عرضه ام‌جی 7 در بازارهای صادراتی، رقیب تویوتا کمری با قیمت رقابتی

چهارشنبه 19 آذر 1404 - 14:00
مطالعه 3 دقیقه
ام جی 7
ام‌جی با پرچم‌دار جدید خود، سدان اسپرت و جذاب MG7، بازار استرالیا را هدف گرفته و به دنبال رقابت با بزرگانی مثل تویوتا کمری است.
تبلیغات

ام‌جی از پرچم‌دار جذاب خود، سدان فست‌بک MG7 در استرالیا رونمایی کرد. این خودرو که قرار بود تنها در مرزهای چین باقی بماند، حالا با یک پیشرانه قدرتمند ۲ لیتری توربو و برچسب قیمتی بسیار رقابتی ۴۴,۹۹۰ دلار استرالیا (حدود ۳۰ هزار دلار آمریکا)، پا به میدان رقابت جهانی گذاشته است. این حرکت، بخشی از استراتژی بلندپروازانه شرکت مادر یعنی سایک برای گسترش نفوذ جهانی خود با استفاده از نام خوش‌آوازه و بریتانیایی ام‌جی است. پرچم‌دار جدید ام‌جی پیش‌ازاین در خاورمیانه و ویتنام نیز عرضه شده بود و حالا نوبت به قاره اقیانوسیه رسیده است.

زیر کاپوت این سدان اسپرت، یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ قرار دارد که قادر است ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و با کمک یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی به چرخ‌ها منتقل می‌شود تا تجربهٔ رانندگی هیجان‌انگیزی را رقم بزند؛ اما جذابیت MG7 فقط به مشخصات فنی آن خلاصه نمی‌شود. ام‌جی می‌گوید میراث، اسپرتی، جذابیت ظاهری و تکنولوژی را باهم ترکیب کرده تا در خیابان‌ها توجهات را جلب کند. ویژگی‌هایی مانند پنجره‌های بدون فریم با شیشه دوجداره، بال عقب فعال که در سرعت‌های بالا باز می‌شود و خروجی‌های اگزوز چهارگانه، همگی گواهی بر این ادعا هستند.

ام‌جی ۷ در استرالیا تنها در یک تیپ فول آپشن عرضه می‌شود که لیست بلندبالایی از امکانات را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. رینگ‌های ۱۹ اینچی، رنگ سبز زمردی خاص، سیستم تعلیق الکترونیکی، حالت رانندگی X-mode برای عملکرد اسپرت و سیستم صوتی حرفه‌ای با ۱۴ بلندگوی Bose تنها بخشی از این فهرست هستند. در بخش تکنولوژی نیز این خودرو چیزی کم ندارد. نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو (باسیم و بی‌سیم)، دوربین ۳۶۰ درجه و مجموعه کامل سیستم‌های ایمنی MG Pilot به همراه هفت ایربگ، خیال راننده را ازهرجهت آسوده می‌کنند.

این خودرو که با مدل ۲۰۲۶ به فروش می‌رسد، با گارانتی ده‌ساله عرضه می‌شود که نشان از اطمینان بالای سازنده به محصول خود دارد. حالا باید دید این اژدهای خوش‌خط‌وخال چینی می‌تواند در بازار رقابتی استرالیا، جایی که برندهای کره‌ای و ژاپنی حکمرانی می‌کنند، برای خود جایگاهی دست‌وپا کند یا نه.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.