خدمات امدادی سایپا برای مشتریان نگین تندیس الماس
شرکت نگین تندیس الماس اعلام کرد در راستای توسعه خدمات پس از فروش، قراردادی را با امدادخودروی سایپا به امضا رسانده است. بر اساس مفاد این قرارداد، خدمات امدادی امدادخودروی سایپا از این پس در اختیار مشتریان نگین تندیس الماس در سراسر کشور قرار میگیرد.
به گفته این شرکت، این همکاری در چارچوب گسترش زیرساختهای خدمات پس از فروش انجام شده و بخشی از برنامههای جاری نگین تندیس الماس برای پوشش بهتر مشتریان ارزیابی میشود.
نگین تندیس الماس همچنین اعلام کرد که هماکنون ۱۸ نمایندگی فعال خدمات پس از فروش در نقاط مختلف کشور دارد و بررسی درخواستها و پیشنهادهای جدید برای توسعه این شبکه همچنان ادامه دارد. این شرکت توسعه شبکه خدمات را یکی از الزامات افزایش دامنه فعالیت در حوزه واردات خودرو عنوان کرده است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه، نگین تندیس الماس از تداوم واردات برندهای تویوتا و مرسدسبنز خبر داده و اعلام کرده است که برنامهریزی برای واردات محصولات اسمارت و لکسوس نیز در دستور کار قرار دارد و مذاکرات مرتبط در حال انجام است.
همچنین این شرکت از برنامهریزی برای عرضه محصولات BYD در بازار ایران خبر داده است. در همین زمینه، دورههای آموزشی تخصصی مرتبط با محصولات BYD برای تعمیرکاران و نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش نگین تندیس الماس برگزار شده و طبق اعلام شرکت، این دورهها در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت.
نگین تندیس الماس هدف از این اقدامات را تکمیل زیرساختهای خدماتی متناسب با برنامههای وارداتی و پاسخگویی به نیازهای خدمات پس از فروش مشتریان عنوان کرده است.