نگاهی به 40 سال حضور میتسوبیشی در مسابقات رالی و آفرود
ژاپنیها میراثی طولانیمدت و پرفرازونشیب در موتور اسپرت داشتهاند و خودروهایی همچون گالانت، لنسر، پاجرو و مونترو جزو مشهورترین محصولات میتسوبیشی در رقابتهای موردبحث هستند. خودروساز موردبحث ما با زیر برند خود به نام رالی آرت رقابتهای فشردهای را در مسابقات قهرمانی رالی جهان و داکار تجربه کرده است. به همین خاطر است که با انتشار ویدئویی جذاب از حضور میتسوبیشی در رالی و آفرود هیجانزده میشویم.
صحنههای ویدئو با نسل اول کلت در سال 1967 شروع میشود و میتوانید شاهد چندین بار پیروزی میتسوبیشی در موتور اسپرت باشید. 28 ویدئو از خودروهای میتسوبیشی با زمان 20 تا 30 ثانیه منتشر شده و هر ویدئو بخش خاصی از یک رویداد ورزشی را پوشش میدهد. جدای از پر کردن مناسب اوقات فراغت، ویدئوهای خاطرهانگیز میتسوبیشی برای طرفداران غمانگیز هم خواهند بود چراکه زیر برند رالی آرت پس از فصل 2009 مسابقات و حضور لنسر و پاجرو بازنشسته شد. ترکیب رکورد جهانی و نبود سرمایه مناسب باعث شد برنامه مسابقات میتسوبیشی نیز به محاق برود. البته دو سال قبل بود که میتسوبیشی اعلام کرد دوباره برنامه مسابقات خود را احیا کرده و نام رالی آرت را باز خواهد گرداند.
پاییز سال پیش میتسوبیشی با خودروی تریتون رالی آرت به مسابقات بازگشت. خودروی یاد شده در مسابقات رالی کراس کانتری آسیا 2022 شرکت کرد. مسابقه یاد شده در تایلند و کامبوج برگزار میشود و تیم رالی آرت نیز مقامهای اول و پنجم کلی را کسب کرد تا شروعی لذتبخش داشته باشد. میتسوبیشی همچنین نام رالی آرت را در آمریکا به منظور تولید نسخههای سفارشی از اوت لندر استاندارد و پلاگین هیبریدی، اکلیپس کراس، اوت لندر اسپرت و میراژ احیا کرده است. هر خودرو با رنگ بدنه سفید الماسی، سقف مشکی، پکیجهای گرافیکی سفارشی و دیگر ویژگیهای الهام گرفته از رالی عرضه خواهد شد. ژاپنیها امیدوار هستند خودروهای سفارشی جدید و احیای نام رالی آرت به افزایش فروش در بازار آمریکا کمک کند. شرکت موردبحث در سال 2021 فروش 102,037 دستگاهی در آمریکا داشت و یکسوم فروش این شرکت را خودروی اوت لندر تشکیل داده بود.