به نظر میرسد حداقل در برخی سگمنتها، مقیاس زمانی نیسان با دیگر خودروسازان تفاوت دارد. خودروهای اسپرت نیسان بسیار خوب هستند و در طول سالها همچنان این ویژگی را حفظ میکنند اما مشکل اینجا است که این خودروها، بهویژه مدل پرچمدار GT-R، بیشازحد بدون تغییر کلی روی خط تولید ماندهاند. حال طبق گزارش جدیدی از موتورینگ، GT-R تا پیش از معرفی نسل جدید، بسیار سالخوردهتر از چیزی که الآن است خواهد شد. به گفتهٔ این گزارش، نسل کنونی سوپراسپرت نیسان با یک بهروزرسانی جزئی همچنان تا سال 2027 تولید خواهد شد و به این زودیهای خبری از نسل جدید نیست.
ظاهراً در نیسان در مورد اینکه آیا نسل آیندهٔ GT-R به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز شود یا به سوپراسپرتی تمام الکتریکی تبدیل گردد، تردید وجود دارد. در همین حال، تیم GT-R به سرپرستی «هیروشی تامورا» منتظر دستورالعمل مقامات برای چگونگی ادامهٔ کار هستند. این گزارش ادعا میکند که این تیم طرحهایی در ذهن دارد اما هنوز هیچچیز فراتر از ایدههای اولیه پیش نرفته است و هرگز پروتوتایپهای کاربردی و حتی نمونههای آزمایشی اولیه ساخته نشدهاند؛ بنابراین با توجه به اینکه زمان توسعهٔ معمول یک خودروی جدید چندین سال است، اینکه GT-R جدید تا سال 2027 معرفی نشود طبیعی به نظر میرسد.
بااینحال تامورا میگوید GT-R تنها دوازده سال دارد و این پلتفرم میتواند 20 سال بدون تغییر کلی تولید شود. وی همچنین معتقد است GT-R مدل 2017 شکل بدنهٔ تقریباً جدیدی دارد. با مقایسهٔ GT-R مدل 2008 با مدل 2018 باید سعی کنیم بفهمیم منظور او از این حرف چه بوده است! البته در بین خودروهای پرفورمنس پلتفرمهایی بودهاند که عمری طولانی داشته و موفق شدهاند همچنان هیجانانگیز بمانند مثل پلتفرم Fox فورد که از سال 1979 تا 1993 زیربنای نسل سوم نسل موستانگ بود. درهرحال به نظر میرسد حداقل نیسان قصد حفظ GT-R را دارد و فقط امیدواریم عمر نسل فعلی آنقدر زیاد نشود که شکوه گذشتهٔ خود را از دست بدهد.