ورود به صنعت خودرو یا تبلیغ لوازم خانگی؟

چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 22:14
مطالعه 2 دقیقه
snova-iran-auto
چند روزی است که یک برند لوازم خانگی سه بیلبورد متفاوت را در سطح شهر تهران نصب کرده است. با دقت بر محتوای این تابلوها متوجه می‌شوید این بار به‌جای...
تبلیغات

چند روزی است که یک برند لوازم خانگی سه بیلبورد متفاوت را در سطح شهر تهران نصب کرده است. با دقت بر محتوای این تابلوها متوجه می‌شوید این بار به‌جای تبلیغ لوازم خانگی، بر روی هر تابلو یک جمله با عنوان ماشین و در کنار آن یک خودروی مخفی مورد نمایش قرار گرفته است.

در وب‌سایت شرکت این سه پوستر به نمایش در آمده و قید به زودی بر روی آن ها درج شده؛ این اتفاق خبر از مورد عجیبی ندارد! ظاهرا شرکت برای جلب توجه اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی ماشین لباسشویی کرده و با استفاده از عکس خودرو تنها قصد داشته که از حساسیت جامعه نسبت به خودرو به نفع محصول خود استفاده کند.

«این ماشین کم‌مصرف است»، «این ماشین دو در است» و «این ماشین جادار است» شعارهایی هستند که در کنار تصویر خودرویی مخفی شده با پوشش پارچه آبی‌رنگ ، این برند را بر سر زبان‌ها انداخته است. شرکت ظاهرا با این کار قصد داشته تا ماشین لباسشویی Add wash خود را معرفی کند.

این کمپین تبلیغاتی ابهامات و علامت سوال‌های زیادی دارد...

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.