موتورسیکلت

کاوازاکی نینجا H2 SX با موتور سوپرشارژ 998 سی‌سی معرفی شد

جدیدترین مدل نینجا H2 SX یک موتورسیکلت اسپرت با امکانات مناسب سفر است که باوجود وزن بالا، شتاب‌گیری عالی دارد.

کلاس اسپرت تورینگ، محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. این نوع از موتورسیکلت، شتاب و قدرت مورد نیاز برای رانندگی پرهیجان را تامین می‌کند؛ درحالی‌که نسبت به مدل‌های سوپراسپرت، راحتی بیشتری ارائه می‌دهد. موتورسیکلت اسپرت تورینگ، گزینه‌ای جذاب برای سفرهای بین شهری با شتاب‌گیری عالی است.

تنوع محصولات کاوازاکی از سری نینجا، مدل‌های سوپراسپرت گران‌قیمت مثل نینجا H2 و ZX تا موتورسیکلت‌های ارزان‌تر شامل نینجا ۳۰۰ را فراهم می‌کند. به همین دلیل H2SX با قابلیت نصب محفظه‌ی بار و تجهیزات ایمنی پیشرفته، تفاوت جالبی با دیگر مدل‌های نینجا دارد.

کاواساکی نینجا H2

برای سال ۲۰۲۳، پیشرانه چهار سیلندر خطی ۹۹۸ سی‌سی روی H2SX SE ارائه می‌شود تا قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر داشته باشد. وزن خالص موتورسیکلت، ۲۷۰ کیلوگرم و باک سوخت ۵ گالن (۲۲/۷ لیتر) است. نینجا  H2SX با یک سرنشین معمولی، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳  ثانیه و نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت دارد. این موتورسکیت می‌تواند در زمان ۵/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت برسد.

پنل کاوازاکی نینجا

رینگ‌های ۱۷ اینچ آلومینیوم، با تایرهایی به پهنای ۱۲۰ میلی‌متر در جلو و ۱۹۰ میلی‌متر در عقب نصب می‌شوند. ترمزهای ۲ پیستون ABS برمبو دارای دیسک‌های  ۲۵۰ و ۳۲۰ میلی‌متری برای جلو و عقب هستند. پنل دیجیتال ۶/۵ اینچ پشت فرمان و مسیریاب ماهواره‌ای، امکانات استاندارد نینجا  H2SX محسوب می‌شوند.

فناوری کنترل نور کاواراکی

فهرست تجهیزات قابل سفارش و فناوری‌های الکترونیک کاوازاکی برای نینجا  H2SX، فراتر از انتظار است. مثلا حسگرهای دید در شب AHB یا Auto Hi–Beam، شدت نور اصلی موتورسیکلت را هنگام نزدیک شدن به دیگر وسایل نقلیه از روبرو، کاهش می‌دهند. سیستم‌های مدیریت تعادل، نگه‌دارنده در شیب(Auto hold)، کروز کنترل، رادار نقطه کور و هشدار تصادف، فناوری کمک راننده ARAS و ترمزهای ضد قفل هوشمند کاوازاکی موسوم به KIBS امکانات قابل سفارش هستند.

کاواکی نینجا

کاوازاکی نینجا  H2SX برای سال ۲۰۲۳ آستانه قیمت ۲۸ هزار دلار دارد. مهم‌ترین رقبای این موتورسیکلت در بازار جهانی، بی‌ام‌و R1250 RT، بی‌ام‌و K1600 GT و یاماها FJR 1300 محسوب می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۳ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. MASOUD 0099

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چه عشقیه یه چند تایی تو ایران هست نینجا h2 ۳_۴ میلیارده ولی میارزه

    موافقم 47
    مخالفم 5
  2. مجتبی

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اطلاعات انجین اشتباه هست.انجین ۱۹۷ اسب و۱۳۷ نیوتون متر گشتاور دارد.در ضمن این موتور سیکلت پارسال معرفی شده.

    موافقم 23
    مخالفم 2
  3. Dna

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (291 ديدگاه)

    آقای اشتری لطفا اخبار فرمول یک رو پوشش بدین 🙏

    موافقم 17
    مخالفم 1
  4. امیرحسین

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (300 ديدگاه)

    عاشق H2r هستم
    کلا کاوازاکی تنها برند ژاپنیه که دوست دارم
    بی ام و ام ۱۰۰۰‌ هم عالیه
    و دوکاتی و آپریلیا ک نمیشه ازشون گذشت
    بعضی وقتا علاقه ندارم به سایت خوبتون سر بزنم
    چون فقط حسرت داشتن یا دیدن این زیبایی رو تو کشور خودمون میخورم

    موافقم 6
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امکاناتش از محصولات ایران خودرو و سایپا بیشتر است

    موافقم 7
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا