اسکوتر بی‌رقیب هوندا برای سال ۲۰۲۶ آماده شد؛ جزئیات به‌روزرسانی ADV350.

یک‌شنبه 6 مهر 1404 - 17:00
مطالعه 3 دقیقه
اسکوتر هوندا ADV350 2026
هوندا با معرفی رنگ‌های جدید برای مدل ۲۰۲۶ اسکوتر ADV350، بار دیگر نشان داد که برای حفظ تاج‌وتخت پادشاهی در اروپا، نیازی به انقلاب نیست.
تبلیغات

هوندا ADV350 که این روزها یکی از محبوب‌ترین اسکوترهای ماجراجویانه بازار اروپا به شمار می‌رود برای تصاحب دوباره بازار در سال جاری، با یک به‌روزرسانی سبک دردسترس خریداران قرار گرفته؛ گویا فرمولاسیون اسکوترسازی هوندا حداقل یک سال از رقبایخود جلوتر است!

این اسکوتر که توسط بخش ایتالیایی هوندا (Honda Italia Industriale SpA) و با الهام از زبان طراحی X-ADV طراحی شده، از زمان معرفی در سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۵ هزار دستگاه فروش داشته و دو سال پیاپی به مقام پرفروش‌ترین اسکوتر بالای ۳۰۰ سی‌سی اروپا رسیده است. موفقیت این موتورسیکلت در سال ۲۰۲۵ هم تکرار شد تا هوندا با فروش بیش از ۱۰ هزار دستگاه از آن، در فهرست بهترین‌ها باشد.

هوندا در به‌روزرسانی سال ۲۰۲۵ امکاناتی چون کمک‌فنرهای عقب با مخزن جدا و تنظیم پیش‌بار فنر، صفحه‌نمایش ۵ اینچی TFT با قابلیت اتصال «Honda RoadSync»، کلید کنترلی چهارجانبه، چراغ محفظه بار و راهنمای خودکار جمع‌شونده را به این اسکوتر اضافه کرد. موتور تک‌سیلندر ۳۳۰ سی‌سی آن هم که با اصلاحات جدید با استاندارد آلایندگی یورو ۵ پلاس هماهنگ شد، توان تولید ۲۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۱.۴ نیوتن‌متر گشتاور را داشت. مصرف سوخت اقتصادی و باک ۱۱.۷ لیتری هم باعث می‌شد تا ADV350 بیش از ۳۳۰ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به سوخت‌گیری طی کند.

کپی لینک

هوندا ADV350 مدل 2026

ADV350 2026 تمامی این تغییرات را حفظ کرده اما این‌بار یک محفظه بار ۴۸ لیتری زیر زین (به همراه چراغ داخلی) و فضای ذخیره در جلو را هم ارائه می‌دهد؛ جایی که در سمت چپ آن یک پورت USB برای شارژ گوشی در نظر گرفته شده است. سیستم استارت بدون کلید، نمایشگر سازگار با IOS و اندروید، و سیستم هشدار توقف اضطراری (ESS) هم بخشی از تجهیزات استاندارد این اسکوتر به شمار می‌روند.

هوندا ADV350 پیش‌تر در تست‌های جاده‌ای هم به‌عنوان اسکوتر شهری کاربردی و در عین حال سرگرم‌کننده شناخته شد. حالا برای مدل ۲۰۲۶ این اسکوتر در چهار رنگ جدید عرضه می‌شود: سفید مرواریدی مات (Mat Pearl Cool White)، مشکی متالیک مات (Mat Coal Black Metallic)، خاکستری مرواریدی فالکون (Pearl Falcon Grey) و خاکستری متالیک ایریدیوم (Iridium Gray Metallic). جالب اینکه هوندا حتی در نام‌گذاری رنگ‌ها هم دست به شیطنت زده و کلمه‌ی "خاکستری" را یک‌بار به صورت “Grey” و بار دیگر “Gray” نوشته است!

این حرکت جسورانه هوندا برای تغییرندادن اسکوتر و صرفا به‌روزرسانی ساده یکی از موفق‌ترین محصولاتش نشان می‌دهد که این برند تاچه اندازه به کار خود اطمینان دارد و بازار را به‌خوبی سنجیده است. نظر شما درباره این استراتژی چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.