تقاضای غیرمنتظره برای شخصیسازی نیسان میکرای جدید
تقاضای زیاد برای گزینههای شخصیسازی نسل جدید میکرا باعث سورپرایز شدن نیسان شده است. یک نفر از هر چهار مشتری گزینه ارتقای طراحی این محصول کامپکت از طریق لیست آپشن ها را داشته است.
در حال حاضر نیسان بیش از 100 ترکیب را هم برای ظاهر و هم برای کابین میکرای جدید را ارائه میکند.
ویژگیهایی چون فینیش سپرها، جزئیات روی پروفایل جانبی بدنه، پوششهای باکیفیت روی قاب آینههای جانبی و... تنها بخشی از گزینههایی هستند که 18 درصد مالکان میکرای جدید برای شخصیسازی این خودرو سفارش دادهاند.
رنگ نارنجی انرژی محبوبترین گزینه شخصیسازی برای ظاهر خودرو بوده و پس از آن رنگهای مشکی، کروم و آبی قرار گرفتهاند. رنگ خاکستری تیره با جزئیات نارنجی انرژی نیز محبوبترین ترکیب بازار اروپا بوده است.
هلن پری مدیر خودروهای کوچک نیسان در اروپا میگوید:
برنامه شخصیسازی نسل جدید نیسان میکرا به منظور اجازه دادن به مشتریان برای بیان شخصیت و سلایق فردی در زمان خرید خودرو ایجاد شده است. بازخوردهای به دست آمده از ترکیب بالای گزینهها و قابلابتیاع بودن آنها به این معنی است که این گزینهها بیش از آنچه انتظار داشتهایم محبوب بودهاند.