معرفی تویوتا سنچوری ۲۰۲۶ با به‌روزرسانی ایمنی و قیمت ۱۵۰ هزار دلاری

سه‌شنبه 11 آذر 1404 - 12:00
مطالعه 3 دقیقه
تویوتا سنچوری 2026
تویوتا سنچوری، رولزرویس ژاپنی‌ها، پس از هفت سال با فناوری‌های ایمنی جدید و افزایش قیمتی چشمگیر به‌روزرسانی شده است.
تبلیغات

تویوتا سنچوری، سدان فوق لوکس و نمادین ژاپن که اغلب با رولزرویس فانتوم مقایسه می‌شود، برای مدل ۲۰۲۶ پس از هفت سال اولین به‌روزرسانی را تجربه کرده است. این تغییرات که عمدتاً بر ارتقای فناوری‌های ایمنی متمرکز است، با افزایش قیمتی قابل‌توجه همراه شده، درحالی‌که طراحی باشکوه و پیشرانهٔ V8 هیبریدی آن دست‌نخورده باقی مانده است. این سدان که همچنان به‌طور انحصاری در بازار ژاپن عرضه می‌شود، اکنون با قیمت پایه ۲۳ میلیون ین (معادل ۱۴۹ هزار دلار) به فروش می‌رسد که نشان‌دهندهٔ افزایشی حدوداً ۲.۹ میلیون ینی (۱۹ هزار دلار) نسبت به مدل قبلی است. این افزایش قیمت، هزینهٔ تبدیل شدن سنچوری به یک برند مستقل و فوق لوکس در گروه تویوتا است.

مهم‌ترین تغییر در سنچوری ۲۰۲۶، تجهیز آن به جدیدترین نسخهٔ مجموعهٔ ایمنی Safety Sense تویوتا است. این پکیج شامل سیستم پیشگیری از برخورد با دامنهٔ تشخیص گسترده‌تر برای وسایل نقلیه، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران، حتی در چهارراه‌ها است. همچنین، سیستم دستیار رانندگی پیشگیرانه با مدیریت فرمان و ترمز در مواقع خطر ناگهانی، ایمنی سرنشینان را افزایش می‌دهد.

در داخل کابین، تنها تغییر قابل‌ذکر، افزودن یک نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی است که از ناوبری متصل پشتیبانی می‌کند؛ اندازه‌ای که در مقایسه با استانداردهای خودروهای لوکس امروزی، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. طراحی داخلی و خارجی، مواد به کار رفته و گزینه‌های رنگی هیچ تغییری نکرده‌اند.

تویوتا سنچوری 2026
تویوتا سنچوری 2026

زیر کاپوت این سدان باابهت، همان پیشرانهٔ هیبریدی قرار دارد که از نسل قبلی لکسوس LS 600h به عاریت گرفته شده است. این سیستم متشکل از یک موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی، مجموعاً ۴۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و نیرو را از طریق گیربکس eCVT به چرخ‌های عقب می‌فرستد. سیستم تعلیق بادی با کنترل الکترونیکی و فناوری حذف نویز فعال نیز همچنان به‌صورت استاندارد برای تضمین سواری آرام و بی‌صدا حضور دارند. درحالی‌که سنچوری شاسی‌بلند با اهداف جهانی معرفی شده، سدان سنچوری همچنان یک گنجینهٔ ملی برای ژاپن باقی می‌ماند و میراثی را که از سال ۱۹۶۷ آغاز شده، با همان اصالت و البته با قیمتی بالاتر ادامه می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.