نیسان

معرفی نیسان مورانو 2024 با قیمت پایه 40 هزار دلاری

در نیسان مورانو ۲۰۲۴، تیپ پایهٔ S حذف شده و حالا ارزان‌ترین مدل این خودرو تیپ SV دیفرانسیل جلو با قیمت ۳۹,۲۵۵ دلار خواهد بود.

نسل سوم نیسان مورانو در آوریل ۲۰۱۴ رونمایی شد و بنابراین هم‌اکنون یکی از قدیمی‌ترین شاسی‌بلندهایی به‌حساب می‌آید که در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. بااین‌حال، به نظر می‌رسد نیسان قصد کنار گذاشتن این مورانوی قدیمی را ندارد زیرا مدل ۲۰۲۴ آن را با تغییراتی در تیپ‌ها و افزایش قیمت جزئی معرفی کرده است. برای مدل ۲۰۲۴، تیپ پایهٔ S حذف شده و حالا تیپ SV عنوان تیپ پایه را خواهد گرفت. قیمت این تیپ در نسخهٔ محرک جلو از ۳۹,۲۵۵ دلار آغاز می‌شود که ۷۶۰ دلار بیشتر از مورانو SV مدل ۲۰۲۳ است.

البته بخشی از این افزایش قیمت به خاطر رشد جزئی هزینهٔ حمل تا مقصد است که از ۱,۲۹۵ دلار سال گذشته حالا به ۱,۳۳۵ دلار رسیده است. در جدول زیر می‌توانید لیست کامل قیمت همهٔ تیپ‌های مورانو ۲۰۲۴ را با احتساب هزینهٔ حمل تا مقصد ببینید.

تیپ

قیمت

مورانو SV FWD ۳۹,۲۵۵ دلار
مورانو SL FWD ۴۳,۲۱۵ دلار
مورانو پلاتینوم FWD ۴۷,۲۶۵ دلار
مورانو SV AWD ۴۰,۹۵۵ دلار
مورانو SL AWD ۴۴,۹۱۵ دلار
مورانو پلاتینوم AWD ۴۸,۹۶۵ دلار

بجز ارائهٔ سقف پانوراما به‌صورت استاندارد در مورانو SV، این کراس‌اوور سالخوردهٔ ژاپنی تغییری را تجربه نکرده است. بااین‌حال، مورانو ۲۰۲۴ بسته به تیپ با تجهیزاتی مثل رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی، تریم طرح چوب، نورپردازی داخلی LED، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۱ بلندگو، چراغ‌های جلو و عقب LED، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نیسان کانکت با اندروید اتو و اپل کارپلی ارائه می‌شود. سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده نیز از طریق پکیج Safety Shield 360 نیسان در تمام تیپ‌ها وجود خواهد داشت.

زیر کاپوت مورانو ۲۰۲۴ همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی قدیمی قرار گرفته است که از تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ بهره می‌برد و ۲۶۰ اسب بخار قدرت دارد. انتقال نیروی موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ صورت می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. mercedesamg

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خیلی به چند نسل قبل‌تر که در ایران موجوده شبیه شده،توی طراحی بدنه و کابین جزئیات نسل‌های قبل رو حفظ کردن که این خیلی خوبه،ترکیب نسل‌های قبل مورانو با ظاهر خودروهای جدید نیسان از نظر من خیلی جذابه

    موافقم 52
    مخالفم 9
    1. پیام

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1643 ديدگاه)

      کاملا پسرفت تو طراحی معلومه

      موافقم 26
      مخالفم 34
  2. محمد

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    همون جذابیت قدیمو داره
    طراحی باابهت و بااصالتشو حفظ کرده
    فقط جانم به موتورش ۳.۵شش سیلندر تنفس طبیعی
    کم استهلاک و بادوام
    مثل برند های کاغذی جدید الورود نیس ک باموتور نهایتا۲لیتری توربو استهلاک و فشار به موتور دارن
    طراحیش عالیه من ک پسندیدم امیدوارم هرکسی میخره لذتشو ببره

    موافقم 56
    مخالفم 12
  3. mercedesamg

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    پشتش مخصوصا چراغ‌هاش خیلی به جوک نزدیکه و فکر کنم اگه به ایران بیاد راحت‌تر توی دل مردم جا پیدا میکنه

    موافقم 39
    مخالفم 3
  4. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (235 ديدگاه)

    چقدر مورانو قدیمی شد! حالا نسل آینده این ماشینا رو اصلا یادشون میاد؟

    موافقم 33
    مخالفم 1
  5. X

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1036 ديدگاه)

    بچه ها برید توی دیوار پراید زیر87 هم قیمت ماکسیما شده
    با تشکر از مجلس😂😂😂

    موافقم 42
    مخالفم 4
    1. Alireza

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (193 ديدگاه)

      بی عقلی مردمو پای مجلس نزار آخه من نمیفهمم به چه منطقی فکر میکن یک نفر حاضره پول یه ۲۰۷ رو بده یه پراید اوراقی

      موافقم 15
      مخالفم 25
      1. X

        ۹ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (1036 ديدگاه)

        بعضی ها در توهم زندگی میکنن
        پراید 82. 500 میلیون

        موافقم 14
        مخالفم 3
        1. علیرضا

          ۹ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (56 ديدگاه)

          خودرو های زیر مدل 85 دارن اوراق می‌کنن ‌ماشین های وارداتی میارن هم شخص میتونه بیاره با کارت ملی سالی یک دونه یا شرکت ها دولت الان بخاطر همین پراید مدل ۸۲ هم قیمت ۲۰۷ صفر بازار ازاد شده

          موافقم 8
          مخالفم 1
      2. Muty

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (1847 ديدگاه)

        حیفی 40هزارتا برا این
        با این پول خیلی گزینه های بهتری هست…

        موافقم 3
        مخالفم 4
  6. دکتر

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    کاش نیسان دست از این سی وی تی حداقل تو این کلاس بر میداشت، عامل اصلی شکست مورانو با همه ی خوبیاش تو ایران همبن گیربکس مزخرف بود،اخه موتور ۳/۵ لیتری پز قدرت با گیربکس سی وی تی

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. Enzo Ferrari 2008

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1208 ديدگاه)

      ای داد برمن که پیکان شده ۴۰۰میلیون

      موافقم 18
      مخالفم 4
    2. Dariush saadat

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (88 ديدگاه)

      نیسان چند ساله داره با ورشکستگی بالا پایین میشه
      مشکل برندهای ژاپنی اینه خسیس هستن نگاه نکن چند سال هر برند یه زیر برند لوکس داره ژاپنی ها هدفشون قشر ضعیف جامعه ست و مجبورم از اینور اونور ماشین بزنن
      کم خرج ترین ماشین ها و درست میکنن با کیفیت بالا
      الان طراحی داخلی هوندا و آکورا تقریبا فرقی باهم نداره
      نیسان و ببین طراحی داخلیش بدرد سال ۲۰۱۰ میخوره
      اکثرا برندهای ژاپنی موتورهای کم حجم استفاده میکنن خود ماشین های تویوتا رو ببینی متوجه میشی
      اصلا بحث کیفیتش نیست بحث اینه برند ژاپنی برای قشر ضعیف ساخته شده
      اگه بیاد موتور حجم بالا با گیربکسی و جعبه دنده ه ای که بتونه قدرت های بالا رو تحمل کنه به ماشین اضافه کنه هم قیمت ماشین می‌ره بالا هم اصطحلاک ماشین و برای مصرف کننده بصرفه نیست

      موافقم 3
      مخالفم 3
  7. Car love

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (551 ديدگاه)

    مورانو ملقب به شناسنامه،چون اون تک و توک افرادی هم که تو ایران حاضر به خریدش شدن مثل شناسنامه واسشون مونده تا الان و هنوز فروش نمیره 😂

    موافقم 11
    مخالفم 34
    1. JDM

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (633 ديدگاه)

      باشه خندیدیم حلا تمومش کن خواهشا
      تو با این حرفا سطح خودتو میاری پایین
      من اگه ملاک خرید ماشین حرفای مردمی که دنا و 207 رو لوکس و مدرن میدونن بود الان چینی سوار بودم
      من اهمیت نمیدم ما ایرانی ها چی سوار میشیم
      به اون خدایی که بالا سره من اول میبینم تو کشور های خارجی چی سوار میشن چه برندی بعد میام تصمیم میگیرم برا همین یه مدت ریو سوار بودم الانم گالانت.

      موافقم 6
      مخالفم 12
  8. ،

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بنظر من ارزش خرید نداره. چون با این قیمت ماشین های باحال تری هم میشه خرید.

    موافقم 15
    مخالفم 7
  9. Amirmohammad

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (461 ديدگاه)

    چقدر این ماشین رو دوست داشتم،رنگ آجریش رو بخصوص.واقعا زیبا بود اون نسلش که وارد شد
    هیچوقت نفهمیدم چرا فروش خوبی نداشت.شاید بخاطر گیربکس سی وی تی هست

    موافقم 14
    مخالفم 1
  10. MehdiTurbo

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1990 ديدگاه)

    خیلی شبیه نسل قبلش بیشتر یه فیس لیفت تا معرفی نسل جدید بیرونش جذاب عالیه ولی توش یکم قدیمی شده دیگه باید داخلش بیشتر تغییر میدادن خیلی شبیه نسل قبلش
    مخصوصا داخلش چون نسل جدید یکی دو سال دیگه با این خودروهایی که معرفی شده اون حس قدیمی بودن خیلی پر رنگ تر میشه
    اگه امکان خرید داشتم با قیمت پایه چهل هزاردلار خیلی خودروهای دیگه را ترجیح میدادم صرفا به خاطره طراحی کابین قدیمی که خیلی تفاوتی بانسل قبلش نداره و دیگه برای این سال خیلی و رقبا خیلی قدیمی
    ولی بیرونش خوب شده دست نزده جذابه بیرونش و موتورش برگ برنده اشه طراحی کابین قدیمی شده نقطه ضعفش همین عامل خودش تا مقداری نسبت به نسل قبلش سبب افت فروش میشه قطعا مخصوصا که الا رقباش کاملا پوست انداختن از پرادو و جیپ بگیر تا سانتافه و سورنتو

    موافقم 6
    مخالفم 0
  11. امین

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (438 ديدگاه)

    ایکاش CVT نبود

    موافقم 8
    مخالفم 2
  12. رامتین

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (3059 ديدگاه)

    طراحی خیلی قدیمی هست. نیسان کلا در طراحی ضعف داره یا بهتر بگیم اهمیت نمیده. مثلا GTR یک دهه هست هیچ تغییری نکرده!

    موافقم 6
    مخالفم 3
  13. همایون

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (586 ديدگاه)

    یادمه زمانی که تازه اومده بود تصاویرش رو نگاه میکردم و میگفتم مگه ازین باحالتر و مدرنترم میشه؟ تو این رده قیمتی واقعا فوق العاده بود ولی گذر زمان چه بی رحمه،الان یه پیرمرد از مد افتادست البته بماند که نیسان با دست خودش داره محصولات پرطرفدارش رو بی اعتبار میکنه اون از گودزیلا که یه زمانی غول درگها بود حالا تو درگ از m4 میخوره از بس که بروزرسانی نشده و اونم از ماکسیما و مورانو و … اون از نسل جدید زد که فقط یه بدنه با یه کوچولو تقویت روی زد۳۷۰ قدیمیه حتی پاترول هم به لطف عربهای پولدار و با تعصب روی اسم پاترول زندست وگرنه جلو نسل جدید لندکروز واقعا کهنه به نظر میرسه.جالب اینه مثل خودروسازان ایرانی بدون بروزرسانی فقط گرون میکنه کلا نیسان با اونهمه ابهت داره راه میتسوبیشی رو میره دلیلشم واضحه ادغام با رنو.از اونور اتحاد استلانتیس داره آمریکایی هارو ضعیف میکنه و به اروپایی ها پروبال میده همونطور که غولهای پرفروشی مثل رم trx و چلنجر و چارجر در حالی که فروش خوبی داشتن و رقیباشونم هنوز تو بازار دارن خوب میفروشن رفتن کنار تا با پولش مازراتی و آلفارومئو بتونن با سود اونها خرج توسعه سوپرکارهای جدیدشون رو بدن اینجا هم رنو مثل زالو داره خون نیسان رو میمکه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. Ali

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خداروشکر ژاپنی ها توی طراحی داخلی کمتر از کلاستر مشترک با مانیتور و دو مانیتور چسبیده به هم استفاده میکنه، خیلی از امکانات خودرو باید دکمه ای باشه، چیه همه ش مسخره شده یدونه مانیتور میزارن حین رانندگی باید یه ساعت دنبال مثلا قطع و وصل سیستم صوتی باشی؟ مورانو با این قیمت ینی 2 میلیارد و بااحتساب همه هزینه های جانبی نهایتا 4 تومن، هییییییی

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا