چشم اندازموتورسیکلتهفته نامه

بهترین موتورسیکلت های کروزر کارکرده در سال 2023

بازار موتورسیکلت های کروزر در دنیا کاملاً داغ است و خریداران گزینه‌های ایده آل و مقرون‌به‌صرفه‌ای را پیش روی خود می‌بینند. در این نوشتار می‌خواهیم بهترین کروزرهای کارکرده سال ۲۰۲۳ را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

همه به دنبال بهترین و جدیدترین موتورسیکلت های کروزر بازار هستند. سیستم‌های ترمز ضد قفل ایمن، رنگ‌های جذاب بدنه، نمایشگرهای هیجان‌انگیز پیش چشمان موتورسوار و پیشرانه‌های پرطنین همان چیزهایی هستند که خریداران را راهی نمایندگی‌ها می‌کنند. البته که گزینه‌های زیادی پیش روی خریداران هستند اما برخی موتورسیکلت های زیبا و کارکرده نیز وجود دارند که می‌توانند نظرات را به خود جلب کنند. البته دست‌دوم بودن این وسایل نقلیه به معنی بد بودن آن‌ها نیست. موتورسیکلت های کارکرده می‌توانند با برخی بهبودها به گزینه‌ای مطلوب تبدیل شوند و ما در ادامه ۱۰ نمونه از بهترین موتورسیکلت های کروز کارکرده در سال ۲۰۲۳ را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

کاوازاکی ولکان

این موتورسیکلت کلاسیک یکی از کروزرهای اصیل بازار محسوب می‌شود. بسته به مدل انتخابی، نسخه صفرکیلومتر کاوازاکی ولکان می‌تواند قیمتی بین ۷,۳۴۹ تا ۱۹,۲۹۹ دلار داشته باشد اما قیمت مدل‌های کارکرده بین ۵ تا ۸ هزار دلار خواهد بود که ارزش فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. افرادی که خواهان محصولی با قیمت مناسب و درعین‌حال کروزری جذاب هستند ولکان را گزینه‌ای ارزشمند خواهند دانست. ولکان محصولی بسیار راحت با سیستم تعلیق قابل تنظیم است.

هوندا شادو

نام هوندا با قابلیت اطمینان مترادف است و این دقیقاً همان چیزی خواهد بود که در شادو به دست می‌آورید. این موتورسیکلت حتی در حالت صفرکیلومتر نیز قیمت مناسب ۷,۹۰۰ دلاری دارد اما می‌توان نسخه‌های دست‌دوم را با قیمت حدود ۴ هزار دلار خریداری کرد. این موتورسیکلت گزینه‌ای عالی برای افراد مبتدی است زیرا از قیمت پایین، قابلیت مانور راحت و پیشرانه کوچک سود می‌برد و آن‌ها می‌توانند مهارت‌های سواری خود را بهبود ببخشند. ظاهر کلاسیک نیز باعث می‌شود شادو جذابیت‌های فراوانی داشته باشد.

هوندا ربل ۵۰۰

یک گزینه دیگر از هوندا در لیست! ربل صفرکیلومتر قیمت ۶,۴۴۹ دلاری دارد اما می‌توان نسخه‌های کارکرده را با قیمت ۲,۸۰۰ دلار هم پیدا کرد. ربل ۵۰۰ از توازن زیادی برخوردار بوده و موقعیت نشیمنگاه کم ارتفاعی دارد که آن را به موتورسیکلت عالی برای افراد مبتدی تبدیل می‌کند. اینجا هم باید به قابلیت اطمینان بالای هوندا اشاره کنیم چراکه خبری از فراخوان‌های هشدار دهنده برای ربل نبوده است. شاید با بزرگ‌ترین یا قوی‌ترین موتورسیکلت کروز این لیست روبرو نباشیم اما قطعاً کیفیت سواری خوبی دارد.

سوزوکی بولوارد S40

این موتورسیکلت دیگر تولید نمی‌شود اما می‌توان نمونه‌های دست‌دوم را با قیمت نازل ۱,۹۹۵ دلار پیدا کرد. مرکز ثقل و وزن پایین باعث می‌شوند S40 سواری بسیار خوبی در شهر داشته باشد. گشتاور زیاد پیشرانه نیز آن را مناسب سرعت‌گیری می‌کند. این سوزوکی فاقد گجت های غیرضروری پیش چشمان راننده است و بنابراین شما هستید و موتورسیکلت و جاده!

هارلی دیویدسون آیرون ۱۲۰۰

هیچ لیستی از موتورسیکلت های کروز بدون حضور هارلی کامل نخواهد بود. آیرون ۱۲۰۰ به تازگی جای خود را به مدل اسپرتستر S داده است اما هنوز هم می‌توان مدل‌های کارکرده را با قیمت سورپرایز کننده ۳,۵۰۰ دلار خریداری کرد. این زیبای دوست‌داشتنی از پیشرانه ۱.۲ لیتری سود می‌برد و سواری جذابی دارد. پیشرانه نیز با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است.

سوزوکی بولوارد C109R

C109R جای خود را به مدل ارتقا یافته M109R داده اما این به معنی بد بودن موتورسیکلت یاد شده نیست. C109R یک هیولای سنگین‌وزن است که برای مسیرهای طولانی و با سواری راحت طراحی شده و سیستم تعلیق و وزن آن باعث می‌شوند احساس ایمن و پایداری داشته باشید. پیشرانه سوزوکی عالی عمل می‌کند و از نظر ارگونومی نیز C109R جزو بهترین‌هاست. با بالا بردن دور پیشرانه در شهر نیز می‌توانید جلب‌توجه کنید زیرا پیشرانه صدای جذابی دارد. البته یافتن این موتورسیکلت در بازار سخت است زیرا اکثر مالکان علاقه‌ای به فروشش ندارند.

ترایمف تاندربرد

سطح صنعت گری بکار رفته در این موتورسیکلت غیرقابل‌رقابت است. موتورسواران می‌گویند پس از سال‌ها راندن تاندربرد هیچ مشکلی با آن نداشته‌اند. شما می‌توانید نمونه‌های کارکرده تاندربرد را با قیمت ۶,۴۹۹ دلار خریداری کنید. پیشرانه بزرگ ۱.۶ لیتری به همراه قابلیت اطمینان بالا می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای خریداران باشد. اگر دستتان به این زیبا رسید حتماً از آن مواظبت کنید.

یاماها بولت

یاماها سال‌های سال است که محصولات قابل‌اعتمادی تولید می‌کند. نسخه صفرکیلومتر بولت ۸,۸۹۹ دلار قیمت دارد درحالی‌که ارزان‌ترین مدل کارکرده با قیمت حدود ۳,۹۸۰ دلار در دسترس خواهد بود. بولت موتورسیکلت سبک‌وزنی نیست اما به اندازه دیگر کروزرهای لیست هم سنگین‌وزن نیست و بنابراین گزینه‌ای عالی برای اکثر افراد خواهد بود. موتورسیکلت های ارزان زیادی در بازار وجود دارند اما از نظر قدرت به پای بولت نمی‌رسند.

ایندیان اسکات

اولین کمپانی موتورسیکلت آمریکا قطعاً یکی از بهترین موتورسیکلت های کروز بازار را تولید کرده است. نسخه صفرکیلومتر اسکات قیمتی بین ۱۰,۷۴۹ تا ۱۳,۲۴۹ دلار دارد اما مدل‌های کارکرده با قیمت ۵,۶۹۹ دلار در دسترس خواهند بود. این موتورسیکلت از سال ۲۰۱۴ به بعد دارای پیشرانه آب‌خنک است تا پرفورمنس بهتری داشته باشد. اسکات قابلیت اطمینان بالایی دارد و خریداران با خیال راحت می‌توانند از آن لذت ببرند.

ترایمف راکت

یکی از بهترین موتورسیکلت های کروزر بازار راکت است که در اولین سال تولید خود یعنی ۲۰۰۴ برنده جایزه موتورسیکلت سال، جایزه موتورسیکلت کروز سال و عناوین دیگر شد. راکت III سال ۲۰۲۳ با پیشرانه ۲۵۰۰ سی‌سی خود یک هیولا در کلاس کروزرها محسوب می‌شود و قدرتش به ۱۶۵ اسب بخار می‌رسد هرچند برای خرید آن باید حدود ۲۴ هزار دلار بپردازید. نسخه کارکرده ترایمف راکت III مدل ۲۰۲۰ با قیمتی بین ۱۴ تا ۱۹ هزار دلار در دسترس خواهد بود. راکت همه آن چیزی که از یک کروزر انتظار دارید یعنی طراحی و تکنولوژی مدرن را ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. R/T

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    کاوازاکی
    ترایمف راکت
    انتخابام هستن

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. Python

      ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      کاوازاکی صفر کیلومتر ۲۰هزار دلار؟
      چخبره من که هزار دلار بیشتر خرج موتورسیکلت نمیکنم
      البته موتور باز ها هم عشاق خودشونو دارن وتوایران هم کم نیستن

      موافقم 2
      مخالفم 8
    2. حاج پوریا

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      انتخاب خیلی از ماهم خیلی چیز ها هست ولی نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. Kaveh Aria

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    وای وای وای موتورا رو نگاه😍😍😍خدایش یا ما ادم نیستیم یا اروپایی ها و امریکایی ها و حتی کشورای همسایه بیشتر از ادمن.تا کی توی حسرت وسایل نقلیه روز با کیفیت و قیمت مناسب بسوزیم؟؟؟؟همشون عالی ان گزینه بد توشون وجود نداره هر چند قرار بر خرید باشه گزینه خرید من فقط و فقط و فقط هوندا گلدوینگه.گلدوینگ اس کلاس موتور سیکلت هاست.با اون پیشرانه ۶ سیلندر و اپشن ها و سواری بی نظیرش واقعا یگانه بازاره

    موافقم 27
    مخالفم 4
    1. iman1199

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      قرار بر خرید باشه گزینه خرید من فقط و فقط و فقط هوندا ب ام و کا ۱۶۰۰ جی تی و و دوکاتی و هارلی هستن اس کلاس موتور سیکلت ها هستن. با اون پیشرانه ۶ سیلندر خطی ب ام و و اپشن ها و سواری بی نظیرش واقعا یگانه بازارن

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. joy

        ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        قرار بر خرید هست ولی در خیالمان
        میدونی که چی میگم یا نه خیال فقط خیال

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. OM.01

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (404 ديدگاه)

    😍
    Harley-davidson
    Indian
    Triumph
    موتور باز نیستم ولی این 3تا برند چندساله همیشه منو مجذوب خودشون میکنن. بالای 80درصد مدلاشونو دوست دارم چه قدیم چه جدید.

    اگه امکانش هست درباره موتوسیکلت ها هم بیشتر مطلب بزارید بیشتر تست درایو مدل های روز جهانی.

    موافقم 21
    مخالفم 4
  4. مهدی

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    وای رخ اسکات رو ببین کاش تو دبی بود یکی رو پیدا میکرد آدم شوتی بیاره بزاری گوشه خونه فقط نگاهش کنی……..

    موافقم 19
    مخالفم 1
  5. sina

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    حجم و تعداد سیلندر کاش ذکر سده بود

    موافقم 8
    مخالفم 1
  6. حامد

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    ترایمف راکت
    قدرتش از 90 درصد خودرو های داخلی ما بیشتره

    موافقم 15
    مخالفم 3
  7. Sepehr007

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    “شما هستید و موتورسیکلت و جاده!”
    این جمله زیبا به معنا واقعی حس یک موتور سوار
    رو بیان میکنه.
    به عنوان یه عشق موتور میگم: حیف که ما از این سواری های لذت بخش محرومیم, البته از ماست که بر ماست.

    موافقم 18
    مخالفم 1
  8. احمدرضا

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (728 ديدگاه)

    منکه گرخیدم
    نمیتونم انتخاب کنم
    همشون عالین

    موافقم 10
    مخالفم 1
  9. farhot

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    هوندا ربل 500 کارکرده با دلار پنجاه تومنی صدوچهل تومن
    اونوقت اینجا واسه کپی آشغال هوندای هشتاد سال پیش باید صد تومن پول بدی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. خویی

    ۱۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    از اینا کدومش در ایران هستن؟

    موافقم 0
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا