معرفی پروژه جذاب لندروور، احیای دیفندر کلاسیک با ویژگی‌های نسل جدید

شنبه 22 آذر 1404 - 13:00
مطالعه 4 دقیقه
بازسازی لندروور دیفندر کلاسیک
بخش لندروور کلاسیک اقدام به بازسازی دیفندر کلاسیک با پیشرانهٔ V8 و رنگ‌های دیفندر اوکتا جدید می‌کند که البته با قیمت گزافی عرضه می‌شود.
تبلیغات

لندروور برنامه‌ای ویژه برای بازسازی و سفارشی‌سازی دیفندرهای کلاسیک معرفی کرده که به مالکان اجازه می‌دهد اسطورهٔ خود را با رنگ‌ها و تریم‌های داخلی مدل کاملاً جدید و قدرتمند دیفندر اوکتا هماهنگ کنند؛ اما نکتهٔ اصلی داستان در برچسب قیمت نهفته است. قیمت پایه برای یک دیفندر کلاسیک بازسازی‌شده از ۱۹۰ هزار پوند شروع می‌شود که حتی از قیمت پایهٔ ۱۴۸ هزار دلاری دیفندر اوکتای پرچم‌دار صفرکیلومتر هم بیشتر است!

جذابیت اصلی این برنامه، دسترسی به رنگ‌های خاصی مانند مسی پترا، سبز فاروئه و آبی سارگاسو است. خریداران می‌توانند بین پوشش براق یا مات یکی را انتخاب کنند که گزینهٔ دوم، ظاهری شبیه به پوشش محافظ مات و سفارشی مدل اوکتا دارد. رسیدن به این کیفیت رنگ، فرآیندی ساده نیست؛ هر دیفندر کلاسیک حدود ۳۰۰ ساعت را در اتاق رنگ سپری می‌کند. این سفارشی‌سازی تنها به رنگ محدود نمی‌شود. رینگ‌های ۱۶ یا ۱۸ اینچی در پنج طرح مختلف، جلوپنجرهٔ مشکی براق، چراغ‌های کریستالی و حتی نوشتهٔ DEFENDER روی کاپوت با پوشش فیبر کربن، از دیگر گزینه‌های ظاهری هستند.

برای نخستین بار، کابین دیفندر کلاسیک نیز می‌تواند با متریال‌ مدرن و لوکس تزئین شود. روکش‌های پارچه‌ای پیشرفته در رنگ‌های متنوع یا چرم مرغوب که مستقیماً از مدل اوکتا گرفته شده، فضای داخلی این آفرودر کلاسیک را متحول می‌کند. صندلی‌های اسپرت و گرم‌کن‌دار ریکارو نیز برای کسانی که به دنبال راحتی بیشتر هستند، قابل سفارش خواهد بود.

بازسازی لندروور دیفندر کلاسیک
بازسازی لندروور دیفندر کلاسیک

این خودروها که بر پایهٔ مدل‌های تولید شده بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ بازسازی می‌شوند، تنها در ظاهر تغییر نکرده‌اند و زیر کاپوت آن‌ها یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 ارتقاءیافته با قدرت ۴۰۰ اسب بخار قرار دارد که نیرو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ZF به هر چهارچرخ منتقل می‌کند. هرچند شاسی نردبانی اصیل خودرو حفظ شده اما سیستم تعلیق با فنرها، کمک‌فنرها و آنتی‌رول بارهای جدید برای بهبود فرمان‌پذیری در جاده، بازنگری شده است.

دومینیک المز، مدیر لندروور کلاسیک، می‌گوید:

از زمان معرفی دیفندر اوکتا، ما شاهد اشتیاق مشتریان برای داشتن یک دیفندر کلاسیک V8 با مشخصات مشابه بودیم. همین تقاضا الهام‌بخش تیم ما شد تا با استفاده از فناوری‌های نوین در رنگ و متریال، یک جفت دیفندر بی‌نظیر و هماهنگ خلق کنیم.

این برنامه نشان می‌دهد که جذابیت دیفندر کلاسیک همچنان پابرجاست و برخی حاضرند برای داشتن یک نسخهٔ منحصربه‌فرد از این اسطوره، حتی بیشتر از جدیدترین محصول لندروور هزینه کنند.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.