موتورسیکلت

اعلام مشخصات تریومف 400 مدل 2024 با قیمت ۵ هزار دلار

شرکت ترایومف جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری موتورسیکلت‌های جدید اسپید ۴۰۰ و اسکرامبلر ۴۰۰X را منتشر کرد. این دو محصول جدید با قیمت‌های حدود ۵ و ۵۵۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

خریداران هندی می‌توانند از همین امروز دو موتورسیکلت تریومف را سفارش دهند و البته به حدی استقبال از این محصولات بیشتر بوده که به نظر می‌رسد زمان تحویل ۳ تا ۴ ماه برای آن‌ها عادی خواهد بود. این دو موتورسیکلت که با همکاری شرکت هندی باجاج توسعه یافته‌اند جزو کوچک‌ترین و ارزان‌ترین محصولات ترایومف به شمار می‌روند. این شرکت از همان ابتدا اعلام کرد که تریومف اسپید ۴۰۰ و اسکرامبلر ۴۰۰X محصولاتی جهانی خواهند بود.

هر دو موتورسیکلت اسپید ۴۰۰ و اسکرامبلر ۴۰۰X از ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس مشتریان آمریکایی و کانادایی خواهند بود و البته قیمت آن‌ها در دو کشور یاد شده فرق خواهد کرد. البته رنگ بدنه انتخابی تأثیری بر قیمت موتورسیکلت‌ها نخواهد داشت و این موضوع خوبی خواهد بود. به‌هرحال قیمت تریومف اسپید ۴۰۰ مدل ۲۰۲۴ در آمریکا از حدود ۵ هزار دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای مدل اسکرامبلر ۴۰۰X باید حدود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.

اسپید ۴۰۰ با رنگ‌های قرمز، خاکستری، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود درحالی‌که اسکرامبلر ۴۰۰X را می‌توان با رنگ‌های خاکستری، سفید، قرمز، مشکی و نقره‌ای سفارش داد. شایان ذکر است دو موتورسیکلت ترایومف ۴۰۰ مدل ۲۰۲۴ در بازارهای ایتالیا، بریتانیا و استرالیا نیز قابل خریداری خواهد بود.

پیشرانه تک سیلندر سری TR که از تکنولوژی تزریق سوخت سود می‌برد و ۳۹۸ سی‌سی حجم دارد ۳۹.۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و نیروی خود را به گیربکس ۶ سرعته می‌دهد. از جمله امکانات تریومف اسپید ۴۰۰ و اسکرامبلر ۴۰۰X می‌توان به دریچه گاز برقی، کنترل کشش و سیستم ترمز ضد قفل بوش اشاره کرد. نمایشگر سرعت جدید با سرعت شمار آنالوگ بزرگ، درگاه شارژ USB-C و… نیز در این دو موتورسیکلت جدید به چشم می‌خورند. باید منتظر ماند و دید این دو محصول ترایومف در بازار چه عملکردی خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. parhamiof

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    ترامپ🗿

    موافقم 5
    مخالفم 6
  2. Enzo Ferrari 2008

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    تورامپ

    موافقم 2
    مخالفم 7
  3. سبحان

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (282 ديدگاه)

    اگه یه دلیل داشته باشه که بخوام برم اروپا حتی شده بیخانمان بشم تو خیابون
    فقط این موتور های تریومف هستن

    موافقم 9
    مخالفم 2
  4. yaghoub

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (297 ديدگاه)

    با این قیمت . اینجا نهایتا بنلی 250 میدن
    اگر از درد این خبر ادم سکته هم بکنه کمه

    موافقم 7
    مخالفم 0
  5. sorenamoghaddam

    ۱۵ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تریومف اسکالر ها جون میده برای آف رود

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا