درگ GT-R با 911 توربو [ویدئو]

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 08:57
مطالعه 2 دقیقه
386931
Evo در جدیدترین درگ ریس خود گودزیلا را در مقابل 911 قرار داده تا ببیند چه رکوردی می زنند . . .
تبلیغات

در یک طرف GT-R مدل 2013 ایستاده که دارای مشخصات کلی زیر است:

  • انجین 3.8 لیتری V6 با توربوهای دوقلو.
  • 542 اسب بخار قدرت + 632 نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس 6 سرعته دوکلاچه.
  • 1730 کیلوگرم.

در طرف دیگر 911 توربو (اتاق 991) قرار گرفته که البته از مدل کابریولت آنست:

  • انجین 3.8 لیتری 6 سیلندر تخت با توربوهای دوقلو.
  • 552 اسب بخار قدرت + 700 نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس 7 سرعته دوکلاچه PDK.
  • 1665 کیلوگرم.

آنطور که Evo می گوید، کار کردن با لانچ کنترل هر دو خودرو آسان است اما هم نیسان و هم پورشه به مشتریان نسبت به استفاده متوالی از آنها هشدار داده اند. برای فعال کردن لانچ 911 ابتدا باید Sport Plus را انتخاب کنیم، دنده را درگیر کرده، پای چپ روی پدال ترمز و سپس پای راست روی پدال گاز تا انتها فشار می دهیم، هر موقع شرایط برای پرتاب آماده بود، ترمز را رها می کنیم!

همین کار برای GT-R فقط چندثانیه بیشتر طول می کشد چرا که حالت Race را هم برای گیربکس و هم برای کنترل کشش باید انتخاب کرد. البته در اینجا Evo حالت تعلیق را هم روی Comfort قرار می دهد، دقیقا نمی دانیم چرا اما احتمالا برای چسبندگی بهتر GT-R به زمین است. لطفا دوستان کمک کنند!

[jwplayer mediaid="71980"]

مسابقه آغاز می شود، هردو خودرو فقط 1000 متر فرصت خودنمایی دارند. اگر می بینید اعداد جدول کمی عجیب و غریب هستند بخاطر تبدیل واحدها بوده!

 رکوردها

GT-R

911Turbo

48km/h

1.53sec

1.23sec

96km/h

3.33sec

2.96sec

160km/h

7.64sec

6.90sec

240km/h

18.25sec

16.10sec

400m

11.54sec@197km/h

11.06sec@205km/h

1000m

21.00sec@253km/h

20.17sec@263km/h

حداکثر جی

0.65G

0.784G

 

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.