندای های قبل 2010 هست یعنی هیچ پولی واسه طراحیش خرج نکردن بشدت کریه و زشت هست از خریدارهاش باید تست هوش گرفت

      1. مک میسل

        ۱۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2701 ديدگاه)

        بابا چه خبره70تومن برو2تا سمند ال ایکس بگیر!!!
        405 نگیر….
        حداقل تو سمند کباب نمیشی حداقل امکاناتم داره!!!

  4. m.r

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    میتسوبیشی فقظ پاجرو

  5. parseh net30

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (282 ديدگاه)

    این ماشین فقط ب درد خانم ها میخوره

    1. mory

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (417 ديدگاه)

      چرا؟

      به درد خانواده های کم جمعیت هم میخوره

      جوونا

      خود من

      به درد همه

  6. خودروى ملى انحصار ملى

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    70 مىلىون بدى جاى یه هاچ بک؟؟؟ خدایا تو اىن مملکت چه خىره؟؟ با اىن پول تو بازاراى آزاد مىشه کلى ماشین گرفت از بى ام دابلىو بگیر تا بنز و… خدایا خودت عاقبت مارو بخیر کن

  7. reza

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    کاری به بازارهای جهانی نداریم !

    تو ایران باید با رقیب های موجود تو بازار ایران مقایسه بشه.

    کیا پیکانو و هیوندای i20 (نمونه i10 رو تو ایران نداریم)

    با توجه به قیمتش که حدود 3 میلون ازرونتر از پیکانو و حدود 10-15 میلیون ارزون تر از i20 هست و ایمنی خوبی که داره

    رقیب خوبی برای این دو خودرو محسوب میشه دیگه بحث ظاهر و امکانات داخلی می مونه که سلیقه ی افراد هست .

    1. چ مثل چاپلو

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      خداییش چند نفر اینجا هستن که فک میکنن میراژ از پیکانتو خوشگلتره
      هرکه میگه پیکانتو خوشگلتره لایک بده هرکی مخالفه دیس ممنون

  8. MjM

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (736 ديدگاه)

    از نظر من رقیباش ازش سر ترن…از نظر زراحی هم جالب نیست

  9. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    از نظر کیفیت و امکانات ماشینن خیلی خوبی هست
    ولی قیافش خیلی ساده و قدیمی هست
    در کشور ما مردم بیشتر به زیبایی ماشین اهمیت می دن وبا وجود ماشین هایی مثل هیوندای i20 تعداد کمی از مردم این ماشین رو می خرن
    امید وارم نسل بعدی این ماشین طراحی بهتری داشته باشه/مثل بقیه ماشین های میتسو/
    اگر برای کسی کیفیت ماشین مهم است این ماشین گزینه ی خوبی هست مثل بقیه ی ژاپنی ها
    از دنده ی cvt این ماشین خوشم اومد .میتسوبیشی از دنده های cvt در ماشین های دیگر هم مثل asx استفاده کرده
    در اخر می تونم بگم این ماشین یک ماشینه کم مصرف و با کیفیت بالا هست

    1. چ مثل چاپلو

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      تا حدودی با حرفت موافقم ولی ماشین ساب کامپکت اگه قیافه و شتاب نداشته باشه دیگه فَطَراطه(واویلاست)
      که این کوچولو قیافه ی خوبی نداره و از همه بدتره با گیربکس cvt ایش گند زده به شتاب !!!

  10. مرتضی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    هر آنچه در توان داشته گذاشته تا یه ماشین زشت و بد قیافه و غواره تحویل بده!! یعنی داشبوردش کمی کامل تر از پرایده خداوکیلی! یعنی اصلا تصورم از میتسوبیشی تعییر کرد!! البته سیاست چشم تنگای ژاپنیه تکنولوژی المانی و احیانا امریکایی رو بر میدارن میزارن رو ماشینی که پلتفورم مشخص و کم هزینه تر داره با اسم ها و قیافه های متعدد و قیمت های متعدد میدن دست مشتری با قیمت پایین تر(که طبیعیه) و مشتری هاشون هم با توجه به قیمتهاش ادمای چندان متوقعی نیستند و راضین! روش کمزخرف اما موفقیه!

  11. یه پسر

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    اونقدر ها هم کوچیک نیست 16 سانتی متر از ماتیز یا ام وی ام 110 عریض تره

    یه چیزی تو مایه های پراید 111

    البته فقط از لحاظ سایز

    من خودم خیلی این سایز ماشین رو دوست دارم

    حتی کوچکتر از این مث پیکانتو

    اما واسه خیابون های ایران حیف

    چون حتی اگه ژاپنی هم باشه بعد یه مدت به سر و صدا می افته

    1. یه پسر

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      البته خریدار های خاص خودشم داره

      چون اونایی که تو فاز 206 یا به قولی یه هاچ بک سریع هستند کمتر سراغ میراژ میان

      چون یه ماشین 1200 سی سی سه سیلندر که شتابش 3 ثانیه کمتر از ماتیز منه

      برای استفاده یه دختر خانم که می ره دانشگاه بر می گرده

      یا یه زن و شوهر فوق العاده آروم با یه دختر کوچولو

      واقعا ماشین بی نهایت ایده ال

      البته ایران سرزمین عجایب اگه فردا یه دونه مشکیشو دیدین چهار تا جوان دارن باهاش دستی می کشن زیاد تعجب نکنین

      1. مک میسل

        ۱۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2701 ديدگاه)

        سرزمین عجایب رو خوب اومدی

  12. حمزه

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام
    یه سوال ؟ چرا پزو 206 رو با 30 میلیون اختلاف قیمت به این ترجیح بدیم؟

  13. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    چراغ های عقبش مثل ماتیز هست

  14. farzad

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    206 رو به این ترجیح میدم ولی تو این رنج قیمت هیوندا i20 بهتره البته کیا پیکانتو رو هم نباید فراموش کرد

    1. REZA . JUST TOYOTA

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      کیفیت کره ای ها در برابر پولی که می دی خوب نیست

  15. Ghost

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    این کوچولوی ژاپنی چقدر گرونه :|
    70 میلیون تومن واقعا زوره !

  16. ASADI

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    خیلی گرون و بی مصرفه
    یه 206 یا پراید 111 هم کارشو میکنه

    1. REZA . JUST TOYOTA

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      206 رو قبول دارم
      ولی 111 اصلا

      1. مک میسل

        ۱۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2701 ديدگاه)

        206 اتومات خیلی از این بهتره البته در ایران و با توجه به قیمت70تومنیش

      2. ASADI

        ۱۳ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        حرفمو پس میگیرم(پراید 111)
        ولی 206 شو قبول دارم

  17. سارا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خودرو اقتصادی 72 میلیون تومانی ؟!

    جک سال 93 بود

    این ماشین در حد جانشین پراید هاچبک هست نه یه ماشین 72 میلیونی

    1. سام

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (880 ديدگاه)

      با سلام

      در این امر شکی نیست که در بازار عجیب و غریب! ایران قیمت هیچ خودرویی به صرفه و اقتصادی نیست. وقتی خودروی کوچک تویوتا یاریس بالای 105 میلیون تومان نرخ گذاری می شود و یا وقتی یک پژو پارس مربوط به 30 سال پیش در حدود 40 میلیون تومان خرید وفروش می شود آنهم با کیفیت استثنایی! پس نمی توان چندان به قیمت 70 میلیونی یک هاچ بک ایرادی وارد نمود.شاید گفته شما برای یک بازار رقابتی مصداق داشته باشد اما نه برای یک بازار بسیار بسته و انحصاری.

    2. REZA . JUST TOYOTA

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      شما یک نگاه به امکانات این ماشین بندازین بعد بیاین با پراید مقایسه ش کنید ایمنی شو نگاه کنین
      بیشتر شما به خاطر قیافش گیر بیخود بهش می دین
      قدرت این ماشین نسبت به حجم و مصرفش خیلی خوبه حتی از پراید هم قوی تره
      حالا بیایین به من چند تا دیسلایک بدین

    3. سعید

      ۱۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (480 ديدگاه)

      تو ایران قیمت هیچ ماشینی منطقی نیست : لکسوس Rx350 سه سال پیش حدود 200 میلیون بود الان 600 میلیون تومن !!!

  18. ehsan

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    مزدا 2 هم ژاپنیه و هم یه سر و گردنم از این بالاتره اصلا نمی ارزه من به شخصه تو این رنج قیمت میرم طرف مزدا2

    1. tadano

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      مثل زشتی یه ماشین تو این سایت شده تیبا ولی من هر چی فک میکنم نمیفهمم این زشتتره یا تیبا در ضمن من اگه باشم یه تیبا میخرم 27 میلیون 3 الی 4 سال سوار میشم بی درد سر بهتر از این مسخره 70 میلیون تومنیه .بزن دیسلایک قشنگه رو.

  19. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    http://www.aparat.com/v/B8leZ
    تست کامل هوندا سیویک si

  20. چ مثل چاپلو

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (487 ديدگاه)

    سلام به همه.
    واقعا مزخرفه این ماشین از هر لحاظ شبیه لاک پشته هم قیافه هم شتاب :|
    من قبلا گفتم بازم میگم.
    ساب کامپکت اگه قیافه و شتاب نداشته باشه به چه درد میخوره.
    ایده ی گیربکس cvt خوبه چون مصرف رو حسابی میاره پایین البته به لطف نابود کردن شتاب اما باید یه گیربکس دستی هم براش طراحی میکردن تا کسایی که میخوان لذت تعویض دنده ی دستی پشت یه هاچ بک کوچیک و خوشگل رو احساس کنن.
    هرچند که از لحاظ طراحی هم خیلی بد کار شده.
    من که به هیچ وجه با این رنج قیمت سمت این ماشین نمیرم
    دیگه گذشت وختی که یه ماشین باید 30 سال کار میکرد الان ادم یه ماشین خوشگل میخره از قیافش لذت میبره بعد یه مدت هم ردش میکنه میره سراغ یکی دیگه وسلام

  21. ساسان.م

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (337 ديدگاه)

    206 تیپ 5 رو ترجیح میدم به این حتی اگه مونتاژ ایرانخودرو باشه

  22. محمدMOHAMMAD

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (230 ديدگاه)

    هدف ساخت این ماشین در ژاپن این بوده تا کسایی که تازه گواهینامه گرفتن اون را بخرند تا دست فرمونشون راه بیفته و در آینده هم از دیگر محصولات میتسوبیشی که بزرگتر هستند استفاده کنند و در خارج همه ی خودرو سازها همین رویه را دارند و با ساخت محصولات خیلی کوچک افراد تازه راننده شده را جذب می کنند….

    1. REZA . JUST TOYOTA

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      111 ما هم همین طور هست مگه نه ؟
      هر کی رانندگی رو با 111 یاد بگیره حتما می ره 131 می خره

      1. محمدMOHAMMAD

        ۱۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (230 ديدگاه)

        بله ولی دختر ها این کاری را که شما گفتی انجام میدهند ولی پسرها اول 131 میخرند بعد که رانندگی یاد گرفتند میرند 151 میخرند میرند OFFROAD

        1. یه پسر

          ۱۳ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          خوش بحال اونایی که با 206 رانندگی رو یاد می گیرن

          بعد می رن سراغ یه اسپورتیج چیزی

          البته من با اینکه وضع توپی ندارم اما اگه تو بیابون گیر کنمم سوار پراید نمیشم

          ام وی ام 110 -دوو ماتیز- 206 کارکرده گزینه های جایگزین 111و دوستاش (132 و …) می تونه باشه

  23. محمدMOHAMMAD

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (230 ديدگاه)

    اگر یک شرکت واردکننده شورلت اسپارک را که در همین کلاس میراژ هست را می آورد و حتی تا 80 هم میداد واقعا ارزش خرید داشت

  24. دکتر داریوش

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    بعضی ها یه چیزی میگنا!!!!! وقتی میگن اقتصادی،منظورشون تو ایران نیست!یه سری از دوستان گر گرفتن و کامنتای عصبانی میزارن! قیمت دلار و ده جور تعرفه که میخوره به این بدبخت،خوب البته که قیمتش اینجوری میشه! انتقاد زیادی هم از طراحیش می کنن که مسلما زیبا نیست ولی خوب وقتی بحث اقتصادی بودنه طبیعیه!
    اگه خوب به تمام قسمتهای خارجیو داخلیش دقت کنین میفهمین که تمام تلاش رو ساخت یه ماشین خیلی کاربردی که با حداقل قیمت حداکثر کیفیت قابل عرضه رو داشته باشه! کاربرد المان های زینتی با طراحی خاص هزینه های تولید رو بالا میبره!
    در اخر اینکه همونطور که بعضی دوستان هم اشاره کردن وقتی یاریس و میشه بالا ۱۰۰ تومن!!! دیگه نمی شه به این ایراد گرفت! اخه خیلی ها هم که دیگه خیلی خیلی جالبن!!! اینو میان با تیبا و پراید و ام وی ام و …. مقایسه می کنن،میگن همون کارو میکنه!!!!!!!!!! یعنی دلم میخواد هزار تا چی بگم،،،ولی نگم بهتره!!!

  25. Ilyar

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (501 ديدگاه)

    هر چی باشه از چینی های هم قیمت اشغالش صد مرتبه بهتره.

  26. یاسین

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    ماشین خوبی به نظر میاد ! البته به نظر !

  27. ROHAM

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (758 ديدگاه)

    میتسوبیشی ماهیت وجودیش خوبه ولی در طول زمان نشون داده که تو ایران بازار قطعاتش ضعیفه و این موضوع خودش رو تو شهرستانا بیشتر نشون میده
    تا زمانی که خدمات پس از فروشش رو بهبود نده نمیتونه آینده درخشانی داشته باشه
    از اونجا که کیفیت خودرو خوببه میخرن ولی چون خدمات و قطعاتش کمه معمولا فقط مشتری های خاص خودش رو داره
    این قضیه رو در مورد کارای کیا و هیوندای و تویوتا کمتر میبینیم.

  28. ASADI

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    خیلی گرونه یه هیوندای I20 بگیری از این بهتره هم از لحاظ قیافه هم امکانات

  29. Navid

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (402 ديدگاه)

    سلام…به نظرم هیوندای i20 و مزدا۲ از این خیلی بهتر و باارزشتر هستن.پنج تومان گرونتر هستن ولی حداقل میدونی موتورشون سه سیلندر نیست!!!…حتی پیکانتو هم از میراژ یه level بالاتره.یک درصد هم ارزش خریدن نداره.

  30. محمدMOHAMMAD

    ۱۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (230 ديدگاه)

    شرکت میتسوبیشی طراحی خودروهایش را منطبق بر سلایق مردم ژاپن انجام می دهد و از طراحی بین المللی در خودروهایش هیچ نشانه ای وجود ندارد و چشم ریز پسند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا