ما به خوبی میدانستیم که میتسوبیشی برنامههای مفصلی برای حضور در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ دارد. این شرکت ژاپنی طی روزهای جاری اقدام به معرفی ویژن رالی آرت کانسپت کرده و اوت لندر رالی آرت استایل نیز در غرفه میتسوبیشی در توکیو حاضر خواهد بود. البته سومین محصول این شرکت هم در توکیو حضور خواهد داشت و از نام رالی آرت سود میبرد. بازهم صحبت از یک کراس اوور دیگر است که با نام اکلیپس کراس رالی آرت معرفی شده است.
اما واضح است که تغییرات این خودرو فقط به ظاهر محدود بوده و شامل عناصر قرمز و نوشتههای جانبی است. همچنین میتسوبیشی با نصب گل پخشکن جدید در اکلیپس کراس یاد و خاطره لنسر اوولوشن رالی را زنده کرده است. این شرکت همچنین به منظور ایجاد تمایز بیشتر در اکلیپس کراس رالی آرت جدید از اسپویلر سقف مشکی و کنارههای قرمز استفاده کرده است.
اما محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ فقط منحصر به سه خودروی یاد نشده نیست و نسخه ماجراجویانهتر از دلیکا D:5 هم بر پایه نسخه فیس لیفت این مینی ون معرفی شده است. این مدل از پسوند Tough x Tough سود برده و دارای ارتفاع بیشتری از سطح زمین است. رینگهای ۱۶ اینچی با لاستیکهای گیراتر، پوشش پلاستیکهای مشکی در اطراف بدنه، میله جلو، گارد سپر عقب و گلگیرها نیز جزو دیگر تغییرات D:5 سفارشی هستند. تکمیل کننده تغییرات هم چادر سقفی و پد خواب است که یک تخت خواب مناسب را برای صندلیهای ردیف دوم و سوم فراهم میکند.
اما دو خودروی دیگر میتسوبیشی در توکیو ۲۰۲۲ با نام های K-EV concept X Style و Minicab-MiEV B-Leisure Style شناخته میشوند که از قوای محرکه الکتریکی استفاده کرده و در کلاس kei قرار میگیرند. مدل اولی از بدنه با رنگ آبی مات و سقف کوپر سود برده و پیشنمایشی از یک خودروی الکتریکی کوچک برای بازار ژاپن است. این مدل با همکاری نیسان توسعه یافته است. خودروی دوم هم دارای بدنه سبزرنگ با سقف متمایز است. تمامی این کانسپت ها در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ که از ۱۴ تا ۱۶ ژانویه برگزار میشود به نمایش درخواهند آمد.
مهدی موتور
۲۳ دی ۱۴۰۰یه لحظه گفتم چرا بیچاره لاغر شد😂
این ماشینو جون میده واسه لگد زدن از بغل
مثل دومینو تو انبار شرکت😂
A ... She just reminds Me of love ... A
۲۳ دی ۱۴۰۰تکلیف میتسوبیشی با خودش معلوم نیست عشقی هر دو ماه یک بار یه ترکیب رنگ میده بیرون به عنوان نسل جدید یا مدل به روز !؟
میثم
۲۳ دی ۱۴۰۰ون دلیکا و اون دوتا کی کار واقعا دوست داشتنی هستن
Philipp
۲۳ دی ۱۴۰۰هنوزم اسم این ماشینو میبینم اعصابم خورد میشه
ارین صاحب جمعی
۲۳ دی ۱۴۰۰مرص چراغ دو تیکه از همین آسیا شروع شده بدبخت شدیم😪😪😪😪😪🤢🤢🤮🤮 تو مورد سوم ابیه که رسما چراغو کردن تیکه های پازل
امین
۲۳ دی ۱۴۰۰از سیتروئن شروع شد. وقتی اومد مجله ها گفتن طراحی متفاوت ولی بدون جذابیت معمول خودرو های روز.
کی فکرش میکرد به این سرعت همه به این سمت بروند.
حمید
۲۳ دی ۱۴۰۰سلام و عرض ادب، یادش بخیر میتسوبیشی پر آوازه دهه ۹۰ میلادی که اسطوره های بسیاری به جهانیان معرفی کرد. افت و خیز در برندهای جهانی یک امر پذیرفته شده است اما از چنین شرکت خوشنامی، مخصوصا با مدیریت ژاپنی ها، بسیار بعید و دور از ذهن بود که به چنین روزی بیافتد.الان سه الماس نشان ژاپنی ها به تنها چیزی شبیه نیست الماسه.
hssn
۲۳ دی ۱۴۰۰به عنوان یه ژاپنی فن اصلا اینها چیز قابل قبولی نیستن
از گالانت ، لنسر اوو ، اکلیپس کوپه و… برسی به این چیزا
امیدی به آیندش ندارم با این رویه…
ممد میر
۲۳ دی ۱۴۰۰ترکیب سفید و یه نمه قرمز رو دیدم یاد کوییک افتادم😂
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۳ دی ۱۴۰۰میتسوبیشی چجوری از 2 لیتر 450 اسب میگرفت ولی الان به این روز افتاده.خداوکیلی اگر همون لنسر ایو رو با لروز رسانی تولید میکرد خیلی بهتر بود.اصلا نمیشه درک کرد چرا اینجوری شده.بزودی احتمال داره کاملا محو بشه.در کل آینده خوبی در انتظار ژاپنیها نیست.تو بحث برقی خیلی عقب افتادن
کوروش
۲۳ دی ۱۴۰۰سلام علیکم ؛
امیدوارم بزودی ابر شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن ، بعنوان قدیمی ترین خودروساز کشور آفتاب تابان ژاپن
با حمایت اتحاد نیسان ، رنو ، میتسوبیشی ، به دوران اوج خود در سالهای ماقبل ۲۰۱۷ میلادی برگردد.
کاش با بالا بردن فشار باد تایرهای میراژ بخاطره پائین بردن میانگین سوخت ، چنین رسوایی در سال ۲۰۱۶
میلادی ، به بار نمیاورد .
Hossein
۲۶ دی ۱۴۰۰فوق العاده شدن میتسوبیشی عشقه