موتورسیکلت

معرفی دوکاتی استریت‌فایتر V4 لامبورگینی، همتای دوچرخ اوراکان STO!

دوکاتی با همکاری لامبورگینی یک موتورسیکلت ویژهٔ جدید بنام استریت‌فایتر V4 لامبورگینی را معرفی کرده است. این موتورسیکلت همان راه دیاول ۱۲۶۰ را دنبال می‌کند که حدود دو سال پیش با الهام از لامبورگینی سیان معرفی شد. دوکاتی اما این بار در استریت‌فایتر V4 از لامبورگینی اوراکان STO الهام گرفته است. بدین منظور، گلگیر جلو، کاور باک، پانل‌های طرفین و قاب انتهای زین همگی از STO الهام گرفته‌اند.

دریچه‌ها و ورودی‌های هوای این استریت‌فایتر V4 ویژه نیز یادآور اوراکان STO هستند و حتی رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ آن‌هم مشابه این سوپرکار ایتالیایی طراحی شده‌اند. همچنین بازهم مثل STO، این موتورسیکلت دوکاتی هم از فیبر کربن زیادی بهره می‌برد که بافت آن مشابه چیزی است که در سوپرکارهای لامبورگینی می‌بینیم. زین ویژه، جاپایی‌های آلومینیومی، اهرم‌های سبک‌تر ترمز و کلاچ و منبع اگزوز تیتانیومی با قاب فیبر کربنی هم از دیگر ویژگی‌های استریت‌فایتر V4 لامبورگینی هستند.

در همین حال، روی باک موتورسیکلت پلاکی نصب شده که نام و سریال تولید آن را نشان می‌دهد و به نمایشگر TFT استریت‌فایتر هم گرافیک ویژه‌ای اضافه شده که هنگام روشن کردن موتورسیکلت لوگوهای لامبورگینی و دوکاتی را به نمایش درمی‌آورد. از استریت‌فایتر V4 لامبورگینی تنها ۶۳۰ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی به رنگ سبز Verde Citrea لامبورگینی با لیوری نارنجی Arancio Dac خواهند بود. این موتورسیکلت همچنین از کالیپرهای ترمز برمبو به همان رنگ نارنجی مذکور و همین‌طور دوشاخ اوهلینز مشکی‌رنگ هم بهره می‌برد.

دوکاتی همچنین یک نسخهٔ انحصاری‌تر از استریت‌فایتر V4 لامبورگینی را هم با نام Speciale Clienti ارائه می‌کند که فقط ۶۳ دستگاه از آن ساخته می‌شود و فقط توسط دارندگان محصولات لامبورگینی قابل خریداری خواهد بود. خریداران این نسخه می‌توانند مستقیماً با مرکز طراحی دوکاتی در ارتباط باشند و موتورسیکلت را کاملاً مطابق با خواست و سلیقه خود طراحی کنند. این یعنی آن‌ها می‌توانند همان رنگ و رینگ‌های مشابه لامبورگینی خود را برای استریت‌فایتر V4 سفارش دهند.

استریت‌فایتر V4 لامبورگینی اما در هردو نسخهٔ معمولی و Speciale Clienti با یک پیشرانهٔ ۱.۱ لیتری ارائه می‌شود که ۲۱۱ اسب بخار قدرت دارد. قیمت این موتورسیکلت ویژه در ایالات‌متحده در نسخهٔ معمولی از ۶۸ هزار دلار و در نسخهٔ Speciale Clienti از ۸۳ هزار دلار آغاز می‌شود و قرار است تحویل اولین نمونه‌های آن به خریداران از ماه می سال آینده شروع گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. Si

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    توی لامبو های جدید تنها مدلی که دوست دارم sto و svj هستن و اینم خوبه

    موافقم 26
    مخالفم 1
    1. Reza Waffen SS

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      خو این همون STO هستش دیگه

      موافقم 19
      مخالفم 1
      1. Si

        ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        خب منم همینو میگم

        موافقم 10
        مخالفم 0
      2. عمه رادین

        ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        از نظر من همشون خوشگلن ولی یکی داریم خوشگل تره اونم اونتادور🥲

        موافقم 11
        مخالفم 0
    2. A.A.S

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (144 ديدگاه)

      برعکس من huracan evo رو بیشتر از sto دوست دارم

      موافقم 10
      مخالفم 2
      1. Reza Waffen SS

        ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        Huracan EVO RWD از همشون خوشگلتره

        موافقم 7
        مخالفم 2
        1. Pedram

          ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (14 ديدگاه)

          پرفومانته از همه خوشگل تره

          موافقم 5
          مخالفم 0
  2. Sobhan

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (418 ديدگاه)

    خوشگل شده به هم میان 🙌

    موافقم 17
    مخالفم 0
  3. T

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    عجب ستی!

    موافقم 14
    مخالفم 0
  4. Reza Waffen SS

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    فقط چشای هوراکان

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. Lambullshitini

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    فروش این همه مدل که هیچ فرقی ندارن با قیمت گزاف برای لامبورگینی کافی نبود به واسطه فولکس دوکاتی را هم وارد این بازی کثیف کرد !!!
    دو تا اسپری رنگ و یه چسب کاغذی به من بدن همین طرحو رو هر موتوری در میارم اون پلاک روی باک رو هم میدم تراشکاری سر کوچه در بیاره

    موافقم 6
    مخالفم 38
    1. Si

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      نه داداش دیگه اینجوری نگو من خودم هیتر لامبو هستم و فن فراری ولی کانتاش جدید و سیان رو دوست نداشتم چون اصلا چیزهایی نبودن که ارزش داشته باشن اونم با اون قیمت ولی اونتادور و اوراکان جزو بهترین سوپراسپرت ها هستن

      موافقم 11
      مخالفم 3
    2. phonix

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      یکبار در یک مطلب دیگه گفتم
      خیلی از علاقمندان به عنوان مثال افراد کلکسیونر دوست دارن ماشینی داشته باشن یا موتوری داشته باشن که به صورت فابریک اسپرت تر و چهره متفاوتی داشته باشه
      این مدل ها این نیاز رو بر طرف میکنن
      مثل انواع مدل های رولزرویس و بنتلی و… شاید ساده ترین مدل هم کاربری عالی داشته باشه اما خریدار دوست داره خاص تر و تک باشه و اینجاس که ماشین یا با اپشن های شخصی شرکت یا با مراجعه به تیونر ها متفاوت میکنه
      شرکت دوکاتی هم علاوه بر بحث فنی که بسیار قدرتمند هست و کم‌نمیزاره و تجربه خوبی که در موتور اسپرت داره اومده و با رفتن در مسیر خودرو سازان اسپرت هم وطنش محصولات خاص تری رو تولید میکنه
      از اون طرف هم ژاپنی ها هستن ولی اصلا در بحث خاص بودن به دوکاتی و مدل های جدیدش نمیرسن چون به عنوان مثال هوندا همه مدل موتوری میزنه (بسیار هم خوب و عالی اند اما لوکس به حساب نمیان ارزش موتور های ادیشن های مختلف دوکاتی رو ندارن)یا مثلا یاماها که موتور های خارق‌العاده میسازه ولی باز هم دوکاتی نمیشه
      اینکه بگیم دارن مردم زو تیغ میزنن اشتباه هست البته شاید تا حدودی هم تیغ زدن باشه ولی همه اینکارو میکنن حتی شرمت تویوتا با محصولاتی که صرفا بدج تی ار دی میگیرن

      موافقم 9
      مخالفم 4
  6. JDM lover

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    بنظرم خیلی خوب شده و با اوراکان ست هست قشنگ

    موافقم 13
    مخالفم 1
  7. PURIYA

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (460 ديدگاه)

    از اونتادور SVJ بیشتر خوشم میاد ظاهرش پخته تر و با اباهت تره ولی چه کنم که فعلا مکلارن ۷۶۵ LT از همه ی اینا بهتره لامصب

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. Reza Waffen SS

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      هیچوقت یه تنفس طبیعی رو با توربوچارجر مقایسه نکنید. هیچوقت

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. Payfast

        ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (807 ديدگاه)

        ببخشید اجازه هست؟ میشه توئین توربو رو با کواد توربو مقایسه کنیم؟🤣🤣🤣🤣🤣

        موافقم 10
        مخالفم 3
        1. Reza Waffen SS

          ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          خیلی بانمکی پسر

          موافقم 2
          مخالفم 0
  8. phonix

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    خیلی زیباس ولی به نظرم موتور وسیله ای هست که خیلی فنی پنسی نباشه بهتره
    مثلا نینجا h2r با اون بدنه فیبر کربنش عالیه با اون اسکلت سبز رنگش
    کلا موتور ها دنیای جالبی دارن
    بی ام وه و هوندا هم محصولات عالی ای دارن کی تی ام هم هست :)

    موافقم 6
    مخالفم 2
  9. A.A.S

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    واقعا زیباس

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. GT500

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    موتور فقط Kawasaki ninja H2R

    موافقم 7
    مخالفم 2
  11. علی

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    دوکاتی تو صنعت موتور سیکلت سازی مثل بنزه تو اتوموبیل سازی ، بقیه پشت سرشن

    موافقم 6
    مخالفم 10
    1. phonix

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      میگفتی فراریه خاص تره یه چیزی
      ولی تو موتور جیپی انگار چیت زدن:) خیلی خوب شدن

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. HFball

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        دقیقا همینه داداش چیت زدن و جدیدا دارن لو میرن یواش یواش 😂

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا