موتورسیکلتهایی که در سال 2018 خواهیم دید
هیچ فردی طرفدار قوانین یورو 4 جدید برای موتورسیکلتها نبوده اما خب امسال با نمونههای جدیدی روبرو خواهیم شد زیرا سازنده باید بتوانند خود را با قوانین آلایندگی جدید تطبیق دهند. موتورسیکلتسازان مشهور جهان در سال 2017 اقدام به رونمایی از برخی بایک های فوقالعاده برجسته کردهاند که امسال وارد بازار خواهند شد.
این شما و این هم مهمترین موتورسیکلتهایی که در سال جاری وارد بازار خواهند شد.
- دوکاتی پانیگل V4
بایک های اسپورت معدودی امسال وارد بازار خواهند شد اما دوکاتی با محصول جدید خود یعنی پانیگل V4 جور همه را خواهد کشید. ما این موتورسیکلت را در پیست رانده ایم و البته نسخه اسپورت آنهم در تست حاضر بوده و به سادگی میتوان گفت که تنها نمونههای مسابقهای میتوانند یک دور پیست را سریعتر V4 طی کنند. هنوز هم پیشرانه بسیار قوی V4 جذابترین جنبه این موتورسیکلت میباشد. اگر رقیبی بتواند در جاده یا پیست به پانیگل V4 نزدیک شود قطعاً شگفتزده خواهیم شد.
- کاوازاکی H2 SX
محصول جدید کاوازاکی نیز قواعد بازی را تغییر خواهد داد. روح ZZ-Rs قدیمی در این موتورسیکلت دمیده شده و کاوازاکی گفته H2 SX حد نهایی کلاس خود خواهد بود و پیشرانه سوپرشارژردار شما در یک چشم به هم زدن از شهری به شهر دیگر خواهد رساند. به این مورد باید موقعیت سواری راحت، حفاظهای باد زیاد و تجهیزات الکترونیکی را نیز اضافه کرد.
- هوندا گلد وینگ
گلد وینگ جدید هوندا ما را به شدت هیجانزده کرده است. هر بار که با این موتورسیکلت روبرو شدهایم لبخند رضایتی بر لبانمان نقش بسته و همیشه به بهترین بودن آن اذعان داشتهایم. گلد وینگ به سرعت H2 SX نخواهد توانست شما را از شهری به شهر دیگر ببرد اما قطعاً محصولی لوکستر خواهد بود.
- کاوازاکی Z900RS کافه ریسر
ما واقعاً خواهان دیدن این موتورسیکلت هستیم. ما هرگز احساس واقعی یک موتورسیکلت رترو را درک نکردهایم اما کاوازاکی شرکتی متفاوت است که واقعاً ما را به خود جذب میکند. صفحهنمایش کوچک و رنگ بدنه سبز این موتورسیکلت خیالانگیز بوده و نوارهای سفیدرنگ به کار هماهنگی فوقالعادهای با کلیت Z900RS دارند. همچنین شاهد موقعیت سواری اسپورت و سیستم ترمز بسیار قویای هستیم.
- کی تی ام 790 دوک
از نظر ما این موتورسیکلت قطعاً جذابترین بایک سال 2018 است. ما مدل 690 دوک را قبلاً تست کرده و عاشق وزن کم و پیشرانه قوی آن شدهایم. انتظار داریم مدل 790 حتی بهتر از آن باشد و به لطف پیشرانه بزرگتر بیش از قبل ما را شیفته خود نماید.
- ب ام و F850GS
F800GS در سال 2016 بهطور کامل عقیده ما درباره موتورسیکلتسواری را تغییر داد و هماکنون شدیداً منتشر راندن مدل جدید F850GS هستیم. این موتورسیکلت برای سال 2018 کاملاً دگرگون شده و تنها رینگهای 21 اینچی جلو و نام GS آن با مدل قبلی یکسان است. حالتهای سواری بهبود یافته، صفحهنمایش TFT، سیستم تعلیق، شاسی و پیشرانه مثالزدنی بوده و قول تجربهای لذتبخش چه در روی آسفالت و چه در محیطهای خارج از جاده را میدهد. فکر میکنیم نسخه رالی این موتورسیکلت نیز جذاب از کار دربیاید.
- یاماها Niken
بیصبرانه منتظر دریافت بازخوردهای این موتورسیکلت هستیم. ما نسخه سه چرخ مشابه را قبلاً راندهایم اما این تجربه هرگز با پیشرانهای به قدرت نسخه 900 سیسی یاماها نبوده و البته به این تجربه باید حس اعتمادبهنفسی را هم اضافه کرد که برای برخی افراد حیاتی است.
به خوبی آگاه هستیم که این یک انحراف رادیکال از محصولات عادی بوده اما اگر افراد بیشتری را به خرید موتورسیکلتها ترغیب کند قطعاً میتواند موتورسیکلت مهمی برای همه ما باشد.
- کی تی ام 790 ادونچر
بله میدانیم که این بایک به زمان حاضر تعلق ندارد اما خب عرضه خواهد شد و ما درباره آن هیجانزده هستیم. از نظر ما هیچ موتورسیکلتی احساس خاص ادونچر را ندارد.
- دوکاتی 959 پانیگل کورس
علیرغم هیجانی که درباره V4 پانیگل جدید داریم اما شاید این موتورسیکلت لذتبخشتر باشد و ترکیب فوقالعادهای از توازن دوکاتی را در خود داشته باشد.