آزمایش رانندگی رایگان نیسان روگ جدید برای دارندگان تویوتا رافور!
نیسان اطمینان دارد که نسل جدید کراساوور روگ بهمراتب از تویوتا رافور بهتر است و به همین دلیل نمایندگیهای این شرکت برای دارندگان رافور، آزمایش رانندگی رایگان با روگ جدید را ارائه میکنند. نیسان انتظار دارد حدود نیمی از 1074 نمایندگی خود در آمریکا از این استراتژی غیرمتعارف استفاده کنند. البته این برنامه چندان بدون ریسک نخواهد بود زیر قطعاً برخی از خریداران تفاوتهای میان دو خودرو را آنطور که نیسان انتظار دارد ارزیابی نمیکنند.
بااینحال، معاون ارشد فروش و عملیات منطقهای نیسان «جودی ویلر» در پیامی ویدئویی که برای نمایندگیها ارسال کرده گفته است:
ما میدانیم هنگامیکه خریداران، نسل جدید روگ را در کنار رافور بررسی میکنند از تکنولوژیهای پیشرفتهٔ استاندارد، طراحی پریمیوم و از همه مهمتر ارزش کلی فوقالعاده خوب ما شگفتزده خواهند شد. هنگامیکه با خودروی ما در برابر رقبای اصلی رانندگی میکنید، درنهایت قصد خرید این خودرو را خواهید داشت زیرا بسیار بهتر است
تویوتا نیز که از این استراتژی نیسان برای افزایش فروش روگ در برابر رافور مطلع شده است این کار را درواقع چاپلوسی میداند. رئیس فروش تویوتا «باب کارتر» دراینباره گفته است:
ما اطمینان داریم که نمایندگیها و خریداران آنها از کیفیت، ارزش، انعطافپذیری و ویژگیهای ایمنی که رافور را به پرفروشترین شاسیبلند در ایالاتمتحده تبدیل کردهاند قدردانی خواهند کرد
این برنامهٔ نامتعارف نیسان که با عنوان Rogue Gone Rogue شناخته میشود، بخشی از برنامهٔ تبلیغاتی چهارماههای است که ویلر آنرا قویترین کمپین بازاریابی در تاریخ نیسان توصیف کرده است. نسل جدید روگ صرفاً با یک پیشرانهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر با 181 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه میشود درحالیکه از سوی دیگر، تویوتا برای رافور علاوه بر موتور پایهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر با 203 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور، نسخههای هیبریدی و پلاگینهیبریدی را هم ارائه میکند. قیمت پایهٔ روگ در آمریکا از 25,650 دلار و قیمت رافور از 26,505 دلار آغاز میشود.