موتورسیکلت

معرفی هارلی دیویدسون لاو رایدر S و ST مدل 2022 با ویژگی‌های جدید

در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ هارلی دیویدسون جدیدترین اعضای موتورسیکلت‌های مدل ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد. تمامی این موتورسیکلت‌ها دارای پیشرانه میلواکی اِیت ۱۱۷ هستند. در کل ۸ موتورسیکلت از این نیروگاه آهنین استفاده می‌کنند که شامل نمونه‌های لاو رایدر S، لاو رایدر ST، استریت گلاید ST، رود گلاید ST، CVO استریت گلاید، CVO رود گلاید، CVO رود گلاید لیمیتد و CVO تری گلاید هستند.

هارلی دیویدسون که از موفقیت خوب خود در مسابقات سال ۲۰۲۱ سرمست است مدل‌های استریت گلاید ST و رود گلاید ST مدل ۲۰۲۲ را عرضه می‌کند. هر دو موتورسیکلت دارای سیستم ترمز جدید شامل قطعات ساخت برمبو و ABS هستند. طبیعتاً این موتورسیکلت‌ها از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی بوم باکس GTS با نمایشگرهای لمسی و رنگی سود می‌برند. همچنین چراغ‌های جلوی LED نیز جزو دیگر تجهیزات هستند.

تفاوت‌های بزرگ این دو موتورسیکلت تورینگ ۲۰۲۲ به طراحی آن‌ها مربوط می‌شود. اگرچه شما می‌توانید این دو موتورسیکلت را با رنگ‌های خاکستری، مشکی یا برنزی سفارش دهید اما استریت گلاید ST با پروفایل سرراست‌تری در دسترس است. مدل رود گلاید ST هم از دماغه تیزتر و چراغ‌های جلوی دوگانه سود می‌برد. اما خبر مهم به معرفی مدل‌های لاو رایدر S و لاو رایدر ST مدل ۲۰۲۲ مربوط می‌شود. قبلاً شایعات مختلفی درباره استفاده از پیشرانه میلواکی اِیت ۱۱۷ به گوش رسیده بود و حالا این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفته است. موتورسیکلت لاو رایدر ST دارای سیستم تعلیق عقب با ارتفاع بیشتر، محافظ جلوی الهام گرفته از FXRT و کیف‌های جانبی جدید است.

لاو رایدر ST دید هارلی به تولید یک موتورسیکلت تورینگ اسپورت را نشان می‌دهد. بخش محافظ جلوی این موتورسیکلت هم طراحی زیبا دارد و هم عملکردی است. کیف‌های جانبی نیز دارای ظرفیت ۵۳.۸ لیتری هستند. سیستم تعلیق هر دو موتورسیکلت نیز تغییراتی داشته است. دیسک‌های ترمز دوبل ۳۰۰ میلی‌متری در جلو به‌صورت استاندارد با ABS همراه شده‌اند و چراغ‌های تمام LED و درگاه شارژ USB نیز جزو دیگر ویژگی‌های محصولات جدید هارلی هستند. رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۱۶ اینچی در عقب با طرح برنزی مات هم با لاستیک‌های میشلین کورشر ۳۱ همراه شده‌اند.

نهایتاً باید به مدل‌های CVT 2022 اشاره کرد که شامل CVO استریت گلاید، CVO رود گلاید، CVO رود گلاید لیمیتد و CVO تری گلاید هستند. تمامی این موتورسیکلت‌ها را با رنگ سفارشی، سیستم‌های صوتی مرغوب و سیستم بهبود ایمنی سوارکار در زمان عبور از پیچ‌ها عرضه می‌شوند. البته این سیستم به‌صورت آپشن در مدل‌های تورینگ شامل استریت گلاید ST و رود گلاید ST قابل سفارش است. سیستم یاد شده شامل ترمزهای دارای ارتباط الکترونیکی، ABS، کنترل کشش، کنترل لغزش و پایش فشار باد لاستیک‌هاست.

لاو رایدر S مدل ۲۰۲۲ قبلاً عرضه شده است و لاو رایدر ST نیز از اواخر ماه مارس در دسترس خواهد بود. قیمت این موتورسیکلت‌ها بسته به محل عرضه فرق می‌کند اما در آمریکا شاهد قیمت پایه ۱۸۳۴۹ دلاری برای لاو رایدر S مدل ۲۰۲۲، قیمت ۲۱۷۴۹ دلار برای لاو رایدر ST مدل ۲۰۲۲، قیمت ۲۹۹۹۹ دلار برای رود گلاید ST و استریت گلاید ST مدل ۲۰۲۲، قیمت ۴۱۸۹۹ دلار برای CVO استریت گلاید و CVO رود گلاید مدل ۲۰۲۲، قیمت ۴۴۸۹۹ دلار برای CVO رود گلاید لیمیتد مدل ۲۰۲۲ و قیمت ۴۹۹۹۹ دلار برای CVO تری گلاید مدل ۲۰۲۲ هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مردیم از خوشی

    ۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1390 ديدگاه)

    هیچ وقت از ظاهر این دسته موتور ها خوشم نیومد 😖
    موتور فقط نینجا کاوازاکی و CBR هوندا ، KTM هم. چیزای خوبی میزنه

    موافقم 3
    مخالفم 40
  2. محمد

    ۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (599 ديدگاه)

    بازیگران این کلاس تعدادشون خیلی محدود شده
    منظورم اونایی هست که کاملا کلاسیک بسازن
    البته با باطن مدرن
    غیر از هارلی،کاوازاکی با مدل ولکان خیلی میدرخشه
    اما بی ام دبلیو بعد از معرفی انجین r18 دوسیلندر ۱۸۰۰ سی سی،،،مدلهای زیادی با این سبک طراحی معرفی کرد که واقعا دلبری میکنن
    هستن شرکتهای دیگه ای که این سبکی طراحی کنن
    ولی جزو محصولات اصلی و پرچمدارشون نیست

    موافقم 14
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    این موتورا رو میبینم یاد سریال sons of anarchy میفتم… 😃

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. عشاق پدال

    ۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عالی بود
    خودم فت بوی هارلی رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا