طراحی احتمالی نسل جدید میتسوبیشی پاجرو را ببینید
نسل چهارم میتسوبیشی پاجرو در سال 2021 از روی خط تولید کنار رفت و خبری از معرفی نسل جدید نبود اما چندی پیش، پروتوتایپی از یک شاسیبلند جدید میتسوبیشی که بهاحتمالزیاد بر پایه نیسان پاترول ساخته شده در جادههای عمومی در حال آزمایش دیده شد و بهاحتمال بازگشت پاجرو قوت بخشید. حال طراحان دیجیتال دستبهکار شده و با استفاده از تصاویر جاسوسی و نیسان پاترول، رندری از ظاهر احتمالی پاجروی جدید خلق کردهاند. این رندر بر اساس نسل جدید پاترول طراحی شده زیرا همانطور که گفته شد، انتظار میرود پاجروی جدید بر اساس شاسیبلند بزرگ نیسان ساخته شود.
البته با توجه به تصاویر جاسوسی، به نظر نمیرسد پاجروی جدید و پاترول پانلهای بدنه مشترکی داشته باشند اما بهاحتمالزیاد این دو زیر بدنه اشتراکات زیادی خواهند داشت. در طراحی این رندرها از شاسیبلند کامپکت جدید میتسوبیشی دستینیتور الهام گرفته شده که برای بازارهای آسیایی در نظر گرفته شده است. این الهام گیری بهوضوح در طراحی عمودی چراغهای جلو و عقب پاجرو مشخص است. همچنین با کمی دقت به تصاویر جاسوسی میتوان از زیر پوششهای استتاری متوجه چراغهایی با همین فرم عمودی در پروتوتایپ پاجرو شد.
نسل جدید پاترول با طول 5,352 میلیمتر، شاسیبلند کاملاً بزرگی است ولی تصاویر جاسوسی پاجرو شاسیبلند کوچکتری را نشان میدهند که یعنی این خودرو بهاحتمالزیاد طول کمتری از پاترول خواهد داشت تا مثل نسلهای قبلی همچنان شاسیبلندی در سگمنت میان سایز باشد. البته هنوز هم احتمال ارائهٔ سه ردیف صندلی وجود دارد. پاترول به یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو مجهز است که 425 اسب بخار قدرت دارد. هرچند احتمال استفادهٔ پاجرو از این پیشرانه وجود دارد اما از سوی دیگر، ممکن است میتسوبیشی برای پیشرانه مسیر متفاوتی را دنبال کند و قوای محرکهٔ هیبریدی جدیدی را برای پاجرو معرفی کند که میتواند ترکیبی از یک پیشرانهٔ 2.4 لیتری چهار سیلندر با دو موتور الکتریکی باشد.