احیای برند رالی آرت میتسوبیشی در ژاپن

پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 - 09:30
مطالعه 2 دقیقه
mitsubishi-announces-return-of-ralliart
میتسوبیشی در حال بازگرداندن برند خاطره‌انگیز رالی آرت است. رالی آرت بخش پرفورمنس و موتور اسپورت این خودروساز ژاپنی است که در سال 2010 منحل شد. پس...
تبلیغات

میتسوبیشی در حال بازگرداندن برند خاطره‌انگیز رالی آرت است. رالی آرت بخش پرفورمنس و موتور اسپورت این خودروساز ژاپنی است که در سال 2010 منحل شد. پس از وقفه‌ای 11 ساله به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها در حال احیای این بخش در ژاپن هستند و تلاش آن نیز بازگرداندن محصولات دوست‌داشتنی میتسوبیشی خواهد بود.

میتسوبیشی در گزارش مالی سال 2020 خود این اخبار را تائید کرده است. جزئیات دیگری نیز در گزارش مالی این شرکت وجود دارد که نشان می‌دهد میتسوبیشی به دنبال برنامه‌های مفصلی در بازار آسه آن می‌باشد.

رالی آرت در دهه 80 میلادی محبوبیت بالایی داشت و به خاطر حضور در مسابقات رالی شهرت زیادی به دست آورده بود. هنوز جزئیات زیادی از احیای دوباره این بخش در دست نیست اما رسانه‌های ژاپنی می‌گویند رالی آرت به دنبال تولید محصولاتی همچون قطعات جانبی و حضور در موتور اسپورت خواهد بود.

بر پایه تصاویر منتشر شده از گزارش مالی سال 2020 میتسوبیشی، به نظر می‌رسد پیکاپ میان سایز تریتون اولین محصولی خواهد بود که با ریزه‌کاری‌های رالی آرت معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نسل فعلی تریتون این جزئیات را دریافت خواهد کرد یا اینکه نسل بعدی آن در سال آینده با پسوند رالی آرت روانه بازار خواهد شد.

ما می‌دانیم که کلیت شرکت میتسوبیشی با چالش‌هایی مواجه است. این برند اعلام کرده از برخی بازارها خارج خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تمرکز خود را روی بازارهای منطقه آسه آن خواهد گذاشت و محصول جدیدی را در اروپا معرفی نخواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که احیای برند رالی آرت چه تأثیری روی میتسوبیشی خواهد گذاشت اما قطعاً طرفداران این کمپانی از چنین تصمیمی خوشحال خواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.