معرفی خودرونیسانویدئو کلیپ

معرفی نیسان آرمادا نیسمو، شاسی‌بلند بزرگ اسپرت با 460 اسب بخار

آرمادا نیسمو نسخه‌ای اسپرت از شاسی‌بلند بزرگ نیسان با قدرت بیشتر، طراحی تهاجمی و بهبود تعلیق است که جذابیت بیشتری دارد.

نیسان بالاخره به آرزوی عاشقان شاسی‌بلندهای اسپرت پاسخ داد و برای اولین بار در آمریکا، نسخه نیسمو از شاسی‌بلند فول سایز آرمادا برای سال ۲۰۲۶ به بازار می‌آید. نیسان آرمادا نیسمو با ظاهری تهاجمی‌تر، تعلیق بازتنظیم‌شده و قدرت بیشتر از موتور V6 توربوشارژ دوقلو، آمادهٔ جلب‌توجه علاقه‌مندان است. سپرهای جلو و عقب منحصربه‌فرد، رکاب‌های کناری خاص و درب عقب جدید، همگی با تریم قرمز که امضای محصولات مدرن نیسمو است، تزئین شده‌اند. همچنین، یک طرح دورنگ خاکستری اختصاصی، گلگیرهای پهن، دیفیوزر، اسپویلر عقب و رینگ‌های عظیم ۲۲ اینچی هم به این خودرو جذابیت بیشتری بخشیده‌اند.

داخل کابین نیز همین داستان ادامه دارد. صندلی‌ها و دسته وسط با چرم دورنگ مشکی و قرمز با دوخت لوزی‌شکل تزئین شده‌اند. صندلی‌ها دارای بالشتک‌های قابل تنظیم هستند تا در پیچ‌های تند با شتاب جانبی بالا، راننده را محکم نگه دارند. تزئینات قرمز روی داشبورد و فرمان نیز کابین را متمایز می‌کنند. زیر کاپوت، موتور ۳.۵ لیتری V6 توربوشارژ دوقلوی آرمادا قرار دارد که حالا ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و ۳۵ اسب بخار قوی‌تر از نسخهٔ استاندارد است.

برای تولید ۴۶۰ اسب بخار (۳۵ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد) بازتنظیم شده است. به گفته نیسان، این افزایش قدرت به لطف برنامه‌ریزی جدید موتور، سیستم اگزوز جدید و تنظیم دقیق فاصله سوپاپ‌ها حاصل شده است؛ مانند دیگر مدل‌های آرمادا، قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک نه سرعته و سیستم چهارچرخ محرک تمام‌وقت به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. برای تکمیل این پکیج، نیسان سیستم فرمان برقی بازتنظیم‌شده و سیستم تعلیق بادی تطبیقی اصلاح‌شده‌ای را برای بهبود هندلینگ و پاسخگویی به آرمادا نیسمو اضافه کرده است.

رینگ‌های آلیاژی فورج‌شده با لاستیک‌های چهارفصل با پرفورمنس بالا، چسبندگی کلی را افزایش می‌دهند. بهترین خبر این است که با وجود همه این تغییرات، آرمادا نیسمو همچنان ظرفیت بکسل ۳,۸۵۰ کیلوگرم را مانند سایر مدل‌ها حفظ کرده است. نیسان هنوز قیمت آرمادا نیسمو ۲۰۲۶ را اعلام نکرده، اما با توجه به تغییرات و تجهیزات، انتظار می‌رود قیمتی نزدیک به تریم آفرودی Pro-4X داشته باشد که از ۷۵,۷۵۰ دلار (شامل هزینه حمل) شروع می‌شود. این شرکت قیمت را هنگام عرضه شاسی‌بلند در پاییز اعلام خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای
منبع
motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. اراز

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (128 ديدگاه)

    این نوار های قرمز رنگ رو این ماشین خوب نشسته انگار ماشین گذاشتن روی یه ورق قرمز

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. شهروند ایرانی

      ۴ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (969 ديدگاه)

      جلوش زشته انگار دادن اسپرت سازی سر محل داخلش خوب مدرن‌ شده

      موافقم 6
      مخالفم 5
    2. Cadillac-V

      ۴ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (505 ديدگاه)

      شاسی بلند فول سایز اسپرت میخوای؟
      پادشاه مطلق شاسی‌بلند‌SUVهای فول سایز اسپرت اینجاست:

      https://www.pedal.ir/cadillac/2023-cadillac-escalade-v-first-drive/
      کادیلاک اسکالید V هست
      با موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر
      با ۶۸۲ اسب بخار آمریکایی قدرت💪🏻

      ۴۰۰ اسبی که این داره اسکالید تو مدل پایه داره:)

      موافقم 3
      مخالفم 4
  2. Siyavash

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (1213 ديدگاه)

    خیلی به این مدل علاقه دارم ولی ۴۶۰ اسب برایه نیسمو یه شوخی بیش نیس‌…با توجه به وزن بالاش اگه اشتباه نکنم‌ ۲۶۰۰کیلو..حداقل باید ۵۵۰ تا ۶۰۰ اسب براش در نظر میگرفتن الان ۴۶۰ اسب برایه یه کوپه ۱۶۰۰ کیلویی هست….

    موافقم 16
    مخالفم 2
  3. AHMADREZA

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشین به این جذابی و قلدری حیفه موتور 8 سیلندر نداشته باشه واقعا :/

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. hosen

      ۴ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (1043 ديدگاه)

      اندازه همون v8 قبلی قدرت داره

      موافقم 4
      مخالفم 2
  4. ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (6742 ديدگاه)

    عجب ماشین قشنگیه
    مخصوصا با این کیت بدنه
    منم میخوام
    🤤🤤🤤🤕🤕🤕

    موافقم 9
    مخالفم 3
  5. ارمیا

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    کلا ۳۵ اسب بخار بیشتر؟؟؟😐😑

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. ۴ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (6742 ديدگاه)

      چشه مگه

      موافقم 1
      مخالفم 5
  6. 2646.1

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (100 ديدگاه)

    محصولات Nissan همیشه برای من جذاب بودند اما این خودرو، اصلا چنین ویژگی نداره!

    1. بر خلاف همیشه، Nismo تفاوت معناداری با مدل پایه نداره (حدود 35 اسب بخار)

    2. اگرچه گشتاور 700 نیوتن متری بد نیست اما 460 اسب بخار اصلا خوب نیست (اگر اشتباه نکنم تقریبا اندازه Cadillac Escalade معمولی است)

    3. طراحی اش افتضاح است، جلوی ماشین دقیقا من رو یاد پیرمردهایی می اندازه که پوست صورت شون کش اومده به پایین! (نمای بیرون نیسمو دو نسل قبل (قبل از فیس لیفت) و نمای داخلی بعد از فیس لیفت نسل قبلی) را به شدت ترجیح میدم.

    4. متاسفانه هیچ یک از SUV های ژاپنی روی صدا خوب و سیستم اگزوز کار نکردند و ظاهرا هنوز هم تصمیمی برای اون ندارند! این ماشین با تیون Nismo باید صدای دل نشین در کنار اگزوزهای اسپرت داشته باشه که متاسفانه نداره.

    موافقم 8
    مخالفم 2
  7. مهدی

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    به نظر من نسخه معمولیش قسنگ تره.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. .

    ۴ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (141 ديدگاه)

    عجب سوسیسیه همش گوشته!
    خوب لامصب رو یک ۱۰۰ اسب بخار بهش اضافی می کردید قحطی نبود که؟!

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا