کسب رتبه نخست رضایت مشتریان توسط ماموت خودرو
ماموت خودرو در گزارش ارزیابی میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران توانست رتبه نخست را کسب کند.
تبلیغات
در این ارزیابی، سیستم خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندگیهای مجاز آنها بهصورت ششماهه یا سالانه بررسی میشوند. بر اساس گزارش ISQI برای پاییز 1401 با ارزیابی شاخصهایی چون کیفیت تعمیرات و سرویسهای ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل، مدتزمان تأمین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو، ماموت خودرو با 834 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. ماموت در این دوره 31 امتیاز بیشتری نسبت به دوره قبلی کسب کرد. این شرکت نمایندگی واردات و خدمات خودروهای فولکسواگن در ایران را در اختیار دارد.
داغترین مطالب روز