نیسان

پکیج Midnight Edition نیسان برای محصولات پرطرفدار خود

نیسان با معرفی ۵ خودروی مجهز به پکیج تجهیزات Midnight Edition در نمایشگاه خودروی شیکاگوی ۲۰۱۷ درصدد گسترش مدل‌های مجهز به این پکیج است.

nissan-midnight-editions-3
این پکیج که قبلاً در خودروی ماکسیما SR در دسترس بوده و حالا شاهد عرضه‌ی آن در خودروهای سنترا، آلتیما، روگ، مورانو و پث فایندر هستیم. این خودروها از همان اصلاحات ظاهری ماکسیما SR بهره می‌برند.

۶ مدل مجهز به پکیج Midnight Edition را می‌توان با رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و یا قرمز سفارش داد. این خودروها همگی رینگ‌های مشکی ۱۷ اینچی برای سنترا SR و روگ، ۱۸ اینچی برای آلتیما SR، ۱۹ اینچی برای ماکسیما SR و ۲۰ اینچی برای مورانو و پث فایندر Midnight Edition دارند. علاوه بر این، هر ۶ مدل از قاب آینه‌های جانبی مشکی و دیگر جزئیات مشکی از جمله اسپویلرهای عقب، ریل‌های سقف و… بهره می‌برند.

اگرچه پکیج به کار رفته در هر خودرو بسیار مشابه است اما بهای متفاوتی را نشان می‌دهد. نیسان سنترا SR 2017 این پکیج را با بهای ۴۹۰ دلاری عرضه می‌کند درحالی‌که پکیج یاد شده در آلتیما SR و روگ بهای ۹۹۰ دلاری دارد. بهای پکیج Midnight Edition در ماکسیما، مورانو و پث فایندر ۱۱۹۵ دلار است. همه‌ی پکیج‌ها همین الان قابل سفارش هستند به جز نیسان روگ که از ماه مارس ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی نیسان آمریکای شمالی در رابطه با گسترش این پکیج گفته است:

ایده‌ی گسترش دسترس‌پذیری پکیج Midnight Edition به خاطر خواست مصرف‌کننده‌ها بود. مشتریان ما جزئیات مشکی روی ماکسیما SR را دوست داشته‌اند و از ما خواستند که این پکیج را روی دیگر محصولات محبوب شرکت نیز قرار دهیم.
۶ مدلی که از این پکیج بهره می‌برند ۷۵ درصد فروش نیسان در آمریکا را تشکیل می‌دهند بنابراین ما فکر می‌کنیم که بازخورد مناسبی را دریافت خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ace

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    پث فایندر عجب جیگری شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohsen.b

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (73 ديدگاه)

    اعتمادمو به نیسان از دست دادم از وقتی که با رنو شریک شده؛ چون خریدار بدبخت یه ماشینو به اسم ژاپنی و نیسان خریده ولی معلوم نیست که موتورش رنوه یا نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (82 ديدگاه)

      سال ۱۹۹۹ که نیسان و رنو شریک شدن شما چند ساله بودی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاسین

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (658 ديدگاه)

      داداش شما اصلا اطلاع داری اینا چند ساله دارن کار میکنن؟؟؟؟؟اعتمادتو به خالق GTR گودزیلا از دست دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! رنو و نیسان دوتا از موفقترین خودروسازهای دنیا بودن که یکی تخصص بالایی در اصول فنی داشت و دیگری تو طراحی حرفهای خوبی برای گفتن شراکتشون نزدیک 18 سال عمر داره و تمام این سالها یکی از موفقترین شراکتهای تاریخ رو داشتن متاسفانه پلتفرم مشترک یعنی دوتا شرکت باهم کار میکنن و انتقال دانش و تکنولوژی میدن تا یه محصول عالی بیرون بدن دانش مردم ما از برندی مثل رنو در حد تندر 90 صندوق صدقاتیه که طراحی شرکت داچیاست که اونم باز تو بحث فنی ماشین قابل قبولیه
      رنو خودروساز خیلی خیلی موفق و دوست داشتنیه و من خودم الان تو رده کراس اورهای سایز بزرگ ایکس تریل رو خیلی قبول دارم ولی بزودی کولئوس جدید تو رده کراس اوورهای سایز بزرگ اگر با قیمت زیر 220 ثابت بشه بازار رو میگیره دستش طراحی فوق العاده مدرن و دلنشینی داره و از نظر فنی حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ace

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        Renault یکی از بزرگترین سازندگان موتور های فرمول 1 بوده و هست.
        در فرمول 1 ، رنو اولین تیمی بود که 38 سال پیش به سلطنت و انحصار فراری و تیم های انگلیسی در فرمول 1 پایان داد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Mahan

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (56 ديدگاه)

        داداش دایی من مدیر عامل نگین خودرو خودش بم گفت کلیوس جدید زیر 220 تو بازار ازاد و زیر 210 از خود نگین خودرو عرضه میشه
        کلیوس جدید واقعا محشره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. محمدرضا

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (82 ديدگاه)

    سال ۱۹۹۹ رنو و نیسان شریک شدن، تا الان دو تاشون از شراکت سود بردن چون از تجربیات همدیگه استفاده کردن. تا الان ۱۸ سال گذشته!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاسین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    چه اسم قشنگی داره midnight خیلی حس باحالی به ادم میده
    انصافا اون التیما عجب ابهتی داره خدا اصلا بخریش فقط نگاش کنی این شرکت نوین اریا التیما رو بیاره ببینم کسی دیگه به سوناتا و اپتیما نگاه میکنه عشق است نیسان درد و بلات بخوره تو سر خودروسازی دزد و مریض ایران که کاراش توهین به شخصیت ملته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. #ali#

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    ب نظرم زیبا ترین سدان فول سایز ژاپنی امسال همین نیسان ماکسیما باشه. عجب طراحی گیرایی داره.
    از نظر فنی هم ک دیگه حرف نداره.
    زمان معرفیش توی پیست ایودی و bmw رو شکست داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا