توصیه جایگاه داران سوخت به رانندگان؛ برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید

یک‌شنبه 7 تیر 1405 - 07:08
مطالعه 2 دقیقه
مصرف بنزین
با توجه به ادامه اختلالات بانک‌های کشور، به رانندگان توصیه شده است هنگام مراجعه به پمپ بنزین پول نقد به همراه داشته باشند.
تبلیغات

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به ادامه اختلال در برخی خدمات بانکی، از شهروندان خواست هنگام مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت تا زمان برطرف شدن مشکلات شبکه بانکی، پول نقد به همراه داشته باشند.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت، اعلام کرد به دلیل اختلالات ایجادشده در سامانه‌های بانکی، احتمال موفقیت تراکنش‌های الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت کاهش یافته است. به گفته وی، در شرایط فعلی پرداخت وجه سوخت با پول نقد یا در برخی موارد از طریق کارت به کارت امکان‌پذیر خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، از صبح امروز برخی مشتریان بانک‌ها از اختلال و کندی در ارائه خدمات بانکی خبر داده‌اند. این مشکلات شامل انجام تراکنش‌های مالی، دسترسی به خدمات آنلاین و استفاده از برخی درگاه‌های بانکی بوده است. اختلال در خدمات بانکی در حالی ادامه دارد که پیش از این نیز برخی بانک‌ها از جمله ملی، صادرات و تجارت با مشکلات مشابهی روبه‌رو شده بودند. امروز نیز گزارش‌هایی از بروز اختلال در خدمات بانک‌های کشاورزی، رفاه و چند بانک دیگر منتشر شده است.

هم‌زمان با بروز این مشکلات، اختلال در پرداخت از طریق کارت‌های بانکی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت باعث افزایش زمان سوخت‌گیری و ایجاد ازدحام در تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها شده و روند عادی خدمت‌رسانی را با کندی مواجه کرده است.

نظرات

تبلیغات

©1405 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.