نیسان

قیمت و مشخصات نیسان مورانو مدل 2021

نیسان جزئیات مربوط به مورانو مدل ۲۰۲۱ را اعلام کرد. این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم‌های ایمنی بیشتر و سه رنگ بدنه جدید معرفی شده است.

نیسان مورانو

مورانو هم‌اکنون دارای بسته ایمنی سپر ایمنی ۳۶۰ استاندارد نیسان بوده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم ترمز خودکار عقب اشاره کرد.

نیسان مورانو

همچنین نیسان پکیج SV پریمیوم قبلی را با نمونه جدید اسپشیال ادیشن جایگزین کرده که این پکیج جدید قیمت ۲۵۳۰ دلاری داشته و از جمله تجهیزات آن می‌توان مونروف دو پانله، پایش محیطی هوشمند، صندلی‌هایی با پوشش پریما تکس، صندلی‌های جلوی گرم شونده و رینگ‌های ۲۰ اینچی تیره را نام برد. یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد.

نیسان مورانو

البته اضافه شدن تجهیزات ایمنی بیشتر به این خودرو باعث افزایش قیمتش شده به گونه‌ای که قیمت مورانو ۲۰۲۱ در تریم پایه S دیفرانسیل جلو از ۳۲۵۱۰ دلار شروع می‌شود که افزایش ۹۸۰ دلاری را نسبت به مدل سال قبل نشان می‌دهد. رنگ‌های جدید بدنه نیز شامل مشکی مگنتیک، خاکستری بولدر و اسکارلت امبر سه پوششه هستند. این خودرو همچنین در چهار تریم S، SV، SL و پلاتینیم عرضه می‌شود.

نیسان هیچ تغییری را در بخش سخت‌افزاری مورانو ۲۰۲۱ اعمال نکرده و بنابراین نیروبخش این خودرو همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتون متر است. این نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ ها فرستاده می‌شود هرچند سیستم چهار چرخ محرک نیز با قیمت ۱۵۵۰ دلار در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    مورانو با این موتور و این قدرت یعنی مرگ برای این خودروی نازنین !
    اگر سوار مورانو شده باشید و اون را با رقبای دیگرش مقایسه کنید ، میفهمید که یکی از بهترین سواری‌هارو در رنج خودش داره و یکی از بدترین بازارهارو !
    اما قدرت موتورش باعث میشه که گیربکس cvt روی مُخ نره ، و واقعاً مظلوم واقع شد این خودرو که فکر میکنم باعثو بانیش پارس خودرو بود و اگر جهان‌نوین‌آریا واردش میکرد ، میتونست عالی عمل کنه(( البته اگر محدودیت واردات نبود )) .

    حتماً نیسان نسل جدیدشو معرفی میکنه و اگر نه که با این مشخصات تو سال ۲۰۲۱ دوام فروش نداره و محکوم به شکسته !

    موافقم 25
    مخالفم 28
    1. Ahmedreza2002

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      یکی از رو مخ ترین گیرباکس ها همونه که روی تیانا و مورانو های اون نسل سوار بود
      عملا سرطان
      البته منم شنیدم از مکانیک ها

      موافقم 10
      مخالفم 10
  2. Hadi

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    این مورانو دیگه قدیمی شده نیاز به تغییر نسل داره…
    ولی بازم یکی از بهترین ها تو کلاس خودش هست ?
    امیدوارم نسل بعدش این کلاس رو بگیره دستش…

    موافقم 31
    مخالفم 1
  3. AMG///

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    مورانو به یه تغییر حسابی نیاز داره

    موافقم 19
    مخالفم 5
  4. امین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (438 ديدگاه)

    من یک سواله چند وقته واسم پیش اومده.آیا مورانو و ایکس تریل تو یک کلاس هستند یا کلاس بندیشون فرق داره؟

    موافقم 3
    مخالفم 11
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      بله ، فرق دارن !

      پاترول (( آرمادا )) میشه جدبزرگ
      پیت‌فاندر میشه پدربزرگ
      مورانو میشه پدر
      ایکس‌تریل میشه پسر
      قشقایی میشه نوه
      کیکس و جوک هم میشن نتیجه‌ی این جد بزرگ

      بقیشونم میشن خاله عمه عمو دایی (( ماکسیما ، تایتان ، آلتیما ، سنترا ، z…. )) .

      البته یه بچه‌ی ناخَلَفَم داره که معلوم نیست از کیه اما بد لامصبیه که بِهِش میگن سامورایی G T R افسانه‌ای که کارش فقط اوباش‌گریه واسه بزرگان اروپائی آمریکایی (( ایشالاه که ناخلف‌تر بشه بزنه همه رو خون‌مالی کنه حال کنیم از رقابتشون )) !

      اما بدون حال این خانواده خوب نیست و نیاز به مشاوره و بحران رهبری دارند ، متاسفانه دست بیگانه این خانواده را دچار تَنِش کرده ? !!!

      موافقم 33
      مخالفم 3
    2. سامورایی از قله فوجی

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      مورانو از نظر طول و عرض یکم بزرگتره و قدرت بیشتری داره

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. امین

        ۲۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (438 ديدگاه)

        ولی تقریبا تو یک کلاسن،درسته؟

        موافقم 1
        مخالفم 6
  5. مهدی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    یک از بزرگترین مشکلات مورانوهای تویه ایران مشگل گیربکسش هست که اصولا باعث شده خریدار با ترس و لرز سراغش بره مخصوصا مدلهای ۲۰۰۹ که گیربکسش واقعا دردسره و باعث شد مورانو تو قافیه به کره ای ها ببازه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. ارشیاsc20

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    چه خوشگله!!!

    موافقم 4
    مخالفم 2
  7. مرتضی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (196 ديدگاه)

    کاملا درست میگی
    به ایران کار ندارم ولی خود نیسان واقعا به این ماشین ظلم کرد
    CVT، قدرت موتور داغون، کابین قدیمی…
    اگه این مشکلات رو نداشت هنوز نیاز به تغییر نسل حس نمی شد.

    موافقم 10
    مخالفم 7
  8. سامورایی از قله فوجی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    با این حجم موتور قدرتش کمه واقعا نیاز به یه تغییر اساسی داره

    موافقم 9
    مخالفم 0
  9. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    قیمت پایه از 32 هزار دلار شروع میشه. تا 45 هزار دلار هم میره

    قیمتش مناسبه و به آبشن های ماشین میاد

    موافقم 4
    مخالفم 3
  10. مسعود

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    دوستان مشکلات اساسی گیربکس cvt چی هست که اینقد انتقاد بهش وارده؟؟
    ممنون

    موافقم 11
    مخالفم 0
    1. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      اقای مسعود همه میگن cvt کنده و به موقع دنده عوض نمیکنه
      بله این حرف درسته البته بیشتر محصولاتی که گیربکسشون ماله قبل سال 95 هستن خیلی عالی هستن.

      درواقع داستان cvt اینه که اکثر برند های چینی اول نسخه وارداتی شون وارد شد با امکانات فول و گیربکس عالی. ولی بعدش وقتی سایپا و ایران خودرو و بهمن موتور و…
      خواستن منتاژ کنن گند زدن

      به طور مثال در حالت عادی cs35 وارداتی شتاب 0تا 100 حدود 12 ثاینه داره در حالت اسپرت 11.5.

      ولی یکی از دوستانم میگفت محصول 98 داره گیربکسش کنده و دیر عوض میکنه با تاخیر
      شتاب شده بود 16 !!!!

      همینطور x22و x33 . نسخه های وارداتی گیربکس عالی ولی چون کم وارد شدن و سال بعد برند های داخلی منتاژ کردشنون الان همه میگن cvt بده.

      درواقع مشکل cvt اینه که تو ایران درست سر هم نمیکنن.

      ما میگم چینی ها بدن. چون همش نسخه منتاژی سوار شدیم. یه بار سوار وارداتی بشین
      نظرمون عوض میشه.

      از نظر من چینی های تولید خود چین از کیا بهترن.

      ولی داستان cvt همینی بود که گفتم.

      ولی اگه میخواهی اطلاعات دقیقی داشته باشی بزن تو گوگل.

      ولی گیربکس cvt خیلی خوبه از نظر من. ولی چون تو ایران cvt رو سایپا و ایرانخودرو منتاژ کرده و اصلا گیربکس خرابه همه میگم بده

      موافقم 8
      مخالفم 12
      1. مسعود

        ۲۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (513 ديدگاه)

        ممنون بخاطر اینکه از معدود کسایی بودی برای پاسخگویی!
        اخه من هروقت میام اینجا و حرفی از cvt میاد خیلیا شروع میکنن از انتقاد کردن بهش.
        من خودم به شخصه مشکل احتمالی cvt رو نمیدونم چون تا حالا هر خودرویی که داشتم دنده دستی بوده!
        درباره اون مشکلی هم که عرض کردین احتمالش خیلی بالاس بخاطر مونتاژ ایران بوده باشه اخه چند سال پیش هم ایسوزو های مونتاژ یه مشکل فنی پیدا کرده بودن که مقصرش خود مونتاژ کننده های داخلی بودن و خود کمپانی ایسوزو برای اینکه وجهش خراب نشه تکه یا سخت افزاری که مشکل پیدا کرده بود و مجانی داده به ایران که مجانی هم تعویض کنن اما قربونشون برم بصورت ازاد فروخته بودن!(کیه که ندونه اینجا فوق العاده بی در و پیکره و بالاترین هدف مسئولین نه رضایت مشتری بلکه درامد هست).
        بعدشم کمپانی به بزرگی و معتبری نیسان که دیگه در سطح جهانی به کیفیت و دوام زبانزد هست بعیده از قطعه ای در محصولش استفاده کنه که انتقاد عمومی دیگران رو به همراه داشته باشه! و به احتمال خیلی زیاد مشکل از همون مونتاژ داخلی هست که شما اشاره کردین!
        باز هم بسیار ممنون بخاطر پاسخگوییتون دوست عزیز!♥♥

        موافقم 3
        مخالفم 3
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        Ramin
        این داستانا را چجور سرهم میکنی به خورد ما میدی ، خدا داند !
        این دیگه چه سیقه‌ایه که واردات و مونتاژ کردن گیربکس چینی راه انداختی !
        اون گیربکس چینی که داری میگی مونتازش فلان و بیسار ، به صورت پَک میاد و اینجا سرهم میشه !

        کدون CS35 شتابش ۱۱ یا ۱۲ هست ؟؟؟؟؟
        از اولین cs ای که پا گذاشت به ایران تا آخرینش که داره تولید میشه ، زیر ۱۵ ثانیه نداره !!!

        یعنی کار داره به یه جایی میرسه که دیگه خوندن کامنتا هیچ ارزشی نداره و هر چی جلوتر میریم ، تعداد بیسوادان و سناریوسازان هم بیشتر و بیشتر میشه !!!

        درسته با کره‌ای حال نمیکنم ، ولی اینکه بگی چانگان وارداتی از کیا هم بهتره ، فقط میگم متاسفم برای شما و طرز فکرتون !!!

        موافقم 8
        مخالفم 6
        1. ADAK

          ۲۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1829 ديدگاه)

          منم متاسفم بابت ادبیات شما

          موافقم 7
          مخالفم 4
        2. هادی 8 سیلندر

          ۲۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (458 ديدگاه)

          دقیقا گیربکس هیچ ماشین خارجی تو ایران منتاژ نمیشه چون قطعه کوچیکی دلیلی نداره خط منتاژ راه بندازن همونطور که گفتم این گیربکس ها تسمشون هر 100 هزار تا نیاز به نتنظیم داره خراب نمیشن فقط تنظیم میشن بعد مدت زیادی خراب میشن تنها شرکتی که اسپرت ترین گییرکس cvt میزنه نیسانه چون واقعا شتابش عالیه فرقی با دنده دستی نمیکنه ولی خرابیش که زیاد برای اونا مهم نیست بهد 5 سال میندازن دور هیچ شرکتی مثل نیسان هنوز نتونسه با این کیفیت cvt بزنه جوری که اختلاف شتاب دستی اون با این صفر باشه.تنظیماتش کار هر کسی نیست تو ایران کمتر شرکت هایی هستند که دقیق انجام میدن

          موافقم 7
          مخالفم 0
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۲۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          شما زیاد تاسف نخور ، کرونا میگیری !

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. هادی

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (458 ديدگاه)

      بعد 100 هزار تا تسمه گیربکس شروع به خراب شدن میکنه تا جایی که شتاب حسابی داغون میشه مشخصات فنیش از سال 2008 بدونه تغییر مونده این موتور شاید قدرتش کم باشه ولی خیلی خوب دور میگیره با دوام هم هست ولی گیربکسش حسابی تو مخه دنده ای میکرد بهتر بود

      موافقم 8
      مخالفم 0
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      آقا مسعود
      من تحقیقی که بر حَسب علاقه کرده بودم و فهمیدم مهم این نیست که cvt قدیم باشه یا جدید ، بلکه بِیسِ طراحی این گیربکس از پایه جوری هست که اگر خراب بشه ، درست شدنش حتی اگر توسط بهترین تعمیرکاران هم باشه فایده‌ای نداره و حتماً باید به صورت یه پکیج کامل نو و آکبند تعویض بشه که برای همینه استهلاکش بالاست و اصلاً صرفه‌ی اقتصادی‌ای نسبت به کم مصرف بودنش نداره .

      با دلار امروز که حساب کنیم ، یه تعویض گیربکس مورانو راحت بالای ۷۰ میلیون در میاد !!!

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. مسعود

        ۲۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (513 ديدگاه)

        اها پس یعنی احتمالا مشکل تعمیر ناپذیری داره!
        اگه واقعا اینجوری باشه که خیلی بده بخصوص اینجا که چند برابر هزینه واقعیش میکنن تو پاچه ادم تازه اگه پول بی ارزشمون رو هم در نظر نگیریم…
        ممنون بخاطر پاسخگویی ♥

        موافقم 1
        مخالفم 1
  11. Mohsen

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم استفاده بی اندازه و بی جا نیسان تو این چند ساله از گیرباکس cvt با علم به این که اکثر مردم ازش بیزارند باعث شد نیسان تا مرز ورشکستگی بره (چند مدت پیش توی یکی از این سایت های خودرویی میخوندم نیسان احتمال داره اعلام ورشکستگی کنه)جوری شده که رنو از صیغه سر نیسان خیلی چیزا رو یاد گرفت مثل افرود برای نیسان طاقچه بالا میذاره به نظرم به نیسان باشه رو g-tr هم گیرباکس cvt بزاره.بعضی سیاست های اشتباه مثل عدم توجه به علایق مشتری بلایی سر کمپانی های بزرگ میاره که هیچ شرکت رقیبی نمی تونه مثل نوکیا،خط گوشی سونی که برخلاف موج بازار بودن که آخر و عاقبتشون چی شد

    موافقم 7
    مخالفم 0
  12. حسین دهمرد

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    دوستان نظری راجب موتورسیکلت هایی که همچین گیربکسی دارن ندارین؟ روی چه موتورسیکلتهایی نصبه؟ کسی داشته از اینا؟چطوره؟ خصوصا از اون مدل که تسمه ی لاستیکی داره.

    موافقم 2
    مخالفم 4
  13. زیزیگولو

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4454 ديدگاه)

    ماشینای شاسی بلند تو ایران ماشینای محبوبی هستنو طرفدارای زیادی دارن تا جایی که هدف خیلیا واسه خریدن یه ماشین خوب خریدن یه شاسی‌ بلند خارجی هستش که به آپشنای روز دنیا مجهز باشه …… از سال 2006 به بعد ورود ماشینای شاسی ‌بلند مدل روز دنیا به ایران شروع شده که با ورود این ماشینا طرفدارای ایرانیه شاسی ‌بلندای روز دنیا هم تونستن رویای سوار شدن این ماشینا رو تجربه کنن و الآنم تفکر قدیمی مردم نسبت به ماشینای شاسی بلند تغیر کرده و مردم با پیشرفتای هر روزه تکتولوژیو تغییر تو سبک زندگیشون پذیرش بهتری از ماشینای شاسی بلند دارن

    موافقم 9
    مخالفم 0
  14. رامتین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    فکر کنم 10 سالی هست این موتور و گیربکس تغییر نکرده!

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا