نتایج رضایتمندی مشتریان ایرانی از شرکت‌ها در حوزه فروش خودرو

چهارشنبه 9 دی 1394 - 09:45
مطالعه 2 دقیقه
ISQI-sales
طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، در سه ماهه دوم سال جاری...
تبلیغات

طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در میان شرکت‌های واردکننده عمده و همچنین تولیدکننده خودرو را به‌دست آورد. در گزارش سه ماه دوم سال 1394 رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در شرکت‌های آرین موتور، آسان موتور، اطلس خودرو، نگین خودرو، مدیا موتور، آلفا موتور، پرشیا خودرو، مدیران خودرو، کرمان موتور، راین، بهمن، ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو بررسی شده است.

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شاخص رضایتمندی کل، آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن، رتبه اول را به‌دست آورده است. در رتبه دوم مدیران خودرو و در رتبه سوم آسان موتور قرار گرفته است.

در میان شرکت‌های با عرضه محدود نیز پرشیا خودرو و آلفاموتور نمایندگی واردات BMW و آلفارومئو در صدر قرار دارند. بدترین رضایت مشتریان از واحدهای فروش دیارخودرو و سپس پارس‌خودرو و سایپا گزارش شده است.

همچنین طبق گزارش شرکت بازرسی و استاندارد ایران ISQI ، آرین موتور در سه ماهه دوم سال جاری موفق شده است رتبه دوم رضایتمندی در حوزه خدمات پس از فروش را نیز کسب کند. در شاخص ادراکی بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم قرارگرفته است و اطلس خودرو جایگاه سوم به خود اختصاص داده است و در شاخص عملکردی نیز ستاره ایران در رتبه اول آرین موتور در جایگاه دوم و مرتب خودرو در رتبه سوم قرار گرفته است. در شاخص مجموع نیز بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم ایستاده است.

بدین ترتیب با در نظر گرفتن رتبه اول در حوزه فروش و تحویل خودرو و رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش، آرین موتور موفق شده است در سه ماهه دوم سال 94 بهترین عملکرد را در میان کلیه شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو کسب نمایید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.